Αλλεργίας Καμώματα!!!

by 10:45:00 π.μ. 49 αγκάθια

Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για τις αλλεργίες!!!Έλα, ψάξε καλά πάνω σου!Όλο και κάτι θα έχεις κι εσύ.Εγώ ρε παιδιά τί να σας πω!!!Και σ' αυτό κουλαμάρα!!!

Πριν χρόνια, άρχισα να βγάζω κάτι κοκκινίλες στο πρόσωπο με φοβερή φαγούρα, σχεδόν μετά από κάθε μου δραστηριότητα.Δοκίμαζα ρούχα σε μαγαζί?Έμπαινα άσπρη κι έβγαινα κόκκινη.Ετοιμαζόμουν για τη βραδινή έξοδο?Όση πούδρα κι αν έβαζα, εγώ εκεί.Η σημαδεμένη αγκαλιά με τον Αλ Πατσίνο, το τέλειο ζευγάρι.Πίστευα λοιπόν, ότι εμφανιζόντουσαν τα σημάδια, κάθε φορά που ίδρωνα.Ε, και τί να κάνω?Πώς σταματάμε να ιδρώνουμε οέο?

Πήγα σε δερματολόγο στο Νοσοκομείο.Γιατί το έκανα αυτό, πραγματικά δε θυμάμαι.Ας πήγαινα τη βόλτα μου καλύτερα...

"Ε, κοίτα κοπέλα μου!Αυτό είναι κάτι που δεν περνάει, θα το έχεις μια ζωή.Δεν μπορείς να πάρεις κάτι για να σου περνάει..."
Μιλάμε για τρελλά πτυχία ο τύπος!!!

Απογοητευμένη και με σκυμμένο το κεφάλι (να μη με βλέπει ο κόσμος που έγινα πάλι Ινδιάνα) στη διαδρομή για το σπίτι, συναντάω έναν θείο μου παιδίατρο.Να μην τα πολυλογώ, μου σύστησε έναν φίλο του δερματολόγο στη Θεσσαλονίκη.Και πήγα.

Στα πρώτα λεπτά της κουβέντας μας (αν θυμάμαι καλά, ήταν και ομορφούλης) μου χαμογέλασε, με κοίταξε στα μάτια και σηκώθηκε από την καρέκλα του-Στοοοοπ!!Καλά δεν έγιναν έτσι τα πράγματα, αλλά δεν ακούγεται καλύτερα αυτό? χαχαχα-
Πήγε στο ψυγείο που είχε δίπλα στο γραφείο του κι έφερε ένα μπλε ορθογώνιο και παγωμένο πράγμα.

-Άνοιξε το χέρι σου!
-Τί βίτσια είναι αυτά γιατρέ μου? (αυτό το σκέφτηκα, ψέμματα δε θα πω...)
Και καθόμασταν και λέγαμε αερολογίες μέχρι να περάσει ένα δεκάλεπτο.Το χέρι μου από την παγοκύστη εντωμεταξύ, δεν το αισθανόμουν πλέον.Μετά το πέρας των λεπτών (καλό ε?) έβγαλα το μπλε πράγμα και είδα μια τεράστια φούσκα σε όλο μου το χέρι.

-Αλλεργία του Ψύχους!!!
-Ορίστε?
-Είναι μια αλλεργία που παρατηρείται, όταν αλλάζει απότομα θερμοκρασία το σώμα σου.Δεν είναι τίποτα.Με ένα αντισταμινικό θα είσαι μια χαρά...

Κι έτσι από εκείνη την μέρα, εγώ και το ΖΙΡΤΕΚ κάνουμε αχώριστη παρέα.Κυρίως το καλοκαίρι.Το χειμώνα πιο σπάνια.Και χωρίστηκε η ζωή μου στα δύο.Στην προ Ζιρτέκ εποχή και στην μετά!!!

