Movie time!

by 12:53:00 π.μ. 13 αγκάθια



Το παραδέχομαι και το έχω ξαναπεί.Αγαπώ τους σούπερ ήρωες, τις ταινίες και τα κόμικς τους και φυσικά τρελαίνομαι για γκατζετάκια.Δεν με σοκάρουν οι σκηνές βίας (πρέπει να το ψάξω αυτό) και γι' αυτό αγαπώ και τον Ταραντίνο.Να εξηγούμαι όμως, μου αρέσουν οι άψογα σκηνοθετημένες, σχεδόν χορογραφημένες σκηνές βίας κι όχι οι ωμές του στυλ HOSTEL και SAW (αυτό μου αρέσει για την τρέλα που κουβαλάει).

Ίσως φταίει το γεγονός που μεγάλωσα με αδερφό μεγαλύτερο και πάντα έβρισκα περισσότερο ενδιαφέρον στα αγορίστικα παιχνίδια.Είχα και Barbie, ψέμματα δεν θα πω, αλλά περνούσα καλύτερα με τα playmobil, τα lego και τα αυτοκινητάκια του αδερφού μου.

Έτσι από μικρή, διάβαζα πάαααρα πολλά κόμικς!Σούπερμαν, Σπάιντερμαν, Μπλεκ, Χ-Μεν, Τιραμόλα, Μικυ Μάους, Ποπάυ και δε συμαζεύεται!Από ταινίες ποιά να πρωτοαναφέρω?Θυμάμαι έκτη δημοτικού (αν έχεις το Θεό σου!) είχα λατρέψει το DUNE.Όσοι το έχετε δει, καταλαβαίνετε ότι δε στέκω καλά.Δεν είναι τανία για κοριτσάκια δημοτικού.Το έβλεπα συνέχεια.Τελείωνε και πάλι από την αρχή!Είχαμε μάθει τους διαλόγους απ' έξω με τον αδερφό μου..."He who controls the spice, controls the universe..."

Την ίδια χρονιά (σωτήριον έτος 1986) ερωτεύτηκα τον Highlander.Μόνο το Νο1 όμως, γιατί τα υπόλοιπα δεν βλέπονται.Ούτε η σειρά!!!Μπλιαχ!"Who wants to live forever" και "There can be only one..."Τί soundtrack φοβερό από τους Queen?Να πω για το MAD MAX και τον Πόλεμο των άστρων και φυσικά το παλιό, κλασσικό STAR TREK?Περιττό!Κι όμως καμία συμμαθήτριά μου τότε δεν τα έβλεπε.Εδώ θυμάμαι να μη βλέπουν το Ghostbusters, γιατί φοβόντουσαν!Εποχές χωρίς εφέ και κομπιούτερ που μιλούσαν πάντα για ένα αβέβαιο και σκοτεινό μέλλον.

Έτσι, μεγαλώνοντας και μη βάζοντας μυαλό, συνεχίζω να βλέπω τέτοια πράγματα.Το Kill Bill, είναι για μένα το Νο1 (και δε σηκώνω κουβέντα)!Τα τελευταία χρόνια, το Hollywood (Μεγάλη η Χάρη του) έχει στερέψει μάλλον από ιδέες κι όλο και πιο συχνά, μεταμορφώνει ταινίες από κόμικς (δεν με χαλάει καθόλου βέβαια).Πέρα από τα κλασσικά, αίσθηση μου έκανε το SIN CITY, το 300 και το V for Vendetta.Καλά η Portman είναι θεά!

Κι όλος αυτός ο πρόλογος για να έρθω στο βιντεάκι-τρέιλερ από πάνω!Όταν το πρωτοείδα, το πρώτο πράγμα που είπα ήταν "Ωχ!ο Ν. Cage τα έχει χαμένα πια και γυρνάει ό,τι να 'ναι" και "Άλλη μια παιδική χαζοταινία"!!!Όταν μετά ξαναείδα το τρέιλερ, κάτι μου άρεσε κι είπα πρέπει να το δω.Μετά ήρθε κι ο φίλος μου ο Γ. που μου είπε πως εμένα θα μου αρέσει σίγουρα (με ξέρουν καλά οι φίλοι μου τελικά), οπότε δεν ήθελα και πολύ!

Πρώτον!Αν δεν σας αρέσουν όλα τα παραπάνω που ανέφερα, τότε σίγουρα δεν είναι για σας!Η ταινία δεν παίζεται!Κι είναι σίγουρα για άνω των 16, όπως και το κόμικ!Πέρα από τη βία, η οποία τα σπάει, το χιούμορ και το παίξιμο των ηθοποιών είναι τρομερό.Και όχι δεν περνάει το μήνυμα ό,τι ο καθένας μπορεί να γίνει σούπερ ήρωας και να πηδάει από ταράτσες κι αυτό το διαπιστώνεις στο πρώτο 2λεπτο της ταινίας!!!

