Το Καρναβάλι της Σκουριάς!

by 3:35:00 π.μ. 21 αγκάθια

Νύχτα.Η κοπέλα χωρίς πρόσωπο περιδιαβαίνει μόνη στα σκοτεινά σοκάκια να βρει την έξοδο από τον εφιάλτη της.Απόψε πρέπει να τα καταφέρει.

Η ιστορία, η ίδια επαναλαμβάνεται.Τρία κέρματα στο χέρι που αυτή τη φορά πρέπει να τα χρησιμοποιήσει σοφά.Μοναδική θεατής φτάνει στον Μάντη.Βάζει το κέρμα στην εσοχή και το ταξίδι ξεκινάει.Ο Μάντης πάλι σήμερα τα ίδια θα της πει.Την λατρεύει.Μπορεί να κάνει τα πάντα για την αγάπη του κι απελπισμένος της ζητά να τον αγαπήσει κι εκείνη, για να τον σώσει από την ψευδαίσθηση του Καρναβαλιού.

"Τάισε τη βροχή...", θα της πει κι αυτή απλά θα τον προσπεράσει.Την προσοχή της τραβάει τώρα η μπάντα που δεν παίζει μουσική.Παραμυθιάζεται και τους χαρίζει το δεύτερό της κέρμα.Και λίγο πιο 'κει, ο Μάγος με το πορτοκαλί χαμόγελο την πείθει για το ακατόρθωτο.Ένα κέρμα για δυο προσπάθειες διαφυγής και μια κούκλα για ανταμοιβή.Και το παραμύθι συνεχίζεται.

Ο Μάντης παρακαλάει απελπισμένος την κοπέλα χωρίς πρόσωπο να μη φύγει μακριά του.Ο κόσμος του θα καταστραφεί.Η καρδιά του της ζητά βοήθεια να τον γλιτώσει από την ψευδαίσθηση του Καρναβαλιού!Εκείνη όμως έχει αποφασίσει ήδη την επόμενη κίνηση.Τίποτα δεν μπορεί να την σταματήσει.Μία, δύο και σπάει τα δεσμά.Αγκαλιάζει το δώρο της κι απομακρύνεται...

Πίσω της ο Μάντης τα λιγοστά δευτερόλεπτα ζωής που του έχουν απομείνει, μάταια προσπαθεί να την φωνάξει.Η κοπέλα χωρίς πρόσωπο δεν τον ακούει πια.Ο κόσμος του Καρναβαλιού χάνεται κι αυτή που τα έχει όλα πια, την ελευθερία και το άψυχο δώρο της, σταματά, σκέφτεται και μετανιώνει...

Αύριο πρέπει να προσπαθήσει πάλι...να κερδίσει την Καρδιά απ' όλες τις Καρδιές!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

21 σχόλια:

  1. ετσι απλα περασα για μια καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πειράζει που δεν κατάλαβα για τί μιλάμε?????????
    Καλημέρες γλυκό σκατζοχοιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/10/10, 3:26 μ.μ.

    Ήμουν έτοιμος να γραψω "συμφωνω με τον Μαγο, εγώ ντεν καταλαβαίνει" όταν είδα το βιντεοκλιπάκι !

    Τότε κατάλαβα...

    Το τραγούδι περίεργο,δεν με τρελλανε αλλα δεν ήταν και κακό. Το κλιπάκι ΠΟΛΥ καλό, δειχνει όσα περιέγραψες. Και τα περιέγραψες έτσι ώστε να προκαλέσεις ενδιαφέρον.

    Ασυνηθιστη ανάρτηση πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε Gip

    όχι δεν κατάλαβες.

    Δεν είναι ασυνήθιστη ανάρτηση. Παρανοϊκή είναι.

    Η Πορκουπίνα τάπαιξε.

    Αν έχεις κάνα γνωστό ψυχίατρο να την πάμε, Ok.

    Αλλά τα λεφτά μισά-μισά γιατι η περίπτωση της είναι βαριά και θα χρειαστεί μακρόχρονη θεραπεία (αν θεραπευτεί δηλαδή).

    Πες και του Χριστόφορου να τσοντάρει.

    Εγώ ψάχνω τον Steven να δώσει κάνα φράγκο κι αυτός.

    Κρίμα το κορίτσι.