Βέβαια ο γιατρός, μου είχε πει πως αυτό είναι και κάτι που μπορεί να μου περάσει μετά την ηλικία των 30.Μάλλον ο καψερός περίμενε να έχω παντρευτεί μέχρι τότε και να κάνω κανά παιδί, γιατί όλοι μα όλοι οι γιατροί μου λένε πως μετά από μια γέννα, ο οργανισμός μου θα έρθει στα ίσα του...

Κι έρχομαι κι ερωτώ!!!Υπάρχει κανείς Χριστιανός εκεί έξω να με βοηθήσει να απεξαρτοποιηθώ από το Ζιρτέκ?Είμαι καλός άνθρωπος, νοικοκυρά και καλός ακροατής.Προίκα δεν θέλω!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα...Πάω να πάρω τη δόση μου!Χαΐρι με σας δε βρίσκω...

ΥΓ.Για μένα πάντως η λύση βρέθηκε και είναι καθαρά αντισταμινική.Ελπίζω να βρεθεί και για σας που έχετε αλλεργία στις δεσμεύσεις...Όπως λέει και το άσμα παραπάνω!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

49 σχόλια:

  1. χαχαχαχα!!
    απολαυστικότατη η περιγραφή σου...... για τον γαμπρό είχες καμία ιδιαίτερη προτίμηση??????
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχουν πραγματικά κάποιες αλλεργίες που οτι και να κάνεις δεν θεραπεύονται με τίποτα, ξέρω από την αδελφούλα μου που ταλαιπωρείται χρόνια.
    Το Ζιρτέκ απλά ανακουφίζει, δεν κάνει τιποτα παραπάνω!
    Καλό κουράγιο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα!! Εδω αντισταμνιτισα!! χαχαχα!! Χροοοοοοονια τωρα!! Μην ρωτας που εχω ρωτα που δεν εχω αχαχαχα!! Ευτυχως την παλευω πολυ ανετα πλεον.. Οσο περναει η ηλικια ελαττωνονται πραγματι. Αυτο με την εγκυμοσυνη δεν το πολυπιστευω αν και μου το εχουν πει και εμενα πολλακις!!
    Αντε και με ενα καλο παιδι με προικα (για να μπορεις να αγοραζεις το ζιρτεκ) axaxaxa!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλλεργία στις δεσμέυσεις έχει πολύς κόσμος στις μέρες μας!!!

    Με το καλό να βρεθεί σύντομα ο αντι-Ζιρτεκούλης! :)

    Καλημέρα και μια όμορφη ημέρααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μονό εσύ θα μπορούσες να πάθεις κάτι τέτοιο...!!!!
    Εμένα η μονή αθεράπευτη αλλεργία που έχω είναι στην βλακεία!!!!
    Μόλις με πλησιάσει βλάκας βγάζω σπυριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΗ!!!ΠΡΟΣΚΥΝΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος4/11/10, 1:46 μ.μ.

    Ακόμα γελάω με την περιγραφή σου, είσαι απίστευτη!!
    Κάποτε κι εγώ αλλεργική στις δεσμεύσεις μέχρι που βγήκε αληθινό το ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ!!
    Καλή σου μέρα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για 1 ζιρτέκ κάνεις έτσι; τι να πω κι εγώ που σε 2 χρόνια εχω πάρει 700τόσα χάπια; και θα παίρνω για όλη μου τη ζωή.
    έλα ξεκόλα. Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. next day,

    Μάλλον έχω αλλεργία και στους γαμπρούς!!!

    χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλενα,
    ευτυχώς δεν είναι κάτι τρομακτικό αυτό που έχω!!Έχω δει και χειρότερα.Το καλό είναι ότι πλέον οι φίλοι μου το έχουν μάθει κι έχω τουλάχιστον σταματήσει να απαντάω στο "τί έπαθες", "νιώθεις καλά"?Το γέλιο βέβαια είναι όταν ξεχνάω καμιά φορά να το πάρω και βγάλω τις κοκκινίλες μου κι όλοι το καταλαβαίνουν!!!
    "Δεν πήρες ζιρτεκ σήμερα ε?"χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρουλάκι μου,
    να μαζευτούμε βρε να κάνουμε ανταλαγή στα αντισταμινικά μας!!!Έχω διπλά κάτι κουτιά και θα τ' αντάλλαζα με κάτι καινούριο!!!χαχαχαχα!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Sunny μου,
    αντι-ζιρτεκούλης!!!Καλόοοοο!!!Αλλά νομίζω, όταν το μάθει κι αυτό θα αρχίσει να τρέχει τελικά!!!Κι όχι τίποτ' άλλο, αλλά όταν τρέχω κοκκινίζω!!!χαχαχα!!!

    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Geo,
    μα γιατί το λες αυτό?χαχαχα!!!Τόσο κουλή είμαι τελικά?χαχαχα!





    Μαράκι μου,
    χαχαχα...τα σέβη μου!Αλλά μεταξύ μας βρε ψυχή, δεν χρειάζονται επισημότητες!!!χαχαχαχα!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Lilium,
    να 'σαι καλά!!!Τη συνταγή για την αλλεργία στις δεσμεύσεις σε ποιον γιατρό την έγραψες?Θα ήθελα να πάω κάτι γνωστούς...χαχχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αρκουδάκο μου,
    είμαι αχάριστη το ξέρω...Γκρινιάζουμε συνέχεια, ακόμα και όταν είναι για το καλό μας...Κάπου είχα διαβάσει το θεϊκό "Ακ΄κομα κι ένα ποτήρι νερό, όταν δίνεται με συνταγή γιατρού, είναι πικρό!!!"χαχαχα!!!

    Δεν έχει άδικο...Συνέχισε τον αγώνα σου κι άσε εμένα να γκρινιάζω!!!χαχαχα!!!

    Φιλί γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχαχαχα

    Λοιπόν

    βασική ερώτηση

    αυτό το παθαίνεις και προ σεξ.

    Δηλαδή πριν ξεκινήσεις γίνεσαι κόκκινη και μετά ασπρίζεις????

    ---------
    Όταν οι γυναίκες με βλέπουν πρώτη φορά νοιώθουν αμήχανα και κοκκινίζουν.

    Αναρωτιέμαι εσύ τι θα πάθεις? Θα γίνεις μωβ!!!!!!

    χαχα..χα....χα... τρελο-πορκουπίνι μουρλοπαλαβιάρικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χωροχρόνε μου,
    έχεις λυσσάξει πια!!!Βρε δεν απαντώ λέμε!Ήδη ξέρεις πολλά...Μετά θα πρέπει να σε σκοτώσω...χαχαχα!!!

    Για να βρεθούμε τα δυο μας, θα πρέπει να να πάρω από πριν τουλάχιστον 2 κουτιά αντισταμινικά και 5-6 λεξοτανίλ.Δεν υποφέρεσαι με τίποτα εσύ!!!

    χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χα..χα..χα..χα..

    Μόνο λεξοτανίλ???

    Θα χρειαστείς επίσης: Tavor, Stedon, Xanax, Tranxene, Apollonset
    Atarviton, Notorium, Pascalium, Alprazolam, Frisium, Dorm, Nifalin, Centrac, Oasil, Bespar, Loxapin, Αtarax, Loramet, Normison, Hipnosedon, Ilman, Vulbegal, Stilnox, Imovane

    Νομίζω ότι σου έγραψα όλη την γκάμα των αγχολυτικών. Αν ξέχασα κανένα τι να γίνει. Ας μας συγχωρέσει η φαρμακοβιομηχανία παραγωγής του.

    Για δοσολογία μην ρωτάς. Πάρε όλο το κουτί. Με την μούρλια που διαθέτεις μεμονωμένα δισκία δεν σε πιάνουν.

    IonnKorr, φαρμακοβιομήχανος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αλλεργία;

    Χμ...

    Στους χαζούς που ειπώθηκε πιο πάνω και σ'ένα αντιβιωτικό!!