Ας μην πω άλλα όμως!Όσοι αγαπάτε το συγκεκριμένο είδος, σπεύσατε με καλή παρέα.Εγώ την είδα μόνη μου και διασκέδασα το ίδιο!

ΥΣ.Χριστόφορε, Γιώργο (GiP) και Χωροχρόνε Ιονν, δεν είναι σίγουρα για σας!!!χιχιχι!Αποκλείεται να σας αρέσουν αυτά!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

13 σχόλια:

  1. Να δω την Έλενα ντυμένη Hit-Girl (και τον πατέρα της ... Big Daddy) να κυνηγούν τον μαφιόζο Frank D'Amico ... ε, και δεν θέλω τίποτα άλλο στον Κόσμο. Θα ντυθώ Kick-Ass και θα πέσω απ' την Ακρόπολη!!!!!!

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι θα ήθελα να σε δω να βλέπεις την ταινία στο σινεμά με popcorn στο χέρι κι όχι να διαβάζεις την υπόθεση στο ίντερνετ!!!

    Αφού μεγάλωσες πια, γιατί προσπαθήσεις να με πείσεις πως σ' αρέσει?χιχιχι!!!

    Κάτσε δες το θωρηκτό Ποτέμκιν και το Δρ Ζιβάγκο που είναι της εποχής σου κι άσε τη νεολαία να βλέπει τα δικά της!!!χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!!!Εκτός αν είσαι ακόμα πιο πίσω...του βωβού!
    χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου έχω θέμα:Δες το πείραμα-αν δεν το έχεις δει-!Το είδα χθες και μιλάμε για μεγάλη παράνοια!Όσο για τις Barbie...τι να πω!Άίσχος,ντροπή και έλεος!Έτσι πουλάς τα κοριτσιστικα ροζ ιδανικά σου;;;;;Λες να σου βγει κανένα αποωθημένο τώρα και να σε ερωτευτείς κανέναν Τζον-τζον;;Κι άντε καλά να είναι αληθινός,αν δεν είναι;;Η ψυχιατρική κάνει μεγάλα βήματα,θα το περάσουμε μαζί!!Χαχαχχαχα!
    Σε πειράζω-λόγω τρελής οικειότητας-Φιλάκια!Άκου DUNE!Eδώ μου κάθησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α πα πα πα πα
    Η δική μου πρόταση είναι το solt
    που το είδα πρόσφατα και ενθουσιάστηκα!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    Σμουατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ιδιο σκεφτηκα και εγω οταν την ειδα στο Video club !!

    Τι χαζοταινία και πως ο κειτζ παιζει σε οτι να ναι !!!

    Αλλά με έπεισες και λέω να τη δώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος7/10/10, 2:47 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dreamer μου,
    θα το δω.Έχω ακούσει τα "χειρότερα"...χιχιχι!!!

    Τον ψάχνω ακόμα τον Τζον-Τζον, τον Κεν...Μήπως ν' αρχίσω να ψάχνω μέσα στα παλιά παιχνίδια μου?Λες να 'ναι μπροστά μου και να μην τον βλέπω?χιχιχι!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Angel μου,
    είσαι της περιπέτειας.Θα το δω κι αυτό κάποια στιγμή.Είπα ότι η συγκεκριμένη είναι για συγκεκριμένα γούστα!!!

    Φιλιά στα μωρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελευθερία μου,
    εγώ εξηγήθηκα...Μη φάω ξύλο μετά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπατλεράκο μου,
    να τη δεις και περιμένω κριτική.Το repo men βρε ακόμα?Αν και δεν νομίζω να σου αρέσουν τελικά αυτές οι ταινίες!Δες το "once" που έχω τραγούδι στην επόμενη ανάρτηση!Έχει πολλή μουσική!!!

    Καλό ξημέρωμα ξενύχτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συνεχίζεις να μ'εμπνέεις με τις αναρτήσεις σου και κυρίως με το τρομερό αυτοσαρκασμό σου!!

    Σημείωσα την ταινία να τη δω!!

    Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Vangel μου,
    πολύ χαίρομαι που σ´ εμπνέω και σ´ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Μου ´φτιαξες τη νύχτα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aαα , την έχω ήδη στα υπ'οψιν μου... ;)
    Επιτέλους όμως ! Ας ακουστεί η αλήθεια ! Μόνο το Highlander #1 ήταν καλό !!! :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...