Kiss the rain!

by 2:19:00 π.μ. 44 αγκάθια

Λονδίνο γίναμε!(Πόσο την αγαπώ αυτήν την πόλη!!!)Αν και νομίζω πως σήμερα είχε ήλιο εκεί!Έχω κολλήσει στο παράθυρό μου και βλέπω τη βροχή που πέφτει στο φως απέναντι στην κολώνα της Δ.Ε.Η.

Με πήρε ο ύπνος πριν λίγο στον καναπέ και μέχρι να σηκωθώ να πάω στο κρεβάτι, τον έχασα!Σιγά την απόσταση!!!Ήρθα στο γραφείο, έβαλα τη μουσικούλα μου κι άναψα κάτι λαμπάκια-λουλουδάκια που έχω να "σπάσω" λίγο το σκοτάδι.

Ακούμπησα τα χέρια στο καλοριφέρ κι εντελώς τυχαία εκείνη τη στιγμή, ακούστηκε η παραπάνω μελωδία!Μαγεία...Αυτές τις νύχτες περίμενα τόσο καιρό που δυστυχώς ή ευτυχώς θα 'ναι πολλές και φέτος!

Άλλες φορές ξέρετε, μου φτάνει η καλή παρέα που κάνουμε εδώ μέσα κι άλλες με στεναχωρεί που δεν βλεπόμαστε.Όλα μας τα λόγια, οι σκέψεις και τα βλέμματα είναι μικρά γραμματάκια πάνω σε φόντους που διάλεξε ο καθένας για "σπίτι" του!

Απορώ με κάποιους που χρησιμοποιούν τα μπλογκς με ψεύτικα στοιχεία, ή έχουν διάφορες ταυτότητες και πραγματικά δεν ξέρεις σε ποιον μιλάς!Πρέπει να είναι πολύ μοναχικοί άνθρωποι στην ζωή τους ή να έχουν άλλα προβλήματα.Με στεναχωρούν αυτές οι σκέψεις, οπότε και τις σταματώ...

Καλημέρα με λίγα σύννεφα ή και με πολλά...Όλα στο πρόγραμμα του Οκτώβρη είναι!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

44 σχόλια:

  1. 1.Λατρεύω τον Yiruma.
    2.Λατρεύω την βροχή.
    3.Κατά κάποιον τρόπο εκείνοι οι μοναχικοί τύποι (όχι όμως αυτοί που χρησιμοποιούν ψεύτικα στοιχεία) μου φαίνονται απίστευτα ενδιαφέροντες. Σε ελκύουν σαν ένα χαλασμένο παρατημένο βαγόνι.
    4.Μου άρεσαν αυτά που είπες για το φόντο και το σπίτι. :Ρ

    Αυτά. Μαγική ανάρτηση. Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σχατζοχοιράκι...

    Μου αρέσει πολύ η βροχή. Και εννοείται πως μισώ τις ομπρέλες!!
    Κάνουμε τις ίδιες στενάχωρες σκέψεις. Πολλούς από εδώ μέσα θα ήθελα να τους γνωρίζω να τα λέμε προσωπικά. Να σου πω, έχω κάνει την αρχή...

    Μια καλή, χαμογελαστή, βροχερή μέρα εύχομαι...

    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/10/10, 7:43 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμάν πια μ'αυτή τη σιχαμερή βροχή!
    Την μισώ κι ας είναι μέρος της ζωής μας.
    Και καλά αν είσαι στο σπίτι αγκαλιάμε το καλοριφέρ! Όταν όμως είσαι υποχρεωμένος να βγάζεις τα σκυλιά δυό φορές την ημέρα βόλτα και γυρίζουν μούσκεμα και λασπωμένα, είναι άστα να πάνε. Καλύτερα κρύο, παρά βροχή και ακόμη καλύτερα ένας καλοκαιρινός ήλιος!!!!!!!
    Καλή σου μέρα Σκαντζοχοιράκι!

