Παραμύθια ήταν όλα τελικά?

by 3:12:00 π.μ. 35 αγκάθια

Τί, δεν με πιστεύετε?Θα δείτε, μια μέρα θα γίνω κυρίαρχος του κόσμου.Για την ώρα κυβερνάω το δικό μου κόσμο.Η κυριαρχία δεν ήταν εύκολη υπόθεση.Πάλεψα με δαίμονες, κακές αύρες, μάγισσες, δράκους.Κι ο κακός ο Λύκος εδώ ήταν και η κακιά Μητριά που κατάφερε η άτιμη κι έχασα το χορό του Βασιλιά.

Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό.Ελευθέρωσα την Ραπουνζέλ και ξύπνησα την Ωραία Κοιμωμένη κι αυτές αντί για ευχαριστώ την έκαναν για τα παλάτια με τους Πρίγκιππές τους.Να 'ναι καλά τα κορίτσια δεν λέω, αλλά μεγάλες γαϊδούρες τελικά.

Ύστερα πήγα κι έμπλεξα με έναν παπουτσωμένο Γάτο που αποδείχτηκε μεγάλος απατεώνας, γιατί με τα ψέμματα του μ΄έπεισε και μπήκα σε ένα καράβι Πειρατών και με είχε αιχμάλωτη ο Κάπτεν Χουκ για μήνες.Μ' έσωσε ο Πήτερ Παν, αλλά δεν θυμόταν το δρόμο να με γυρίσει πίσω, οπότε χάθηκα για μερικά χρονάκια στην Χώρα του Ποτέ!!!Η Τίνκερμπελ όμως, κλασσική γυναίκα και ζηλιάρα, ένα πρωί μου άφησε ένα ζευγάρι κόκκινα γοβάκια δίπλα στο κρεβάτι μου.Τα φόρεσα και ξαφνικά βρέθηκα σε μια άλλη χώρα.Νόμιζα πως ήτανε του ΡΟΖ ή έστω του Μωβ, αλλά τελικά ήταν του ΟΖ, σκέτο!Δεν μου άρεσε λοιπόν, αν κι ένα Σκιάχτρο επέμενε να του κάνω παρέα κι έτσι άνοιξα την πόρτα κι έφυγα.

Πέρασαν χρόνια μέχρι να γυρίσω πίσω και να βρω το δικό μου Κάστρο.Τον κόσμο μου που με προστατεύει κι είναι οι δικοί μου άνθρωποι εδώ να μ' αγαπούν και να με νοιάζονται!

Επειδή όμως υπάρχουν και παραμύθια με κακό τέλος, μπορεί κάποια στιγμή ν' αγριέψω και να ΄ρθω να κατακτήσω και το δικό σας κόσμο.Χαχαχα!!!Τόσα αγκάθια μην πάνε χαμένα!Τί διάολο σκαντζόχοιρος είμαι...?

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

35 σχόλια:

  1. -------------
    -------------
    To Πορκουπίνι δεν τρελάθηκε!!!!!!

    Όχι!!!!!!!!

    Δραπέτης είναι.

    Τώρα από ποιο φρενοκομείο την έκανε δεν ξέρω.

    Για αυτό μην λέτε "δέστε την".

    Να λέτε "ξαναδέστε την"!

    -----------------------
    -----------------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος24/11/10, 8:27 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ τι ωραίο blog!!!
    μόλις σε ανακάλυψα!θα χαρώ πολύ να ανταλλάξουμε αναγνώσεις!!!
    καλημέρα!

    www.zizibloom.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΛΑ....ΕΛΑ....ΕΛΑ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ....ΤΟΣΕΣ ΚΑΚΟΥΧΙΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΣ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα σεπροσλάβω. Έχω 2 εγγόνια. Αγόρια. Κάποιος πρέπει να τους λέει παραμύθια. Αρκεί βέβαια να τα λέει. Όχι και να τα ζει κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος24/11/10, 10:43 π.μ.

    Πορκουπινάκι
    *******************

    Άσε τον Ιον να λέει. Μια χαρά είσαι ! Λίγο να κοιτάξεις μόνο τα ληγμένα που παίρνεις κι όλα θα πάνε καλά....

