Μια φορά θυμάμαι (Διασκευή #23)

by 1:43:00 π.μ. 13 αγκάθια
Σήμερα διάλεξα τη διασκευή για να την αφιερώσω στην σκαντζοχοιρο-οικογένεια που περνάμε κάποιες ώρες σιωπής αυτό το διάστημα...

Αγαπημένο τραγούδι σε μουσική του Γιάννη Σπανού και στίχους του Γιώργου Παπαστεφάνου που πρώτη τραγούδησε η Αρλέτα και μετά ακολούθησαν και πολλοί άλλοι.



Όπως ο Γιάννης Πουλόπουλος που επίσης αγαπώ ιδιαίτερα...


Πολύ γλυκά το τραγουδάει και η Πένυ Ξενάκη...



Εκεί όμως που κόλλησα είναι με τη διασκευή που έκαναν στο κομμάτι οι Dirty Three, ένα τρίο με πρωταγωνιστή τον Warren Ellis, γνωστό και ως "κακό σπόρο" από τη συνεργασία του με τον Nick Cave.Αυτή η φολκλορική έκδοση με μια δόση τρέλας που βγάζει ο Warren με το βιολί του, νομίζω πως προσδίδει ακριβώς ό,τι νιώθω μέσα μου αυτή την περίοδο.


Νύχτα βροχερή άδειο το χέρι
ψάχνει να σε βρει μα δεν το ξέρει
πού θα σε βρει

Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή
μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή

Πέτρωσ' η φωνή και πώς να κλάψει
που ΄φυγες εσύ έχουν ανάψει
χίλιοι καημοί

Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή
μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή

Θα ΄ρθει το πρωί και θα περάσει
θα με λυπηθεί θα με ξεχάσει
όπως κι εσύ

Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή
μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/2/12, 10:14 π.μ.

    Αγαπημένο τραγούδι απο το παρελθόν.
    Ενα δικό μου αγαπημένο τραγούδι είναι απο τους
    Οναρ - Χάρτινα Φανάρια.
    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο των Όναρ!Καλά έκανες και μου το θύμησες!

      :-)

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος23/2/12, 4:16 μ.μ.

    Ρε συ, κάνεις δουλειά με τις πολλές παραλλαγές στο ίδιο τραγούδι.

    Δεν είναι απλά "τις βρίσκω στο Γιουτιούμπι και τις βάζω"...
    το ψάχνεις, τρως ώρα, κάνεις δουλειά !!
    Δείχνει (και σου καλλιεργεί) ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ αυτό !!

    Άσχετα από τις μουσικές σου επιλογές, που κατά τα προσωπικά γούστα μας συμφωνούμε ή διαφωνούμε.

    Στο συγκεκριμμένο, η εκτέλεση της Αρλέτας, ανεπανάληπτη για μένα.
    Οι άλλοι - πάντα για μένα - "κοντά περάσανε" που λένε... Ακόμα και ο Πουλόπουλος. Εκτός του κλίματος της Αρλέτας.

    Όσο για τοn j;eno... ΠΑΝΤΑ για μένα... σαν ξένος το εκτέλεσε... και το εκτέλεσε ! Και οι "περίεργοι" (το λέω πολύ ευγενικά" δήθεν Κρητικοί βρακοφόροι του παρέα. Δεν ταίριαζε σε τέτοιο ρυθμό τέτοια εκτέλεση.

    Όμως Πορκουπινάκι μου... τα γούστα ενός που μεγαλωσε με την Αρλέτα είναι αυτά, την άκουγα φοιτητής στις μπουάτ... κουτσομπολεύαμε (από τότε) τις ερωτικές της επιλογές (μαγγιά της στο κάτω κάτω, δεν μας αφορούσε, εκτός από ένα πιπίνι της παρέας που ήταν ερωτευμένη μαζί της και την ψιλο-δουλεύαμε)

    Αξεπέραστη η Αρλέτα για μένα λοιπόν. Συμπαθητικά αλλά μακράν οι υποδέλοιποι πλην του ξένου. Η τρέλλα που έβγαζε όχι για τα δικά μου γούστα.

    Όμως η δουλειά που ρίχνεις, το πόσο σοβαρά το έχεις πάρει αυτό, οι ευκαιρίες που μας προσφέρεις να γνωρίσουμε κάτι που ίσως δεν το ξέραμε και μας αρέσει.

    ΣΩΣΤΗ !! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει η όλη φάση με τις διασκευές!Το κάνω με μεγάλη χαρά κι ας πονοκεφαλιάζω κάθε φορά μέχρι να βρω κάτι!Τις περισσότερες φορές, εννοείται πως τα αυθεντικά είναι τα καλύτερα!Γι΄αυτό διαλέγω όσο μπορώ, αυτά που μου αρέσουν οι διασκευές τους!Όπως σε αυτό.Μου άρεσε πολύ το ξένο εμένα, γιατί ταιριάζει πολύ στα ακούσματά μου μάλλον!Χαίρομαι που το άκουσες πάντως κι ας μη σου άρεσε!

      Φιλιά πολλά!!!
      Σμουουουουουουοτς!

      Διαγραφή
  3. Το αυθεντικό έχει κι άλλη χάρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα, απλά μου αρέσει πολύ και η ξένη διασκεύη!

      Πώς πάνε τα ταξίδια; :-)

      Διαγραφή
  4. όλες οι διασκευές είναι ωραίες όπως πάντα σκατζοχοιράκι μου...εύχομαι να περνάς όμορφα..και να χαμογελάς!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χριστινάκι μου,
      σ' ευχαριστω που είσαι πάντα εδω!!!

      :-)

      Διαγραφή
  5. Περασα να ευχηθω να περασεις καλες αποκριες και καλη καθαρα δευτερα με υγεια και καλη παρεα!!Τελειο το κομματι σε ολες τις διασκευες του αλλα περισσοτερο μου αρεσει η Αρλετα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά!Ωραία πέρασα τελικά κι ελπίζω κι εσύ το ίδιο!

      Διαγραφή
  6. πολύ καλές....πέρνα όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να περνάς όμορφα και όπως πραγματικά θες!

      :-)

      Διαγραφή
  7. υποκλίνομαι στο "περνάμε κάποιες ώρες σιωπής" κι έυχομαι να περάσουν γρήγορα.

    για την Αρλέτα... απο παλιά... ούτε λόγος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...