Personal Jesus (Διασκευές #4)

by 1:13:00 π.μ. 12 αγκάθια

Αφού διαβάζετε "διασκευές" στον τίτλο, άρα είναι Πέμπτη σήμερα και πιστή στα ραντεβού μου και πάντα στην ώρα μου, μην ξεχνιόμαστε, ήρθα να αφήσω το τραγουδάκι μου...

Σήμερα διάλεξα το "Personal Jesus" των Depeche Mode...



Ένα τραγούδι που πραγματικά μόνο η Άντζελα Δημητρίου δεν έχει πει, αν και δεν είμαι και πολύ σίγουρη γι' αυτό...Αλλά μ' αρέσει ρε παιδιά, τί να κάνουμε?Το κομμάτι είναι εμπνευσμένο από το βιβλίο της Priscilla Presley, "Elvis and me".Κουφό ε?Δεν έχει να κάνει φυσικά με τον Χριστό, αλλά με τον "Χριστό" που βρίσκουμε μέσα σε κάποιον σαν ιδέα και το πώς μπορεί η καρδιά ενός ανθρώπου να γίνει "θεός" για μας!

Το έχουν διασκευάσει πραγματικά υπέροχα οι Marilyn Manson και Johny Cash με εντελώς διαφορετικό, αλλά μοναδικό τρόπο και στις δυο περιπτώσεις...Τα έχετε χιλιοακούσει από αυτούς όμως, οπότε θα περάσουμε σε κάτι λιγότερο γνωστό και φυσικά κάτι που μου αρέσει, όπως η Lisa Hannigan...

(Στο 3.35 τα σπάει!!!)

Για πιο ιδιαίτερες ώρες και με πιο ηλεκτρονική μορφή τη δουλειά αναλαμβάνουν οι Metamatics, αν και μπορείτε να βρείτε σε παρόμοια φάση πολλά remix από διάφορους djs!!!


Και για το τέλος κράτησα τη διασκευή των Pulls που δεν τους ήξερα, αλλά τους έμαθα ψάχνοντας στο youtube.Οι τύποι δεν διασκεύασαν απλά το τραγούδι, αλλά έκαναν κι ένα πολύ τρελό βίντεοκλιπ.Έχουν δώσει σίγουρα τη δική τους πινελιά στο κομμάτι κι ελπίζω να το ευχαριστηθείτε όσο κι εγώ...



Reach out and touch faith
Your own Personal Jesus
Someone to hear your prayers
Someone who cares
Your own Personal Jesus
Someone to hear your prayers
Someone who's there

Feeling's unknown and you're all alone
Flesh and bone by the telephone
Lift up the receiver
I'll make you a believer

Take second best
Put me to the test
Things on your chest
You need to confess
I will deliver
You know I'm a forgiver
Reach out and touch faith

Your own Personal Jesus
Feeling's unknown and you're all alone
Flesh and bone by the telephone
Lift up the receiver
I'll make you a believer
I will deliver
You know I'm a forgiver
Reach out and touch faith
Your own Personal Jesus
Reach out and touch faith

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

12 σχόλια:

  1. Κατι σε μεταλ δε μας εβαλες και μας στεναχωρησες...ταιριαζει με αυτα που ακουμε αλλωστε τοση ωρα ...
    Και αν δεν ηξερες ας ρωταγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εβιλακο μου,
    πας καλά?Να βγάλω με τις ίδιες μου βελόνες τα ματάκια μου?Ε, όχι!!!

    Εδώ στη φωλίτσα μου, ακούω ότι θέλω εγώ!!!

