Για το μέλι ρε γμτ!!!

by 6:49:00 μ.μ. 40 αγκάθια

Σήμερα είπαμε με τον μπαμπά μου να αποδείξουμε ότι ο μήνας Νοέμβρης, μπορεί να γίνει γλυκός, όχι μόνο στα λόγια, αλλά και στις πράξεις...

Πήγαμε στα μελίσσια μας.Στο χωριό έχουμε ένα εξοχικό, όπου εκεί ο μπαμπάς μου ασχολείται με ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.Ένα από τα χόμπυ του είναι και η μελισσοκομεία.Μη φανταστείτε τρελλά πράγματα...Λίγο μέλι για μας και τους φίλους μας βγάζουμε!

Λόγω εποχής και κακών καιρικών συνθηκών, τα μελισσάκια μας δεν βολτάρουν αρκετά έξω για να βρουν τροφή, οπότε έπρεπε να τα ταΐσουμε.Πήγα κι εγώ να βοηθήσω.Το μόνο που έκανα δηλαδή, ήταν να δίνω πευκοβελόνες στο μπαμπά μου και την τροφή...χαχαχα!Πολύ κουράστηκα!!!

Κατά τη διάρκεια, σκέφτηκα να σας δείξω λίγο τη διαδικασία.Οι σκηνές που θα δείτε παρακάτω, καλό θα ήταν να μη γίνουν από άτομα που δεν γνωρίζουν, γιατί είναι επικίνδυνο!χαχαχα!!!Μη νομίζετε πως ήταν εύκολο να πλησιάσω για να βγάλω τις φωτογραφίες.Κι είχα και τον μπαμπά μου να μου λέει συνέχεια, "Φύγε, θα σε τσιμπήσουν και θα κλαις!!!"χαχαχα!Η αλήθεια είναι ότι μ' έχουν τσιμπήσει 3-4 φορές, αλλά δεν έκλαιγα...Καλά λίγο στην αρχή, μετά ησύχαζα!!! :-)









ΥΓ.Μπορεί να μη φαίνεται η Μάγια η Μέλισσα πουθενά, αλλά πιστέψε με οι φιλενάδες της μας είχαν περικυκλώσει...Ζζζζζζζ.....

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

40 σχόλια:

  1. μικρή είχα φοβία με τις μέλισσες..
    μέχρι που δοκίμασα το μέλι που έφτιαχνε ένας φίλος μας και συμβιβάστηκα ότι κάνουν καλή δουλειά άξια θαυμασμού χαχα

    φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Anael μου,
    πού να φας κι από τα χεράκια μου!!!

    Καλησπερούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα χεράκια σου;

    Να σου αφήσω διεύθυνση για να πάρω το πακέτο μου;

    Τα σέβη μου & μια θαλασσινή ευχή για λιγότερο κρύο & χαμόγελο από το μικρό υπέροχο Ελενάκι!!

    υγ. Είπαμε είσαι ΜΙΚΡΗ!! :Ρ :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποτε ασχολήθηκα κι εγώ με μελισσοκομεία. Είναι πολύ όμορφα και χόμπι που είσαι μες στην φύση. Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βαγγελάκο μου,
    πες, πες θα το πιστέψω τελικά!!!Εσύ δεν χρειάζεσαι μέλι, είσαι γκλυκός από μόνος σου!!!

    Σε φιλώ καλέ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρκουδάκο μου,
    θα ξέρεις από τσιμπήματα ε?Κι όταν βγάζεις το δικό σου μέλι, δεν είναι απίστευτη η στιγμή?Και να τρέχει το μέλι από τις κερύθρες!!!Μιαμ!Μιαμ!

    Πάω να αλείψω μια φέτα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω κι εγώ μέλι!! Απ' τα χεράκια σου!!
    Και να μην κλαις αμα σε τσιμπάνε οι μέλισσες γιατί γίνονται πιο γλυκές και θα κάνουν καλύτερο μέλι!!

    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στιγμές πολύ έντονες και θύμισες παρόμοιες.
    Έκανες καλά που μας έδειξες μέρος της διαδικασίας.

    xxx
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μη ξεχνάς οι αρκούδες τρελαίνονται για μέλι. Lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος3/11/10, 12:12 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαπαπα απο μακριά κι αγαπημένο χαχαχα είμαι αλεργική και τις φοβάμαι πολύυυυυυυυυυυυυ αλλά το μέλι μου αρέσειιιιιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δήμητρά μου,
    όταν βγάλουμε με το καλό θα σ' εχω υπόψιν!!!

