Σκαντζοχοιρένιοι συνδυασμοί!!!

by 4:32:00 μ.μ. 22 αγκάθια

Σε ποιόν έλειψα πιο πολύ να σηκώσει παρακαλώ το χέρι...Χμμμ!Βλέπω ένα χεράκι μακριά, αλλά δεν καταλαβαίνω ποιός μπορεί να είναι.Για έλα πιο μπροστά να σε δω!!!Χιχιχι!!!


Έλειψα λίγες μέρες και συνειδητοποίησα ότι τον τελευταίο καιρό, έκανα κάποιους περίεργους συνδυασμούς.Τί εννοώ?Αυτή τη στιγμή για παράδειγμα, στο σαλόνι ο Highlander προσπαθεί να μείνει μόνος του (There can be only one) κι εγώ ακούω γιαπωνέζικα τραγούδια στο διαδίκτυο.Καλά, αυτόν τον συνδυασμό μόνο εγώ κι ο Ταραντίνο θα μπορούσαμε να τον κάνουμε.Τί κόλλημα έχω φάει πάλι δεν λέγεται!Είναι που η Ιαπωνία είναι πλέον ταξίδι ζωής για μένα και τελευταία την σκέφτομαι τακτικά.

Το γέλιο είναι ότι κάθομαι και μαθαίνω τα γιαπωνέζικα τραγούδια, αλλά το τί λένε, δεν έχω ιδέα!Με φαντάζομαι στο Τόκιο να σταματώ κάποιον και να του λέω το "Yami wo dakishimeru janomeno kasa hitotsu" και είτε να με βρίζει ή να με παίρνει στο κυνήγι.

Επίσης πάντρεψα τους X-MEN με τον ΚΟΝΑΝ κι έναν ΣΑΜΟΥΡΑΙ.Άλλος τρελός συνδυασμός!Διαβάζω τα κόμικ ενός φίλου και ταυτόγχρονα βλέπω τον Άρνι στα πρώτα του βήματα!!!χιχιχι!!!

Το κορυφαίο φυσικά είναι το κόλλημα με τον Feynman (οι φυσικοί και λοιποί επιστήμονες εδώ θα χειροκροτάνε χιχιχι!!!) και τη ζωή του!Απίθανος άνθρωπος πραγματικά που θέλω πάρα πολύ να γνωρίσω καλύτερα.Έτσι καταπιάστηκα με τις ιστορίες του-αυτοβιογραφία του και να δω πού θα με βγάλει κι αυτό το ταξίδι.Τώρα θα μου πείτε πως γίνεται ένα μικρό σκαντζοχοιράκι ν' ασχολείται με τη φυσική?Δεν κατάλαβα!Τα σκαντζοχοιράκια μυαλό δεν έχουν?Ε?Ε?Ε?Άσε που όλη τη μέρα στη φύση, παραμορφώθηκα μου φαίνεται...χιχιχι!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

22 σχόλια:

  1. Καλά, δεν έχεις αφήσει φλάντζα για φλάντζα. Όλες τις έκαψες!!!

    Καλά, περιττό να σου πω επίσης τι γίνεται στην Ιαπωνία μόλις πληροφορήθηκαν οι Ιάπωνες την πρόθεσή σου να τους επισκεφτείς.

    Στρατιές πανικόβλητων αντρών και γυναικόπαιδων πολιορκούν πρεσβείες, λιμάνια, αεροδρόμια προκειμένου να μεταναστεύσουν για να γλιτώσουν!!!

    Περιττό, επίσης, να σου πω τι έκανε ο Feynman όταν του είπαν ότι θα ζητούσες να τον γνωρίσεις. Είδε τα ραδίκια ανάποδα!

    Στο CERN, μόλις ανακοινώθηκε η είδηση ότι ενδιαφέρθηκες για την Φυσική έγινε πανικός.

    - Φυσικοί σε κατάσταση νευρικής κρίσης, έσκιζαν πτυχία, ντοκτορά και δημοσιεύσεις.

    - Πειραματιστές εγκατέλειψαν πειράματα δισεκατομμυρίων και έτρεξαν να εγκαταλείψουν τις εγκασταστάσεις.

    - Πρωτόνια, ποζιτρόνια, φωτόνια διέφυγαν από τον αντιδραστήρα και τρέχουν δαιμονιωδώς στο κενό.

