Ιστορίες των δρόμων!

by 3:06:00 π.μ. 46 αγκάθια


Οι δρόμοι λένε, έχουν τη δική τους ιστορία.Δεν έχουν ονόματα, λένε άλλοι.Άλλοι χάνονται μέσα σ' αυτούς κι άλλοι συναντούν αυτό που ψάχνουν.Όλοι μα όλοι όμως, κάπου οδηγούν.


Κι ο δρόμος έξω από το παράθυρό μου, αυτό το αξημέρωτο πάλι βράδυ, οδηγεί με βία το νου σε μια παλιά ιστορία που τρύπωσε μέσα μου και δε λέει να βγει.Αφού σου είπα να πας εσύ από εκεί κι εγώ από δω, πώς γίνεται να συναντιόμαστε πάλι?Γιατί κάνουμε κύκλους συνέχεια?Έχω ξανάρθει εδώ και μάλλον θα ξανάρθω.Πότε θα τελειώσει επιτέλους ο λαβύρινθος?Κι αν κανείς δε μου κρατάει την κλωστή στην έξοδο?Θα μείνω για πάντα εδώ να κάνω κύκλους?

Ακούω κάτι βήματα.Πολλά!Τρέχω με όλη μου τη δύναμη.Με κυνηγάνε ή απλά τρέχω να τους προφτάσω εγώ?Λαχανιάζω!Σταματάω!Ξανατρέχω!Φτάνω!Σε βλέπω...Σ' έπιασα!!!

Πάμε τώρα πάλι από την αρχή!!!

ΥΓ.Εννοείται πως χωρίς ένταση το κομμάτι απλά ακούγεται!!!ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ για να ταξιδέψετε στους δρόμους του!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

46 σχόλια:

  1. 1ος;

    Μ'αρέσει!!

    Εξαιρετικό το τραγούδι & είχα καιρό να το ακούσω..

    Η ζωή κάνει κύκλους μα κάθε κύκλος κάτι μας μαθαίνει..

    μη το ξεχνάς..


    Να χαμογελάς βρικολακιασμένο πλασματάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Πορκουπίνι τρεχάτο!!!

    Μην σταματάς. Ξανατρέχα.

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/11/10, 7:53 π.μ.

    Πολύ ωραία η μουσική, καθόλου συνηθισμένη.

    Πάντως με τόσο τρέξιμο θα γίνεις στυλάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9/11/10, 8:35 π.μ.

    Μου φαίνεται πως όσο αντίθετη κατεύθυνση και να πάρεις, η καρδιά θα σε πάει τελικά εκεί που θέλει!

    Πολύ καλό κομμάτι!!!

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά μάλλον τίποτα δεν γίνεται τυχαία, Ελενάκι μου... Μήπως αυτός ο κύκλος δεν έκλεισε ποτέ;
    Τις καλημέρες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όσο είσαι μέσα στον κύκλο πάντα θα περνάς από τα ίδια σημεία. ξανά και ξάνα...

    Σε έχω χάσει Ελενάκι .

    ps. σου έχω φωτεινό βραβειάκι.
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βαγγελάκο μου,
    είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!!!Εσύ παρακάτω πας στα ξενύχτια?Ε?Ε?Ε?

    Θα τον ανοίξω κάπου τον κύκλο και θα την κάνω!Αρκετά έμαθα :-)

    Καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χωροχρόνοι μου,
    Γιώργο μου κ ΙΟΝ χωρίς μου,
    το ευχαριστιέστε που τρέχω ε?Ο ένας να με αδυνατίσει κι ο άλλος απλά να με βλέπει να λαχανιάζω.Δεν ντρέπεστε βρε?Αντί να μου πάρετε ένα αυτοκινητάκι να κάνω τις βόλτες μου, εσείς με τυραννάτε!!!Σνιφ!Σνιφ!!!

    χαχαχαχαχαχαχα!!!

