Θα περάσουν οι μέρες...?

by 2:40:00 π.μ. 29 αγκάθια

Ένα τραγούδι από εκείνα που ακούς ασταμάτητα και σκέφτεσαι πως δεν μπορεί να έχει μπει στο μυαλό σου ένας άγνωστος για να διαβάσει τις σκέψεις σου!!!Κι όμως κι αυτό είναι τελικά δυνατόν, όχι γιατί εφευρεύθηκε κάποιο περίεργο μηχάνημα, αλλά γιατί κάποιοι άνθρωποι αισθανόμαστε το ίδιο!

Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους εμάς που περιμένουμε υπομονετικά να περάσουν οι μέρες.Όχι γιατί πονάμε και θέλουμε να γιατρέψουμε τον πόνο, αλλά για να γίνουμε σοφότεροι και την επόμενη φορά (ίσως) να πονέσουμε λιγότερο!

"Θα περάσουν οι μέρες...γιατί το φως της αυγής διώχνει κάθε σκοτάδι...Κι είναι οι μέρες βροχή που το τζάμι χτυπά.Να γινόσουν ο ήλιος να γυρνούσες ξανά.Δεν μου μένει τίποτα...Κι είμαι ακόμα εδώ..."

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

29 σχόλια:

  1. Σιγά μην περάσουν. Δεν θα περάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/10/10, 11:33 π.μ.

    Θα περασουν!!!

    Ρε Ionn ποπο εσενα εισαι να σε παρουμε στο γαμο μας και να μας πεις και του χρονου!

    αχαχαχα

    Αντιδραστικό πλάσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο τραγουδάκι! Υπομονή...θα περάσει κι αυτό, όπως πέρασαν και τα άλλα... (τα λέω να τ'ακούσω κι εγώ!)
    Καλό μεσημέρι κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ενδεχόμενο να εκτιμάς και τις δύσκολες μέρες το έχεις σκεφτεί ποτέ; Κρίμα!
    Μου φαίνεται απλά αδιανόητο να ευχηθώ να περάσουν μέρες απ'τη ζωή μου ακόμη κι όταν νίωθω σκατά! Αδιανόητο...όταν κάποιοι άλλοι έχουν τόσο λίγο χρόνο!
    Ένα άλλο σοφό ρητό λέει ο χρόνος είναι χρυσάφι! Σκέψου το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βαρύ το τραγουδάκι...
    μούχλα τρελή έξω...
    βροχή...
    γκρίζο...
    ααααααααααααααα...
    πότε θα στολίσουμε το δέντροοοοο :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφο το τραγουδάκι...Και ένα ειναι σίγουρο...Οτι τελικά οι μερες θα περάσουν...Ολα περνάνε... Δυστυχώς η ευτυχώς... Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν γίνεται να μην περάσουν. Αλλά κι εμείς όχι με χέρια μοιρολατρικά σταυρωμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος14/10/10, 9:31 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κι όμως περνάνε οι μέρες, τρέχουν οι ώρες, κυλάει ο χρόνος κι εμείς θα πρέπει να μπορούμε ν' αφήνουμε το σημάδι μας έντονο κι όσο γίνεται πιο ζωηρό,αντίπραξη σε κείνα που μας χαράζει εκείνος...
    καλό σου βράδυ Έλενα, φιλάκια πολλά :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα περάσουν οι ρημάδες!!
    Που έχω γίνει σαν τον φαντάρο στα τεθωρακισμένα!!Θα περάσουν κι όταν φύγουν θα έρθει η μέρααααα που θα ανασάνουμε τον ίδιο αέρα!!Τέλειο γύρισμα;;Μήπως να το γυρίσω στο τραγούδι ρε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δραπέτης15/10/10, 2:58 π.μ.

    Θα περάσουν οι μέρες!



    Οι Καρκίνοι έχουμε σκληρό κέλυφος!
    (πςςς...χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μωρε.. οι μερες περνανε ειτε το θελουμε, ειτε οχι... αυτο δεν μπορουμε να το αλλαξουμε.
    Το θεμα ειναι να τις περναμε οσο το δυνατον καλυτερα και ομορφοτερα..
    Αυτα απο μενα! :Ρ

    Φιλια!

    υ.γ: υπεροχο το σπιτακι σου! ζηλευωωωωωω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπημένο τραγουδάκι!
    Θα περάσουν, θα δεις!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    Καλό Σ/Κ να χεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Zήσε την κάθε μέρα όπως και να ξημερώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θα περάσουν οι μέρες και τα χρόνια και δεν θα καταλάβεις το πότε έγινες λείψανο:p
    Ότι θέλω λέω αλλά είμαι ούφο σήμερα.
    Ωραίο το τραγούδι φιλενάδα (δεν το έχω ξανακούσει)
    Ματς:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είμαστε ακριβώς στην ίδια ψυχολογική κατάσταση...

