Βρήκα Άντρα...

by 3:45:00 μ.μ. 28 αγκάθια

...Για να περάσω το ΣουΚού μου!!!Τον λένε Ezio Auditore, είναι Ιταλικής καταγωγής και ένας από τους καλύτερους δολοφόνους-Ασσασίνους στα χέρια μου...Αξύριστος κούκλος, που κρύβει το πρόσωπό του κάτω από την λευκή κουκούλα του και με όπλα που στα χέρια του γίνονται χειρουργικά εργαλεία...Μμμμ!!!(Στον ψυχολόγο από Δευτέρα, είπαμε!!!)Με τρελαίνει το περπάτημα του, η κορμοστασιά του και φυσικά η μαεστρία του με τη λεπίδα!!!(Ναι , θα το ψάξω είπαμε το θέμα με τη βία!)

Τον περίμενα μήνες τώρα!Τον είχα αφήσει κάπου μεταξύ Βενετίας και Φλωρεντίας να γυροφέρνει με τον Ντα Βίντσι και τώρα επιτέλους τον ξαναβρίσκω στη Ρώμη.Μετά το καλοκαιρινό μου ταξιδάκι εντωμεταξύ, τη Ρώμη την παίζω στα δάχτυλα πια (χαχαχα!), οπότε δεν θα μπορεί να μου ξεφύγει στα σοκάκια και στις πλατείες της!!!Έχει μαζί του ολόκληρη αδελφότητα βέβαια, αλλά δε βαριέσαι!!!Όλοι οι καλοί χωράμε στο σπιτάκι μου...

Σαν ν' άκουσα μια λεπίδα να βγαίνει από τη θήκη της και κανονιές να πέφτουν στο σαλόνι...Αχ!Θα μου ριμάξει τον δερμάτινο καναπέ ο αφιλότιμος!!!Πάω να δω...


Η συνέχεια...στο σαλόνι μου!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

28 σχόλια:

  1. ------------------
    ------------------
    Ψυχίατροι εδρεύοντες σε Θεσσαλονίκη


    ΒΕΛΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
    Θεραπεία άγχους, κατάθλιψης, αυπνίας.



    ΒΕΛΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,
    ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ Θεραπεία άγχους, κατάθλιψης, αυπνίας. Υποστήριξη στον έλεγχο βάρους.



    Ευαγγέλου Χρήστος,
    ψυχαναλυτής. Θεσσαλονίκη. Ψυχανάλυση Συμβουλευτική.



    Ευγενία Ι. Κυρέζη Αξιολόγηση, Διάγνωση & Θεραπεία όλων των ηλικιών.



    Λένα Καστρησίου
    Kλινική ψυχολόγος στην Κηφισιά.



    Πανταζής Ιορδανίδης Ψυχοθεραπεία, ψυχοφυσιολογία, ιατρική ύπνωση για την αντιμετώπιση ψυχολογικών προβλημάτων, ψυχοσωματικών διαταραχών, άγχους, σεξουαλικών διαταραχών, στρες, κεφαλαλγίες, κ.α.



    ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    Ψυχίατρος - ψυχοθεραπευτής Λέκτορας Κλινικής Φαρμακολογίας Ιατρικής Σχολής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.



    Σωτήρης Κανταρτζής,
    ψυχίατρος στη Θεσσαλονίκη Ιατρείο: Αγ. Σοφίας 18 με Τσιμισκή, κέντρο Θεσσαλονίκης. Αντιμετώπιση ψυχικών διαταραχών όπως κατάθλιψη, μανιοκατάθλιψη, άνοια, αγχώδεις διαταραχές, εξαρτήσεις και αλκοολισμός. Δέχεται με ραντεβού. 6976 656389 2310 288255
    --------------
    --------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τους θες τους ψυχολόγους;;;

    Βγες και άρπαξε κανέναν "κουκουλιαρη"

    Δεν μπορεί ! Κάποιος σε περιμένει!

    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να και η Ελενα η gamer! Καλα εχεις φαντασιωσεις με ηρωες παιχνιδιων? Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω!

    Γρηγορα στην κουζινα να πλυνεις κανα πιατο και ασε τα παιχνιδια! Ακους εκει!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μόνο που έχω να δηλώσω εδώ είναι ότι με έχουν φάει οι protos την τρέλα μου



    Πολύ καλησπέρα σας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το έχω παίξει κι εγώ αυτό το παιχνίδι σε σπίτι φίλου μου. λολολ
    Αυτό λέγεται παλιμπαιδισμός χαχαχαχα
    Οντως είναι όμορφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χωροχρόνε μου,
    σ' ευχαριστώ που νοιάζεσαι για την ψυχική μου υγεία!Παρατήρησα ότι προωθείς 2 συγκεκριμένους.Τί σου είναι?Ξαδέρφια?χαχαχαχα!!!