    Είχα και στα πεύκα αλλά μάλλον με βαρέθηκε & έφυγε!!

    Υπέροχο χιούμορ & ωραίο άσμα & ωραία περιγραφή!!

    Τα σέβη μου!!

    υγ. Αλεργία στις δεσμεύσεις;

    Πάντα υπάρχει κάποιος εκεί έξω για σένα!!

    Αρκεί να τον δεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος5/11/10, 6:01 π.μ.

    Να ανησυχήσεις όταν σου περάσει !! Σημαινει πως άλλαξε το σώμα σου, πως μεγάλωσες !!

    Και τα χάπια να τα σταματάς πότε πότε. Η Μακροχρόνια χρηση θέλει προσοχή.

    Και με τίποτα αντι-ισταμινικά και αλκοόλ. Πρόσεξε το !!

    Άντε το έπαιξα μπαμπάς σήμερα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος5/11/10, 6:05 π.μ.

    Γιατρός δεν είμαι, μη σε πάρω στο λαιμό μου αλλά έτσι ΝΟΜΙΖΩ.
    Ρωτα αν θες γιατρό - αν δε το έχεις ήδη κανει - για το αλκοόλ και για το αν πρέπει να το σταματάς πότε πότε για λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μην ακούς τον Gip

    Τα χάπια να τα παίρνεις ένα κουτί την φορά. Και μαζί να πίνεις και ένα κιλό αλκοόλ.

    IonnKorr, φαρμακοβιομήχανος-οινοποιός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βαγγελάκο μου,
    βλέπεις κανέναν δίπλα μου που δεν βλέπω εγώ?Μάλλον οι αλλεργίες τον έδιωξαν!!!χαχα!!!Αυτή η αισιοδοξία σου με τρελαίνει!!!

    Φιλιά πολλά και καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιώργο μου,
    καλέ μου πατερούλη!Πόσο χαίρομαι που με προσέχεις έτσι!!!Πήρες και το σοβαρό σου ύφος και σήκωσες και το δάχτυλο, όταν μου τα έγραφες?

    Είμαι ενημερωμένη.Μη μου αγχώνεσαι!Κι άσε τον ΙΟΝ να γαβγίζει...

    Καλημερούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χωροχρόνε,
    τί να πω για την περίπτωσή σου!!!Τόσες γνώσεις στα ηρεμιστικά, ούτε καθηγητές πανεπιστημίων!!!

    Θα με κάνεις φυτό βρε και ποιός θα σε πειράζει μετά?Αφού δεν μπορείς χωρίς εμένα.....χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λεω και εγω! Δεν θα ειχες και εσυ μια αλλεργια? Χεχε!

    Ειχα και εγω μια φριχτη αλλεργια στα ματια που με ταλαιπωρουσε φριχτα το καλοκαιρι...Σε σημειο να μην μπορω να δω απο την ενοχληση. Λες και ειχα χωμα μεσα στα ματια. Ενα απιστευτο πραγμα. Μπανιο εκανα μονο με μασκα.
    Επαιρνα σταγονες με κορτιζονη για να ανακουφιζομαι. Τελικα καθως μεγαλωσα η αλλεργια περασε τελειως και τωρα μπορω να απολαμβανω τις βουτιες μου το καλοκαιρι χωρις αγχος!

    Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αλχημιστή μου,
    φαίνομαι παιδί με αλλεργίες δηλαδή; :-)
    Αυτό με τα μάτια πάντως μεγάλο ζόρι!Εγώ υποφέρω με τους φακούς και καταλαβαίνω το θέμα με τις βουτιές, αλλά και με τα σκουπιδάκια στα μάτια!Ευτυχώς σου πέρασε, απλά αυτό σημαίνει ότι μεγαλώνεις κι εσύ τελικά (όπως λέει και ο φιλος μου Γιώργος) χιχιχι!!!