    Καλώς ή κακώς δε ξέρω..

    Το μόνο σίγουρο είναι πως ο χρόνος κυλάει και η ζωή κάνει κύκλους (με τα καλά & με τα κακά της)

    Πιστεύω πως όταν είμαστε στα "κάτω" μας μαθαίνουμε να είμαστε πιο σκληροί και να μαθαίνουμε από τα λάθη μας...

    Υπάρχει κάτι καλύτερο στην επόμενη γωνία, πρόσεξε όμως μη το προσπεράσεις...

    Είναι καθαρά προσωπικό το πότε "κλείνουμε " μέσα στη ψυχή μας ένα κεφάλαιο για ν'ανοίξουμε ένα καινούριο...

    Να χαμογελάς γιατί κάποιος θέλει το χαμόγελο σου για να είναι ευτυχισμένος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΓΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χωροχρόνε,
    βρε να χτυπιέσαι κάτω οι μέρες περνάνε, όπως και τα χρόνια και συ πλεόν μπαγιάτεψες!χιχιχι!



    Κου(κου)λα μου,
    είδες βρε με τί άνθρωπο έχουμε να κάνουμε?Όλο αντίθετος με μένα είναι.Τον συνήθισα όμως κι έτσι τον αντέχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νάντια μου,
    εκείνη τη μέρα θέλω να δω που όλα θα τα θυμάμαι μ' ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη!!!

    Τα φιλιά μου πολλά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. thomai,
    δεν διαφωνούμε καθόλου!Αυτές οι στιγμές φυσικά είναι αυτές που με κρατάνε δυνατή τις δύσκολες ώρες!!!

    Καλή εβδομάδα!



    Miss Pink,
    εννοείται ότι έχω μπει σε κλίμα Χριστουγέννων!Περιμένω να χιονίσει φυσικά και να μπω στο κλίμα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ιανέ μου,
    αυτό είναι σίγουρο!Αν έχεις καλή παρέα, όλα περνάνε ευκολότερα...και λίγο ποτάκι δε βλάπτει!!!χιχιχι!

    Φιλιά!


    Χριστόφορε,
    έτσι να με μαλώνεις με τον τρόπο σου!!!Από μακριά κι αγαπημένοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάντα περνάνε οι μέρες...είτε για καλό είτε για κακό..

    όταν νιώσεις καλά έλα να παίξουμε παιχνιδάκι,
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπατλεράκο μου,
    18.37 είναι αυτή τη στιγμή...Πάμε για για καφέ?χιχιχι!



    Ονειρομάτα μου,
    έτσι αισιόδοαξα να τα βλέπεις πάντε και να μου θυμίζεις κι εμένα να το κάνω...

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ντριμεράκι μου,
    μαζί θα τις μετράμε τις κρύες μέρες και νύχτες του χειμώνα...Και στα δύσκολα είπαμε...Θα έρθω με ελικόπτερο ή κολυμπώντας βρε αδερφέ...

    Πάμε μαζί το τραγουδάκι...Just the 2 of us!!!

    Φιλιά στο νησί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δραπέτη μου,
    φέτος είναι ο χειμώνας μας!Το είπανε στην τηλεόραση ότι οι Καρκίνοι θα έχουν την τιμητική τους!Κανόνισε να μην τους βγάλουμε ψεύτες!!!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λόλα,
    είπα και παραπάνω ότι αν έχεις καλή παρέα και φίλους προπαντός, όλα καλυτερεύουν!
    Φιλιά πολλά!



    Angel μου,
    το ξέρω...Καλή βδομάδα καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αλατάκι μου,
    καλά τα λες για τη μέρα...το βράδυ τί κάνουμε?χιχιχι!


    Μαριάννα,
    είσαι όντως ούφο!!!Δεν ήξερες τον Δρογώση?Τιμωρία και να έρθεις με τον κηδεμόνα σου την άλλη φορά!

    Φιλιά τρελάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Vangelάκο μου,
    είσαι μακρυά!Θα τα πίναμε παρέα και θα τα λέγαμε...Μια χαρά είμαι βρε, απλά με πιάνει πού και πού!Ευυαίσθητούληδες είμαστε, θα το παλέψουμε!!!

    Ο τύπος στη γωνία μήπως μπορεί να με περιμένει?
    χιχιχι!!!

    Και χαμογελάω όσο μπορώ, αλλά δεν βλέπω κανέναν να χαίρεται δίπλα μου!Πού είναι βρε?Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω?χιχιχιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σκρουτζάκο μου,
    καλή βδομάδα γεμάτη όμορφες στιγμές!



    Χρυσούλι μου,
    μια χαρά είμαι λέμε!!!Η μελαγχολία του φθινοπωροχειμώνα είναι μέσα στο πρόγραμμα!!!

    Φιλιά πάρα πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...