Παρέλαβα χάος!!!

by 10:01:00 π.μ. 41 αγκάθια





Έτσι δε λέει κάθε νέα κυβέρνηση?Φανταστείτε ή καλύτερα δείτε το σπίτι μου αυτή τη στιγμή σε κατάσταση χάους!Από τις αρχές της εβδομάδας ανακαινίζω το γραφείο μου και τακτοποιώ παλιά και καινούρια πράγματα.Προσέξτε τη λέξη κλειδί.Τακτοποιώ!!!Το καθάρισμα και οι χειμερινές δουλειές, θα έρουν αργότερα!Τί πήγα και ξεκίνησα!Μόνο τοίχους δεν γκρέμισα.

Γενικά είμαι της αλλαγής.Βαριέμαι εύκολα και αλλάζω πράγματα στο χώρο μου.Ακόμα και κάτι μικρό να μετακινήσω, αμέσως αλλάζει η διάθεση.Πόσο μάλλον να ανακαινίσω εντελώς ένα χώρο.

Το γραφείο μου αυτή τη στιγμή μεταμορφώνεται σε κάτι πολύ όμορφο και ζεστό και μιας και περνάω πολλή ώρα εδώ μέσα, θα το απολαύσω το χειμώνα.Δυστυχώς ξέχασα να το φωτογραφίσω όπως ήταν πρίν, οπότε δεν θα δείτε καμιά διαφορά εσείς, αλλά δεν πειράζει.Όταν τελειώσω, θα σας το δείξω!

Αρκετά πωποβάρεσα όμως!!!Πάω για συνέχεια.Σήμερα πρέπει να τελειώσω με τα cd και τα dvd μου.Κι όπως βλέπετε είναι πολλά τα άτιμα.Πάω για δουλειά...

ΑΑΑΑαααααα...Καλό μήνα σε όλους!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

41 σχόλια:

  1. Μα πού το είδες το χάος; Χεχε!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KitsoMitso άστα να πάνε!!!3 μέρες φτιάχνω κι ακόμα στην αρχή είμαι...Κι όσο σκέφτομαι μετά τις δουλειές και το καθάρισμα...

    Πολλές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά το βλέπω το σπίτι σου. Που είναι η ακαταστασία??

    Αν πέταγες αυτά τα cdιά και τα dvdιά (που έτσι και αλλιώς για πέταμα είναι αφού θάναι γεμάτα με Porcupine Free και Anathema) στα σκουπίδια, θα άδειαζε ο χώρος και θάταν όλα μια χαρά.

    Κι άμα σέπιανε κάποτε η νοσταλγία, να τους ακούσεις, θα πέρναγες από το blog μου, που, που και που, βάζω κανένα χαζοτράγουδό τους , έτσι για χαβαλέ, και θάκουγες κάνα στίχο.

    Απλά πράγματα. Τι ταλαιπωρείσαι?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χωροχρόνε,

    πάλι με την καλή κουβέντα στο στόμα!Μα μ' ένα κουτάλι μέλι κυκλοφορείς συνέχεια?

    ΔΕΝ ακούω μόνο αυτούς!!!Κάλλιο να σου βγει το μάτι, παρά τ' όνομα τελικά!!!χιχιχι!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή δύναμη σκατζοχοιράκι...

    Εγώ σιχαινομαι την τακτοποιηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...
    Καλημέρες, και άμα τελειώσεις, ξέρεις!

    Μ΄έφαγε το blogging
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα! Μια απο τα ιδια σκοπευω να κανω!! Θελω αλλαγες που ηδη εχω κανει χαχαχαχα!! Αναμενουμε να δουμε!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα cdia-dvdia είναι ο χειρότερος μου εφιάλτης να τα φτιάξω γιατί κι εγώ μαζεύω πράμαααα... :ΡΡΡ
    άντε να το φτιάξεις και να το χαρείς μετααααα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μολις τελειώσεις ελα και απο το δικό μου.
    Εκεί να δεις τι χάος θα παραλάβεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ αυτή η τακτοποίηση μεγάλος πόνος..
    Καλό κουράγιο και περιμένουμε φωτο απο το γραφείο
    Καλό μήνα και καλό σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα και καλό κουράγιο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό που ξεκίνησες εσύ (η αρχή το ήμισυ του παντός) εγώ σκέφτομαι να το κάνω εδώ και 6 μήνες περίπου!....Και κάάάάθομαι!!!!!!Και εγώ θα σου προτείνω όταν τελειώσεις έλα και από εδώ!!!!!
    Ετσι για να έχεις να ασχολείσαι...

    Υ.Γ.....
    Και τώρα θα σκέφτεσαι:
    "Καλά παιδιά μη βαράται... ένας-ένας"...........
    :)
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ & ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2/10/10, 6:55 μ.μ.