    Καλημέρες πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κου(κου)λίτσα μου,
    αυτή τη φορά δεν με πήγε η καρδιά, αλλά ο νους!!!Κουλαμάρα κι εδώ...χαχαχαχα!!!

    Καλημέρες όμορφες και ξαναβάλε το κομμάτι!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νάντια μου,
    γλυκειά μου μπλογκοφιλενάδα!!!Ψάχνω εκείνη τη μαγική κιμωλία που θα τραβήξω μια άλλη γραμμή και θα ξεφύγω από δω μέσα.Μήπως θυμάσαι πού την έβαλα? :-)

    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρυσούλι μου,
    δεν με έχασες!Εδώ είμαι και σε διαβάζω πάντα!!!Σ' ευχαριστώ για το δωράκι!!!Έρχομαι να το παραλάβω...Ζεστή σοκολατίστσα έβαλες?

    Φιλί γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλημέρα porcupine!
    Η ζωή καλώ ή κακώς έχω την εντύπωση πως είναι γεμάτη κύκλους. Δε θα αρχίσω να μιλάω για λαβυρίνθους... Τώρα πιστεύω πως ακόμη κι αν ξαναβρεθείς στο ίδιο σημείο δε σημαίνει πως πρέπει να πάρεις πάλι την ίδια στροφή. Τα πάντα είναι θέμα επιλογών!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω ένα πολύ σοβαρό ελάττωμα. Ενώ μου αρέσει να ακούω μουσική όταν γράφω ή διαβάζω θέλω η μουσική να είναι ορχηστρική ή συμφωνική (χωρίς λόγια)
    Συγγνώμη για τον φριχτό μου χαρακτήρα και τις βιτσιόζικές συνήθειές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ginny μου,
    αυτό λέω κι εγώ.Ήρθε η ώρα να πάρουμε άλλες στροφές, να γυρίσουμε σελίδες, να αλλάξουμε σκέψεις!!!Ένα θα παραμείνει ίδιο...Η μουσική!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστόφορε μου,
    εσύ έχεις ελευθέρας σε ό,τι κι αν κάνεις, σε ό,τι κι αν λες!!!

    Τα σέβη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος9/11/10, 10:43 μ.μ.

    Η ζωη εχει πολλα μονοπατια, καθενα απο τα οποια ειναι ενα αλλο αυριο...
    και όπως είπε και η Ginny όλα είναι θέμα επιλογών...
    Κάθε επιλογή μας, αποτελεί το κλειδί για μια νέα πόρτα, για ένα άλλο κεφάλαιο στη ζωή μας, όποιο κι αν είναι αυτό (καλό ή κακό).
    Καλο βράδυ porcupine μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ερχομαστε απο μια σκοτεινη αβυσσο. Καταληγουμε σε μια σκοτεινη αβυσσο. το μεταξυ φωτεινο διαστημα το λεμε ζωη.--Καζαντζακης

    Και ως πρελουδιο του σχολιου εβαλα αυτο απο την ασκητικη του Καζαντζακη για να δειξω την αποψη μου οτι η ζωη δεν δεχεται ερμηνειες, αλλα ειναι κατι ενδιαμεσο αναμεσα σε δυο βεβαιοτητες: την γεννηση και τον θανατο. Μπορει η ζωη να μας κανει να παρουμε περιεργα σοκακια, να νομιζουμε οτι απο εδω εχουμε ξαναπερασει. Αλλα να! Δες! Μια μικρη λεπτομερεια δεν ειναι η ιδια με παλια. Μια μυρωδια, ενα χρωμα ειναι διαφορετικο. Κατι καταφερε να τρυπωσει παλι στο σκηνικο και να κανει την στιγμη ξεχωριστη...Και δεν μας μενει παρα μονο να την απολαυσουμε σαν να ηταν η τελευταια μας!


