Καραόκε Τάιμ!!!!

by 11:53:00 μ.μ. 19 αγκάθια

Κάποιοι κακοπροαίρετοι εδώ μέσα με θεωρούν ανόητη, τρελλιάρα και παρανοϊκή ενίοτε!Ε ναι λοιπόν.Θα σας αποδείξω για μια ακόμη φορά πως είμαι όλα αυτά και ακόμα περισσότερα...

Για σήμερα λοιπόν, σας έχω ένα τραγουδάκι όοοοοχι για να ακούσετε έτσι απλά πατώντας το play, αλλά να πάρετε εσείς μέρος, να το τραγουδήσετε και να βγάλετε από μέσα σας το αστέρι που κρύβεται (το αστέρι, όχι εσείς, αλλιώς θα το έγραφα το -ται με -ε-)!!!Χαχαχα!Ό,τι να ΄ναι!!!!Δυναμώστε ένταση...

Τί κι αν κοντεύει δώδεκα (η ώρα του βρυκόλακα?) και δεν είμαι ερωτευμένη?Σήμερα είναι ακόμα Παρασκευή και είμαι ευτυχισμένη!!!!χαχαχα!!!!

ΥΓ.Σας προλαβαίνω και σας λέω πως δεν ήπια τίποτε, δεν κέρδισα το τζόκερ και δεν έκανα αλλαγή φύλου (άσχετο)!!!Απλά είμαι χαρούμενηηηηη!!!!Ενοχλώ κανέναν?χαχαχα!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

19 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι τα πήγα αρκετά καλά!


    (δεν έκανα ούτε μία πρόβα..)



    Μου άρεσε η τρέλα που έβγαλες στη σημερινή ανάρτηση!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δραπέτη μου,
    ήξερα ότι είσαι κρυφο ταλέντο...Διαδικτυακό καραόκε είχες δει ποτέ?χαχαχα!!!

    Ε, ναι μωρέ!Όλο μούχλα, μούχλα, μούχλα!!!Με βαρέθηκα!!!!χαχαχαχαχα!!!!Πάμε πάλι το ρεφρέν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος30/10/10, 1:31 π.μ.

    Δες ρε το σχόλιο στη προηγούμενη ανάρτηση ! Οχι τίποτε άλλο αλλά επειδή καποιες κακιες γλωσσες με λένε παραπονιαρη ! (Yes i am !!)

    Γέλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω τρέλα & χαμόγελο στην ανάρτηση!!

    Δεν το ήξερα το τραγούδι αλλά είμαι σίγουρος πως το έσφαξα!!

    [ ναι είμαι ολίγον άφωνος!! :Ρ :Ρ ]

    Τα σέβη μου & ένα λουλούδι για ένα λαμπερό αστεράκι όπως εσύ, Έλενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω μπορει να μην τραγουδησα γιατι τα θελω τα γυαλικα στο σπιτι αλλα σιγουρα διασκεδασα με εσας που τραγουδατε...
    Keep going... Καληνυχτες!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγγελική φωνή, από αρκούδας στόμα. Χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιώργο μου,
    θα πάρω το ψαλιδάκι και θα τις κόψω αυτές τις γλωσσίτσες τις κακιές!!!Εσύ παραπονιάρης;Είναι δυνατόν!Όποιος διαδιδει τέτοιες φήμες να του καεί ο σκληρός και το dvd κσι να χάσει όλα του τα αρχεία και τις τσόντες με τον Γκουσγκουνη-έφερα τα ψάρια! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βαγγελάκο μου,
    άσε τα γλυκόλογα και δεν με ψήνεις!!!Μου έταξες εκπληξούλα κι ακόμα περιμένω!Δε σου είπανε μη τάζεις σε αγιο, παιδί και σκαντζόχοιρους;

    χαχαχα!

    Περιμένωωωωωωω

    ΥΓ.Μη δίνεις θάρρος στον Γιώργο!!!Ανεβαίνει στο κρεβάτι κι είναι βαρύς και θα σπάσει χαχαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιανέ μου,
    έτσι φτηνά θα τη γλιτώσεις;Την άλλη φορά θα κάνουμε ντουέτο!!!χαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρκούδε μου,
    στις ψιλές είχες κάποιο πρόβλημα και απο παρουσίαση άψογος!!!Υπερβολικό το κουστουμάκι, αλλά δεν πειράζει!!!
    7 για πρώτη φορά!Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Κάποιοι κακοπροαίρετοι εδώ μέσα με θεωρούν ανόητη, τρελλιάρα και παρανοϊκή ενίοτε!Ε ναι λοιπόν.Θα σας αποδείξω για μια ακόμη φορά πως είμαι όλα αυτά και ακόμα περισσότερα...

