Κοπιάστε!

by 4:20:00 μ.μ. 65 αγκάθια



Και ναι!!!Τελείωσα!Μπήκαν όλα στη θέση τους (μικροπράγματα έμειναν να γίνουν), έστρωσα και τα χαλιά στο σαλόνι και μπήκα μαζί με το σπιτάκι μου σε κλίμα φθινοπωρινό και χειμωνιάτικο!Ψόφησα, αλλά άξιζε τον κόπο!Τώρα δεν το χορταίνω.Δείτε μερικές φωτογραφίες και πάρτε μια ιδέα.Δεν είναι πολύ καλές, αλλά το καλό πράγμα... φαίνεται!χιχιχι!

Δυστυχώς όπως πρωείπα, δεν έχω το πριν.Ένα θα πω.Δεν έχει καμία σχέση.Στη θέση του γραφείου που βλέπετε στο κέντρο, υπήρχε ένα απλό άσπρο τραπέζι και αριστερά κάτι ράφια για τον εκτυπωτή και κάτι άλλα πράγματα.Τώρα τη θέση τους πήραν τα υπέροχα ράφια μου κι επιτέλους τα θριλεράκια μου και τα κόμικς μου, έχουν τη θέση που τους αρμόζει!Κάτι πινελιές θα γίνουν ακόμα και θα ολοκληρωθεί το αριστούργημα.Από πίσω ακριβώς έχει μπει ο κόκκινος καναπές που βρισκόταν πριν στα δεξιά μου.Μια χαρά σας χαρτογράφησα το χώρο μου.Από δω θα τα λέμε πια και θα περνάμε ελπίζω όμορφα τις κρύες μέρες και νύχτες που έρχονται...Enjoy!






ΥΣ.Για βοήθεια σε δικές σας δουλειές μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.Τιμές προσιτές!χιχιχι!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

65 σχόλια:

  1. ΜΕΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ...
    καλοτάξιδο ;)
    δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα απο το να σε εμπνέει και να σε ηρεμεί το σπίτι σου, και το δικό σου ομολογώ με προκαλεί να βάλω καφεδάκι και να σου χτυπήσω το κουδούνι ... χιχι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοπελιά έδωσες ρέστα!!
    Τα αγαθά και τα νοικοκυριά κόποις κτώνται!Τώρα μη με προκαλείς να βάλω και δικές μου φωτό,γιατί κερδίζεις μακράααααααν!
    Και πάνω που θα σου έλεγα να σου φωνάξω τον Σπύρο να βάλει ένα χεράκι!!Χαχαχαχαχα!
    Γιατί ρε μπήκε το φθινόπωρο;;Το φθΗνοπωρο μπορεί!!Άκου εκεί χαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Miss Pink,
    το σπίτι μου είναι ανοιχτό για όλους τους φίλους!Μακάρι να είμασταν κοντά.Έστω νοητά όμως, βάζω καφεδάκι και γλυκό του κουταλιού και σε περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥΥΥΥΥΥΥΥ
    Α-Τ-Ι-Μ-Η !!!
    :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dreamer μου,
    λόγω ανακαίνισης, είπα να τελειώσω και με τα χαλιά.Πάντα τα βάζω λίγο πριν την 28η!Κι εδώ στα βόρεια, πλέον ήρθε το κρυουλάκι...Κουβερτούλα και ταινιούλες, το καλύτερό μου!

    Το δικό σου σπίτι, όταν θα κατασταλάξεις κάπου τελικά, είμαι σίγουρη πως θα είναι υπέροχο και ομορφότερο!Δεν θα με χαλούσε να δω πάντως το γραφειάκι σου που κάθεσαι και τα λέμε!(Ιδέα για ανάρτηση)χιχιχι!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eσένα κάποια στιγμή ΘΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ!!
    ΣΕ ΑΠΕΙΛΩ ΑΝΟΙΧΤΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΛΟΙ!!
    ΔΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΜΕΝΑ!Χαχαχαχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Miss Pink,
    άσε έχω μια γιαγιά που δεν σταματά να φτιάχνει...Ό,τι μπορείς να φανταστείς!!!Φράουλα, κεράσι, σταφύλι, πορτοκάλι, μανταρίνι κτλ,κτλ!!!