    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ακόμη και να μην βγάλει κάπου ο δρόμος, μας δυναμώνει η διαδρομή. Έχει και αυτό την αξία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το τραγούδι πολύ όμορφο..διάβασα την ανάρτηση σου και θυμήθηκα κάτι άσχετο( η χαζοβιόλα)Ξαναήρθα στο Κιλκίς και ψάχναμε με τον άνδρα μου εκείνο το μικρό μπιστρώ που ήπιαμε καφέ και..δεν το βρήκαμε..χάσαμε το δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Lilium,
    έτσι ακριβώς.Απλά καμιά φορά οι επιλογές μας έχουν να κάνουν και με παράγοντες που δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε.Κι εκεί ακριβώς είναι που πρέπει να έχουμε έναν καλό οδηγό μαζί μας ή έστω μια πυξίδα!!! :-)

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αλχημιστή μου,
    μου θύμισες το εξής:

    "Life is not the opposite of death. Death is the opposite of birth. Life is eternal."

    Δεν το είχα σκεφθεί ποτέ έτσι, μέχρι που το είδα γραμμένο και σκέφτηκα πόσο δίκιο έχει όντως!!!Καλές είναι οι στιγμές που τρυπώνουν και αλατοπιπερώνουν λίγο τη ζωή μας, αρκεί να μη μείνουν απλά στιγμές κι έτσι απλά όπως ήρθαν, με μιας να εξαφανιστούν!!!

    Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. KitsosMitsos,
    εννοείται πως το ταξίδι είναι όλα τα λεφτά, αλλά ίσως όταν ξέρεις που είναι το τέρμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχτίδα μου,
    θα σε μαλώσω που δεν μου είπες τίποτα!!!Όσο για το μαγαζάκι είναι ο "Ερωδιός" και βρίσκεται στον πεζόδρομο, δίπλα στο δρόμο προς το Δημαρχείο!

    Φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Aπολογούμαι:
    Δεν σε ξέχασα,έτρεχα με σεμινάρια στα γύρω νησιά,μετά ανέβηκα ντεμέκ για ψήφο και σιγά σιγά επένρχομαι!!
    Είσαι καλά Σκατζοχοιρίνα μου;;
    Το τραγουδάκι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είπες ότι κλείνεις το blog και σταματάς οριστικά το blogging.

    Σωστά πράττεις!!

    Έτσι κι αλλιώς όλο μπούρδες έγραφες.

    Θα απαλλάξεις την bloggόσφαιρα από άλλη μια περιττή σαβούρα.


    Έτσι κι αλλιώς, γαμπρό από δω μέσα (που ήταν και ο μόνος λόγος που το άνοιξες) αποκλείεται να βρεις.

    Σοφή απόφαση. Την επικροτώ.

    Μην την αλλάξεις.

    --------------------
    Υ.Γ. 1. Επίσης η δήλωσή σου να μην ξανακούσεις τον Steven και να στείλεις στο ανάθεμα τους Anathema κρίνεται ομοίως ορθή.
    Από ότι έμαθα:
    - ο μεν Steven όταν του το είπανε δήλωσε: "Χέστηκα"! ενώ
    - οι Anathema απάντησαν "χεστήκαμε"!

    Υ.Γ. 2. Δήλωση Gip:
    Ρε Ionn, τόσο το βαρέθηκα αυτό το βρωμο-Πορκούπινο που και να μην έκλεινε εγώ δεν θα το ξαναεπισκεπτόμουνα.

    Υ.Γ. 3. Δήλωση Χριστόφορου:
    Να σου πω την αλήθεια, ρε Ionn, εγώ αγγαρεία έκανα που ρχόμουνα στο βλογ της. Ευτυχώς. Απαλλάχτηκα από περιττές κινήσεις.

    Υ.Γ. 4. Δήλωση Κούλας.
    Εγώ, ρε Ionn, ποτέ δεν την χώνεψα αυτήν μουρλο-Κιλκισιώτισσα. Χάρηκα που έκλεισε.

