Nothing compares to you (Διασκευή #30)

by 4:41:00 μ.μ. 0 αγκάθια
Ξημέρωσε η Πέμπτη και είχα στο νου μου την σημερινή διασκευή, εδώ και μερικές μέρες!Όπως καταλάβατε κι από τον τίτλο, πρόκειται για ένα από τα πιο διαχρονικά κομμάτια που έχετε ακούσει ποτέ.

Πόσοι από εσάς ξέρατε ότι έχει γραφτεί από τον Prince;Είναι δικό του και το είχε βάλει σε ένα άλμπουμ με ένα φανκ συγκρότημα που είχε κάνει το 1985, τους "The Family".Με τη δική τους εκτέλεση, δεν κατάφερε να ταξιδέψει προς τα μέρη μας κι ούτε φυσικά να γίνει τόσο γνωστό, όσο έγινε με την υπέροχη και μοναδική φωνή της Sinead O' Connor.



Κάθησα κι έψαξα να βρω ποιός άλλος το έχει τραγουδήσει και βρήκα πολλές εκδοχές που κλασσικά, άλλες μου άρεσαν κι άλλες απλά είναι για γέλια και για κλάματα.Όπως αυτή των Γερμανών Chyp-Notic, οι οποίοι πραγματικά το άκουσαν το τραγούδι, όταν το ηχογράφησαν και είπαν "α, τέλεια, αυτό θα γίνει επιτυχία, όλη μέρα στο ράδιο"; :-)


Μα είναι δυνατόν να παίρνεις μια καταπληκτική μπαλάντα και να την κάνεις αυτό το τερατούργημα;Αν το συνδυάσεις δε και με το βίντεο, απλά ετοιμάζεις τον εαυτό σου για χαρακίρι.Κάποιες διασκευές πολύ απλά θα έπρεπε να απαγορεύονται!Όπως και αυτή των DUNE που δεν θα την βάλω καν, έτσι άθλια που είναι!!!

Την επόμενη, δεν έχω κατασταλάξει ακόμα, αν μου αρέσει ή όχι.Πάντως δεν μου είναι αδιάφορη κι αυτό που μου έρχεται στο μυαλό, είναι ότι αν άκουγα το συγκεκριμένο τραγούδι  πρώτη φορά σε αυτή την μορφή, δεν θα με χαλούσε καθόλου.Του πάει...


Το 2008 ήταν η χρονιά που την πήραν οι Northern Kings και προσπάθησαν να το κάνουν λίγο πιο χαρντ ροκ, αλλά το αποτέλεσμα είναι έτσι κι έτσι για μένα.Αλλά έχουμε ξαναπεί, γούστα είναι αυτά...


Μια ηλεκτρο-γκόθικη διασκευή είναι αυτή των Shiny Toy Guns που βρίσκεται σε ένα tribute άλμπουμ για τον Prince.Αν δεν είστε φαν της ηλεκτρονικής μουσικής, μην το ακούσετε.Εμένα μου ψιλοάρεσε πάντως!


Οι Stereophonics επίσης το διάλεξαν για ένα άλμπουμ τους.Μοιάζει πολύ με την εκδοχή της Sinead, αλλά λίγο άνοστη μου φάνηκε.


Μια πολύ, πολύ γλυκιά διασκευή είναι αυτή του Dan Kelly, ο οποίος παίζει το γιουκαλέλι, γιουκαλέλε, γιαχαμπίμπι, πώς στο καλό το λένε αυτό.Πάρα πολύ μου άρεσε!!!


Για το τέλος κράτησα τις δυο πιο αγαπημένες μου.Φυσικά της μοναδικής Sinead και μία που ανακάλυψα σήμερα ψάχνοντας και την ερωτεύτηκα με την πρώτη "αυτιά"!Jimmy Scott και μια τζαζ εκτέλεση Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Η !!!

(Γυρίστηκε στο Παρίσι και τα δάκρυα στο τέλος δεν ήταν καθόλου σκηνοθετημένα.Της ήρθαν αυθόρμητα, όταν θυμήθηκε την κακοποίηση που δέχτηκε από τη μητέρα της στην παιδική της ηλικία.)


It's been seven hours and fifteen days
Since you took your love away
I go out every night and sleep all day
Since you took your love away
Since you been gone I can do whatever I want
I can see whomever I choose
I can eat my dinner in a fancy restaurant
But nothing
I said nothing can take away these blues
`Cause nothing compares
Nothing compares to you

It's been so lonely without you here
Like a bird without a song
Nothing can stop these lonely tears from falling
Tell me baby where did I go wrong
I could put my arms around every boy I see
But they'd only remind me of you
I went to the doctor n'guess what he told me
Guess what he told me
He said girl u better try to have fun
No matter what you'll do
But he's a fool
`Cause nothing compares
Nothing compares to you

all the flowers that you planted, mama
In the back yard
All died when you went away
I know that living with you baby was sometimes hard
But I'm willing to give it another try
Nothing compares
Nothing compares to you

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...