    Ο Βελίκης και ο Κανταρτζής!Και γιατί παρακαλώ μόνο στον τελευταίο έβαλες τηλ?Αυτός κουράρει κι εσένα?Κι αν του πας καινούριους πελάτες, θα έχεις έκπτωση?Δεν είναι ντροπή στις μέρες που ζούμε!!!

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καπετάνισσα μου,
    καταρχάς καλωσήρθες στον μπλογκόσμο μου!!!
    Όντως με περιμένει κάποιος με κουκούλα εκεί έξω, αλλά και με ηρεμιστικό στο χέρι...χαχαχαχα!!!Εκεί θα καταντήσω, αν καταφέρω να τελειώσω αυτό το παιχνίδι!!!

    Φιλιά και να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε Πορκουπινάκι,

    α, όλα κι όλα. Είπαμε. Να σε υποστηρίξουμε, να σε βοηθήσουμε, να καθαρίσουμε για την πάρτη σου... Να σε αγαπάμε και να γίνουμε χαλί να μας πατήσεις!!!

    Αλλά όχι να μας φας και τον γκόμενο!!!

    Είναι θέμα ζωής και θανάτου! Στο λέω!! Ειδικώς θανάτου!!

    Και για να μην καταφεύγω σε περιττές διευκρινήσεις, δηλώνω πως έχω γεμάτα τα πιστόλια κι ακονισμένες τις φαλτσέτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξέχασα την υπογραφή

    Λάρα Κροφτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βαλκυρία μου,
    πολύ χαίρομαι για την επίσκεψή σου...Οι protos δεν κατάλαβα τί είναι... :-)

    Καλησπέρες πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αρκουδάκο μου,
    παλιμπαιδισμός με φονικά όπλα και ένστικτα?Δεν νομίζω...χαχαχαχαχαχαχα!!!!

    Πόσο κακιά μπορώ να γίνω Χριστέ μου!!!

    Καλό ΣουΚού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έλα ρε Λάρα Κουκλάρα!!! (σε καλοπιάνω όπως βλέπεις χιχιχιχ!!!)

    Άσε μου τον EZIO να παίζω τα βράδια!!!Είναι καθαρά θέμα εκτόνωσης...Μην πάει ο νους σου στο κακό!!!Θα είμαστε και οι δύο ντυμένοι όταν θα παλεύουμε...γκουχ!γκουχ!!!

    χιχιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Αλχημιστή,
    ήρθε η ώρα να πεθάνεις!!!", ψιθύρισε στο αυτί του καθώς η ασημένια λεπίδα βγήκε από το μανίκι του και καρφώθηκε στο λαιμό του...

    Δνε πρόλαβε να αντιδράσει ο Αλχημιστής!!!Το αίμα άρχισε να ρέει άθφονο πάνω στο τραπέζι, ανάμεσα στα μπουκάλια με τα φίλτρα και τις αλχημείες!!!

    "Κανείς δεν μιλάει μ' αυτόν τον τρόπο στην Πορκιουπίνα", είπε ο Ezio και πέταξε από το παράθυρο για να βρει τον επόμενό του στόχο!!!

    χαχαχαχαχα!!!

    Εγώ πιάτα?Και το πληντύριο γιατί το έχουμε?
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος27/11/10, 10:40 μ.μ.

    Δε φταίω εγώ Πορκουπινάκι μου !

    Εκεινος ο άτιμος ο Ιον (ΑΠΑΙΧΤΟΣ !!) που επέμενε να σε βγάλουμε νωρίτερα !

    Χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρε Gip

    Είπα να βγάλουμε το Πορκουπίνι από την ψυχιατρική κλινική με την προϋπόθεση να παίρνει και τα 20 χάπια που της έγραψαν οι γιατροί καθημερινά (5 το πρωί, 5 το μεσημέρι, 5 το απόγευμα και 5 το βράδυ).

    Εσύ είπες τότε ότι αναλαμβάνεις να φροντίζεις να παίρνει απαρέγκλιτα την δοσολογία. Το εγγυήθηκες ρητά. Για αυτό την βγάλαμε.

    Αλλά δεν πρόσεξες!!! Τώρα μάλλον δεν παίρνει ούτε τα μισά και για αυτό έφτασε εδώ που έφτασε.