    Υ.Γ. 5. Κοινή δήλωση Νάντιας, Μουά και Ginny.
    Ποτέ δεν την γουστάραμε αυτήν την περίεργη. Τώρα που έκλεισε νοιώσαμε ανακούφιση.

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Α έκλεισες και τον λογαριασμό στο facebook

    Καλά έκανες. Εκεί κυκλοφοράνε μάτσο οι όμορφες γκόμενες.
    Δεν υπήρχε καμία περίπτωση να σε προσέξει κανείς εσένα.

    Γιατί δεν μεταναστεύεις προς Κομοτηνή???
    Κάνας μουσουλμάνος απελπισμένος, ξέμπαρκος ...
    Ποτέ δεν ξέρεις...

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. A ... ώστε μεταναστεύεις για Αυστραλία!

    Ε ... είπα κι εγώ. Απγοητεύθηκε τόσο γρήγορα??

    Ε αφού έχεις θείους στην Μελβούρνη καλά έκανες και το αποφάσισες. Θα σε προσέχουν.

    Καλό ταξίδι, Έλενα!!! Και να μας θυμάσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ.

    Η ΕΛΕΝΑ ΠΗΡΕ ΠΛΟΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΣ ΓΙΑ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ.

    ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ, ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΤΑΛΗΦΘΗΚΕ ΑΠΟ ΣΟΜΑΛΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΕΣ.

    ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΛΥΤΡΑ.

    Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΊΝΑΙ "Κ.Π. 20956788999".

    ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ, ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ.

    - Ο GIP ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΟΥΣ.

    - ΟΙ ΚΟΠΕΛΛΕΣ ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΛΥΤΡΑ.


    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΆΜΕ Η ΕΛΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΤΕΣ.

    ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πω πωωωωω
    Αυτο το τραγούδι μου αρέσει πολύ!
    Τα σπάει!
    Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος11/11/10, 1:43 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΛΥΤΡΑ 10.000 ΕΥΡΩ

    - 3000 ΜΑΖΕΨΑΝ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΗΣ
    - 2000 ΟΙ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΙΛΚΙΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ)
    - 1000 ΤΟ ΠΑΣΟΚ (ΤΑ 500 ΤΑ ΕΒΑΛΕ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ)
    - 3000 Η ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΥΚΛΙΣΤΩΝ ΚΙΛΚΙΣ

    ΕΝΩ 1520 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ BLOGGERS TOY ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

    ΥΠΟΛΟΙΠΟΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ 1500.

    ΟΙ ΝΕΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΣΗΜΕΡΑ.
    - ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ Κ.Π. 30099857758
    - ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Κ.Π 40997237994990
    - ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΚΠ 49876898200200

    ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΑΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ
    ΣΤΗΝ "PIRATE BANK" ΣΤΗΝ ΣΟΜΑΛΙΑ.

    ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ 1500 ΜΕΙΝΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ "PIRATE BANK" ΣΤΗΝ ΣΟΜΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ Κ.Π. 56Τ099986Κ899

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ, ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΔΟΛΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. TO ΠΟΡΚΟΥΠΙΝΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΌΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑΤΕ.

    ΟΙ ΣΟΜΑΛΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΛΥΤΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ!!!!!

    ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ.

    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 5000 ΕΥΡΩ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΕΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ.

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΝΟΥΜΕ ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ BLOGGERS ΝΑ ΤΣΟΝΤΑΡΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ.

    ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΕΊΝΑΙ:

    ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΚΠ 49876898200200


    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΑΣ. ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χωροχρόνε μου,
    πραγματικά θέλω να σε αφήσω κι άλλο να δω πού θα φτάσεις!!!Δυο μέρες δεν απαντάω κι εσύ το βιολί σου!!!Βρε πόσο πολύ μ' αγαπάς τελικά???