    Ρε πορκουπινάκι

    Τι έπαθες ? Που χαθηκες ? Σου έχω βάλει απουσία στις τελευταίες δύο αναρτήσεις ! Ιδίως για την προηγούμενη... μεγάλη έκπληξη !

    Πάλι τσακωθήκαμε και δεν το πήρα χαμπάρι ? Μοναδική είσαι !! Αλλά τώρα δε γίνεται... Για να τσακωθούμε έπρεπε πρώτα να κάναμε κάποιο κονέ. Εσύ εχεις εξαφανιστεί από τις γειτονιές μου...

    Και να σε βλπεω ανελιπως σε άλλες γειτονιές και να σκάω ο σινορισιάρης !!

    Γέλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντως φαίνεται όντως ζεστός χώρος.
    Εύχομαι να περάσεις όμορφες και αξέχαστες και δημιουργικές ώρες εκεί μέσα..
    Φιλιά καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. H καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά!!!Ξεψάχνισα με το μάτι τα πράματα,μπας και βρω τίποτα περίεργο να σε πειράξω,αλλά τα έκρυψες καλά πουλάκι μου,ε;;;;;
    ΥΓ1:Ωραιές κουρτίνες!
    ΥΓ2:Έχω τρέλα με τα κεριά λέμεεεε
    ΥΓ3:Λαζόπουλο έβλεπες βρε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος2/10/10, 9:48 μ.μ.

    χαχαχα

    Χαος κυριολεκτικά

    Αλλά ας μην γελάω καλυτερα!!! Το δικό μου είναι χειροτερο..

    :)))

    μα δε βαριέσαι.....δεν θα μου φαει εμενα τη ζωη η σκονη να την κυνηγαω παντου!

    Κι εγω ειμαι των αλλαγων αλλα το αποφασιζω με μεγααααααλη δυσκολια!!!

    καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι βλέπουν γραμμένο τα ματάκια μου; (κατά το τί ακούν τα αυτάκια μου...)... Έχεις το ίδιο διεστραμμένο χόμπυ με την Γιάννα την γυναίκα μου; Που κάθε μέρα που μπαίνω στο σπίτι γυρνώντας από την δουλειά ψάχνω να βρω που πήγε το έπιπλο με την τηλεόραση, ο καναπές, το τραπεζάκι δίπλα του, η βιβλιοθήκη, το αρμόνιο, κλπ κλπ κλπ... Ανα πάσα στιγμή είναι ικανή να τα αλλάξει όλα θέση... Καμμιά φορά θα πάω να κάνω μπάνιο και βγαίνοντας θα ψάχνω να βρώ την κρεββατοκάμαρα... Καλή υπομονή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. beauty editor λίγη υπομονή και θα το δεις!χιχιχι!


    Ελευθερία μου, άστα να πάνε.Όντως προτιμώ να καθαρίζω τελικά από το να τακτοποιώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. kitchen stories άσε κατάλαβα...Κι εσύ βοήθεια θέλεις, ε? :-)

    Μαρουλάκι μου,
    δυστυχώς θα τα δείτε τελειωμένα.Έκανα τη βλακεία και δεν φωτογράφησα πώς ήταν πριν το γραφείο μου.Το σαλόνι όμως και το δωμάτιο χάους θα το δείτε ολοκληρωμένο.

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Pink Dreamer μου,
    καλό μας μήνα γεματό ζωγραφιές από τις σελίδες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Miss Pink,
    2 τα ξημερώματα, όντως απολάμβάνω...χιχιχι!


    Βρε Geo!
    Καθόλου δε με λυπάσαι?Τέλοσπάντων, για σένα κάτι θα κάνω.Θα βάλεις τις βενζίνες όμως, μέρες που είναι!!!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Marion,
    θα βγάλω το πρωί και θα σας δείξω...Εγώ τώρα ακόμα το συνηθίζω.Όλο μπαινοβγαίνω να το βλέπω...χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Big mama,
    άσε!Εσύ θα ξέρεις από τακτοποίηση και καθάρισμα...Σ' ευχαριστώ...

    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εύα μου,
    η αρχή είναι δύσκολη.Τόσες μέρες συνήθισα.Από την Τρίτη ξεκίνησα.Όποτε με θες, just call me!Στο cd και το dvd δεν παίζομαι πια...Θα σου κάνω καλή δουλειά και ευκολίες πληρωμής...σε είδος!Μια ΙΟΝ αμυγδάλου και καθάρισες!Όχι εσύ, εγώ δηλαδή...χιχιχιχιχιχιχιχι!

    ΥΣ.Από την υπερένταση μου βγαίνει χιούμορ τέτοια ώρα.Δεν πήρα κάτι...χιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ!Βρε Γιώργο μου!!!
    Μόνο τα σχόλια σου κοιτάς και δεν δίνεις βάση στις αναρτήσεις μου!Ποια λέξη δεν κατάλαβες?χιχιχι!