    Ανέβα γρήγορα στο Κιλκίς και φρόντισε να παίρνει όλα τα χάπια κανονικά γιατί όπως πάει στο τέλος θα μείνει έγκυος από τον ... Superman!!!

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. είναι ένα άλλο παιχνίδι (starcraft Ι & II )
    πιθανολόγησα ότι το ξέρεις επειδή όλα αυτά είναι παρεμφερή ( που λέει ο λόγος )

    ( πάντα έχω την εντύπωση ότι ξέρουν όλοι ότι βλακεία έχω ασχοληθεί εγώ χαχα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σιγά... Αυτά τα κάνω και εγώ παιδιόθεν - με εκπαίδευσε ο ίδιος ο Στέφανος Ντουσάν εις το ξίφος.

    Απορία: πώς είσθε σίγουρη ότι είναι κούκλος, αφού φορά κουκούλαν; Και γιατί φορά κουκούλαν; Μήπως είναι φαλακρός, λεπρός, με τρία μάτια και με βγαλμένα φρύδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. xaxaxaxaxaxa!!! Καλησπέρα!
    Πρώτα το γέλιο, δε μπορούσα να συγκρατιθώ!!:P
    Το παίζει και η αδερφή μου αυτό το υπέροχο παιχνίδι! Εγώ απλά δεν μπορώ τη βία!
    Να το προσέξεις το σαλόνι, άντε μετά να το ξαναεπιπλώνεις~
    Καληνύχτάααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντα με κάνεις & χαμογελάω με τις αναρτήσεις σου, ακόμα κι αυτές που αφορούν παιχνίδια...

    Υπέροχη ανάρτηση & μεγάλο απωθημένο για σένα ο συγκεκριμένος "ήρωας" !!

    Άντε να βγει και σε ταινία να τρέχεις πρώτη πρώτη στην ουρά για το εισιτήριο!!

    Επισήμανση!!

    θα με πάρεις μαζί σου στη Ρώμη;


    Τα σέβη μου & την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μια χαρα παιδι ο κουκουλοφορος...χε χε χε...
    Σοβαρα τωρα για την κορμοστασιά και το περπατημα το καταλαβαίνω...
    Αλλα να σε τρελαινει ο τρόπος που χειρίζεται την λεπιδα?
    Ψαξτο,ψαξτο!!! :)))Πολλα φιλια και καλημερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γιώργο και ΙΟΝ,
    σταματήστε τις πλάκες!Είδατε τί έπαθε ο Αλχημιστής που τόλμησε να μου αντιμιλήσει?Ο Ezio καραδοκεί...Να μην αναφέρω και τη Λάρα την Κουκλάρα φυσικά που σας την άναψε μέχρι να πείτε Πορκουπίνα!!!

    χαχαχα!!!

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βαλκυρία μου,
    έιχα να παίξω παιχνίδια κάτι αιώνες.Εδώ και 3 χρόνια κόλλησα με το συγκεκριμένο και μόνο μ' αυτό.Αυτά που μου λες πραγματικά τα ακούω κινέζικα...χιχιχι!!!

    Μαθαίνω όμως εύκολα... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κύριε Καντακουζινέ,
    ένα δίκιο για τα φρύδια το έχετε.Ιταλός και να μην τα βγάζει, σπάνιο φαινόμενο...

    Όσο για το ξίφος, επειδή μια πόρωση την έχω και ο φίλτατος Ντουσάν δεν ευκαιρεί, μαθήματα παραδίδετε?

    Καλημερούδια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ginny μου,
    έχει δει αυτό το σαλόνι επικές μάχες.Μην ξεχνάς λατρεύω και τον Ταραντίνο.Άσε το θέμα της βίας είναι μεγάλο...Δεν πάω καλά!!!

    (Ευτυχώς δεν την ασκώ, μόνο την βλέπω)

    :-)

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βαγγελάκο μου,
    αν βγει ταινία το κάστινγκ εγώ πρέπει να το κάνω...Θα σε πάρω μαζί μου στα γυρίσματα που θα γίνουν στη Ρώμη, εννοείται σαν βοηθό-βοηθό σκηνοθέτη...χαχαχαχαχαχ!!!

    Γλυκές καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ιανέ μου,
    εσύ σίγουρα ξέρεις κάτι παραπάνω από μαχαίρια...χιχιχι!Θα μου μάθεις?Αχρείαστη να είναι, αλλά μάθε τέχνη κι άστηνε δε λέει ο σοφός λαός μας?

    χιχιχιχιχχι!!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος28/11/10, 7:22 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπατλεράκο μου,
    ε όχι!!!Ο δικός μου είναι ασύγκριτος!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...