Μήνυμα μες στη βροχή!

by 3:02:00 π.μ. 26 αγκάθια

Βρέχει εδώ και καμιά 20αριά ώρες!Πήγε 3 και κάτι ψιλά!Ο Μορφέας ξενυχτάει σε άλλο σπίτι!Κι εγώ εδώ να πολεμάω με την λευκή οθόνη!Δε λέει να γεμίσει με λέξεις σήμερα με τίποτα.Κι όμως το κεφάλι, όχι γεμάτο χρυσάφι, αλλά αναμνήσεις!Όλες μέσα από ένα κουτί.Ένα ξεχασμένο κουτί γεμάτο κάτι γράμματα παλιά έφτασε για ένα νυχτερινό ταξίδι πίσω στο χρόνο...Περίπου 14 χρόνια πριν!

Πόσα χαμόγελα κρύφτηκαν εκεί μέσα!Πόση λύπη!Ερωτηματικά, απορίες, μικρές και μεγάλες απογοητεύσεις!Και μια διαπίστωση!Ήμουν άραγε εκεί?Τα έζησα όντως όλα αυτά?Γιατί φαντάζουν τόσο μακρινά και ξεχασμένα?Υπάρχει ακόμα άραγε η διάθεση κι εκείνη η σπίθα που άναβε φωτιές χωρίς δεύτερη σκέψη?Κι όμως τελικά παρέμεινα η ίδια!Ρομαντική μέχρι αηδίας, ευκολόπιστη και ενθουσιώδης!Γι' αυτό κάθομαι κι ακόμα γράφω...

Μακάρι να μπορέσω να στείλω το σωστό μήνυμα στον σωστό παραλήπτη.Μακάρι να έχει και πάλι κάτι να μου πει!Δεν περιμένω να σε ξαναβρώ εκεί που σε άφησα.Προχωρήσαμε και χάσαμε εκεί πίσω εκείνη την αθωότητα των όχι και τόσο παιδικών χρόνων, αλλά ναι!Ήμασταν ακόμα παιδιά!Θα 'θελα να ξαναβρείς σ' έμενα εκείνη που έλεγες τα πάντα!Μη χαθείς ξανά απ' τη ζωή μου!Μεγαλώσαμε πια κι ο χρόνος δεν μας φτάνει!

Στο αφιερώνω...


so

if you ever want something
and your call comes
then I'll come running
to fight
and I'll be at your door
when there's nothing
worth running for

when your mind's made up
when your mind's made up
there's no point trying to change it
when your mind's made up
when your mind's made up
there's no point trying to stop it

you see
you're just like everyone
when the shit falls
all you want to do is run
away
and hide all by yourself
when it's far from
there's nothing else

when your mind's made up
when your mind's made up
there's no point trying to change it
when your mind's made up
when your mind's made up
there's no point even talking
when your mind's made up
when your mind's made up
there's no point trying to fight it
when your mind's
your mind's
there's no point trying to change it

so
if you ever want something
when your call comes
then I'll come running

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

26 σχόλια:

  1. Ανώνυμος7/10/10, 7:55 π.μ.

    Με ρομαντική διάθεση το Πορκουπινάκι. Και ελαφρώς (έως αρκετά μελαγχολική). Σε επηρέασε το φθινόπωρο...

    Να 'σαι γερή (σκέψου και μία φορά πόσο πολυτιμο είναι αυτό, όχι μόνο όταν αρρωσταίνουμε) και να βρεις το δρόμο σου μέσα στο δάσος με τα πεσμένα φθινοπωρινά φύλλα. Θα 'ρθει πάλι άνοιξη. Πάντα έρχεται...

    Πολλάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Θα 'ρθει πάλι άνοιξη. Πάντα έρχεται... "

    Σιγά μην έρθει η άνοιξη.
    Αφού μπήκες στο φθινόπωρο, Πορκουπίνη, την έβαψες. Τώρα περίμενε τον χειμώνα.