    Πόσα βάζα να στείλω?χιχιχι!

    Φιλιά πολλά και γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρώτον έχω τακτοποιηθεί με σπίτι!Και με θέα που τα σπάει φιλενάδα!Θα μου πεις,όπου κι αν κοιτάξεις εδώ,βλέπεις μπλε!Κι εγω Βορειοελλαδίτισσα είμαι και ξέρω από κρύο!!Γραφείο δεν έχω!Μετακινώ τα λαπιτόπι όπου βρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εβαλα τα σοσονακια μου και ηρθα να πιουμε καφε και να δουμε καμια ταινια! Καταπληκτικος ο χωρος σου και ναι ζηλευωωωωωωωω!!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν εκείνο το τραπεζάκι πάνω στο χαλί τα χαλάει όλα.

    Πέταξέ το!

    Οπότε θα μείνει ελεύθερος χώρος για το "χαλάτο" (i.e. ένας "τύπος" σεξ είναι για όσους δεν το ξέρουν)!

    Υ.Γ. Διάβασα και τα παραπάνω σχόλια και κατάλαβα ότι μόνον εγώ έδωσα την μοναδική σωστή συμβουλή (που είναι και συμβατή άλλωστε με το feng shui)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μεγιέςςςςςςςςςςςςςς!!!! πολύ πολύ όμορφο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο!!!
    Με γεια ο καινουργιος χώρος και να τον χαρείς οσο περισσοτερο μπορείς με καλή παρεούλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό είναι το ίδιο δωμάτιο με τις φώτο από την προηγούμενη ανάρτηση η μας έβαλες κάνα άλλο? ;)
    Από ότι βλέπεις κάνουμε και χιουμορακι κακής ποιότητας...
    Πολύ όμορφο είναι μπράβο μπράβο!!!
    Εγώ πάντως ζηλεύω την καρέκλα του υπολογιστή!!!
    Να μας στείλεις τιμοκατάλογο!Μην κάνεις μισές δουλειές!!! Φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ!!!
    Πολυ ώραιο το έκανες σκατζοχοιράκι!
    Σε λίγο καιρό θα ξεκινήσω κι εγώ ντεκορασιόν στο νέο μας σπιτάκι..θα κατέβεις για βοήθειά?? :P
    καλή εβδομάδα να έχεις και να απολαμβάνεις όμορφες στιγμές στο σπιτάκι σου!
    χο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τελικά μόνο εγώ έχω πρόβλημα με τη περιγραφή;;
    Ψάχνω να βρω τον κόκκινο καναπέ πόση ώρα,
    αλλά φευ!!!
    Πλάκα μας κάνεις ε;;;;χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δραπέτης4/10/10, 6:30 μ.μ.

    Ωραίο το έφτιαξες!

    Μόνο το χαλί στο σαλόνι με χαλάει..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έπρεπε να βάλεις μια φωνή για βοήθεια, έτσι για να κάνω λίγη προπόνηση, μιας και εμείς ακόμη είμαστε με τα καλοκαρινά (δύσκολα τα αποχωριζόμαστε και με λύπη).
    Καλό Χειμώνα (είναι η πρώτη φρά που το λέω)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμορφο το έφτιαξες το σπιτάκι σου, να σαι καλά να το χαίρεσαι...
    κάποιες λεπτομέρεις όπως τα φανάρια και το διακοσμητικό στον τοίχο μου αρέσουν ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οι πινακες ειναι σουπερ!
    και βλεπω οτι παιζεις με mac ε?
    χμ.....καλο αυτο
    μεγαλωνει η ομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τοκ - τοκ...
    καφέ κερνάτε;;;;
    κοντά ήμουν πριν λίγες μέρες,
    αλλά με τέτοιο χάλι ...
    τώρα τον χρωστάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος4/10/10, 7:58 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. και κατι ακομα.....εχουμε την ιδια καρεκλα :)

    IKEA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με γεια και με χαρά!!!
    Να είσαι καλά να το απολαμβάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κοριτσάκι μου έγινε πολύ όμορφο!
    Χουχουλιάρικο θα λεγα!
    Εχεις πολύ καλό γούστο, μπράβο!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    Βρες χρόνο να το απολαύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γειά σου! :DD
    Πόσο όμορφο το κανες? Ενδιαφέρεσαι να κάνεις και το δικό μου όταν αποκτήσω με το καλό,χιχι?
    Με γειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Dreamer μου,
    και σε σπηλιά να μένεις δεν γλιτώνεις την παρουσία μου!χιχιχι!

