10.10.10

by 3:24:00 μ.μ. 50 αγκάθια

Μια Κυριακάτικη ανάρτηση που γράφεται μόνο και μόνο για την ημερομηνία!

Σήμερα παίρνουμε όλοι 10 με τόνο!!!

Τόσα 10άρια μαζεμένα, ούτε στο σχολείο...Η μεγαλύτερη βλακεία φυσικά είναι οι γάμοι που γίνονται αυτή τη μέρα...Πραγματικά πιστεύουν πως ένα νούμερο αρκεί για να τους φέρει αιώνια ευτυχία?Να καταλάβω ότι είναι μια πολύ εύκολη ημερομηνία να θυμάται ο γαμπρός, για να μην έχει μελλοντικά προβλήματα με τις επετείους, αλλά μέχρι εκεί.Τεσπα, δεν θα το κρίνω αυτό!Γούστα!Όσοι δεν προλάβατε πάντως, έχετε άλλα 2 χρόνια να το καταφέρετε, έστω με πολιτικό γάμο.Ναι το έψαξα!11.11.11 είναι Παρασκευή και 12.12.12 είναι Τετάρτη!Τόσες άχρηστες πληροφορίες Κυριακάτικα!!!

Δεν ξέρω αν έχει γραφτεί κάτι για τη σημερινή μέρα.Καμιά καταστροφή στον κόσμο, σεισμοί, καταποντισμοί ή όλα αυτά θα γίνουν το 12?Κι αφού θα γίνουν το 12, γιατί αγχωνόμαστε με μνημόνια και συντάξεις και αποδείξεις?

Γιατί δεν ξεκινάμε ένα τεράστιο πάρτυ όλοι μαζί ν' απολαύσουμε τις τελευταίες μας στιγμές?Έσπασα το κεφάλι μου να κάνω μια λίστα με το τί θα 'θελα να κάνω, αν γνώριζα όντως ότι έρχεται το τέλος!Κόλλησα!Είναι τόσα πολλά αυτά που θα έκανα που τελικά, λέω ν' αρχίσω από τώρα μπας και προλάβω...

Κάντε κι εσείς το ίδιο...Ζήστε!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

50 σχόλια:

  1. ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΣΑ 10 ΑΡΙΑ!!!!ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
    ΑΡΓΩ ΛΙΓΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραία συμβουλή!
    (πάντως κι εγώ προγραμμάτισα ποστ για σήμερα, στις 10 και 10 το πρωί χαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άμα το ζευγάρι παντρευτεί περιμένοντας να φέρει την ευτυχία η τυχερή ημερομηνία φέξε μου και γλίστρησα...Κάλο δικηγόρο να χουν για να βγει το διαζύγιο εύκολα και ανώδυνα!
    Εγώ πάντως το αποφάσισα θα κάνω ανάρτηση το 12 μαζί με την καταστροφή της γης...Αν και κάτι μου λέει ότι πάλι θα την γλυτώσουμε και η συντέλεια θα μας στήσει και σε αυτό το ραντεβού!
    Χε χε χε!!! Φιλιά και πάλι!!!(2 φορές σήμερα)... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκρουτζάκο μου,
    κάθε σου επίσκεψη συχνή ή όχι φέρνει το χαμόγελο στα χείλη μου, έτσι κι αλλιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Sca μου,
    τέλεια η ιδέα σου!Κρίμα που δεν το σκέφτηκα!Μπράβο σου!

    Καλή συνέχεια στα πάντα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιανέ μου,
    σιγά μην τη γλιτώναμε τόσο εύκολα!Αλλιώς θα μας εκδικηθεί η φύση με τόσα που της κάναμε!

