S.M.M.*

by 12:15:00 μ.μ. 32 αγκάθια

Με τόση γλύκα από το πρωί, ποιός νοιάζεται πραγματικά για την τερηδόνα? χα! χα! χα!

Έβαλα τη μωβ φόρμα εργασίας, τις κίτρινες γαλότσες με τα ασορτί γαντάκια και το αδιάβροχο καπέλο, γιατί μάλλον για βροχή το πάει!Πήρα τη βούρτσα και τον κουβά με το μέλι, καραμελίτσες και marshmallows στις τσέπες κι άρχισα τη δουλειά.

Ξεκινάω να βάφω με μέλι όλα τα σπιτάκια σας και να τα στολίζω με τις καραμελίτσες!!!Τα marshmallows τα κρατάω για μένα!χιχιχι!!!

Τόση γλύκα από το πρωί, είπα να μην πάει χαμένη και να τη μοιραστούμε!!!Τί φίλοι είμαστε?



*(Sweet Monday Morning)




elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

32 σχόλια:

  1. Εγώ όμως θέλω ΚΑΙ marshmallows διότι δε με φτάνει το μέλι καθόσον γνωστόν και μη εξαιρετέον το γεγονός πως είμαι πλεονέκτρα... τουτέστιν χαμένο κορμί!!!

    χι χι χι χι χι χι

    και ουδόλως

    χα χα χα χα χα χα

    καθότι το πρώτο είναι πιο υποχθόνιο!!!

    Φιλάκια καλέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α... θέλω και 5 κιλά ζάχαρη μαζί με το μέλι και τις καραμέλες.
    Και 4 κιλά μαρμελάδα βερίκοκο. Και 1 κιλό καραμελωμένα φουντούκια. Και 3 κιλά γιαννιώτικο κανταΐφι και 5 κιλά σουντζούκι Τούρκικο, μπρε!!

    Έμ... ναι! έχω πάθει μια μικρή υπογλυκαιμία!! χα χα

    ω.. μπαρδόν!! χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε τρελοκομείο Δήμητρα!!!
    Που και όλο το Χατζή (με τα σιροπιαστά) και τον Ελενίδη (τρίγωνα Πανοράματος) να σου στείλω, πάλι δεν θα χορτάσεις!!!

    Κι όχι τίποτα άλλο με λίγωσες κι εμένα κι είμαι και σε κρίσιμη ηλικία να ανεβάσω ζάχαρο και τριγλυκερίδια!

    Με φρεσκότατα τουλουμπάκια από τη γειτονιά μου βολεύεσαι?Δεν έχεις φάει καλύτερα!!!

    Γλυκιές καλησπέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τουλουμπάκια??? Τι... μικρά???

    Α όχι!! Εγώ θέλω τουλούμπες!!! Μεγάλες!!! Τόοοοσες -μετά συγχωρήσεως- τι να μου κάνουν τα τουλουμπάκια!!! Κι από καλό σιμιγδάλι!! Να 'χει ρουφήξει μπόλικο σιρόπι, να στάζει ένα πράγμα!!!

    χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ---------------------
    ---------------------

    Προσέξτε το σάκχαρό σας. Μπορεί να έχετε διαβήτη και να μην το ξέρετε. Κάντε εξετάσεις αίματος για υπεργλυκαιμία ή υπογλυκαιμία.

    Δείτε τους παρακάτω δείκτες:
    - Σάκχαρο Αίματος: mg/dl 60 - 110
    - Γλυκογόνο: pg/ml 30.0 - 210.0
    - Καμπύλη Σακχάρου (σε gr Γλυκόζης)
    -- Σάκχαρο (0 min) (νήστις): mg/dl 60 - 110
    -- Σάκχαρο (30 min): mg/dl 70 - 180
    -- Σάκχαρο (60 min): mg/dl 70 - 180
    -- Σάκχαρο (90 min): mg/dl 100 - 140
    -- Σάκχαρο (120 min): mg/dl 60 - 110
    -- Σάκχαρο (150 min): mg/dl 60 - 110
    -- Σάκχαρο (180 min): mg/dl 70 - 110
    -- Σάκχαρο (240 min): mg/dl 70 - 110

    Επισκεφτείτε με στο ιατρείο μου.
    Αυστηρά μόνο για γυναίκες.
    Μόνο βραδυνές ώρες: 10 - 12 μμ΄
    Προϋποθέσεις για τις εξετάσεις: Να φοράτε string ή τίποτα.

