Διάλογο με τον Νοέμβρη!!!

by 2:55:00 μ.μ. 23 αγκάθια


-Καλημέρα!
-Καλημέρα και σε σένα!
-Καλωσήρθες!
-Καλώς σας βρήκα.
-Έχω ζεστή σοκολατίτσα και φρέσκα κουλουράκια!
-Αχ!Βάλε μου λίγα...Δεν θα κάτσω πολύ!
-Το ξέρω...30 μέρες μόνο!Τόση είναι η ζωή σου?
-Ναι.
-Και σου φτάνει?
-Ζω την κάθε μέρα και μετράω χιλιάδες στιγμές.Κάθε δευτερόλεπτο για μένα κρατάει ώρες.
-Τί ωραία που τα λες!
-Έμαθα να φιλοσοφώ τόσο καιρό...
-Θα είσαι χειμωνιάτικος φέτος?
-Δεν ξέρω.Δεν έχω αποφασίσει ακόμα!Να ντύνεσαι καλά πάντως και να προσέχεις!Μμμμ...Νόστιμα τα κουλουράκια.
-Είναι της μαμάς!Ξέρεις τί θέλω από σένα?
-Πες μου, τί θες?
-Θέλω να είσαι ταξιδιάρικος φέτος.Και κυριολεκτικά και μεταφορικά!Να γίνουν πολλές διαδρομές, άλλες παράλληλες, άλλες να τέμνονται.Θέλω να βρισκόμαστε!Να μη χανόμαστε!Ν' αγκαλιαζόμαστε!Να μην απομακρυνόμαστε!
-Θα το φροντίσω.Στο υπόσχομαι!
-Για όλους το θέλω αυτό.Όχι μόνο για μένα!
-Πες πως έγινε!!!
-Σ' ευχαριστώ!!!
-Πρέπει να φύγω τώρα.Να πάω ψηλά και σιγά, σιγά να χαθώ!!!
-Ναι ξέρω...σε 30 μέρες!
-Να προσέχεις...
-Κι εσύ κάλε μου Μήνα!Καλή μας αρχή!!!

Μη μένετε στα λόγια!Κάντε πράξη κάθε σας τρέλλα.Μια ζωή την έχουμε κι αν δεν τη γλεντήσουμε...που λέει και το άσμα!Ναι, έβαλα θερμόμετρο!Μια χαρά είμαι.Μη δείτε άνθρωπο χαρούμενο, αμέσως να του την πείτε!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

23 σχόλια:

  1. Καλά βρε θεόμουρλο Πορκουπίνι.

    Καμάκι στο μήνα βρήκες να κάνεις!!!!!

    Αλλά κατάλαβε ότι το πήγαινες για γάμο και την έκανε γρήγορα.

    Γιατί σκέφτηκε ο άνθρωπος ( ε... ο μήνας θέλω να πω).

    "30 μέρες θα ζήσω, μόνον. Αν είναι να τις φάω με αυτό το μουρλο-Πορκουπίνι καλύτερα να ... φύγω να έρθει ο επόμενος"

    χα..χα..χα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλό ΜΗΝΑΑΑΑΑΑ:!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ρε σκατζοχιορακι!!! ετσι να ειναι η καθε σου μέρα γεμάτη χαρουμενες διαδρομές!!μακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τον αγαπώ το Νοέμβρη σου!
    Από τον δικό μου ζήτησα δημιουργικότητα, πίστη, και χαρά, απ’ αυτή τη μαγική που όταν τη νιώθεις γελάνε και τα μουστάκια σου ... ολούθε!!!
    Αμήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα κουλουράκια μύρισαν μέχρι εδώ..καλό μήνα!με χαμόγελα και τρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/11/10, 6:42 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα ρε κοριτσι μου τι πινεις...;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τόσο μα τόσο γλυκό, μαγευτικό.
    Καλό σου μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χωροχρόνε μου,
    πέτυχες στην περίπτωση!!!Εγώ γάμο!!!χαχαχα!Δεν είμαι μάλλον για τέτοιου είδους συνεστιάσεις!