    Θα πας τώρα μια βολτίτσα με αυτούς τους δύο κυρίους που φοράνε άσπρα... και θα σου βάλουνε αυτό τον μανδύα να μη κρυώνεις... και μετά θα σε πάνε μία ωραία βόλτα στην εξοχή με ένα κιτρινό-άσπρο αυτοκίνητο... Είδες ? έχει και περίεργα γράμματα... σαν ανάποδα δεν είναι ? Για να γελάς, μη δίνεις σημασία, μπες μέσα... Μπραβο !!

    Κι όταν βγεις με το καλό... λέμε τώρα... εδώ είμαστε εμείς.

    Μη φοβάσαι... εδώ είμαστε εμείς... Όλα θα πάνε καλά...

    ΜΠΟΥ ΧΑΧΑΧΑ
    ΜΠΟΥ ΧΙΧΙΧΙ

    Για να μάθεις να ξεχνάς τη Χιονάτη και την Σταχτοπούτα ! Και το Μορμόλη ! Και την τενεκεδούπολη !!

    Και εμείς οι παραμυθάδες τι θα γίνουμε βρε ? Κλέφτες ?

    Χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπατλεράκο μου,
    όλα τα παραμύθια δεν έχουν καλό τέλος, είπαμε!!!

    Καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Zizi μου,
    καλωσήρθες στον μπλογκόσμο μου!Πέτυχες κι εσύ ανάρτηση!!!Εννοείται πως θα έρθω και στο σπιτάκι σου...

    Φιλιά πολλά καλή μου
    Να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαράκι μου,
    ειδικά στον δικό σου κόσμο θέλω να χαθώ και να χωθώ.Δίπλα στον Άγιο Βασίλη να καθήσω κι άσε με να μείνω σ' εκείνο το σπιτάκι "καρτούν" που δεν φεύγει από το μυαλό μου!!!

    Καλημέρες γλυκές και όμορφες σαν κι εσένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστόφορέ μου,
    για σένα και τα "τερατάκια" σου έρχομαι αφιλοκερδώς!Άκου να με προσλάβεις!!!Εσύ?Αν και δεν θα μπορούσα με τίποτα να φτάσω το δικό σου ταλέντο.Είμαι σίγουρη πως στα παραμύθια δε παίζεσαι!!!

    Να μου φιλήσεις τα πιτσιρίκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι έρχομαι στα δύο μεγάλα Τέρατα του Παραμυθιού μου (βλ.Χωροχρόνο και Γιώργο)...

    Τρέξτε να κρυφτείτε στα έγκατα της γης κι ακόμα παραπέρα...Είδαν τα σχόλια σας οι καλοί μου φίλοι και σας ψάχνουν να σας εξοντώσουν.

    Πρώτος ο Highlander έρχεται με το σπαθί του να σας πάρει το κεφάλι, αν και γνωρίζει πως δεν είστε αθάνατοι.Καθαρά για θέμα εκδίκησης!!!

    Από πίσω ακολουθεί ο Wallace (Braveheart).Αυτός είναι τρελάρας πραγματικά, οπότε δεν δέχεται εντολές από κανέναν.Να εύχεστε να μην καθήσετε κάτω από την κοφτερή λεπίδα του!!!

    Καλά για την Beatrix Kiddo τί να πει κανείς?Ειδικά εσένα ΙΟΝ μου είπε πως θέλει να λερώσει την κίτρινη φόρμα της με το αίμα σου...Ξέρεις ότι δεν αστειεύεται με το Hatori Hanzo της!!!

    Να μην αναφερθώ σοτυς X-Men, τον Batman και τους υπόλοιπους της παρέας που θα σας κάνουν κιμά με μια κίνηση.Κι εσύ Γιώργο, βγάζεις και πολλά λουκάνικα λόγω μεγέθους...

    χαχαχαχαχαχαχαχα
    αχαχαχαχαχαχαχαχα
    χαχαχαχαχαχαχαχαχ

    Τρέξτε, τώρα την πατήσατε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε Gip

    xa..xa..

    Έλα βρε Γιώργο πολύ το έχουμε παραπιέσει το κορίτσι. Ας το βγάλουμε από την κλινική.

    - Ψιτ, ψιτ ... Πορκουπινάκι έλα έξω.

    - Δεν είσαι καλαμπόκι, σκαντζοχοίρι είσαι. Δεν κινδυνεύεις από τις κότες. Είναι μιλημένες να μην τρώνε σκαντόχοιρους...

