Το Μινόρε της Καλημέρας!!!

by 9:05:00 π.μ. 25 αγκάθια







Έλα να ξυπνάμεεεεεεε....Καλημέρες!!!!!

Καλά το πόσο μου αρέσει η αλλαγή ώρας, δε λέγεται!!!Η χειμωνιάτικη αλλαγή που κερδίζουμε μια ώρα, όχι η άλλη που την χάνουμε και τρέχουμε.Σήμερα χόρτασα τόσο ύπνο που με βλέπω να ξανακοιμάμαι πάλι τον άλλο μήνα.

Χθες, βόλταρα στη Θεσσαλονίκη.Καιρό είχα να πάω και να περπατήσω στην παραλία.Ήταν πανέμορφα.Επικρατούσε το γκρι με αποχρώσεις πορτοκαλοροζουλιές και μια ησυχία ανεκτίμητη!



Έχει έναν υπέροχο ήλιο!Πάω για ποδήλατο!Άντε σηκωθείτεεεεεεε.....

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

25 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Αψογες οι φωτογραφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Αρκουδάκο μου!!!

    Δεν είχα φωτογραφική.Από το κινητό μου είναι...Θα μπορούσα και καλύτερα.Πάντως ήταν το τοπίο μαγεία χθες!!!

    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος31/10/10, 12:15 μ.μ.

    Πολύ ωραίες οι φωτό και ας είναι από κινητό, φαίνεται ότι έχει καλή κάμερα !

    Η Βόλτα στη Θεσαλονίκη πολύ καλή ιδέα... Έφαγες καζάν ντιπί σου Σαρή ? (αν θυμάμαι καλά) ! Τρελλαίνομαι !

    Λοιπόν όπως βλέπεις...

    α) κινητό με καλή κάμερα σου αγόρασα,

    β) βόλτα στη Θεσαλονίκη σε πήγα,

    Σωστός ? Άψογος !! Κάνε και εσύ τώρα κάτι για μένα ! Γρήγορα στα στα "καθήκοντα" σου !

    Δηλαδής :

    Μία Φασολάδα με κρεμυδάκι και ελίτσες ! Σε ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ κατσαρόλα. Καζάνι !!

    Δύο φρατζόλες φρεσκο ζωμί ζεστό. Ολικής αλέσεως !
    Αν θες και καμία φέτα για σένα πάρε κι άλλο έξτρα ! οι δύο δικές μου !

    Κόκκινο κρασί μπρούσκο, ξερό !

    Μήλα και κυδώνια στο φούρνο... 5-6 ταψάκια... Χωρίς πολύ ζάχαρη ! Κάνω δίαιτα !!

    Α μη το ξεχάσω... Στρώσε να κοιμηθείς καναπέ ! Θέλω να ροχαλίζω με την ησυχία μου και εσυ θα με σκουντάς συνέχεια !!

    Καλά... ξέρω... Τρελλίτσες όταν ξυπνήσω !! Αμαν πια ! Δε κρατιέσαι !!

    Τι πέραση που έχω το φαλαινοειδές !!

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Έλενα!
    Σήμερα ένα μεγάλο καλημέρα σε όλους λόγω της υπέροχης μέρας! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και καλή διάθεση! Κι εγώ προτιμώ τη χειμωνιάτικη αλλαγή!:)
    Χαρά μου να παρακολουθώ τόσο χαρούμενα ιστολόγια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Bonjour!
    Και εμενα αυτη η αλλαγη της ωρας με τρελαινει :)
    Ειμαι με τρεις ωρες υπνο και ειμαι λες και εχω κοιμηθει μια βδομαδα!!

    Καλη εβδομαδα να εχουμε κιολας!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι μπράβο. Πολύ μου αρέσει αυτή διάθεση.
    Άσε τον Γιώργο να φάει το πρωινό του (φασολάδα, κρεμμύδια κλπ) να πάρει κανένα κιλό ακόμη ο κακομοίρης που έχει ρέψει πια, και πήγαινε την βολτούλα σου.
    Να σκέπτεσαι όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όσες, μα όσες φορές ανεβαίνω Θεσ/νίκη δεν παραλείπω τη βόλτα "προσκύνημα" στη παραλία.
    Την έβδομάδα που μας έρχεται ...ξαναανεβαίνω...
    κι έχω τάξει στον εαυτό μου
    φόρμες και αθλητικά παπούτσια για
    τρέξιμο !!!!
    Ζηλεύω τους άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τράβηξα τις κουρτίνες να απολαύσω τον ήλιο.
    Βλέπω και ένα κομμάτι θάλασσα..
    Και τις φωτογραφίες σου.
    Πόσο εύκολα μου είναι τα ταξίδια έστω και με τον νου!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος31/10/10, 2:00 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. xa...xa..

    Λοιπόν.

    Οι φωτό ... πλαστές. Το μαύρο τους το χάλι. Από φωτογραφική μηχανή εικοσαετίας. Τα κινητά βγαζουν πολύ καλύτερες.
    (Καλά ρε Gip ... το χειρότερο κινητό βρήκες να πάρεις του κοριτσιού).

    Το ποδήλατο της κακιάς ώρας. (Αλλά άμα δεν ξέρεις και να το οδηγήσεις...)