    IonnKorr, ενδοκρινολόγος, διαβητολόγος (ειδικός για διαβήτη γυναικών)

    -----------------
    ------------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκό porcupinάκι, να ΄ναι γλυκιά όλη η εβδομάδα σου, γεμάτη κέφι, και ... λίγη σοκολάτα υγείας με πορτοκάλι παρακαλώ για μένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εσείς με τον κουβά το έχετε το μέλι;
    Άκουσα και για τουλουμπάκια, τουλούμπες, Χατζή, Ελενίδη και έτρεξα.....και ήρθα!!!!!
    Ο συνδυασμός των γλυκών με τα σάλια, είναι καταστροφικός για το πληκτρολόγιο (ευτυχώς είνα φτηνά!).
    Καλή και πολύ-πολύ γλυκειά εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και ΚΑΦΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!

    και ένα τσιγαράκι στις 10.00....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Bρε κοίτα να δεις...

    κι έλεγα γιατί όταν ο καλός μου φτιάχνει καφέ μου λέει να βάλω το δάχτυλο μέσα...

    Βρε λες να έχω σάκχαρο αυξημένο?? Βρε λες να μου έχει ανέβει το γλυκογόνο???

    Μπα... έτσι κι αλλιώς πάνω από 10 τουλούμπες την ημέρα δεν τρώω... από πού να πάθω σακχαρώδη διαβήτη?? Α... βρε λες να είναι απ' τα το γιαννιώτικο κανταΐφι?? Ή απ΄τι σαραγλί που το κατεβάζω με το κιλό?? Α... όχι... μάλλον θα είναι απ' τα 5κιλα του παγωτού που κατανωλώνω ωριαίως...

    Και τώρα που είπα για παγωτό...

    Λες να μου έχουν ανέβει και τα τριγλυκερίδια??

    Ααα.... τετραγλυκερίδια υπάρχουν??? Γιατί αν υπάρχουν θα μου έχουν ανέβει κι αυτά.. δε μπορεί!!

    Τι...??? αν είμαι χαζή??? Α... δεν ξέρω... εγώ το κουτόχορτο μήτε που εχω βαλει στο στόμα!!...
    Αλλά στον Μπαμπινιώτη, στο λήμμα "τρελοκομείο" γράφει το όνομά μου!!

    Τυχαίο???
    Δε νομίζω!!!!

    Καλε, οι ενδοκρινολόγοι-διαβητολόγοι εξετάζουν απ' τη μέση και πάνω ή απ' τη μέση και κάτω???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο & έξυπνο το τρικ σου στον τίτλο σου!!

    Όσο για τη γλύκα [ εσύ την έχεις έμφυτη, μάλλον πολλές σοκολάτες & γλυκά έτρωγες μικρή!! ]

    Καλή βδομάδα με χαμόγελο & κάνα γλυκό κατά εδώ βρε κοπελιά...

    Τα σάλια τρέχουν βασανιστικά αργά πάνω στο πληκτρολόγιο...


    υγ. αφού είστε γυναίκες -μαζί με τη Δήμητρα εννοώ- για να φτιάξετε μερικά γλυκά να τα στείλετε σε ΟΛΟΥΣ τους φίλους/γνωστούς σας εδώ στα ιστολόγια..

    ξεκινώντας από μένα φυσικά!!

    υγ.2. my appreciation and my love to you sweetie blogger...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δήμητρα,
    μας πήρανε χαμπάρι τελικά!Ε, ωραία λοιπόν!Είμαστε γλυκατζούδες τί να κάνουμε?
    Καλά τα τουλουμπάκια θα στα στείλω ή ακόμα καλύτερα θα στα φέρω.Δεν έχει σημασία το μέγεθος στην συγκεκριμένη περίπτωση...χαχαχαχαχαχαχα!Πίστεψέ με!10 kg είναι καλά?Για την υπόλοιπη οικογένεια θα φέρω κάτι άλλο.Μυρωδιά δεν θα πάρουν...χιχιχι!!!

    Για τον ενδοκρινολόγο παύλα διαβητολόγο δεν έχω να πω τίποτα.Άστον με την άσπρη ποδιά να περιμένει πελάτισσες!!!

    χιχιχιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χωροχρόνε παύλα Ενδοκρινολόγε παύλα Διαβητολόγε,
    έκανες πρόσφατα εξετάσεις και μας την παρουσιάζεις?Μερικά πράγματα έρχονται με τα γεράματα, δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε όσα γλυκά κι αν κόψουμε!!!

    Να προσέχεις λοιπόν τις γλυκές παρέες, γιατί στην ηλικία σου τα εγκεφαλικά και τα εμφράγματα θερίζουν!!!

    χαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστιάνα μου,
    πάρε όση θες!Εγώ κρατάω όλες τις ΙΟΝ Αμυγδάλου κι ένα βαζάκι μερέντα...χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δύσπιστε,
    βάλε εσύ τα αλμυρά κι εγώ τα γλυκά.Απίθανος συνδυασμός!!!

    Εγώ πλέον πληκτρολογώ με γάντια, γιατί κολλάει το πληκτρολόγιο όντως!!!

    χιχιχι!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βασίλη μου,
    από χιλιόμετρα φαίνεται ο μερακλής ο άνθρωπος!!!
    Στο τσιγάρο διαφωνώ.Αφού γίνεται μόνο ένα στις 10, δεν το κόβεις το ρημάδι?

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βαγγελάκο μου,
    ακόμα τα τρώω δυστυχώς τα γλυκά!!!Λες όντως από αυτό να είναι?Μπαααα!!!Μάλλον μου το μεταδίδετε και ανταποδίδω...

    Φιλιά πολλά γλυκέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαχα Καλησπέρα Έλενα!
    Να είσαι πάντα μέσα στη γλύκα να γλυκιαίνεις κι εμάς!;)
    Φιλιά πολλά και μακάρι να πάει έτσι όλη η εβδομάδα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και Εγω νόμιζα ότι βγηκες για σαλιγκάρια :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ginny μου,
    αυτή η χαζομάρα μου έμεινε για να αντέξω...Σου στέλνω όση γλύκα μπορώ να ντύσεις και τη δικιά σου βδομάδα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γναγ!
    Καλώστον βρε!Δεν έβρεξε ακόμα, οπότε τα σαλιγκάρια θα περιμένουν κι άλλο μέχρι να τα μαζέψω...Μπλιαχ!!!

    Δεν ξέρω βέβαια τί γεύση έχουν βουτηγμένα στο μέλι...χαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. EΓΩ ΦΕΡΝΩ ΤΟΥΡΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΤΙΑ....ΑΧ ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ....ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαράκι μου,
    μας βλέπω μαζί σε κλινική αποτοξίνωσης από την σοκολάτα!!!Μιαμ!Μιαμ!!!

    Γλυκιά μας νύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος23/11/10, 12:34 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπατλεράκο μου,
    μόνο το δικό σου μυαλό θα σκεφτοταν κάτι τέτοιο!!!Καλά και το δικό μου εκεί πήγε, το ομολογώ!!!Κάτι σε ΙΟΝ Αμυγδάλου δε βγαίνει με τα αρχικά?

    Καλή μας νύστα γλυκιά και δροσερή σαν τη βροχούλα που πέφτει έξω!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Porcupinaki πίστεψέ με... το μέγεθος της ... τουλούμπας έχει πάντα σημασία!!!

    χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα

    Ωραίο το ανέκδοτο με τον Πόντιο που μου άφησες... αλλά πραγματικά, δεν κατάλαβα, τελικά ήταν του Λούμπα το γλυκό ή δεν ήταν?????

    χα χα χα χα

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος23/11/10, 1:34 μ.μ.

    Έχω μια απορία...
    ο Ionn Korr αρχισε να πουλάει και ιατρική τρέλα; χαχαχα

    φιλια πολλα κοριτσακι γλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δήμητρα μου,
    εννοείται ότι είναι του Λούμπα το γλυκάκι, αλλά ο Πόντιος βρήκε σίγουρα τη λύση και πήρε κι εκείνος, αφού πρώτα (κλασικά) ξεσκόνισε τους κουραμπιέδες, χτένισε τα καταΐφια και φυσικά μέλωσε τα μακαρόνια!!!
    χχαχαχαχαχχαχα!!!

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κούλα μου,
    γιατί απορείς με τον Χωροχρόνο?Παντού είναι και μέσα σε όλα.Σαν το Θεό ένα πράγμα!!!Πανταχού παρών αλλά τίποτα δεν πληρών(ει)...χαχαχα!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι υπέροχο κέρασμα είναι αυτό? Να'σαι καλά για την γλύκα αυτή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαρία μου,
    ό,τι μπορώ κάνω να σας γλυκάνω λιγάκι τις μέρες που περνάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτο θα πει γλυκια αναρτηση!!! :))
    Την καλησπερα μου και τα φιλια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλέ μου Ιανέ,
    πάρε όση γλύκα θες και βάλτην στην μέρα σου.Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για σας!

    Φιλιά γλυκά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...