Αγκαθοδιαπίστωσις!!!

by 5:16:00 π.μ. 20 αγκάθια


Γύρω μου πέφτουν απλόχερες αγκαλιές, 
κατακόκκινες καρδιές, 
έρωτες και σεξ...
Κι εγώ κρατάω ομπρέλα!!!

Ε, δεν τρώγομαι με τίποτα πια!
:-)



Απόψε δεν θα κοιμηθώ
Απόψε αφήνω πίσω κάτι
Μιλάς για αγάπη μα
Από μέσα ακούω μάχη
Απόψε δεν θα κοιμηθώ
Εδώ θα μείνουμε όλη νύχτα
Για κοίτα που μας φτάνει η αλήθεια

Μέσα στα λόγια τα μεγάλα
Κι όλο στα ίδια μένω.
Κι από μέσα μου πεθαίνω
Μέσα στα λόγια τα μεγάλα

Εδώ στο κόκκινο νησί
Τόσοι περάσαν μα
Τους πήραν οι καημοί
Για το παιδί των λουλουδιών
Νύχτωσε η μέρα με το πρώτο πρωινό

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

20 σχόλια:

  1. Έννοια σου και δεν είσαι η μόνη, και εγώ ομπρέλα διαστάσεων ούφου κρατάω! Αν και γύρω μου πέφτουν μόνο κινέζικες κρυοκωλιές....

    Ο Χάρι Πότερ ήταν τέλειος νια νια νια νια νια. Μετά κάτσαμε ένα δίωρο και το αναλύσαμε το θέμα! Τι από φιλοσοφικής μεριάς, τι απο θεολογικής, λογοτεχνικής, κοινωνικής, σου λέω το λύσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε μικρόβιο Αμερικλάνε,
    λες εσύ να φταις για την γκαντεμιά παύλα χαζομάρα που με δέρνει?Φτουουουουου!!!

    Τον Χαρούλη πότε θα τον δούμε αγκαλίτσα να μου τον αναλύσεις όοοολοοοο?Χαχαχαχα!!!Ξέρω, ξέρω φτού μου και τα σχετικά!

    χαχαχαχαχα!!!

    Έχε χάρη που δεν έκλεισα μάτι και δεν με ξύπνησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πειράζει, και αύριο νύχτα είναι. Τώρα θα στειλω φωτογραφία στη Νεφέλω τα γεμιστά που έφτιαξα μπας και ξυπνήσω αυτήν τουλάχιστον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ γιατί δεν έχω γεμιστά? :-((( Δεν είμαι νοικοκυρά εγώ?

    Άστην μανούλα βρε τέρας ήσυχη!!!Σε λίγο θα ξυπνήσει και θα τρέχει!Επιβαρύνεις τη θέση σου.Δεν το καταλαβαίνεις!Εσύ σε λίγο πας για ύπνο...Για ποιόν θα χτυπήσει η καμπάνα οέο?

    Θα σε βομαβρδίσουμε και οι δυο με imessages και κάηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧα πόσο λίγο με ξέρεις. Μιλάς σε κάποιον που αφήνει το ξυπνητήρι να χτυπά με τις ώρες. Βρε και φωτιά να πιάσει ο κώλος μου, αν δεν πονέσει η μέση μου από την ξάπλα δεν σηκώνομαι από το κρεβάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα μπορείς να μου πεις γιατί συνεχίζεις να μου απαντάς εδώ πέρα?Μου την κατέστρεψες την αναρτησούλα μου...χαχαχαχαχα!!!

    Τί τα 'χουμε τα Άη-φόνια μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα άηφον είναι για άλλα πράγματα... ξέρεις εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σσσσςςς...μας παρακολουθούν!!!

    :-))))))))

    ΥΓ.Η βλακεία μας τελικά δεν έχει σύνορα!Συνειδητοποιείς τί κάνουμε τόση ώρα ε?

    χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και ύστερα ήρθε ο ύπνος!!!
    στις 7.00 π.μ. λέω, ήρθε ο ύπνος...
    γιατί ο έρωτας περνάει αλλα΄κρατάτε ομπρέλες?
    βρε, δεν ντρέπεστε λέω εγώ.. κλείστε τις ομπρέλλες και βουτήξτε στα βαθιά...!!
    αει εεειιιιιι καλημερούδια, καληνυχτούδια, whatever!!! (ατσα! να το πιάσει και ο αμερικανοτέτοιος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζουζούνααααααα μου,
    ο ύπνος δεν ήρθε τελικά...Αλλά μια χαρά είμαστε!Ο αμερικανογάιδαρος βέβαια κοιμήθηκε, αλλά δεν πειράζει!Τον άφησα.Έχει ποντίκια το πρωί να προσέχει!

    Η ομπρέλα παραμένει ανοιχτή...Μέχρι να έρθει κάποιος να μου την κλείσε, γιατί εγώ από μόνη μου δεν!!!χαχαχαχα!!!

    Πήρα το μέλι σου (αντί για mail xaxaxa) και τις λοιπές πληροφορίες!Έχε το νου σου!Θα χτυπήσει...χαχαχαχα!!!

    Σμουουουουουοτς!!!Πάω ταχυδρομείο να παραλάβω δωράκι...Αφού από σένα έχασα, μου έστειλε άλλος! :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να το κάνεις το σεξ όταν έχεις μερέντα;;
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. AnD,
    φαντάσου όμως τον συνδυασμό :-))))))

    χαχαχαχαχα!!!

    Πού είναι το ραδιοτηλεοπτικό να μας κλείσει!!!

    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα!!! Πως να σε ευχαριστήσω για το πρωινό σου δώρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στιχο-Γιώργη μου,
    ήμουν σίγουρη ότι θα το εκτιμούσες ΕΣΥ ιδιαίτερα!

    Τώρα πατσίσαμε?

    :-)))))))))

    ΥΓ.Ρε δεν χανόμαστε εμείς και πολύ το γουστάρω αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι κοινό το φαινόμενο της ''ομπρελίτιδας''!! Πάσχω κι εγώ!! Έχουμε γίνει όλοι λίγο πολύ αναίσθητοι μου φαίνεται! :P
    Δε βαριέσαι, που να τραβιέσαι τώρα!
    Καλημέρες και φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ginny μου,
    αφού μας αρέσει να περπατάμε μέσα στη βροχή, γιατί σηκώνουμε την ομπρέλα σε όλα τ' άλλα?Όρεξη να παιδευόμαστε έχουμε μου φάινεται!!!

    Εμπρός λοιπόν!Κάτω χεράκια και κλείνουμε ομπρέλες!Ετσιιιιιιι....

    :-)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχεις δει όταν φυσάει ο αγέρας ο δυνατός λέεέεω....πως γυρίζουν οι ομπρέλες ανάποδα?????????.........
    ευχομαι να φυσήξει....:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. O Αμερικλάνος έχει πολύ πλάκα!
    hahaha

    Ωραίο τραγουδάκι, αλλά λίγο μελαγχολικό μου φαίνεται!
    Απο το στίχο τουλαχιστον.
    Ευχομαι να μπεις σε φαση ερωτος γιατι ειναι τέλεια οταν το παθαινεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αριάδνη μου,
    τώρα που κάθεσαι και βαριέσαι, απόλαυσε το γράψιμο του Αμερικλάνου.Θα ξεχαστείς και θα γελάσεις!Στο εγγυώμαι!!! :-)))

    Το τραγουδάκι, όπως και όλα τα τραγούδια παίρνουν πάντα τη μορφή που θέλουμε...Και μακάρι να ερχόταν ο έρωτας κατά παραγγελίαν!!!Αν γίνει κάτι πάντως θα το μοιραστώ σίγουρα μαζί σου!

    Φιλιά πολλά και μια αγκαλιά σφιχτή και μεγάλη!

    ΥΓ.Θα τα λέμε και στο μσν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...