    Βαμβακάρη άκουγε ο παππούς μου!!

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΓΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια χαρα σε βρισκω...
    Τσαρκες,φωτογραφιες ,καφεδακια και τρελο κεφι...
    Παντα τετοια!!! :)
    Καλο μηνα !!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμεις που δεν κοιμομαστε πολυ τι κερδιζουμε?? :P

    Εδω και μια βδομαδα παντως για μενα εχει αρχισει ο χειμωνας, ξεκινησα τους ζεστους καφεδες πλεον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφη πόλη...μου λείπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γι'ωργο μου,
    επειδή δεν μου αρέσει η φασολάδα να σου κάνω φακές?Καλά και για τις φακές δεν τρελαίνομαι, οπότε να κάνω μια μακαρονάδα?

    Ρε συ!!!Προέκυψε και κάτι και πρέπει να φύγω πάλι.Άντε σπάσε 2 αυγά καλέ μου και φτιάξε πρωινό και στα παιδιά...Για το βράδυ θέλω κάτι ελαφρύ!!!Βράσε κοτόπουλο, πλένε μαρουλάκια και κάνε καμιά ceasars!!!

    χαχαχαχαχα!!!

    Όχι θα μου γλίτωνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ginny μου,
    μαγικό μου τζίνι!Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Θα επανέλθω κι εγώ στο δικό σου κόσμο για να σε γνωρίσω καλύτερα!
    Καλημέρες!!!!




    Μαρουλάκι μου,
    βρε ξενύχτισσα!!!άσε και σήμερα μια ώρα πριν ξύπνησα και δεν ξέρω τί να κάνω!!!Θα συνηθίσουμε πού θα πάει!!!

    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστόφορε,
    ακολούθησα τη συμβουλή σου και τον άφησα μόνο με τα παιδιά και να μαγειρέψει μόνος του!!!χαχαχα!!!

    Αν έρθεις στα μέρη μου κάποια στιγμή, θα σε πάω στην βόλτα μου σίγουρα!!!Άντε πάρε τον κοντό για τα κιλά του κι ελάτε!!!χαχαχαχα!!!

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βασίλη μου,
    καλημέρα!Είχα καιρό να πάω και να περπατήσω παραλία κι ήταν πολύ όμορφα!!!Είχε μια ησυχία, ενώ είχε κόσμο που μου 'κανε τοσο πολύ εντύπωση!!!

    Να πας και να τρέξεις και να περάσεις όμορφα!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιαγιά Αντιγόνη,
    πόσο χαίρομαι που σε ταξίδεψα!!!Έτσι εύκολα κάνω κι εγώ ταξίδια...

    Καλό μήνα να έχουμε και να μου προσέχεις!!!

    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπατλεράκο μου,
    καλά βρε μένεις Σαλόνικα και δεν πας παραλία τουλάχιστον 2 φορές τη μέρα?χαχαχα!Σου το προτείνω να πας!Με καλή παρέα θα είναι ακόμα καλύτερα.Να κάτσεις σ' ένα παγκάκι και να απολαύσεις τη θέα σου.Κι αν καπνίσεις το πούρο που λες, τουλάχιστον να είναι με γεύση βανίλια να μην πνίγεται ο κόσμος που είναι γύρω σου!χαχαχα!!!

    Σωστό κι αυτό, έτσι?χαχαχα!!!

    Καλό μας μήνα βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χωροχρόνε μου,
    πόσο πολύ με ζηλεύεις, έλα πες την αλήθεια!!!

    χαχαχαχαχα!!!!




    Σκρουτζάκο μου,
    καλό μήνα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ιανέ μου,
    άσε νομίζω ότι το έχω παρακάνει!!!χαχαχα!!!Καλό μήνα να έχουμε και πολλή δουλειά!!!(ξέρεις εσύ)

    Φιλιά πολλά, πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Manolog3,
    άσε και ξέρω από αυπνίες!!!Εγώ δεν πίνω καφέ, αλλά κι οι φίλοι μου, την ίδια ατάκα λένε.χαχα!!!Ζεστός καφές, ήρθε ο χειμώνας!!!

    Καλό μήνα βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δραπέτη μου,
    να έρθεις να την ξαναδείς!!!Κι αυτής της λείπεις!!! :-)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωραίο κινητό, το ΘΕΛΩ!!
    Ωραίες εικόνες,τις θέλω!!
    Ωραία διάθεση, τη Θέλω!!
    Ωραία αύρα, τη θέλω!!

    Είμαι ολιγαρκής ο άτιμος!!

    Δε γίνεται να έρθει νέος μήνας & να μην επισκεφτώ ένα από τ'αγαπημένα μου ιστολόγια!!

    [ ναι για το δικό σου λέω!! ]

    Μπορείς σε παρακαλώ να με κλωνοποιήσεις για να καταφέρω να μείνω μόνιμα Θεσσαλονίκη;

    Όσο για τον GiP το μόνο που έχω να πω είναι πως ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ!!

    Τα σέβη μου, με χαμόγελο & αισιοδοξία!!

    Σου αφιερώνω αυτό το τραγούδι!!

    U2 - Vertigo

    http://www.youtube.com/watch?v=-8-X8AAoZf8

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...