    ΕΚΚΛΗΣΗ:
    Πορκουπίνι, αναίρεσε αμέσως την δήλωσή σου!! Κινδυνεύει ο Πλανήτης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμάν βρε Χωροχρόνε μου!!!
    Είπα κι εγώ να καταπιαστώ με τον τομέα σου μπας και με συμπαθήσεις περισσότερο κι εσύ πάλι μου τη λες!!!

    Και στην Ιαπωνία θα πάω και φυσική θα μάθω κι εσύ κάτσε να χτυπιέσαι με τα νετρόνια και τα ποζιτρόνια!!!
    Χαχαχαχχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο μας δειχνεις τον πισινο σου στην φωτογραφια! Τοσο πολυ μας εχεις γραμμενους? E? E? E?

    Πορκιουπινακι μου χαιρομαι πολυ που αποφασισες να μπεις στα βαθεια νερα της φυσικης! χεχε!! Εχει πλακα!

    Για τον Κοναν γιατι εχω την εντυπωση οτι αυτη η ταινια δεν ειναι η πρωτη στην οποια επαιξε για πρωτη φορα ο Αρνολντ? Χμμμ...Ποιος ξερει. Οσα για τα φωτονια τα νετρονια και τα ποζιτρονια βουτα κανενα καθως φευγουν απο τον αντιδραστηρα!! Και κρατησε το μου!! Θελω να το δω! Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος16/11/10, 6:20 μ.μ.

    Απίθανη η φωτό και η λεζάντα της...
    Ιαπωνία εεε? πω πω κι εγώ θα θελα πολύ ταξιδάκι στην Ανατολή ( και Κίνα δε με χαλάει), άντε βρε σκατζοχοιράκι το συντομότερο να σου ευχηθώ.


    Υ.Γ. Εγώ σήκωσα χέρι αλλά είχα τόσους πολλούς μπροστά μου κι έτσι μάλλον δε θα με είδες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα να δεις (τι έκφραση κι αυτή)!
    Πρώτα πρώτα θέλω να μου πεις τι είναι αυτό που σε τραβάει στην Ιαπωνία.
    Μετά να μου εξηγήσεις πως συνδυάζονται: ΚΟΝΑΝ, ΣΑΜΟΥΡΑΪ, Χ-ΜΕΝ, ΚΑΙ FEYNMAN.
    Έχω τόσο πολύ μπερδευτεί που τείνω να πιστέψω ότι τα φωτόνια, πρωτόνια, και τα ποζιτρόνια που αναφέρει ο Ιονν έχουν ήδη φτάσει στο Χαλάνδρι.
    Κάνε κάτι γρήγορα γιατί θα δημιουργηθεί Μαύρη Τρύπα και θα μας ρουφήξει όλους. Και ξέρεις τι σημαίνει να βρίσκεσαι κολλημένη πάνω στον Χωροχρόνο για μια αιωνιότητα!!! Ε; Κάνε κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε μένα! Σε μένα! Εγώ είμαι το "χεράκι μακριά"!
    Όσο για τους συνδυασμούς σου... όλοι οι καλοί (τρελοί, χα,χα) χωράνε!
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλχημιστάκο μου,
    δεν σας γυρνάω......την πλάτη (πονηρέ), όποιος θέλει έτσι απλά ακολουθεί!!!χιχιχι!!!!

    Καλά δεν πρόκειται να γίνω το μυαλό που είσαι εσύ, αλλά μια μικρή προσπάθεια θα την κάνω.Ιδιαίτερα παραδίδεις?Κάτι απορίες τις έχω!!!

    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lilium,
    πρώτη πρώτη σε είδα γλυκειά μου!!!

    Άσε τραβάω κάτι κολλήματα.Μικρότερη είχα τρέλλα με την Αίγυπτο.Πήγα 2 φορές και την ευχαριστήθηκα.Για την Ιαπωνία δεν το βλέπω στα κοντά.Ήθελα να 'ξερα πόσα δίνουν οι Γιαπωνέζοι κι έρχονται συνέχεια στη χώρα μας.Εμένα 3000 δεν μου φτάνουν για εισιτήρια και ξενοδοχεία.

    Δεν θα κερδίσω το τζοκερ?Αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστόφορε,
    τόσο καιρό δεν μ' έμαθες?Έλα τώρα, πες την αλήθεια!!!χιχιχι!!!

