Ιαπωνικές εφευρέσεις!!!

by 1:37:00 π.μ. 20 αγκάθια
Φίλε Γιαπωνέζε!Εσύ που έχεις έρθει από άλλον πλανήτη (είμαι 100% σίγουρη γι' αυτό και δε σηκώνω κουβέντα) και την τεχνολογία την παίζεις στα δάχτυλα, θέλω μια χάρη.Μια μικρή εφευρεσούλα.Έλα καλέ μου φίλε Γιαπωνέζε, δεν είναι δύσκολο για σένα...
Για σένα που έφτιαξες τον πρώτο Αγροτικό Σουγιά!



Την ομπρέλα-καπέλο για την εργαζόμενη νοικοκυρά, μάνα και γυναίκα καριέρας που επιτέλους θα ελευθερώσει τα χέρια της!!!





Τον πρώτο μεγεθυντικό φακό-αναπτύρα για όλους τους καπνιστές που θέλουν να κόψουν μία και καλή το κάπνισμα...το χειμώνα!!!




Και φυσικά το βούτυρο-στικ για μεγαλύτερη ευκολία στο πασάλειμα της φέτας?Τώρα μπορείς να έχεις λίγο βούτυρο στο τσεπάκι του τζιν σου, χωρίς να σε πάρει χαμπάρι κανείς!!!Μμμμ!



Τόσα έχεις φτιάξει καλέ μου Γιαπωνέζε!Ή καλύτερα μας έφερες από τον πλανήτη σου!!!Μη μου αρνηθείς λοιπόν.Θέλω να μου φτιάξεις μια μηχανή ηλεκτρονική που να χωράει όλα τα τραγούδια και τις μουσικές του κόσμου!Σ' όλες τις γλώσσες απ' όλα τα μήκη και πλάτη της γης στο πέρασμα των αιώνων.Κι ύστερα να μου πεις ποιό είναι το καλύτερο κομμάτι από αυτά που έχει γραφτεί ποτέ.Κουράστηκα να σκέφτομαι και να βασανίζω το μυαλουδάκι μου να βρω μια απάντηση.

Θα μου το κάνεις ή να ζητήσω από τον Άγιο Βασίλη το δωράκι μου για τα Χριστούγεννα?

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

20 σχόλια:

  1. Και γιατί σε γιαπωνέζο παρακαλώ;
    Να απευθυνθείς στην Α.Μ.Α.Ν teleshoping... :) Eιμαι σίγουρος ότι κάτι θα κανουν για τα αιτήματα σου! :)) Φιλιά!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Γιαπωνέζος σου θα το παραγγείλει στην Κίνα!!

    Καλή Εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε τι ακούνε οι Γιαπωνέζοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. あなたの順序で

    Μη γελάς!Είναι απάντηση!!Μέχρι εκεί μπορώ να βοηθήσω,αν καίγεσαι να μάθεις,ψάξου!!Χαχαχαχ!
    Και μόνο που μπήκα στο κόπο να το βρω,να σου λέει πολλά!Χαχαχαχ!
    Σαγιονάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιανέ μου,
    την ώρα που το έγραφα κι εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου.Μήπως να το στείλω να γελάσουμε?




    Δύσπιστε,
    ο Γιαπωνέζος θα πάρει το ufo του και θα μου το φέρει από τον πλανήτη του!!!χιχιχι!Άμα σου λέω ότι είναι εξωγήινοι, κάτι ξέρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανταίε,
    όχι τίποτα άλλο, τ' ακούνε και στα ελληνικά!!!χιχιχι!!!




    Ντριμεράκι μου,
    για τον κόπο σου παίρνεις το 10΄το καλό!!!Είναι έτοιμη η παραγγελία μου?χιχιχι!Πώς με βρίσκεις!Το παίζω στα δάχτυλα το γιαπωνέζικο...Πάντως μη με κοροϊδέψεις, αλλά ξέρω απ' έξω το "flower of carnage" από το Kill Bill.Οι φίλοι μου με πειράζουν, αλλά εγώ εκεί.Τώρα μαθαίνω ένα άλλο...άσε πολύ γέλιο...

    Φιλιά πολλά στο νησί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μέχρι να'ρθει ο Γιαπωνέζος
    θα σε βρουν σίγουρα τα χριστούγεννα..
    οπότε στη θέση σου θα προτιμούσα
    τον Αι Βασίλη και θα ζητούσα και κάτι παραπάνω..(ένα mp3 να τα χωράει και έναν dj να τα διαλέγει χαχα)
    μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί όμως να μη ψάξεις μόνη σου τώρα που έχεις τακτοποιήσει και τον χώρο σου. Έτσι θα ευχαριστηθείς καλύτερα κιόλας. Αλλά τι λέω. Κοντά στην φύση ζεις. Υπάρχει καλύτερη μουσική από αυτή που μπορεί να ακούσεις ένα πρωινός κάνοντας το ποδήλατό σου; Ηχογράφησε την; Θα είναι και δική σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πιθανόν να βρείτε λύσεις εις το βιβλίον που παρουσιάζει την ιαπωνικήν τέχνην του Chindogu, δηλαδή την τέχνην των καθημερινών εφευρέσεων, όπως αυτές που παρουσιάζετε (και έχω παρουσιάσει και εγώ εις το παρελθόν):
    http://www.amazon.com/Bento-Unuseless-Japanese-Inventions-More/dp/0393326764/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1269979590&sr=1-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Anael,
    το mp3 δεν το θέλω!!!Κρατάω τον dj κι εννοείται πως δεν τον θέλω για δουλειά!!!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστόφορε,
    ρομαντικέ μου κύριε, όπως πάντα σωστός!Σου λείπουν αυτοί οι ήχοι ετσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κ.Καντακουζηνέ,
    γί αυτό κι επιμένω πως είναι εξωγήινοι!!!Δεν είχα ιδέα για το βιβλίο!!!Δεν παίζονται οι τύποι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ μια Γιαπωνέζα θέλω να μου φέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μήπως τη θέλεις και Σαμουράι ή Νίντζα?Πρόσεχε, γιατί αυτά στην ηλικία σου είναι επικίνδυνα πράγματα!

    χιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχεις χιούμορ, το είπαμε
    Έχεις πολλές επιθυμίες, το είπαμε
    Έχεις υπέροχη γραφή, το είπαμε
    Έχεις πολλούς αναγνώστες & "φίλους", το είπαμε

    Ψάξε στο αχανές διαδίκτυο & κάτι μπορείς να βρεις, είμαι σίγουρος!!

    Μπράβο σου & την εφευρετικότητα σου & τη χρησιμότητα των αντικειμένων!!

    [ αυτό δε το είπαμε!! ]

    Τα σέβη μου στο υπέροχο μουτράκι της Έλενας

    [ πολύ αγαπημένο μου όνομα!! ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Vangelάκο μου,
    μήπως είσαι διαφημιστής και περιμένεις τώρα αμοιβή για τα καλά σου λόγια?χιχιχι!

    Σε πειράζω, εννοείται!Χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. λεω να το ζητησεις απο τον ιαπωνα αγιο βασιλη:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γναγ,
    ο Γιαπωνέζος Άγιος Βασίλης μένει κι αυτός στην Λαπωνία ή στην Ιαπωνία?χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δραπέτης21/10/10, 12:15 π.μ.

    Πολλά θέλεις! Δεν νομίζω να υπάρχει το ομορφότερο τραγούδι στον κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βρε Δραπέτη, γιατί το λες αυτό?Σίγουρα υπάρχει.Απλά δε το έχουμε ακούσει ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...