    Θα τα πούμε εν καιρώ!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρουλάκι μου,
    έχω έτοιμο ζεστό popcorn!Κουβερτούλα?

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χωροχρόνε μου,
    καλή διάθεση να υπάρχει και το τραπεζάκι δεν ενοχλεί.χιχιχι!!!

    Τί θα γίνει μ' αυτό το πονηρό μυαλό επιτέλους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αστέρι μου,
    σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!Παιδεύτηκα, αλλά τα κατάφερα νομίζω!



    Sunny μου,
    ήδη άρχισε να μαζεύεται η παρέα μου.Προβλέπεται ζεστός αυτός ο χειμώνας! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ιανέ μου,
    πολύ χαίρομαι που σου αρέσει.Την καρέκλα αυτή την ε΄χω πάνω από 10 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα.Όντως είναι πολύ καλή!

    Για τις τιμές, δεν έχεις άδικο.Πρέπει να βγάλω τιμοκατάλογο μέρες που είναι!χιχιχι!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρυσούλι μου,
    σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!Δώσε διεύθυνση κι έρχομαι!Έχω γίνει εξπερ στο πράγμα!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανταίε μου,
    πολύ σωστή παρατήρηση...Δεν τον βλέπεις, γιατί δεν τον φωτογράφησα.χιχιχι!!!

    Κι εσύ όμως κόλλησες εκεί βρε παιδί μου!!!

    Πειραχτήρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δραπέτη μου,
    από κοντά δεν είναι τόσο χάλια!!!Είναι μαμαδίστικο το ξέρω, αλλά πού τώρα λεφτά για χαλιά!!!

    Του χρόνου βλέπουμε!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δύσπιστε,
    είναι να μην αρχίσεις!Έτσι και γίνει χαμός μέσα στο σπίτι, μετά δεν γινεται, πρέπει να τελειώσεις!!!

    Ό,τι χρειαστείς...εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Betty μου,
    η γνώμη μιας νοικοκυράς σαν κι εσένα έχει μεγάλη σημασία για μένα.

    Τα φανάρια μου τα λατρεύω και τ' ανάβω όλο το χειμώνα.Το καλοκαίρι μετακομίζουν στο μπαλκόνι.Όσο για το δεντράκι μου, είναι αυτοκόλητα παό τα ΙΚΕΑ και το σχέδιο το έφτιαξα μόνη μου.Έχει γεμίσει ο τοίχος με πολύ λίγα χρήματα.Μέρες που είναι!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γναγ μου,
    τους πίνακες μου τους έφτιαξε ένας ζωγράφος φίλος μου.Τους λατρεύω...

    ...Όπως και τον mac μου!10 χρόνια έχω mac και δεν τον αλλάζω με τίποτα!!!χιχιχι!

    Μηλαράκι κι εσύ?Μπράβο, μπράβο!!!Και η καρέκλα μαμάτη!Όποιος έρχεται εκεί θέλει να κάθεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βασίλη μου,
    όποτε θες.Να βγάλεις και καμιά καλή φωτογραφία, γιατί εγώ μόνο το κινητό έχω τώρα.




    Έλενα μου,
    σ' ευχαριστώ πολύ.Μιας και θα περάσω πολλές ώρες και μέρες φέτος το χειμώνα εδώ με την παρέα μου, έπρεπε να το κάνω όμορφο.Νομίζω τα κατάφερα!χιχιχι!Μετριόφρων η δικιά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπατλεράκο μου,
    όχι και να ντρέπεσαι!Εσύ ειδικά!!!'Αντε γειτονάκι, θα τον πιούμε τον καφέ κάποια στιγμή εδώ πέρα.

    Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αngel μου,
    σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!Άντε με τόσα ταξίδια που κάνεις, έλα καμιά φορά κι από τα μέρη μας.Έχω και καναπέ που γίνεται κρεβάτι...χιχιχι!

    Με τα μωρά σου να έρθεις!Να γίνει χαμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Amaranth,
    όποτε θες!Δώσε στίγμα και θα 'μαι εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πάρε και το υπόποδιο να λιωνεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος5/10/10, 12:32 π.μ.

    Τέλειο το έκανες!!!!!!!!!!

    Για κατεβα και μια βολτα νοτια να κανεις καμια δουλεια!


    αχαχαχα

    Μα καλα ποτε προλαβες και εστρωσες;

    Μωρε μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Με είπες εμένα "πονηρό μυαλό" ε??

    xa..xa..

    Λοιπόν, κοίταγα τα βιβλία στην βιβλιοθήκη σου και έμεινα άναυδος!!!!

    Καλά το βλέπεις σωστό μία κοπέλλα να έχει αυτά τα βιβλία στην βιβλιοθήκη της?????????

    Μερικοί από τους τίτλους που κατάφερα να διακρίνω:
    1. "Πως να έχετε πολλαπλούς οργασμούς"
    2."Πως να κάνετε σεξ χωρίς να κουράζεστε"
    3. "Σεξουαλικές συνταγές"
    4. "Πως να σύρετε έναν άντρα στο κρεββάτι σας χωρίς να το θέλει"
    5. "Δέκα τρόποι να απατήσετε τον σύντροφό σας χωρίς να το καταλάβει"
    6. "Κάμα σούτρα (Τελευταία έκδοση ενισχυμένη)"
    7. "Δέκα τρόποι στο σεξ που τρελαίνουν τους άντρες"
    8. "Πως να κάνετε σεξ με έναν τραγουδιστή ροκ συγκροτήματος"
    9. "Οι δέκα στάσεις στο σεξ που ερεθίζουν έναν φυσικό"
    10. "Πως να παρασύρετε ερωτικά έναν blogger χωρίς να σας πάρει είδηση όλη η Bloggόσφαιρα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γναγ,
    όντως λείπει το υποπόδιο!Κάτσε να το γράψω στη λίστα μου!!!

    Κου-Κούλα μου,
    αφού έκανα την ανακαίνιση στο γραφείο μου και έγινε χαμός στο σπίτι, είπα να τελειώνω με τα χειμωνιάτικα.Δεν θα είχα κουράγιο να ξαναρχίσω δουλειές σε κανά μήνα.Τώρα θα αράξω και θα βοηθήσω όποιον μου το ζητήσει!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χωροχρόνε μου,
    το μόνο sex που υπάρχει σ' αυτό το σπίτι και δεν το πρόσεξες είναι το sex and the city!Απορώ πώς δεν το πρόσεξες...

    Για τους τίτλους δίνω ρέστα...ακόμα γελάω!Μήπως να γράψουμε κάτι από αυτά όντως να χ...στούμε στο τάλιρο?

    χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος5/10/10, 8:16 π.μ.

    Ιον
    ******

    Μου έφτιαξες τη μέρα !! Ιδιαίτερα χρήσιμο το Βιβλίο για την αποπλάνηση Φυσικων !! Και για τα μπλογκ-ειδύλια που δεν τα παίρνεις χαμπάρι !!

    Αλλά και το "χαλάτο" !! Έγραψες ! All time Classic !!

    Της λείπουν βέβαια μερικά, αλλά μη σου χαλάσω την έμπνευση ! Your party !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος5/10/10, 8:22 π.μ.

    Πορκουπινάκι μου
    *******************

    Είδα τα βιβλία σου....Καλά δε ντρέπεσαι ? Παυλίδη ΔΕΝ διαβάζετε στο χωριό σας ?

    Τι σας κάναμε μανδαμ ? Τόση απέχθεια πλέον ?