    Στην Ιαπωνία με τραβάνε τα πάντα.Η ιστορία τους, η ζωή τους, η τεχνολογία τους, η γλώσσα τους, η τέχνη τους!Έχω πει άπειρες φορές ότι οι Ιάπωνες για μένα είναι εξωγήινοι!!!Και τους πάω πολύ γι' αυτό!Άσε που μ' αρέσει και το σούσι.Αυτό πού το πας?χιχιχι!!!

    Για τα υπόλοιπα σου εξήγησα.Απλά τα κάνω όλα σχεδόν ταυτόγχρονα.Εκεί που διαβάζω τα κόμικ, βλέπω και ταινίες κι ακούω μουσική.Ναι, ναι τα καταφέρνω!χιχιχι!!!

    Για τον Feynman, δεν θα σου πω πολλά!Ας κρατήσω κάτι και για μένα ντε!!!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κι εγω εδω ειμαι!!!!τζα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλησπέρα καλησπέρα, μας έλειψες!
    Οι σκαντζόχοιροι συνδέονται άμεσα με τη φύση. Γιατί σου φαίνονται περίεργοι όλοι αυτοί οι συνδιασμοί; Ένας σκαντζόχοιρος καθώς προχωρά στο μονοπάτι μαζεύει χίλια δυο πράγματα στα αγκάθια του!!! ;)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοίτα,
    είχα πολλά να πω αλλά σήμερα γιορτάζω το μπαϊράμι και δεν ευκαιρώ...

    χα χα χα χα

    Έλα... καλά... Ο Feynman είναι η τρελή μου αδυναμία. Αλλά πήγε και πέθανε ο ... κερατας!! χα χα χα

    Για τρελούς σκατζοχοιρένιους συνδυασμούς και άλλα ευτράπελα δε λέω τίποτα. Εγώ αυτές τις μέρες έκανα ρεκτιφιέ και χρειάζομαι λίγο καιρό για να στρώσει το σύστημα...
    πάλι χα χα χα

    Εσύ συνέχισε κοριτσάρα μου. Μαζί σου κι εγώ! Οι.. τρελοί χωράνε παντού! χα χα χα
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο για ότι καινούριο βρίσκεις & θες να το μάθεις!!

    Μπράβο για το υπέροχο χιούμορ σου!!

    Μπράβο για την υπέροχη & ανατρεπτική ανάρτηση!!

    Μπράβο που με ταξίδεψες λίγο πίσω στο χρόνο!!

    Τα σέβη μου & την εκτίμηση μου!!


    υγ. η εκτίμηση που δείχνω σε κάποιο "κερδίζεται" δύσκολα & εσύ την αξίζεις!!

    υγ.2. Δεν είναι "γλύψιμο" απλά έχω ξεσκονίσει πολύ το "σπιτάκι" σου & πραγματικά είσαι ιδιαίτερο & ξεχωριστό άτομο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστιάνα μου,
    έτσι ε?Καλάααααα?χαχαχαχα!Δίκιο έχεις πάντως!Γιατί τί μας έμεινε σ' αυτή τη ζωή, εκτός από τρέλλα?

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαράκι μου,
    κάθε σου επίσκεψη με χαροποιεί ιδιαίτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ginny μου,
    τί γλυκειά εικόνα μου έφτιαξες στο μυαλό?Με φαντάζομαι όντως να περπατάω μέσα στο δάσος μ' ένα σωρό πράγματα κολλημένα πάνω μου.Πλάκα έχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δήμητρα μου,
    ε τί να περίμενα από μία φυσικό.Να μην ξέρει τον Feynman?χαχαχα!!!
    Τας ήπιαμε τας μαλαματίνας μας ή μου φαίνεται?χαχαχαχαχα!!!

    Φιλιά και σύνελθε γρήγορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βαγγελάκο μου,
    καλέ μου συνταξιδιώτη.Πάλι ξύπνιος τέτοια ώρα?Αμάν βρε και ξημερώνει και η Τετάρτη που είναι δύσκολη μέρα!!!

    Δεν έχω λόγια να σ' ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια!Χίλια, χίλια ευχαρίστώ!!!

    Καλό μας ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά το πας το παραμύθι! Χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος17/11/10, 1:45 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μήτσο,
    θα δείξει...είναι τελικά παραμύθι?Λες? :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπατλεράκο μου,
    δεν χάνομαι έτσι εύκολα εγώ!!!χαχαχα!!!

    Άψογος όπως πάντα στο γιαπωνέζικο!!!

    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...