    "IonnKorr, ειδικός εμψυχωτής μελαγχολικών γυναικών"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελα ελα.... δεν θελω μελαγχολιες και τετοια.
    Τα παλια κακα η καλα περάσαν....
    ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάψε να μελαγχολείς και δες το ποτήρι μισογεμάτο,ψηλά το κεφάλι, αισιόδοξη σκέψη.Αυριο ξημερώνει νέα μέρα.Χαμογέλασε και θα δεις, όλα θα πάνε καλά.Η ζωή είναι αγαθό ανεκτίμητο, και πρέπει να απολαμβάνουμε κάθε στιγμή της.Άραγε έχεις ποτέ σκεφτεί πως αισθάνονται οι άνθρωποι που ξέρουν ότι οι μέρες τους είναι μετρημένες;Προσπαθούν να ζήσουν την ζωή.Ψηλά λοιπόν το κεφάλι, χτύπα το χέρι στο τραπέζι, πάτα το πόδι δυνατά κάτω και χαμογέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. snif...είσαι τα λόγια στο χαος του μυαλού μου...
    σου στέλνω μια ζεστή αγκαλιά σκατζοχοιράκι μου.
    χο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Έλενα, περνάω από δω συχνά κι είπα σήμερα ν' αφήσω κι ένα ίχνος μου παραπάνω...πολύ όμορφο κειμενάκι, μ΄αρέσει πολύ!!! Το μελαγχολικό φθινόπωρο που μας πλημμυρίζει με ζεστασιά, νοσταλγία και ονειροπόλημα και περιμένουμε ξανά την ΄Ανοιξη την βιαστική, την ενθουσιώδη, την αναζωογονητική... κι όμως, πολλές φορές ίσως η μελαγχολική μας διάθεση είναι εκείνη που μας ανοίγει τα μάτια της ψυχής μας και βλέπουμε πιο καθαρά μέσα της... καλή σου μέρα :-***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίσω το μήνυμα να παραλειφθεί...
    Καλημέρα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1)O Μορφέας ξενυχτούσε σε μένα χθες!
    2)Να τα προεσέχεις αυτά τα ξεχασμένα κουτιά.Αν δεν βρεθούν τη σωστή στιγμή,προκαλούν από αυπνίες έως..λάνθασμένες κινήσεις!Κουτιά της Πανδώρας κανονικά!
    3)Οι παλιές καλές παιδικές στιγμές είναι για να μας θυμίζουν ότι ΖΟΥΜΕ ρε πούστη μου!Αυτές μας ζωντανεύουν!Και το πέρασμά τους αφήνει μία γλυκόξινη γεύση,σαν το κινέζικο!
    4)Δεν ξέρω τι πρέπει να ευχηθώ,όσον αφορά το μήνυμα..Είναι παγίδα το παρελθόν φιλενάδα!
    Χαμογέλα που μπόρεσες και έζησες ό,τι έζησες και πού 'σαι;Ο χρόνος τους φτάνει όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρεται!!

    Εξαιρετικά νοσταλγικό κείμενο με την κατάλληλη μουσική "συντροφιά"

    Είμαστε περαστικοί στις ζωές των άλλων...

    Το παρελθόν οδηγεί στο παρόν & το παρόν φτιάχνει το μέλλον!!

    Μη το ξεχνάς...


    μ'εκτίμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος8/10/10, 1:08 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το κουτί είναι κλειδωμένο; Ποιος έχει το κλειδί; Σπαστό αν δε το βρεις και άσε τις αναμνήσεις να πλημμυρίσουν τον χώρο τον αέρα άσε να σε στροβιλίσουν στον ατέρμονο ρυθμό στους και κοίτα τις φωτογράφισέ τις και στείλε τις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιώργο μου,
    κρατάω το ρομαντική και το συνδυαάζω με τη μελαγχολία.Δεν πέφτω...Όχι ακόμα τουλάχιστον!