    ΥΓ: Τι λείπει από το δικό μου καλοριφέρ και όσο και αν το πιάνω δεν παίζει μουσική;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! :))

    Η βροχή, το φθινόπωρο... μαγεία!!!

    Κι εμένα μού αρέσει το Λονδίνο (ίσως επειδή σχεδόν πάντα έχει τον αγαπημένο μου καιρό!)

    Οι αληθινές σκέψεις, ταξιδεύουν (και μας ταξιδεύουν) πέρα από τα μικρά γραμματάκια και τα χρώματα... αλλά και καθετί ψεύτικο, "φωνάζει" με τον τρόπο του -έρχεται μια στιγμή και σου μοιάζει με μικρές μουντζούρες πάνω στην οθόνη...

    Καλημέρα και, να 'σαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την βροχή δεν την μπορώ με τίποτααα :P εκτός κι αν είμαι μέσα στο σπίτι χεχε
    Φιλιάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω ήλιο, θέλω ζέστη, δεν μπορώ με τίποτα το κρύο και την μουνταμάρα (αν και παλιά λάτρευα τον χειμώνα και το μουντό καιρό)

    Λονδίνο δεν έχω πάει ποτέ αλλά έχω την εντύπωση ότι θα πάω φέτος με το έτερον ήμισυ. Άντε να δούμε!

    Καλημέρα, μάκια μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω πει ότι αγαπάω την βροχή...
    Επίσης λάτρεψα την μουσική επένδυση...Μου δημιούργησε όμορφες εικόνες...Μην ταλαιπωρείς το μυαλό σου με τέτοιες σκέψεις...Δεν βγάζουν πουθενά...Φιλι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος13/10/10, 11:28 π.μ.

    Πολύ ωραία η μουσική. Έτσι κι αλλιώς fan του πιάνου είμαι οπότε το απήλαυσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρεται...

    Η βροχή φέρνει τη μελαγχολία & εκείνη "ανοίγει" με τον τρόπο της το χρονοντούλαπο των αναμνήσεων...

    Δε μ'αρέσει η βροχή γιατί ουκ ολίγες φορές μου "ακυρώνει" τα σχέδια μου...

    Ωστόσο, μ'αρέσουν τα ορχηστρικά κομμάτια έχοντας μάθει να παίζω αρμόνιο [ πόσο το αγαπάω αλλά το έχω ξεχάσει.. ]

    Μη στεναχωριέσαι γιατί κάποιος θέλει το χαμόγελο σου...

    Ποιος??

    Ένας φίλος, η οικογένεια σου, κάποιος άλλος...

    τα σέβη μου

    υγ. μήπως η πόλη που σου ταιριάζει είναι η Θεσσαλονίκη??

    υγ.2. Πολλές φορές για να ηρεμήσεις μπορείς να φτιάξεις μια κούπα ζεστή σοκολάτα & να κάτσεις στο μπαλκόνι για να την απολαύσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Creep μου,
    βρε νυχτοπούλι!Πώς πήγες στο σχολείο σήμερα?Σαν τα ταξίδια με τη βροχή, δεν έχει!Όλο το χειμώνα αυτή τη διάθεση με βλέπω να έχω και δε με χαλάει καθολου!!!

    Φιλιά γλυκειά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δήμητρα,
    αν ακολουθήσουμε τα βήματά μας, όλο και κάπου θα συναντηθούν.Απλά αρκεί να αφήνουμε ίχνη πίσω μας και κάποιοι θα τα βρουν...

    Η μέρα μου είναι όμορφη, βροχερή και χαμογελαστή!
    Ελπίζω κι η δικιά σου!!!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπατλεράκο μου,
    όταν βγάλουν οι Γιαπωνέζοι το συγκεκριμένο καλοριφέρ, θα το πάρω σίγουρα!χιχιχι!Μήπως να τους πουλήσουμε την πατέντα?Αν και κάτι μου λέει πως το έχουν κάνει ήδη!!!