    Σε τί να πρωτοαναφερθώ δεν ξέρω!!!Πότε είπα βρε ότι κλείνω το μπλογκ μου?Να τοκ λείσω και να σε χάσω?Δεν πρόκειται, αφού για σένα το κρατάω, μιας και είναι η μόνη επαφή που έχουμε!!!

    Λογαριασμό στο φατσοβιβλίο δεν έχω και δεν πρόκειται κιόλας, γιατί δεν μου αρέσει!!!Άρα εδώ σε πιάνω αδιάβαστο!

    Στην Αυστραλία έχω μια θεία, αλλά την έχω δει μια φορά στη ζωή μου και δεν την συμπαθώ και ιδιαίτερα, οπότε αν μετανάστευα, σίγουρα δεν θα πήγαινα εκεί...

    Και το Ντουμπάι το βρίσκω τρε μπανάλ!!!Όλοι οι νεόπλουτοι και οι σταρ εκεί πάνε, γιατί να πάω κι εγώ?

    Αυτό με τους πειρατές όμως μου άρεσε!!!Και ποιός σου είπε εσένα ρε να βρεις τα λύτρα και να με ελευθερώσουν?Ε?Ε?Ε?Μια χαρά περνούσαμε με τα παιδιά.Παίζαμε το texas hold'em μας, πίναμε τα αλκοόλια μας, τρώγαμε τις μακαρονάδες μας και ρίχναμε κι ένα σεξάκι!!!Έτσι για το καλό βρε αδερφέ!!!Κι όλα αυτά σε σουίτα 7στερου κρουαζιερόπλοιου!!!Κι ήρθες εσύ με το ελικόπτερο, μας πέταξες την τσάντα με τα εκατομύρια (ε όχι μόνο 10000 για την πάρτη μου) και με άφησαν να φύγω.

    Γιατί ρε μου χάλασες τις διακοπές μου και τώρα πρέπει να κάθομαι πάλι εδώ και να σε ανέχομαι?Τόσο πολύ σου έλειψα?Α και την προμήθεια από τις τράπεζες και τα εμβάσματα να μου τα δώσεις!!!Αρκετά έφαγες στο όνομά μου!!!

    χαχαχαχαχαχαχα
    χαχαχαχαχαχαχα
    χααχαχαχαχαχαχα!!!!

    Θέε μου πόσο καμμένο εγκέφαλο έχουμε?

    ΥΓ.Σ' ευχαριστώ καλέ μου για το άφθονο γέλιο που μου χάρισες!!!Είσαι πραγματικά μοναδικός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ντριμεράκι μου,
    μου το χάλασες!!!Είπα κι εγώ βρήκε τον έρωτα και την έκανε για άλλες πολιτείες κι έρχεσαι και μου πετάς το σεμινάριο στα μούτρα και μου γκρέμισες όλη την εικόνα!!!

    Όπως βλέπεις είμαι ακόμα μια χαρά!!!Θα με ανέχεσαι για πολύ καιρό...Λυπάμαι!!!

    χαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Angel μου,
    άσε έχω φάει τρελλό κόλλημα λέμε!!!Τόσες μέρες το ακούω!!!Έντασηηηηηηηηη.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μπατλεράκο μου,
    να ξεματιάζεις ξέρεις?2 μέρες όντως πονάει το κεφάλι μου και δε λέει να περάσει.Καλά βοηθάω κι εγώ αρκετά να μην με αφήσει, αλλά είμαι σίγουρη ότι κάποια Κατίνα με έχει ματιάσει...

    Άντε ξεκίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. -------------
    ----------------
    -----------
    -----------
    Βρε Παλιο-πορκούπινο

    Βρε συ γιατί ξεσκέπασες την απάτη?

    Τώρα, θα έκανα τον τελευταίο έρανο για να σε πάω από την Αθήνα στο Κιλκίς, ρακένδυτη, ανυπόδητη και πειναλέα και να σε πάω πίσω στο Κιλκίς.