    Τα φιλιά καλοδεχούμενα από σένα κι ας είναι πάντα πολλά!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλά είναι τα τρία 10άρια σήμερα κι εγώ κάθομαι;;Πωωωωωω!Μα να μην το είχα αντιληφθεί νωρίτερα να το εκμεταλευόμουν!!
    Η ιδέα για το πάρτυ μ'άρεσε!!!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή να έχουμε!Από αύριο πάλι θα βάρανε τα κουδούνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όπως την καταντήσαμε τη ζωή μας, νομίζεις ότι υπάρχει αύριο;
    Άλλα όμως έλεγα τον περασμένο Απρίλιο (ΔΕΣ ΕΔΩ) και ΕΔΩ.
    Αυτό το βιβλίο της Μαρίας Τζιρίτα ("Αν δεν υπήρχε αύριο") λέει κάτι που λένε πολλοί "Ζήσε το σήμερα".
    Καλό απόγευμα!!

    ΥΓ: Στο πάρτυ θα καλέσετε κι εμένα; Θα φέρω τα αλμυρά και τα γλυκά (αυτό είναι λάδωμα!).....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γράφεις και έχεις δίκιο:
    "Να καταλάβω ότι είναι μια πολύ εύκολη ημερομηνία να θυμάται ο γαμπρός"

    Μα γιατί, πάντα, ο γαμπρός ξεχνάει την ημερομηνία γάμου και ποτέ η νύφη????

    Δεν είναι περίεργο????

    χα..χα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είχα πάντα μια αλεργία με τα 10ρια.
    Και το πτυχίο μου με 5, κάτι ψιλά το πήρα!
    Δε βαριέσε , ο άνθρωπος ανακάλυψε τους αριθμούς για να ...παίζει μαζί τους.
    Τυχεροί (7, 3, κλπ)
    Άτυχοι (13)
    Μονοί, ζυγοί, περιττοί, άρτιοι και ...φανταστικοί !!!
    Φανταστικά ...περνάμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φέτος τα δεκάρια έχουν την τιμιτική τους!
    Όλοι περιμέναμε να αλλάξει η χρονιά για να βρούμε το δέκα το καλό, σήμερα το δέκα κάνει την πλήρη εμφανισή του.Όλα αυτα είναι εικασίες γιατί χρειαζόμαστε απο κάπου να πιαστούμε... Τελικά όλοι το θέλουμε το παραμύθι μας... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ημουν όλη μέρα στον δρόμο. Τώρα το συνειδητοποίησα τόσα 10ρια.
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ντριμεράκι μου,
    σιγά μην περιμένουμε το τέλος του κόσμου για το πάρτυ!Το άλλο Σάββατο είναι καλά?
    χιχιχι!!!

    ΥΣ.Πόσο μου έλειψε εμένα το σχολικό κουδούνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δύσπιστε,
    εννοείται ότι είσαι καλεσμένος κι από τους πρώτους μάλιστα!!!Το κατιτίς θα το φέρεις ούτως η άλλως, οπότε δεν το γλιτώνεις!!!

    Το βιβλίο δεν το γνώριζα, οπότε τώρα θα το μάθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χωροχρόνεν
    θες να αναλύσουμε πάλι τη λογική των αντρών?

    χιχιχι!

    Βαριέμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βασίλη μου,
    δεν έχεις άδικο...Μου αρέσει όμως και το μυστήριο που κρύβεται πίσω από τους αριθμούς!Δεν μπορεί να είναι τυχαία κάποια πράγματα!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Sunny μου,
    εννοείται αυτό.Για την πλάκα μας τα κάνουμε όλα και για λίγο αλατοπίπερο!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αρκουδάκι μου,
    να πάρεις λαχείο στο 10...

    Φιλιά!


    Creep μου,
    δεκάρια όπως και κάγκελα παντού!

    χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος10/10/10, 11:33 μ.μ.

    επίσης έχω προγραμματίσει ποστ για τις 20/10/2010, 20:10 (για να μη λες ότι δεν σε ειδοποίησα)
    ;-)
    καλή εβδομάδα!

    scatter incognito

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μετανοειτε χριστιανοι!
    ερχεται το τελος του κοσμου!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Περίμενα με τόσα δεκάρια να γίνει κάτι..
    Με ξεγέλασαν..
    Τους γυρίζω την πλάτη και ας μην είναι τόσο...ίσια!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αλήθεια είναι: Τόσοι γάμοι γίναν αυτή τη μέρα. Αφού κι εγώ είχα πάει και μάλιστα κατεβηκά στο Ηράκλειο Κρήτης. Μα τι μας πιάνει;
    Καλή σου βδομάδα μικρούλάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μετά τα τρία δεκάρια το χάος..;
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα σου κάνω δώρο μια κουδούνα τότε!
    Για το άλλο Σάββατο έχω κανονίσει,αλλά αν είναι για πάρτυ,το ακυρώνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Sca μου, δεν παιζεσαι λέμε!!!
    Να το ψάξεις αυτό!!!χιχιχι!