    Να με θυμάσαι κάθε πρωί που θα αλείφεις τις φετούλες!!!

    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κουζινο-ιστορίες,
    έχεις εμπειρία στο καλό σπιτικό μέλι?Μεγάλη υπόθεση!Στην αρχή φοβόμουν, αλλά μετά συνήθισα.Εμ, πώς να μην συνηθίσεις στη γλύκα?

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αρκουδάκο μου,
    όντως το είχα ξεχάσει!!!Τί τέλεια η εικόνα στα καρτούνς που η αρκούδα χώνει το χέρι της στη φωλιά για να πάρει το μέλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπατλεράκο μου,
    για το τραγούδι δεν θα σχολιάσω...Κάποτε το άκουγα!Χριστέ μου!!!

    Όντως τώρα που παρατηρώ τη φωτό, μοιάζει με σχάρα η όλη φάση!χαχαχα!!!Η τροφή είναι κα΄τι σαν το υποβρύχιο που τρώγαμε παλιά με το νεράκι!!!
    Λίγο ήθελα να δοκιμάσω...χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αστεράκι μου,
    καλά λες!Πολύ επικίνδυνο το σπορ, αν είσαι αλλεργική!Να προσέχεις, όταν βουτάς τα δάχτυλα στο μέλι...χιχιχι!!!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και δεν αποκτάς ανοσία από τα τσιμπήματα;
    Μιλιστάλακτες Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μελιστάλακτες ήθελα να γράψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος3/11/10, 11:00 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος3/11/10, 11:00 π.μ.

    Καλώς σε βρήκα Έλενα, με ένα θέμα σκέτη γλύκα!!!
    Ομολογώ (μιλώντας εκ του ασφαλούς αφού έχω θείο με πολλά μελίσσια) πως το φυσικό μέλι έχει άλλη γεύση, άλλες μυρωδιές...

    Να έχεις μια πολύ καλή και γλυκιά μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δύσπιστέ μου,
    καλημέρα!!!Ο μπαμπάς μου έχει πάθει ανοσία.Σαν να τον τσιμπάνε κουνούπια, ένα πράγμα!!!χαχαχα!!!

    Εγώ όχι ακόμα.Ξέρεις ότι κάνει καλό το τσίμπημα ε?Εκτός αν έχεις αλλεργία!!!

    Γλυκές καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Lilium,
    καλωσόρισες στον μπλογκόσμο μου!!!Όντως πέτυχες διάνα σήμερα!!!Κολλήσαμε στα μέλια βρε!!!

    Θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ μελισσούλα, αχ μελισσάκι...πήγες σ'άλλο λουλουδάκι!!! Άσχετο και σχετικό!!!

    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος3/11/10, 11:32 π.μ.

    Υπάρχει ειδική στολή! Αν τη φορέσεις μπορεις να παίξεις άνετα με τα μελισσακια!

    Καλημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος3/11/10, 12:06 μ.μ.

    Πορκουπινάκι μου
    ***********************

    Ρε συ, extreme sports κάνεις !! Πάλι καλά που πήγες με τον μπαμπά σου που ξέρει ο άνθρωπος και δεν έγινες διπλή από τα τσιμπήματα !!

    Ξέρω όμως γιατί πήγες... Με συγκινείς... Δεν ήταν ανάγκη... Ναι μου αρέσει πολύ το μέλι, που το έμαθες ; Και τσάμπα κι όλας, με φέρνεις σε δυσκολη θέση...

    Όχι ! Μην επιμένεις ! Είμαι απόλυτος. Με 12 τενεκέδες είμαι εντάξει !! Αλοίμονο ! Να δώσετε και αλλού !!

    Χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νάντια μου,
    πιο μέσα δεν μπορούσες να πέσεις!!!χαχαχα!!!Έτσι ακριβώς!!!

    Φιλιά γεμάτα μέλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κου(κου)λίτσα μου,
    το ξέρω.Πρέπει να με δεις να τη φοράω.Απλά χθες, δεν χρειάαστηκε.Είπα να ζήσω επικίνδυνα, τρομάρα μου!χαχαχαχα!!!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γιώργο μου,
    ο γιατρός σου το απαγόρεψε, οπότε αποκλείεται!!!Αν μου κρυώσεις και σου κάνω κανά τσαγάκι, ίσως σου βάλω σε ένα κουταλάκι!!!
    χαχαχα!!!
    Το τεστ κοπώσεως πώς πήγε!!!
    χαχαχα!!!