    - Έλα έξω Πορκουπίνι, μην φοβάσαι.
    Σούχουμε φέρει και μικρούς ήρωες να παίξεις. Και Batman, X-men ...

    - Έλα έξω , έλα έξω.


    Ρε Gip δεν βγαίνει τι να κάνουμε???? Σκέψου κάτι??

    Άμα της εξασφαλίσουμε δια βίου σοκολάτες λες να την καταφέρουμε??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια χαρά είναι το ..παραμύθι σου για μένα που ακροβατώ ανάμεσα σε όλα γιατί ..το ροζ συννεφάκι μου ταξιδεύει παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος24/11/10, 5:55 μ.μ.

    Porcupine, Mόλις σε ανακάλυψα-και είμαι περήφανη που το έκανα (: -
    Ευφυής ανάρτηση.
    Χαμογελούσα σε όλη την διάρκεια της ανάγνωσης :D



    Θα χαρώ να περάσεις καμια βόλτα από το φτωχικό μου :Ρ

    Φιλιά πολλά :)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μπορω να ερθω κι εγω να οχυρωθω στο δικο σου καστρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν μας φτάνανε τα παραμύθια των πολιτικών μας και της τρόϊκας...
    μας την έπεσες και συ κι έγινε η καρδούλα μας...λαχανόκηπος μετά από καταιγίδα !
    Έλεος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αχτίδα μου,
    κι εσύ στην χώρα του Ροζ είσαι ε?Καλά κάνεις!!!

    Χαίρομαι που περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Moonlight,
    καλωσήρθες κι εσύ στον μπλογκόσμο μου!!!Πολύ χαίρομαι, όταν έρχονται νέοι φίλοι!Εννοείται πως θα τα λέμε...

    Φιλιά και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Pink Dreamer μου,
    εννοείται.Και θα σε βάλω να κ άτσεις δίπλα μου σε τιμητική θέση...χιχιχι!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βασίλη μου,
    νόμιζα πως τα δικά μου παραμύθια έχουν άλλη χάρη!
    χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χωροχρόνε,
    δεν βγαίνω που να σκάσεις!!!Μπορείς και καλύτερα!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος24/11/10, 8:17 μ.μ.

    Μα θα ήταν βαρετό να εξουσίαζες μόνο έναν κόσμο, τον δικό σου!

    Η χαρά της περιπλάνησης ειναι ανεκτιμητη!

    Αντε, υπαρχουν πολλοι κόσμοι ακομη που σε περιμενουν ταξιδιαρα μου!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έτσι ακριβώς Κούλα μου!

    Είναι ωραίο να κατακτάς και να κατακτιέσαι ενίοτε!
    χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρε πορκουπινάκι, άστους να λένε ρε!!
    ΑΦενός μεν είναι άντρες αφετέρου φυσικοί!! Το δίδυμο της συμφοράς δηλαδή!!
    Έχεις δει εσύ ποτέ άντρα φυσικό με σώας τας φρένας?? Όχι έχεις??
    Τώρα θα μου πεις:
    "Σάμπως έχω δει γυναίκα φυσικό με σώας τας φρένας..."
    Εμμμ... ναι... σωστό κι αυτό...
    Αλλά:

    ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΟ ΠΟΡΚΟΥΠΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΕΥΚΟΛΟ! ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ! ΜΗ ΨΑΧΝΕΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΔΕ ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑ!!

    ΥΠΟΓΡΑΦΗ: ΛΑΡΑ ΚΡΟΦΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος24/11/10, 9:31 μ.μ.

    Τα παραμύθια πρεπει να τα ζούμε και όχι μόνο να τα ακούμε? Έι, ψιτ... θες παρέα εκεί που είσαι? να έρθω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος24/11/10, 10:15 μ.μ.

    Αμάν !!

    Πάμε να την κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια ! Δε μας έφτανε ο Batman και οι super Ήρωες ! Η πορκουπίνα έκανε συμβόλαιο με μία "Ηit Girl" για να μας καθαρίσει !!

    Κυκλοφορεί σαν Δήμητρα, λέει ότι είναι Φυσικός, παντρεμένη με 3 παιδιά, μη πιστεύεις τίποτα !

    Επαγγελματίας σου λέω. Και ακριβή ! Μερικά μύρια το κεφάλι, προπληρωμένα σε νήσους Καϋμαν !

    Και δεν αποτυγχάνει λένε ποτέ !!