    Φιλιά και καλό ΣουΚου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα porcupine!
    Ψέματα δε θα πω, γέλασα με το κείμενό σου! Μακάρι όλοι οι γιατροί να ήταν γλυκούληδες Εγώ προσωπικά δε νομίζω ότι υπάρχει τρόπος να εξαφανιστεί μία αλλεργία οπότε εξάρτηση ξε-εξάρτιση, αγάπα το φάρμακό σου!:)
    Φιλιά πολλά!

    P.S. Λατρεύω το τραγούδι!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος5/11/10, 6:23 μ.μ.

    Σημείωνε:

    Ασπιρίνη
    πάσης φύσεως παυσίπονα σε μορφή χαπιού
    μανιταρια
    αφρόλουτρα
    ψαρια
    ξηροί καρποί
    μπροκολα
    μαρουλια

    και ένα σωρό άλλα!

    Καλά είσαι με ενα χαπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος5/11/10, 6:59 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ginny μου,
    μακριά από γιατρούς κι ας είναι και ομορφούληδες! :-)
    Όσο για το χαπάκι μου, τί να κάνω;Εγώ κι αυτό μαζί κολλημένοι μια ζωή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κου(κου)λίτσα μου,
    ευτυχώς δεν έχεις αλλεργία στους άντρες!!!Ίσως σε ένα είδος τους και να ´χεις!!!χαχαχα!!!

    Φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μπατλεράκο μου,
    δεν φταρνίζομαι βρε!!!Ευτυχώς δηλαδή!!!Με φαντάζεσαι να κάνω ααααψουουου με το τσαγάκι μου!Θα γινόμουν κόκκινη απο τη ντροπή μου!χαχαχ!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Περιμένω την επόμενη ανάρτησή σου με τα υπόλοιπα μειονεκτήματά σου.

    Βγάλτα όλα στην φόρα!!!!!!!!!

    Οι υποψήφιοι γαμπροί ανυπομονούν και καταγράφουν.

    Λοιπόν, εκτός από την αλλεργία ...

    είπες ότι έχεις ...

    - στειρότητα
    - κληρονομική ψυχοπάθεια
    - κώφωση στο ένα αυτί
    - ελαφρό στραβισμό στο δεξί μάτι
    - μικρομαστία (τα μεγάλωσες κάνοντας επέμβαση με σιλικόνη)
    - εγκεφαλική δυσλειτουργία (έλλειψη κέντρου σκέψης και κρίσης)
    - ελαφρά χωλότητα στο δεξί πόδι
    - καρπιαίο σύνδρομο στο αριστερό χέρι
    - γενετική προδιάθεση για άνοια και Αλτσχάιμερ

    Κοίταξε, άμα πεις την αλήθεια, θα χάσεις, βέβαια, κάθε πιθανότητα να βρεις γαμπρό αλλά θα ανέβεις στην εκτίμηση των εδώ bloggers και ειδικά στην δική μου. Νομίζω ότι αξίζει.

    Αναμένω εναγωνίως τις επόμενες ειλικρινείς αποκαλύψεις σου.

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χωροχρόνε μου,
    τέτοια διαφήμιση, ούτε ο Πρωθυπουργός!!!
    Έχω λάβει 3000 mail ήδη από υποψήφιους γαμπρούς και συνεχίζω...
    Αφού βάλθηκες να με παντρέψεις (αν και κατά βάθος πιστεύω ότι με θες μόνο για σένα) θα σου στείλω τα βιογραφικά να με βοηθήσεις στην επιλογή!!!

    χαχαχαχαχαχαχα!!!

    Καλή ψήφο αύριο...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος6/11/10, 9:26 μ.μ.

    ...και μη χειρότερα!
    Χα χα χα χα χα
    ΚΑΛΉ κΥΡΙΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
    D.ANGEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καταγγέλω τον
    IonnKorr γιατί πνίγηκα από τα γέλια!!

    Ευχαριστώ!!