    Απλά κάτι απλό με ταξίδεψε στο παρελθόν κι ελπίζω να ξαναβρω και να κολλήσω ένα κομμάτι του!

    Αυτό, έτσι απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χωροχρόνε μου,
    δεν με πειράζει καθόλου ο χειμώνας!Καλοδεχούμενος!Πώς να μην σ΄αρέσει η εποχή με την καλύτερη γιορτή ever?Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Geo μου,
    εννοείται ότι πάμε για άλλα...Πειράζει όμως που θέλω και κάτι από το παρελθον να ξαναρθεί με τα νέα?χιχιχι!

    Φιλά πολλά γείτονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Erifili μου,
    σ' ευχαριστώ τόσο πολύ για το τράβηγμα του αυτιού (χιχιχι), αλλά πραγματικά δεν είμαι λυπημένη, ούτε πεσμένη.Νοστάλγησα στιγμές μ' έναν παλιό φίλο που μακάρι να ξαναγινόμουν έτσι και τώρα.Το προσπαθώ πάντως!Για να δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσούλι μου,
    τα μεγάλα μυαλά .... χιχιχι!

    Μια χαρά είμαι καλέ!Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ονερέματα,
    γλυκειά μου ονειρομάτα, όπως σε αποκαλεί ο Χωροχρόνος σ' ευχαριστώ για τις επισκέψεις και το σχόλιο!!!

    Τρελαίνομαι για το φθινόπωρο και το χειμώνα.Όλα τους μου αρέσουν, ακόμα και το κρύο!Μπρρρρ!!!

    Θα μελαγχολώ συχνά (πάντα το κάνω) και χαίρομαι που θα είσαι δίπλα!

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανταίε μου,
    μακάρι.Αν και δεν είμαι σίγουρη, αν διαβάζει καν το μπλογκ ο συγκεκριμένος φίλος!!!Γιατί είναι ακόμα φίλος μου, απλά όχι όπως τότε!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Dreamerάκι μου,
    ο φίλος στον οποίο αναφέρομαι υπάρχει ακόμα στη ζωή μου, αν και είχαμε χαθεί.Τώρα προσπαθώ να τον πλησιάσω, αλλά κάπου τον χάνω.Μάλλον έκανα πολλές πατάτες στο παρελθόν...χιχιχι!

    Θα δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Vangel μου,
    σου άρεσε το τραγούδι?Να δεις και την ταινία τότε.Είναι πολύ γλυκειά...

    Σ' ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χριστόφορε,
    να τις στείλω πού?Σε σας?Ή εκεί που πρέπει?

    Για γίνε πιο σαφής...Δέχομαι συμβουλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπατλεράκο μου,
    λίγο δύσκολο, αλλά όχι και ακατόρθωτο!

    Το ρομαντική μέχρι αηδίας δεν είναι και πολύ δύσκολο να το πετύχεις ή να το φανταστείς.Αν με γνώριζες, θα το έβλεπες!!!χιχιχι!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δε θέλω να αναλωθώ σε συμβουλές και συγκαταβατικά λόγια...
    Να πω μόνο ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΙΣΩΩΩ και υπέροχο τραγούδι.
    Α. Και καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μου, άναρωτιέσαι αν τα έζησες όλα εκείνα. Τα έζησες αλλά είναι παρελθόν, γλυκές αναμνήσεις. Μη μένεις εκεί όσο όμορφα ή όχι ήταν. Η ζωή προχωρά και σε θέλει μαζί της...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σκεπτικέ Μπάτσικε,
    καλημερούδια!!!Δεν σ´ αρέσει αυτή η εποχή; Εγώ την αγαπάω!!!Πάλι καλά που σ´ άρεσε το κομμάτι, γιατί θα έχανα πάσα ιδέα!χιχιχι!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αλατάκι μου,
    μακάρι να ζήσω ξανά όμορφα πράγματα με τον συγκεκριμένο φίλο!!!Προχωρώ όντως μπροστά και αναμένω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...