    Από όπου κι αν έρχεται η βροχή, δεν μου χαλάει τη διάθεση...Μου αρέσει τόσο πολύ!!!

    Καλό βροχερό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δύσπιστε,
    τόσους μήνες γινόταν το δικό σου!!!(βλ. καύσωνα)Ας χαρούμε κι εμείς λίγο που μας αρέσει αυτή η μουντάδα και το χουχούλιασμα!Σκέψου πόσο νόστιμες σουπίτσες θα φτιάξεις με τέτοιο καιρό...Θέλω μερίδα!!!χιχιχι!

    Καλές βόλτες με τα σκυλιά σου!!!Απόλαυσέ τες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντρουσίλα μου,
    όντως το ψέμμα κάποια στιγμή το καταλαβαίνεις!Πόσο θα ΄θελα να μουν στο Λονδίνο τέτοιες μέρες!Με καλή παρέα να γυρνάω τις pub και τα θέατρα, σαν τον παλιό καλό καιρό!!!

    Ουφ!!!

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αστέρι μου,
    καλά κι εγώ δεν θα ΄θελα να δουλεύω, ειδικά έξω και να βρέχει συνέχεια.Αλλά ειδικά τα βράδια και κάτι Κυριακάτικα πρωινά που σε πλακώνει το πάπλωμα, είναι απίθανα!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαριάννα!!!
    Εσύ είσαι καλέ?Αποκλείεται!Καμιά σωσίας θα είναι!!!Πού χάθηκες βρε τέρας τόσους μήνες?Εμ, γι' αυτό σου αρέσει το καλοκαίρι...Όλο βόλτες μου είσαι!!!

    Λονδίνο να πας!Είναι υπέροχο όλο τον χρόνο!

    Φιλιά πολλά και μη χάνεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ιανέ μου,
    λέω να κάνουμε μια ομάδα φίλων της βροχής!!!Βρες ιδέες για όνομα!χιχιχι!!!

    Η μουσική είναι σκέτο ταξίδι, με ή χωρίς βροχή!!!

    Τα φιλιά μου πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιώργο μου,
    στο αφιερώνω τότε με όλη μου την αγάπη το συγκεκριμένο κομμάτι!!!Να το ακούς και να με σκέφτεσαι!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Vangel μου,
    κάθε σου επίσκεψη και μια γλυκειά σκέψη!!!
    Δεν στεναχωριέμαι...Λατρεύω τη βροχή κι αυτή την περίεργη διάθεση που μου φέρνει.Κι αν φαίνεται ότι μελαγχολώ, το κάνω δημιουργικά και πάντα με την καλή έννοια!!!χιχιχι!!!

    ΥΓ1.Η πόλη που μου ταιριάζει είναι το Κιλκίς!!!χιχιχι!!!Εσείς έχετε πολύ υγρασία βρε παιδάκι μου!!!

    ΥΓ2.Ζεστή σοκολάτα?Χμμμ...το απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κάτι είναι κι αυτό Χωροχρόνε μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν πήγα σχολείο. Οι ψευτοεπαναστάτες την είδαν κάπως, και είπανε να ξεκινήσουν νωρίτερα την κατάληψη. Αιτήματα που πάντα θα υπάρχουν, αιτήματα γελοία, χαζά πράματα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μα δεν σε χωνεύω καθόλου, λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καταλήψεις?Τελικά κάποια πράγματα δεν θ' αλλάξουν ποτέ σ' αυτή τη χώρα!!!Κι όντως βιάστηκαν.Συνήθως ξεκινούσαν Νοέμβριο για να πιάσουν και τα Χριστούγεννα!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χωροχρόνε μου,
    το κατάλαβα και το δέχομαι!Δεν μπορούμε να είμαστε αρεστοί σε όλους!
    Θες να κάνω κάτι γι΄αυτό? :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπάρχει εξιλέωση:

    Λοιπόν:
    ------------
    Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο
    Σεξ.
    ------------------
    Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή
    Μασάζ
    ------------------------
    Κυριακή
    Να μου καθαρίζεις το σπίτι δωρεάν.
    ------------------------------
    Ζητάω πολλά????
    Δεν νομίζω

    Α ... και τα πιάτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χωροχρόνε,
    3 μέρες ΜΟΝΟ σεξ?Α, δεν θα μπορέσω...