    Κάνω δουλειές!Τώρα τελείωσα όμως και θα επανέλθω...

    "Σινορισιάρης"?Τί επίθετο είναι αυτό καλέ μου συγγραφέα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανταίε μου,
    το "ζεστός χώρος" είναι κάτι που λένε και οι φίλοι μου για το σπίτι μου που αρέσει σε όλους να μαζευόμαστε, ειδικά τώρα το χειμώνα.

    Θα σας το δείξω με ωραίες φωτογραφίες και θα μου πεις.Πού να δεις και το γραφειάκι μου!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Dreamer μου,
    δεν παίζεσαι!!!

    α)Αν και δεν φαίνονται καλά, όντως τις λατρεύω τις κουρτίνες μου...Δώρο του μπαμπά μου...Αυτός τις διάλεξε!

    β)Τα κεριά με κάνουν παρέα όλο το χειμώνα.Ακόμα δεν είδες τίποτα...Τώρα θα τα βάλω τα περισσότερα!

    γ)Δεν βλέπω Λαζόπουλο.Ένα live dvd της Amy Winehouse έβλεπα ή μάλλον άκουγα!Η εικόνα δείχνει τους 2 μαυρούληδες που κ άνουν φωνητικά.χιχιχι!!!

    Πιο προσεχτική την άλλη φορά για να πάρεις άριστα!

    Φιλιάάάάάάάάά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κου-Κούλα μου,

    από δω και πέρα η προέκταση του χεριού μου θα είναι το swiffer!Δυστυχώς το νέο μου γραφείο είναι σκούρο.Δεν βαριέσαι όμως!Μ' αρέσει τόσο πολύ!

    φιλιά πολλά κι αν θες βοήθεια, βάλε μια φωνή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σπυράκο μου,
    κολλητές θα είμασταν με την Γιάννα!!!Να της μεταφέρεις τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς!Τρελαίνομαι για ανακαινίσεις και δεν θα έλεγα όχι σε νέες ιδέες!Για την ώρα όχι, αλλά προς την Άνοιξη, γιατί όχι!χιχιχι!

    Φιλιά και στους δυο!!!

    ΥΣ.Το θέμα είναι να γυρνάς σπίτι και να βρίσκεις την ίδια γυναίκα πάντως...τώρα που πήγε ο καναπές, δεν έχει και πολύ σημασία!!!Νομίζω???

    χιχιχιχιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Eσυ τώρα για να ακριβολογούμε δεν παρελαβες χάος...Το δημιούργησες μόνη σου...
    Άλλα σου έχουμε εμπιστοσύνη και ξέρουμε ότι από το χάος θα φτιάξεις ένα τακτοποιημένο (είδες χρησιμοποιώ και την λέξη κλειδί χε χε)ανθρώπινο δωμάτιο... Φιλια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συμβούλή μου!! Αν κάτι δεν το έπιασες στα χέρια σου τελευταίους έξη μήνες πέταξέ το χωρίς δεύτερη σκέψη. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΑΣΕΙΣ.
    Αλλιώς να προσλάβεις την κυβέρνηση μαζί με το ΔΝΤ.
    Καλή σου μέρα και κουράγιο.
    Για τον Ιονν δεν κατάλαβες ότι σου έχει αδυναμία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ιανέ μου,
    κάτι κουτσοκατάφερα.Ευτυχώς βοήθησε κι η μαμά κι έτσι έγιναν πιο γρήγορα τα πράγματα.Θα κάνω σχετική ανάρτηση και θέλω τη γνώμη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χριστόφορε,
    αυτό έκανα!Γέμισα 3 σακούλες σκουπιδιών μόνο από μία ντουλάπα.Πέταξα πολύ πράγμα, αλλά κάθε φορά το ίδιο λέω και μετά ξαναμαζεύω την ίδια ποσότητα...
    Πρέπει να διορθωθώ!χιχχι!

    Όσο για τον Ιονν!Τί να σου πω!Τρελή αδυναμία μου έχει!!!Γιατί δεν το βλέπω?Μάλλον κάτι δεν κάνει σωστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βασίλη μου,
    σ΄ευχαριστώ για το ψάξιμο!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Kαλό μήνα!
    Άντε με το καλό η νέα σου διακόσμηση!
    Ακριβώς το ίδιο κάνω και εγώ για πάρα πολλά χρόνια!
    Οι αλλαγές είναι τρόπος ζωής μου!
    Σε χαίρομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όλγα μου,
    πέρνα να τη δεις!Θέλω τη γνώμη σου, γιατί σ' εκτιμώ πολύ!
    Καλό μήνα να 'εχουμε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χάος παρέλαβες, υπέροχο σαν εσένα το έκανες!!

    μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Vangel μου,

    χίλια ευχαριστώ πραγματικά!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...