    Πορκουπινάκι ένα αστείο καναμε, σχώρα μας !! Ούτε μια μέρα δεν έμεινες κλινική. Μπήκες βγήκες ! Πάρε το σαν εμπειρία !!

    Ιον... καλού κακού δεν πάμε μία βόλτα με τη Χρονομηχανή ? Στο παρελθόν δε θα μας βρει !

    Συνεχίζεται...
    ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΟΙ Ε ? ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ !! ΜΗ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ !!

    Φιλιαααααααααααααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή μου Δήμητρα, εεεε Λάρα ήθελα να πω!!!

    Έχε το νου σου.Είναι παμπόνηροι, ειδικά ο ΙΟΝ.Τον Γιώργο με μια ζεστή μακαρονάδα τον έχω του χεριού μου!Ο άλλος δεν παραμυθιάζεται εύκολα...

    Ευτυχώς η "Νύφη" μου έμαθε το χτύπημα στα 5 σημεία και θα τους καθαρίσω σαν τον Μπιλ!!!

    Εσύ τα πιστόλια γεμάτα...

    χαχαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Lilium,
    σου στέλνω αερόστατο να ανέβεις και να σε φέρει εδώ.Όλοι οι καλοί χωράμε...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιώργο μου,
    έτσι εύκολα θα μου ξεφύγεις?Ετοιμάσου για τρελά βασανιστήρια...

    Γαργάλημα στις πατούσες, κατάποση σούπας από τρύπια κουτάλα, μεταφορά 20 kg μπιζελιών με καλαμάκι, καυτά αυγά στις μασχάλες και φυσικά ακρόαση όλων των δίσκων των Porcupine Tree με ακουστικά απόλυτης ηχητικής εμπειρίας!!!

    Άντε τυχερούλη σου 'φεξε πάλι!!!

    ΥΓ.Άλλο η Λάρα Κροφτ κι άλλο η Hit Girl!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έτσι μπράβο!! Να βλέπω τις δηλώσεις μεταμέλειας να πέφτουν βροχή!!

    Τα πιστόλια εννοείται πως περιμένουν γεμάτα. Και κάτι φαλτσετούλες τις έχω σε αναμονή!
    Μα για τι με πέρασες Γιωργάκη μου, για ερασιτέχνη???

    Που 'σαι, Πορκουπινάκι, και μια μερίδα γιουβαρλάκια, δεν είν' κακή!!!

    Lara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μία μεγάλη καλησπέρα στην Porcupine!
    Έχεις μεγάαααααααααλη φαντασία!!
    Μα δεν έχεις βαρεθεί να έχουν όλα τα παραμύθια καλό τέλος;;
    Ζήτω οι σκαντζόχοιροι!!!!!!!!! ;);)
    Τα φιλιά μου!! Πάντα τέτοια κέφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μου άφησες ένα τεράστιο χαμόγελο!!

    γι'ακόμα μια φορά απόλαυσα κάθε γραμμή που διάβασα & με ταξίδεψες σε κάθε μέρος που πήγα..

    υπέροχο πλάσμα, υπέροχο σκαντζοχοιράκι!!

    -Κλαπ Κλαπ- χειροκρότημα είναι αυτό!!

    με αγάπη & εκτίμηση

    υγ. για τους 2 κυρίους τα σχόλια περιττά, απλά με πονάει ακόμα η κοιλιά μου από τα γέλια!!

    υγ.2. Αχ βρε Δήμητρα με τα "γεμάτα" πιστόλια σου!!

    υπέροχη απλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δήμητρα,
    είσαι φοβερή και τρομερή τελικά!!!Την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια οι Φυσικοί μας!!!(Πόσο ελαφρά μπορεί να είναι του Γιώργου, είναι άλλη ιστορία χαχαχα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ginny μου,
    γλυκιά η παρουσία σου κάθε φορά εδώ πέρα!
    Εννοείται πως δεν μου αρέσουν τα παραμύθια με καλό τέλος, γι' αυτό και τ' αλλάζω όποτε μπορώ.

    Καλό ΣουΚού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Βαγγελάκο μου,
    όσο χαίρεσαι εσύ, τόσο και περισσότερο χαίρομαι κι εγώ με τις επισκέψεις σου και τα καλά σου λόγια!!!

    Το έμβασμα το πήρες?
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

    Φιλιά πολλά καλέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...