    Άσε που δεν κατάλαβα τί έκανα για να εξιλεωθώ!!!

    Οπότε αρνούμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τι εγινε?
    σε πηρε και σενα ο καιρος και βγηκαν τα συναισθηματα στην επιφανεια?
    ασε βρε τους ανθρωπους να δημιουργουν τον δικο τους κοσμο,ισως αυτο τους κανει να βγαινουν απο την καθημερινοτητα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γναγ μου,
    αλληλοσχολιαζόμαστε μου φαίνεται!!!

    Βρε ας κάνουν ότι θέλουν...Αρκεί να μη φτάνουν σε περίεργα σημεία που βλέπουμε στις ταινίες!!!

    Λίγο θέλει ο άνθρωπος νομίζεις?

    Φιλιά δε σου στέλνω...Ξεκαθάρισέ μου πρώτα ποιός από τους 2 είσαι!!!χιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κι εμένα μ' αρέσει πολύ εκεί κι ας βρέχει!... Ακόμα καλύτερα!!! Υγρή ηρθε η βραδιά, αλλά αισθάνομαι μια ζεστασιά εδώ μέσα! Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λατρεύω την βροχή. Με νανούριζε με το μονότονο τραγούδι της στη στέγη. Μου αρέσει όταν χτυπάει στα τζάμια και βλέπεις να τρέχουν μικρά ρυάκια κάνοντας ζικ ζακ.
    Είναι όμορφη συννεφιά αρκεί να μην έιναι μέσα σου.
    Καλή νύχτα μικρούλικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπερα γλυκεια μου!! Ομορφη η βροχη! Χτες το βραδυ(κατα τις δυο) που βγηκα λιγο εξω στην βεραντα ο ουρανος ηταν πορτοκαλι! Μαγεια!!

    Οσο για τα αλλα, τι να πω και τι να ομολογησω? χαχαχα!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευάγγελε,
    καλωσήρθες στον μπλογκόσμο μου!Όπου υπάρχει ζεστή καρδιά, είναι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χριστόφορε,
    τελευταία όλο μικρούλικο με λες!Μ´ αρέσει κι ας μην είμαι!!!Η βροχή μέσα μου έρχεται και φεύγει!!!Συνήθισα πια!

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαρουλάκι μου,
    την άλλη φορά που θα έχεις αυπνίες, στείλε κανά μήνυμα!Τόσο ξενύχτι μην πάει χαμένο!!!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γναγ μου,
    ε τότε τα φιλιά είναι πολλά!!!χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλημερα κυρια μου...
    ωραιαι ανρτηση πραγματι....
    ακου και το
    kiss the rain της billie myers.
    καταπληκτικα ταιριαστο με αυτο τον καιρο...
    δεν ειμαστε μονοι καλη μου.
    καλη μερα και παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ωραια αναρτηση εθελνα να λεγω σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εγώ είμαι!! χιχι
    Περνάω φάση βαρεμάρας 2 μήνες τώρα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σας διαβάζω!

    Έχω απλώσει τα ρούχα εδώ και 3 μέρες και δεν λένε να στεγνώσουν. Άσχετο αλλά σχετικό:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σοφάκι μου,
    σε πεθύμησα!!!Σήμερα είναι η Πέμπτη μας ε;
    Πάλι τίποτα δεν κάναμε!!! :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μαριάννα μου,
    θες χεράκι στο σιδέρωμα;;;Χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. χα!!!!
    διαβαζω και τις απαντησεις πλεον!!!
    ναι ειμαι και γω ενα μικρο κομματακι
    απο το μπλογκ σου!!!
    γιεα γιεα γιεας!!!
    ετοιμασου για πατραααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...