    Σμουουουτς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να μη σε κράξψ και πριν συμφωνήσω με τον μαγειράκο , θα περίμενα τουλάχιστον αυτό από σένα Personal Jesus - Jazz Version

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσπάθησα να φανταστώ τη Λέηντυ Άντζυ να τραγουδάει Πέρσοναλ Τζίζους. Τζίζους!!!
    Δεν ήξερα που οφειλόταν η έμπνευση του τραγουδιού, κουφάθηκα! Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To κομμάτι που σου πρότεινε ο γκόλντεν(μαγικη εκτελεση ομως λεμε) ειναι το εξης
    "jazzystics feat.karen souza-personal jesus"(για να μην ψαχνεις να το βρεις και αν το θες και σ'αρεσει να στο στειλω αφου υπαρχει στην δισκοθηκη μου,γτ οπως εχουμε ξαναπει κομπλεξικοι δεν ειμαστε και εκτιμαμε την καλη μουσικη ανεξαρτητως ειδους).
    Εγω θα προτεινα να ακουσεις αυτο εδω , δεν το λες εντελως μεταλ αλλα ειναι μια ενδιαφερουσα προσεγγιση απο τα αμερικανακια της μπαντας.
    Απο τις αλλες διασκευες που προτεινεις ψηφιζω χαλαρα Johnny Cash -ολοκληρο το αλμπουμ με τις διασκευες που εχει κανει ειναι καταπληκτικο και προτεινετε ανεπιφυλακτα.

    Υ.γ.Η Αντζελα δεν μπαινει καν σε συζητηση επειδη η γυναικα ειναι κεφαλαιο και ζωντανος θρυλος και εννοείται οτι ψαχνουμε την "εκτελεση" του κομματιού απο εκεινη!

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια σ πατριωτακι μου τι κανεις;
    μπραβο για την ιδεα σου με τις διασκευες
    δεν ηξερα τοσα τραγουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Goldenάκο μου,
    μάλλον κι εσύ κι ο άλλος ο κακούλης, δεν πιάσατε το υπονοούμενο μου για την Άντζελα...Υπάρχουν δεκάδες διασκευές...Διαλέγω αυτές που μου αρέσουν λίιιιγο περισσότερο και δεν είναι πολύ γνωστές.Η δική σου έκδοση, ας πούμε που μου άρεσε, μου ξέφυγε!

    Γι' αυτό υπάρχουν τα σχόλια φυσικά.Για να μου προτείνετε κι άλλες που δεν ξέρω και να διαβάσω τη γνώμη σας!!! :-)))

    Άλλο είναι το θέμα μας τώρα!Βοήθεια με τις βαλίτσες θες? χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Koueen μου,
    αν όντως το βρεις πουθενά από τη θεά, ενημέρωσέ με...Μπορεί βέβαια να το είπε σε καμιά ελληνοτουρκική συναυλία συσφίξεων των σ΄χεσεών μας...ίσως το μπέρδεψε με τα θρησκευτικά...χαχαχα!

    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εβιλάκο μου,
    δεν μου πολυάρεσε.Θα προτιμήσω τον Marilyn Manson, αν είναι να ακούσω κάτι παρόμοιο...Οι pull από την άλλη, αν προσέξεις με κάτι μικροδιαφορές, έκαναν εντελώς δικό τους το κομμάτι κι αυτό μου άρεσε και το ξεχώρισα!

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. love2love,
    καταρχάς καλωσήρθες στη φωλίτσα μου.Χαίρομαι που πέτυχες ωραίες μουσικές!

    Να τα λέμε!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα γι' αυτό είμαστε εδώ με το φίλτατο Μαγειράκο , να σου δείξουμε και τις άλλες που σου ξέφυγαν .
    Όσο για τη Λαίδη , ποτέ δεν ξέρεις , να σας παραπέμψω και στην κυρα-Θώδη με τις εξαιρετικές διασκευές της εις την αγγλικήν :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. goldenάκο μου,
    γι' αυτό είστε εδώ?Ααααα κι εγώ που νόμιζααααα....

    χιχιχι!!!

    Την Θώδη πού τη θυμήθηκες?Υπάρχει ακόμα αυτή η αηδός?(σωστά το έγραψα...χαχαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...