    Δεν χρειαζόταν το διαδικτυακό karaoke για να μας αποδείξεις ότι είσαι ανόητη, τρελλή και παρανοϊκή. Είναι αυτονόητο.

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος30/10/10, 11:12 π.μ.

    ... Και για όποια δεν κατάλαβε... έκανα σχόλιο στην προηγούμενη σου ανάρτηση !
    Γέλια

    Θα στο θυμίζω μέχρι να απαντησεις ΚΑΙ σε ΕΚΕΙΝΟ το σχόλιο !! Και απο το ΚΑΠΗ ακόμα ύστερα από χρόνια (μήνες , μερες) θα σου στέλνω υπενθυμίσεις, έχω κρατησει ημερομηνία !

    Δε μπορεί κυρία μου να γυρνας μέχρι τα ξημερώματα στα ξένα μπλογκια, να κάνεις τα ακατανόμαστα... και σε μας να μη πετάς ένα ξεροκόματο ακόμα και όταν επισκεπτόμαστε το δικό σου μπλογκ !

    Και να πετας και σπόντες για τα κιλά μου ! Λες και είμαι χοντρός ! Α παπαπα Αφου διευκρίνησα... κοντός για τα κιλά μου είμαι !!

    Και το κρεββάτι δε σπάει κυρία μου ! Ούτε όταν το κουνάω !! (αλλάζοντας πλευρό !! χαχαχαχα)

    Τέτοια λες περόι πάχους και μετά ο Ιον θα μας αναρτησει κανένα τραγουδάκι για τις ιδιαίτερες μας στιγμές "ο χοντρός και η χοντρή κάνανε γυμναστική !!"

    Μα ΠΟΛΛΑ γέλια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αντι για τα καραοκε δεν μου στελνεις εκεινα τα βιντεο μου που εχεις;;;;;
    Αντε γιατι μονο αυτα εχω απο τις συναυλίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αν εσύ είσαι τρελή
    εγώ που το έκανα τι είμαι?
    χιχιχιχ..
    μην απαντήσεις, ρητορική η ερώτηση.. :Ρ
    θεε μου πόσο φάλτσα είμαι!!!!
    :ΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαχαχαχα!!! Το οτι εισαι τρελιαρα γυναικα το ξεραμε! Αυτο που εκανες ηταν το κερασακι στην τουρτα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χωροχρόνε μου,
    σ' ευχαριστώ τόοοοσο πολύ για τα καλά σου λόγια!Φαίνεται να πειράζομαι?χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιώργο μου,
    γιατί να γυρνάμε στα παλιά?χαχαχα!!!!Έχω αρχίσει ήδη να γράφω ότι μου ζήτησες κι εγώ και οι 300 γραμματείς και Φαρισσσαίοι που προσέλαβα, προκειμένου να τελειώσει η δουλειά πιο γρήγορα!!!

    Ξέρεις τί σκεφτόμουν?Μην κουράζεσαι κι εσύ.Όταν τελειώσεις το καινούριο σου έργο, στους στέλνω να το αντιγράψουν αυτοί.Ενημέρωσε και τον Ψυχογιό να κλείσει τα τυπογραφεία του.Κάνουν καλή δουλειά.Μια μικρή προμήθεια θα μου δώσεις εμένα (μαθαίνω τα κόλπα από τον Ionn χαχαχα!!!) και φυσικά το πρωτότυπο να το κρεμάσω στο σαλόνι μου!!!χαχαχα!!!Δίπλα στο πορτραίτο μας πάνω στο τζάκι!χαχαχαχαχα!!!!

    Φιλιά πάμπολλα και καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Geo,
    αν δε μου τραγουδήσεις, βίντεο δεν βλέπεις!χαχαχα!!!




    Miss Pink,
    αααα στο φάλτσο δεν με συναγωνίζεται κανείς!!!Πώς νομίζεις κατάφερα να διώξω τις κατσαρίδες από το σπίτι?χαχαχαχαχα!!!!Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αλχημιστή μου,
    και πού να με δεις στις πολύ καλές μου!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

    Αυτό ήταν μια μικρή προθέρμανση!!!Το τραγουδάκι το είπες?

    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...