    υγ. Για να εγκριθεί κάποιος γαμπρός πρέπει να περάσει από TEST
    Εισηγητής: Moi
    Εξεταστική Επιτροπή: Γιώργος-GiP, D.Angel, IonnKorr & Bear


    Και αν μας αντέξεις κάποιος τότε σου δίνουμε την ευχή μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλα κανω εγω και δεν πάω εύκολα σε γιατρό...Εσυ που πηγες τι καταλαβες? Ενα ΖΙPTEK εφ ορου zωης κονομησες...
    Οσο για τον γαμπρο βλεπω οτι εχει ηδη επιτροπη για να σε αποκαταστησει και εγω δηλωνω την εμπιστοσυνη μου στην κριση τους!!! Φιλια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος8/11/10, 4:46 μ.μ.

    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ.....ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΕ ΑΦΗΣΑ ΜΟΝΗ ΣΟΥ...Η ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Angel μου,
    ξέρω ό,τι υπάρχουν και χειρότερα, γι' αυτό και δεν παραπονιέμαι...

    Φιλάκια στα μωρά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βαγγελάκο μου,
    με σας επιτροπή θα τα βρει σκούρα ο οποιοσδήποτε γαμπρός!!!Αχ!Στο ράφι με βλέπω...

    χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ιανέ μου,
    δεν πήγα!Με πήγανε!Άσε 2 χρόνια αναβάλλω τον οδοντίατρο.Στο τέλος θα βάλω μασελίτσα!!!Και να δω μετά ποιός με παίρνει...χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κουκλίτσα?Ποια κουκλίτσα να ΄σαι εσύ άραγε!!!

    χαχαχαχα!!!

    Εννοείται καλή μου πως πρώτα από σένα θα περάσει!Πώς θα κάνουμε μπάρμπεκιου τις Κυριακές, αν δεν ταιριάζουμε? (τρελή αμερικανιά ε?)

    χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Α ... έχεις και χαλασμένα δόντια!!!!

    Ωχ αυτό δεν το σκέφτηκα!!

    Και θα μυρίζει και το στόμα σου!!!
    Άντε να τολμήσει κανείς να σε φιλήσει!!

    Εμ με τόσες σοκολάτες τι περίμενες???

    Σε μερικά χρόνια θα κυκλοφοράς με μασέλα!!!

    χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Καλά σκέφτομαι το γαμπρό να σε πλησιάζει με μάσκα και μπουκάλες οξυγόνου και πέφτω στο πάτωμα από το γέλιο!!!!!

    Μα δεν αντέχω άλλο!!!

    Τι άλλο χειρότερο πια να έχεις από όλα αυτά που αποκάλυψες?????

    --------
    Πάω να αγοράσω μερικά ράφια να έχεις να ξαπλώνεις, μιας και προκοπή για σένα δεν βλέπω!!!! χα..χα..χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χωροχρόνε μου,
    όλη αυτή τη "δυσφήμιση" να την πα΄ρω σαν πρόταση γάμου?

    Βρε κουτό, αφού το ξέρεις!!!Μαζί θα περάσουμε το υπόλοιπο της ζωής μας!!!χαχαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πρόταση γάμου??

    Δεν δέχομαι απειλές.

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χωροχρόνε μου,
    πού θα βρεις καλύτερη νύφη βρε!!!Ρώτα και τον Γιώργο!!!χαχαχαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν υπάρχει καλύτερη από σένα..

    Με το χιούμορ σου, τον τσαμπουκά σου, την τρυφερότητα σου, το υπέροχο μυαλό σου & την απίστευτη ψυχή σου!!

    Ας βρεθεί κάποιος να σε καλύψει "εγκεφαλικά" να περάσει από την επιτροπή και μετά βλέπουμε!!


    Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Βαγγελάκο μου,
    διαφημιστής να γίνεις!!!Ή προξενητής!!!χαχαχα!!!

    Αϋπνίες στην μπλογκόσφαιρα βλέπω!!!

    Καλό μας ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...