    ΧαΧαΧα

    Να σαι καλά βρε ! ΩΡΑΙΟ το κονάκι σου. Θα σου'ρθω για καφέ και γλυκό !! Αλλά το Γλυκό το θέλω βύσσινο ! Το αγαπημένο μου ! (δε παχαίνει κι όλας ! Γέλια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ όμορφο και "ζεστό" το σπιτικό σου, και φαντάζομαι πόσο το απολαμβάνεις μετά από μια αλλαγή (όπως λες μεγάλη) και τόσο κόπο που έκανες... Ξέρω από πρώτο χέρι! Μια βιβλιοθήκη και το γραφείο μου ξεκαθάρισα και μου έφτιαξε το κέφι... Έχω πολλή δουλειά ακόμη όμως ;-)
    Υ.Γ. Λατρεύω τις λεπτομέρειες... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι προκομένο κορίτσι είσαι εσύ!!
    Ετοίμασες το σπίτι σου..εβαλες και χαλιά..τέλειο είναι. Χουχουλιάρικο και πολυ ζεστό.

    Πολύ ωραίο το έκανες. Πότε είσαι ελεύθερη να έρθεις και στο δικό μου ?/ χιχιχι

    καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Γιώργο μου,
    καλά βρε δε ντρέπεσαι?Σιγοντάρεις τον "άλλον" και του δίνεις ιδέες να γράψει κι άλλα?Αχ!Άμα σας πιάσω και τους δυο, θα σας κάνω κόμπο κι άντε να δω με τί φυσικά κόλπα θα λυθείτε!!!

    Όσο για τον Παυλίδη που λες!Θύμισε μου!Τί έγραψε ο κύριος?χιχιχι!(Θα σε φτιάξω εγώ!)

    Το έχω δίπλα στο κρεβάτι μου.Να το καμαρώνω!!!
    Ευχαριστημένος τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χριστιάνα μου,
    σ' ευχαριστώ πολύ.Μεγάλη υπόθεση η τακτοποίση και η καθαριότητα.Ακόμα δεν έχω ξεουραστεί, αλλά άξιζε τον κόπο!

    Κερνάω καφεδάκι, όποτε θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μάριον,
    λάτσε να βγάλω τιμοκατάλογο και μετά πες μου αν θες να έρθω!!!

    Χιχιχιχι!

    Για σένα θα κάνω μια εξαίρεση...Θα έρθω τσάμπα.Μακαρόνια φτιάχνεις?χιχιχι!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ! Το χάος έγινε παράδεισος! Μπράβο σου Λενιώ! Ουφ με έβαλες στα μεράκια τώρα! Πάντως, άνετα θα ερχόμουν για ένα καφεδάκι, να ψαχουλέψω και λίγο τα ράφια σου, χιχι!
    Να το χαρείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. μπράβο! κούκλα το έκανες, με γειά!!
    (δεν είδα τα βιβλία που είδε ο ion, εγώ είδα ότι σου αρέσει ο king, ο koonz, και ο tolkien - κι εμένα!)
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @πορκουπινάκι,

    επειδή προφανώς έχεις χάσει πάσαν ιδέα απ' τους φυσικούς που έχουν αφήσει και κυκλοφορούν ξαμολημένοι στο διαδίκτυο, σπεύδω να διαχωρήσω τη θέση μου και να δηλώσω:

    ΚΥΡΙΟΙ απόφοιτοι των τμημάτων ΦΥΣΙΚΗΣ Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Ιωαννίνων και Κρήτης, ΕΛΕΟΣ!!!!! Φτάνει!! Πώς το λένε??!!
    Δώσαμε - δώσαμε!!!
    και
    Πήραμε - πήραμε!!!

    Μα επιτέλους, δεν έχετε ακούσει τίποτε για προσωπικά δεδομένα??

    Εεεεεεε??????

    (Εννοείται πως οι ΚΥΡΙΕΣ αποφοιτοι των παραπάνω σχολών εξαιρούνται!! χιχιχι)


    @GiP,

    Μα καλά δεν αισχύνεσαι καθόλου?? Σιγοντάρεις ε???

    Αλλά δε φταις εσύ, εγώ φταίω που δε σε έδειρα εχτές το βράδυ!!!