    Θα βγάζαμε τα άντερά μας!!!!!!!!!!!!

    Όλο το διαδίκτυο θα τσόνταρε για να σωθεί η κουτή, άμυαλη, συμπαθητική μπλογγερίνα από τα νύχια των μαύρων πειρατών που την έριξε η Μοίρα.

    Ο Gip και ο Χριστόφορος θα έδιναν τα άντερά τους για να σε σώσουν!!!!!

    Αλλά δεν είσαι, βρε συ, επιχειρηματικό "μυελό"!!!!!

    Θα τα κονομάγαμε χοντρά και θα πηγαίναμε στο Ντουμπάι!!!!!

    Εκεί, εγώ θα αγόραζα ένα χαρέμι με αραπίνες, μαύρες, ερωτιάρες και επιπλέον όλο κάποιο ξέμπαρκο, άφραγκο, ξαναμμένο, Σομαλό, πειρατή θα βρίσκαμε και για σένα.

    και θα την περνάγαμε φίνα!!!!!

    Αλλά δυστυχώς δεν σου κόβει!!!!

    Κιλικισιώτισσα, γεννήθηκες Κιλκισιώτισσα θα πεθάνεις.
    Στην ψάθα και στην πείνα.

    Κλώτσησες την μεγαλύτερη ευκαιρία της ζωής σου.

    Βλαμμένο.

    χα..χα..

    -------------
    -------------
    ---------
    ---------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Από όλο αυτό, περισσότερο μου άρεσε το "βλαμμένο" στο τέλος!!!

    χαχαχαχ
    αχαχαχα
    χαχαχαχ
    αχαχαχαχα
    χαχαχα

    Είναι σαν να το άκουγα να το λες!!!χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Bρε Πορκουπίνι...

    Προσπαθώ να γράψω και δυσκολεύομαι!! Έχω πέσει κάτω απ' τα γέλια, έχω λυθεί λέμε... γελάω μέχρι δακρύων... με κοιτάνε εδώ οι φίλοι που καθόμαστε παρέα και λένε "α.. παει αυτό!! το 'χασε τελείως!!"

    Σε ψυχίατρο θα με τρέξουν έτσι και συνεχίσω να γελάω έτσι!!

    Σομαλό ξαναμμένο πάντως ρε Πορκουπίνι, δεν τον κλωτσάνε εύκολα!! Όσο να 'ναι έχει... προσόντα!!

    χα χα χα χα χα

    Φιλάκια πολλά. Και να προσέχεις τους άρρενες φυσικούς παιδάκι μου... Όπως και να το κάνεις και στην επιστήμη οι γυναίκες δίνουν... άλλον αέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φτωχά τα λόγια!!

    Το γέλιο κάνει ΠΟΛΥ καλό!!

    Απίστευτοι & οι 2 τους!!

    Τα σέβη μου στην Δήμητρα - την από πάνω μου-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ.ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δήμητρα,
    είδες τί τραβάω με τους επιστήμονες;Το ´χει η μοίρα μου να με παιδεύουν!Τί φυσικοί, τί χημικοί με βρήκανε μικρή και με πειράζουν!Τους αγαπάω όμως, οπότε και υπομένω τα βασανάκια τους!!! :-)

    Φιλιά πολλά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Κι εσύ τέκνον Ευάγγελε; χαχαχα!
    Αχ!Τί να σε κάνω που σε συμπαθώ!!!Αχ!




    Σκρουτζάκο,
    καλή βδομάδα και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ουινκ!!!
    που εισαι καλη μου?δε σε ειδα το γουικεντ!και παλι σε πηρα τηλ και παλι δεν το σηκωσες!
    το ακουτε μπλογκαδες-φιλοι της πορκουπινας????
    απαραδεκτον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σοφάκι μου,
    δεν ντρέπεσαι καλέ να με δίνεις έτσι μπροστά σε όλους;Παραπονιάρααααα!!!

    Σμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...