    Κανονικά, όλοι όσοι γράφουν εδώ πρέπει να τσοντάρουν!!!!

    Εγώ, πάντως, θα ανοίξω ένα λογαρισμό στην Εurobank και θα περιμένουν όσους αγαπούν το κακόμοιρο το Πορκουπίνι να καταθέσουν ένα ποσό.

    Θα επανέλθω για να δώσω τον αριθμό λογαρισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάγε μου,
    καιρό έχουμε να βρεθούμε!Καλά έκανες!!!Καλησπέραααα!!!



    Next Day μου,
    πάτα το play στο βιντεάκι και θα καταλάβεις!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιώργο μου,
    το θέμα είναι αν σου άσρεσε κι αν κατάφερα να σε κάνω μέρος του βίντεο!!!

    Ε, δεν περίμενα να σου αρέσει το κομμάτι.Για σένα έχω άλλα...πιο παλιά!!!χαχαχαχα!!!!

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Λέρος διαθέτει εμφανίσημο ψυχίατρο!
    Παρακαλώ μαζέψτε υπογραφές να τη νοσηλέψουμε για να πιάσει με ένα σμπάρο δύο τριγώνια!!
    Αιτήσεις και υπογραφές όπως προσέλθετε στα χωράφια μου!!
    Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χωροχρόνε μου,
    εσύ τουλάχιστον έπρεπε να με καταλάβεις!!!Τόσες τραγουδοαναρτήσεις μας έχεις χαρίσει!!!Τς τς τς!!!
    Αλλά ζηλεύεις επειδή εγώ το παρουσίασα καλύτερα από σένα...χαχαχα!
    Λεφτά δεν πρόκειται να μαζέψεις...Κανείς δεν αγαπάει ένα μικρο σκαντζοχοιράκι με τόσα αγκάθια!!!

    χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντριμεράκι μου,
    κι εσύ τέκνον Βρούτε????χαχαχα

    Με ψήνει το εμφανίσημος ψυχίατρος!!!Έχετε απαγορευτικό?Σου 'ρχομαι μόνη μου!!!χαχαχα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ θα πρέπει να ομολογήσω ότι με άγγιξε το κείμενο. Έχει έναν μυστηριακό ρομαντισμό. Το Video δεν μπορώ να το δω. Κολλάει. Φταίει η σκα....μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λες και διάβασα το βιβλίο και μετά έιδα την ταινία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εγώ κι εγώ!!!!!!!!!
    Έλα έλα!!
    Τα καλύτερα για σένα!
    Τζάμπα φάρμακα και για τη φιλενάδα σου όμως,ε;;!Χαχαχαχαχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος27/10/10, 10:56 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστόφορε,
    πρέπει να δεις και το βίντεο για να το καταλάβεις!!!Αλλά και μόνο που σου άρεσε μου φτάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δραπέτη μου,
    τί γλυκό σχόλιο?Σ' ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ντριμεράκι μου,
    κλείσε εσύ το ραντεβού, άναψε φουλ καλοριφερ να βγουνε οι ρομπες κι αστον πάνω μου!χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπατλεράκο μου,
    ισως?Μα γιατί αναρωτιέσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Xαχαχαχα!Ώπα η φίλη μου ξεσπάθωσε!
    Χαχαχαχαχ!!Για να μη σου πω τι είπε ο Ιονν στο σχόλιό του για σένα!!Να μη σου πω!!!Έλα να δεις!!Οργάνωσε σχέδιο ενταντίον του και είμαι μέσα!!
    Χαχαχαχ!!Φιλάκιααα
    Οι ρόμπες βγήκαν,ισα που προλαβαίνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καθώς κατέβαινα προς τα κάτω τράβηξε την προσοχή μου η εικόνα της κοπέλας, μεγάλη θαυμάστρια των Poets of the Fall όπως είμαι, και είπα να τη διαβάσω. Δεν είχα αντικρίσει καλύτερη μεταφορά-εξήγηση του τραγουδιού μέχρι τώρα! Υπέροχο τραγούδι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ginny μου,
    ένας φίλος μου το έστειλε το κομμάτι και το αγάπησα.Μόλις είδα το βίντεο, αυτό μου ήρθε στο μυαλό κι είπα να το μοιραστώ μαζί σας!!!

    Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...