Στα είπα όλα?

by 11:00:00 μ.μ. 9 αγκάθια

Ποτέ δεν θα στα πω όλα...
Κάθε μέρα, κάθε στιγμή με γεμίζεις με λέξεις.
Με γεμίζεις συναισθήματα.
Ένας ατέλειωτος κύκλος είναι η αγάπη χωρίς αρχή, μέση και τέλος!
Πότε αρχίζει ν' αγαπά κανείς?
Δεν υπάρχουν ημερομηνίες για τα αισθήματα!!!
--------------------------

Συνέχισε...Και θα σου πω κι άλλα...   :-)

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

9 σχόλια:

  1. Κι αυτοί που τα είπαν όλα τι κατάλαβαν????

    Στα λόγια όλοι έχουν γίνει experts!!
    Στις πράξεις όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Sweety μου,
    πόσο μέσα στο μυαλό μου είσαι!!!Κι εγώ την περίοδο των πράξεων περνάω!!!Γεμίσαμε δέκα τσουβάλια λόγια!!!

    :-)

    Άιντε να δούμε τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολα μου τα ειπες! Ετσι απλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/8/11, 12:45 π.μ.

    καλά, κάτσε να βρεθείς σε κανένα ταραντινικό δωμάτιο ανάκρισης και θα τα κελαηδήσεις όλα. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/8/11, 1:25 π.μ.

    Όχι ρε !!

    Δεν μου άρεσε ρε !!!

    Δε γουστάρω ! Δικαίωμα μου δεν είναι ;

    Ενώ....

    Καραγκούνα ;
    Η ιτια μ, ιτιά ;
    Πέρα στους περα κάμπους ;
    Νιάου νιάου βρε γατούλα ;

    Τραγούδια διαχρονικά ! Με περιεχόμενο !!

    Αll time classic!!

    Να ακούει ο Θόδωρος (ο πρωκτοπέτρας) και στον Γιώργη (τον Καραϊτάβλι) να μη τα λέει.
    Και να τα μουρμουριζει και ο Κωστάκης ο Παλιοκουβέντας !! Παρακολουθώντας τους Σεντουκο(κάσα)-Bian και μη καταλαβαίνοντας τίποτα !!!

    Αααααχ !!! Προδότρα των Σκατζοχοιρόδεντρων !!

    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποτε αρχιζει να αγαπαει κανεις;;
    Μα απο τοτε που...κοιταξες, και δεν σε κοιταξανε...
    Η αρχη της αγαπης...Ειναι ΠΑΝΤΑ...
    Μια τσαντιλα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποσο πολυ το αγαπω αυτο το τραγουδι? Ποσο?

    "Οσα κομματια κ αν μπορεσεις να ενωσεις, δεν θα σου φτασουν μια στιγμη για να με νιωσεις.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και πράξεις καλό μου σκατζοχοιράκι! Και πράξεις! Μην το ξεχνάμε! Και βάζω κι εμένα μέσα! ;)
    Παρ'όλα αυτά, το πόστ σου αυτό λέει πολλά χωρίς πολλά λόγια! Και τελικά αυτό είναι το καλύτερο!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...