20/10/2010 20:10

by 8:10:00 μ.μ. 17 αγκάθια


10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...0....
............................................................
............................................................
............................................................

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ?

Κι εγώ τότε γιατί ετοιμάστηκα για την καταστροφή του κόσμου?Άντε τώρα να ξεπακετάρω πάλι βαλίτσες...

ΥΓ.Ε, δεν γινόταν να μην κάνω ανάρτηση τέτοια μέρα και τέτοια ώρα...

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

17 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/10/10, 8:56 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπατλεράκο μου,
    λες να μείναμε τα δυο μας?χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/10/10, 11:31 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/10/10, 11:33 μ.μ.

    Όχι, και εγώ εδώ είμαι... Κι ας μην εισαι ΕΣΥ... ΕΚΕΙ !!!!

    Χεχεχεχε (καλά μιλάμε... ΤΟ καρφί !!)

    Είδατε τι αβίαστα την αφήνω να με επισκέπτεται στη γωνιά μου όποτε θέλει ? Α... όλα κι όλα... δημοκρατικές διαδικασίες !!

    Χαχαχαχα

    Υ.Γ. Η "έκπληξη" γράφεται... Αλλά και να τελειώσει... θα ακολουθήσει την σειρά προτεραίοτητας... για να δω... 2 αναρτησεις περίπου την εβδομάδα... 52 εβδομάδες... άρα 104 αναρτησεις το χρόνο... ναι καλά τα ειχα σκεφθεί... εκεί καπου στο 2020 τέλη, αρχες 2021 θα αναρτηθει !!

    Μπουχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι είσαι για τα σίδερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δραπέτης21/10/10, 12:11 π.μ.

    Τι έγινε ρε παιδιά;;;; Απογειωνόμαστε;;;
    Κρατήστε μου μια θέση παράθυρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχαααα!!!
    Είσαι τρελήηηηηη!!!

    Καλημερούδια! Μια καινούργια μέρα ξημέρωσε για την ανθρωπότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος21/10/10, 2:47 μ.μ.

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, ΩΡΑΙΟ ΧΙΟΥΜΟΡ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aπ'τις ελάχιστες φορές,αν όχι η μοναδική,που συμφωνώ με τον Ionn!Xαχαχαχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάλλον έχω χάσει επεισόδια!
    Ιδέα δεν είχα!
    Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιώργο μου,
    δεν μ' αγαπάς άλλο ε? :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χωροχρόνε μου,
    και λίγα λες!!!Αργείς, αλλά τα πιάνεις!!!



    Δραπέτη μου,
    ανέβα πρώτα στο magic bus και μετά έρχεσαι και με το αεροπλάνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νάντια μου,
    άσε!Πρέπει να περιμένω το 2012 τώρα...Δεν μπορεί...Κάποτε θα γίνει κι αυτό!!!

    χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ροκομεταλάκια μου,
    τί να κάνω?Αυτό μας έμεινε!!!



    Ντριμεράκι μου,
    και μόνο που λες ότι συμφωνείς με τον Χωροχρόνο, εσύ είσαι για τα σίδερα...Και πάρε κι αυτόν παρέα!χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Angel μου,
    μα καλά πού ζεις?Μήπως στον πλανήτη σου ήρθε ήδη η καταστροφή και δεν το πήρες χαμπάρι?Για κοίτα κι εσύ έξω από το παράθυρο!!!

    χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλά, έχε τις εσύ έτοιμες, όλο και θα βρίσκεται ευκαιρία. χαχαχαχα να δεις τι έχει να γίνει το 2012...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Sca μου,
    τις αφήνω έτοιμες μπας και πάμε κανά ταξιδάκι να στανιάρουμε λίγο κι άσε τον κόσμο να γκρεμίζεται μόνος του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...