    Αυτά τ' αφήνω στην Σταχτοπούτα και τη Χιονάτη!!!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρυσούλι μου,
    κι εσύ να περάσεις έναν υπέροχο Νοέμβρη γεμάτο νέες δημιουργίες!!!Περιμένω να τις δω όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστιάνα μου,
    από το στόμα σου και στου Νοέμβρη το αυτί!!!χαχα!άντε να δούμε!

    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Anael μου,
    και κουλουράκια έχουμε!Και τρέλα έχουμε κι ένα χαζό χαμόγελο κολλημένο με λόγκο έχουμε!!!Μια χαρά θα είναι ο μήνας μας!!!χαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπατλεράκο μου,
    με κοροϊδεύεις ε?Καλάαααααα!!!!

    Θα φαω τζατζίκι, σκόρδο και κρεμμύδια και θα σου 'ρθω να δεις εσύ!!!!

    χαχαχα!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Geo,
    ενδορφίνες!!!Δεν ξέρω τί άλλο να πω πραγματικά!!!

    χχαχαχαχαχα!!!!

    Μήπως μας ψέκασαν με κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλατάκι μου,
    να ΄σαι καλά!!!Αν χάσουμε και τη μαγεία από μέσα μας, ζήτω που καήκαμε!!!

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο αυτό που διάβασα..πες του να είναι ευγενικός και με μένα.. οαδελφός του ο προηγούμενος με ..τσάκισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος2/11/10, 12:47 π.μ.

    Πορκουπινάκι μου
    *********************

    Καθε μήνας έχει τα δικά του καλά και τα δικά του στραβά... Τους ξέρω εγώ, τους έχω μελετησει ΠΟΛΥ καλύτερα και προπάντως ΠΟΛΥ περισσότερο από εσένα !! (γέλια)

    Ευχαριστώ για τη φασίνα που μου έβαλες στο προηγούμενο σχόλιο !! Θα τα κάνει η Παραδουλεύτρα ! ΑΝ δεν την απασχολήσω αλλέως !!!

    Χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχτίδα μου,
    αχ θα τον μαλώσω τον Οκτώβρη που σε παίδεψε!!!Πάει έφυγε όμως!Άστον πίσω σου και χαιρέτα τον νέο μήνα με χαμόγελο.Όπως κάνεις πάντα δηλαδή!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιώργο μου,
    δεν τα 'μαθες!!!Η παραδουλεύτρα την έκανε με τον γείτονα!!!Θυμάσαι που τη στείλαμε να τον βοηθήσει να κατεβάσει τις κουρτίνες?Ε, ανέβα, κατέβα πολλή θέλει ο άνθρωπος νομίζεις?Τώρα πετάνε για Καραϊβική, νομίζω.

    Κάτσε λοιπόν στα αυγά σου κι άσε τις πολλές μαγκιές!Έχεις κι εκείνο το τεστ κοπώσεως μεθαύριο!!!

    χαχαχαχαχαχαχα!!!!

    Καλό μας μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ουφ.. και νόμιζα ότι ήμουν η μόνο που μιλούσε με οτιδήποτε μπορεί να σκεφτεί........ δεν ήξερα πώς αλλιώς να το γράψω, ελπίζω να κατάλαβες...
    Καλό Νοέμβρη να έχουμε!!
    Καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλαντάρι ο δίσκος..Θαλασσινός!!
    Από τα αγαπημενα μου cd!!!!!!!!!!!
    Δεν υπάρχει!!!!!!
    Καλό μήνα γλυκό μου σκατζοχοιράκι!!
    Κι αυτός ο μήνας εδώ θα μας βρει!!
    Μήνας μπαίνει..μήνας βγαίνει!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. next day μου,
    αν δεν ταιριάζαμε, δεν θα συμπεθεριάζαμε...χαχαχα!

    Καλό μήνα γλυκειά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ντριμεράκι μου,
    αντέχουμε ακόμα!Καλό μήνα γεμάτο ταξίδια σου εύχομαι με πολλά μποφόρ ή και με λίγα!!!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαχα, καλησπέρα Porcupine!
    Aπόλαυσα το διάλογο αυτό, το ομολογώ! Θα είναι ζεστός ο καλός μας Νοέμβρης!:)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...