    χα χα χα χα χα

    ποιος είναι αυτός ο Παυλίδης??? Τον γνωρίζει η μαμά του?? Ο μπαμπάς του ίσως?? Ο θυρωρός της πολυκατοικίας?? Ο περιπτεράς??

    Και τι γράφει? Τις διαφημίσεις τις γνωστής σοκολατοβιομηχανίας??
    Και δε μου λέτε, πού το είδατε γραμμένο ότι το γλυκό βύσσινο ΔΕΝ παχαίνει να μου το δείξετε κι εμένα???

    (Για διαιτολογικού περιεχομένου πληροφορίες, ΕΔΩ!!!
    Ό,τι θέλετε για διατροφή, χάσιμο βάρους κλπ.!!! Κατέχουμε διδακτορική διατριβή στο είδος μεσιέ!!)


    Και μιας και σε πετυχαίνω, γράφεις ή να φέρω το σκουπόξυλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. χαχαχαχαχα

    Πορκουπίνα

    Η επόμενη ανάρτηση σου θα είναι προφανώς η κρεββατοκάμαρα!!

    Για να δούμε εκεί τι γίνεται!

    Είναι στρωμένα τα σεντόνια??

    Τα δύο μαξιλάρια είναι στην θέση τους??

    Οι πυτζάμες είναι διπλωμένες και τακτοποιημένες στην ντουλάπα ή είναι πεταμένες εδώ και εκεί????

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλά αυτός ο Ιονν δεν πιάνεται. Πολύ όμορφο το έκανες.
    Εσένα σου αρέσει; Το γούστο ήταν ολο δικό σου; Θα το χαίρεσαι ή θα απλώς θα το καμαρώνεις;
    Αν μεν το χαίρεσαι θα ξαναγίνει όπως πρίν. Αν απλώς το καμαρώνεις θα μείνει έτσι και ο Ιονν θα διαβάζει τους τίτλους των βιβλίων και θα ζητάει να βγάλεις το τραπέζι. Πάντως είναι πολύ ζεστός χώρος.
    Και κοίτα, δεν χρειάζεται να είσαι και μόνη εκεί μέσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Θα έρθεις και σε μένα να βάλεις τάξη; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. E Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο!!

    μπράβο για το κουράγιο σου & για την κούραση που τραβηξες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Νάντια μου,
    σε περιμένω όποτε θες!Αλήθεια λέω!Ε, δεν είμαστε και μακρυά!!!Άντε, ξεκίνα!


    SCA  μου,
    ίδια γούστα?Μου αρέσουν επίσης πολύ τα κομικς και τα βιβλία θρίλερ.Ο Graham Masterton είναι ο αγαπημένος μου.Πιο πολύ κι από τον King!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δήμητρα μου,
    άσε με τους "φυσικούς" που έμπλεξα!!!Πειραχτήρια μέχρι εκεί που δεν παίρνει!Έχε χάρη που τους συμπαθώ και υπομένω τα βασανιστήριά τους!!!

    Εσύ δεν σε συγκρίνεσαι με αυτούς!Είσαι άλλη πάστα ανθρώπου, πώς να το κάνουμε τώρα!χιχιχι!

    Ε,ρε τί έχω ν' ακούσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Χωροχρόνε,
    βρε να χτυπιέσαι κρεβατοκάμαρα δεν βλέπεις!!!χιχιχι!

    Εσύ το στρώνεις το σεντόνι?
    Αλλάζεις την μαξιλαροθήκη?

    Με το κατάλληλο ύφος, πόσο πρόστυχα ακούγονται!
    χιχιχιχιχιχιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χριστόφορε,
    μόνη μου το έκανα.Εμένα μου αρέσει πολύ.Το έκανα έτσι για να ηρεμώ και να το χαίρομαι πότε μόνη, πότε με φίλους!

    Μακάρι να γεμίσει και με κάποια άλλη παρέα...Για να δούμε!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αρκουδάκι μου,
    δώσε στοιχεία και σύντομα θα σου χτυπήσω την πόρτα!Τί, παίζουμε? χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Vangel μου,
    σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...Έχεις γούστο!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...