    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Για αυτό η γλύκα; Μέλι από την πηγή; Σε ζηλεύω όμως. Ζεις μέσα στην φύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χριστόφορε,
    κι εγώ θα με ζήλευα!χαχαχαχα!!!

    Άλλη φάση η βόλτα στο χωριό!Αμέσως αλλάζεις!Και να σκεφτείς ότι μένω στην επαρχία και πάλι μου λείπει η φύση!!!!Οπότε οι αποδράσεις είναι πολλές!

    Φιλί γλυκό βουτηγμένο στο μέλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Επικινδυνα σπορ αυτα!! Δεν ειναι για εμενα! Προτιμω να απολαμβανω το τελικο προιον!

    Ετσι δεν κινδυνευω να βρεθω μπροστα σε εκπληξεις! :p

    Υ.Γ. Οι μελισσες κανουν μζζζζζζζ οχι ζζζζζζζζ...Αλλα μαλλον απο την πολυ δουλεια ο υπνος ηταν αυτος που ειχες πραγματικα στο μυαλο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. τι ειχα καλεσει εγω την Μαγια την μελισσα μαζι με τον Βilly γιαυτο δεν ηταν εκει!!!!!χαχαχα!!!συγκλονιστικη εμπειρια....και ακομη πιο συγκλονιστκο το υπεροχο μελι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα Porcupine!
    Ποιος είπε ότι ο Νοέμβρης δεν είναι γλυκός να τον περιλάβω;
    Τα μελίσσια είναι πολύ όμορφα! Έχουν στο χωριό οι κύριοι που μας νοικιάζουν το σπίτι και μας δίνουν γλυκό μελάκι! (Αν κι εμένα μου αρέσει περισσότερο η κερήθρα!)
    Χαρά στο θάρρος σου όμως~ Εγώ τις σέβομαι και τις αγαπώ τις μέλισσες αλλά από μακριά!:P
    Να τρως πολύ μελάκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολλά μέλια τρέχουν σήμερα. Δεν τα μπορώ τα γλυκοροζουλιάρικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αλχημιστή,
    γελάσαμε βρε ψυχή!!!Υποννοείς ότι είμαι υπναρού?χαχαχα!!!!Πέτυχες την περίπτωση τώρα!

    Και τελικά οι μέλισσες κάνουν μπζζζζζ όχι μζζζζ!!!Άσε το έψαξα...χαχαχα!!!

    Καλημέρες γλυκές χωρίς τσιμπήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαράκι μου,
    έτσι ε?Σου έφεραν τουλάχιστον ένα βαζάκι μέλι ή τσάμπα η επίσκεψη? :-)

    Φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ginny μου,
    γλυκειά σαν μέλι!!!Πώς μ' αρέσει να ζουλάω την κερήθρα και να στάζει το μέλι από κάτω!!!Θα σου στείλω...

    Καλή γλυκειά μας μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χωροχρόνε μου,
    ούτε μια κουταλιά μέλι δεν μπορεί να σε γλυκάνει εσένα?Ένα ξύρισμα μήπως?Ξύρισμα με μέλι έχεις κάνει ποτέ!Λένε πως είναι θαυματουργο!!!

    χαχαχαχαχ!!!!

    Φιλιά κι ας μην τα θες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αχ βρε porcupinάκι είσαι τόσο γλυκιά όταν γράφεις… πιο γλυκιά κι απ’ την ανάρτησή σου για το μέλι!
    Είχε και η γιαγιά μου μελίσσια και ξέρω την διαδικασία και πώς πρέπει να κινείσαι ανάμεσα σ’ αυτά. Είχε θυμάμαι δυο μεγάλες βυσσινιές και μια κορομηλιά ανάμεσα στα μελίσσια και όλη την ώρα ήμουν εκεί.
    Να είσαι καλά που μου θύμισες και τη δική μου παιδική ηλικία.
    Δεν θέλω μέλι εγώ, μου αρκεί που σε διαβάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Άθεε,
    τελικά η γλύκα είναι μεταδοτική.Τί άλλο να πω?Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (και λίγα λες χαχαχα)!!!

    Θα σου φυλάξω ένα βαζάκι μέλι για να 'ρχεσαι και να με τιμάς με την παρουσία σου!!!

    Φιλιά γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...