    Γναγ μου,
    εσύ προσωπικά αποκλείεται να σωθείς!!!Η ψυχή σου είναι σε ζεστά χέρια ήδη!χιχιχι!Του διαβόλου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιαγιά Αντιγόνη,
    καλά κάνεις!!!Κι εγώ μαζί σου!Πάντα!

    Κάθε σου επίσκεψη με χαροποιεί ιδιαίτερα!

    Τα φιλιά μου κι ευχαριστίες πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χριστόφορε,
    έπεσες στην παγίδα τους!!!Ελπίζω να πέρασες καλά, έστω κι αν ταλαιπωρήθηκες!!!Οι κρητικοί γάμοι είναι άλλο πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όλγα μου,
    ας ελπίσουμε πως όχι!Δεν προλαβαίνω λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ντριμεράκι μου,
    μην ξεκανονίζεις!!!Κάτι μποφοράκια άκουσα!!!χιχιχι!

    Την κουδούνα θα τη χρειαστώ...Να μου την κρεμάσεις μπας και πάψω να περνώ απαρατήρητη!!!

    χιχιχιχιχιχιχιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έρχεται το "Τέλος του Κόσμου" στις 20/10/2010 ώρα 20:10?????

    Τώρα τόμαθα!!!

    Και θα γλυτώσει, λένε, μόνον μια Πορκουπίνα??

    Και το επόμενο είδος θα είναι οι απόγονοί της???

    Και θα γεμίσει η Γη σκαντζοχοίρια??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος11/10/10, 7:43 μ.μ.

    Σημερα το άκουσα στις ειδήσεις
    και γέλαγα!
    Οσο για τα υπόλοιπα
    Τρέχω κι εγώ μαζί σου
    μπας και προλάβω!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδαααααααα
    D.Angel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. προς το παρων ειναι στα ζεστα χερια καποιας διαολινας:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χωροχρόνε,
    δε θελω να μείνω μόνη μου!!!Ας μείνει και κανένας ωραίος άντρας να μου κάνει παρέα!Να κουβαλάει τα ξύλα για τη φωτιά βρε αδερφέ!Να κυνηγάει την τροφή και να με προσέχει!!!

    χιχιχιχιχιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γναγ μου,
    "κι είναι λέω ο παράδεισος για μας αγάπη μου μικρή να μοιραζόμαστε τούτη την κόλαση μαζί..."

    Σας το αφιερώνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ποιο τέλος του κόσμου καλέ?? Αυτό που έχουν προφητεύσει πως θα έρθει κάμποσες φορές κάτι παραθρησκευτικές οργανώσεις, αυτό του μιλένιουμ, αυτό του 2010 ή αυτό του 2014??

    Έλα κόσμε!! Πάρε πάρε πάααααααααααρεεεεεε!!! Εδώ τα καλά τέλη κόσμου!! διαλέχτεεεεεεεεεεεεε!!!!

    Ε μα πια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 12/10/10
    Kαι μάλλον είναι μία από τις χειρότερες μέρες!!!
    Γκρρρρρρρ!Τα νέυρα μου!Εμφανίσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τώρα είδα το σχόλιο για τη κουδούνα!
    Χαχαχχαχα!!
    Σιγά μη χρειάζεσαι εσύ κουδούνα!Η χρήση της για σένα περιορίζεται στο να ανοίγεις τα κεφάλια-όπως θέλεις παρ'το-όσων το χρειάζονται-κι αυτό σε ελεύθερη μετάφραση πάλι-Χαχχαχαχαχ!
    Καλά άκουσες για το μποφόρ!
    Ζω μια δεύτερη Σπιναλόγκα φιλενάδα!ΗΕLPPPPPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δήμητρα,
    με τόσα τέλη, τα σίγουρα είναι μόνο αυτά των αυτοκινήτων...χιχιχι!!!
    Άντε να μας δω τον άλλο μήνα!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ντριμεράκι μου,
    άσε είδα το νησί χθες κι έκλαιγα όλη την ώρα!Πού να μην το διάβαζα κιόλας!Ετοιμάζω τσουβάλι με κονσέρβες, καλλυντικά, περιοδικά και τηλεκάρτες!!!
    Έρχομαι με ελικόπτερο!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. http://www.youtube.com/watch?v=2mcjFMxBfYM

    ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΚΑΤΖΟΧΟΙΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΟ ΑΦΙΕΡΩΣΩ...ΚΙ'ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΙΑΣΕ ΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΩΜΟ ΝΑ ΤΟ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος12/10/10, 5:29 μ.μ.

    Ορίστε ! Περασε η 10/10/10...

    Τι πάθαμε ? Τίποτα !!

    Εντάξει η οθόνη του υπολογιστή άλλαξε χρώμα... για ποικιλία θα το κανε... κόλπο των Windows...

    OK... όταν δίνω εντολή στον εκτυπωτή να τυπώσει, εμφανίζεται ένα περίεργο μύνημα... "να τα τυπώσεις εσύ !" . Κανένα πρόγραμμα για οικονομία στο τυπογραφικό μελάνι θα είναι !

    Και βέβαια όταν λέω "delete" μου απαντά (πάνυτα στην οθόνη, με μεγάλα κόκκινα γράμματα, κύριος !!) "delete να κάνεις στα μούτρα σου ! Μακάκα !!"

    Κατά τα άλλα... καμία αλλαγή... Εντάξει τώρα και το ποντίκι που αν δεν έχει τυρί στο γραφείο δε κουνιέται... Σιγά το πράμα...

    Καλά δεν είμαστε ;
    Μια χαρά !!

    Κλαψ (χαχαχα γράφω αλλά κλαψ βγαίνει !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρε συ Γιώργο,

    έΧεις ξεσαλώσει σήμερα μιλάμε!!

    Βρε ποιος υπολογιστής/εκτυπωτής/ποντικάκι? Μια χαρά είναι αυτά !!

    Τα ματάκια σου βρε κάτι έχουν και κάνουν πουλάκια !!

    Να το κοιτάξεις γιατί τελευταία κάνεις κακιές παρέες (κάτι τύπισσες περίεργες... που αλλάζουν ονόματα σαν τα πουκάμισά τους) και σε επηρεάζουν αρνητικά !! χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μαμούνι,
    κάτι τέτοια τα ακούω...Με παρεξηγήσατε εδώ μέσα!!!

    Σκυλάδικα και λαϊκοπόπ απεχθάνομαι...

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γιώργο μου,
    ποιός σε πείραξε να τον εξοντώσω?

    Πάνω που είπα να σχολιάσω το χιούμορ σου, μου λες ότι στεναχωριέσαι?

    Για λέγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δήμητρα,
    κάτι ξέρεις εσύ!!!Ποιός πείραξε τον Γιώργο να τον "φάμε"!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος12/10/10, 8:26 μ.μ.

    Ρε σεις...

    Καλά θα με στείλετε... Με είδατε στεναχωρεμένο και δεν το κατάλαβα ? Εγώ από το πρωϊ δεν έχω αφήσει γειτονιά που να μην πάω να αφήσω σχόλιον χιουμοριστικόν.
    Εδώ έγραψα για τις παρενέργεεις του 101010 που φοβόταν η προκουπίνα !

    Α.... θέλετε φροντιστήριο...

    Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Α, εγώ δεν είδα κανέναν στεναχωρημένο!!

    Εγώ λέω πως τα ματάκια κάνουν πουλάκια διότι κι εσύ κάνεις κακές παρέες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Pέρνα να δεις χώσιμο από τα μέρη μου!Μουχχαχα!Γλιτώνεις δε γλιτώνεις την απουσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...