The sound of silence (Διασκευή #11)

by 1:10:00 π.μ. 23 αγκάθια

Καταρχάς, καλό μήνα!Έτυχε να είναι Πέμπτη, μέρα διασκευών και μιας και σας την "έσκασα" την προηγούμενη και δεν έβαλα, είπα να βάλω κάτι πάρα πολύ αγαπημένο.Ύμνο της δεκαετίας των '60s θα το χαρακτήριζα κι ας με πείτε υπερβολική!!!

Πρόκειται για το τραγούδι που έκανε γνωστό το δίδυμο Simon   και Garfunkel και προώθησε την μετέπειτα καριέρα τους.Γράφτηκε από τον Simon το 1964, λίγο μετά την δολοφονία του Κένεντυ και μπήκε για πρώτη φορά στο άλμπουμ τους "Wednesday Morning, 3 A.M.".Στην πρώτη έκδοση ο Simon παίζει ακουστική κιθάρα και τραγουδάνε μαζί!Αργότερα έγινε επανεκτέλεση με ηλεκτρικές κιθάρες, μπάσο (αγαπημένο) και ντραμς και το ξανακυκλοφόρησαν το 1965, χωρίς όμως την συγκατάθεση του διδύμου, αφού δεν ανήκαν πια στην δισκογραφική εταιρία.



Ο Simon είχε μια παράξενη συνήθεια.Του άρεσε να παίζει κιθάρα μόνος στο μπάνιο και μέσα στο σκοτάδι..."Hallo darkness my old friend, I' ve come to talk with you again"...Είπαμε, πως όλα τα τραγούδια που αγαπάμε, κρύβουν από πίσω τους παράξενες ιστορίες... :-) Του άρεσε να ακούει το νερό να τρέχει και τον αντίλαλο που έκανε η μουσική στα πλακάκια και ποιά είμαι εγώ να τον κρίνω!!!

Το 1965 το κομμάτι ταξίδεψε μέχρι την Δανία, όπου και μεταφράστηκε και τραγουδήθηκε από τον De Groot, αλλά επειδή εμένα τα δανέζικα δεν μου αρέσουν, δεν θα το βάλω, ψάξτε το μόνοι σας...χιχιχι!!!Αντιθέτως, βάλτε παρακάτω να ακούσετε τους Gregorian (όνομα και πράγμα) που έδωσαν μια άλλη διάσταση, η οποία με αφήνει λίγο αδιάφορη!


Αργότερα, το παρέλαβαν οι Atrocity, τους οποίους πάλι δεν γνώριζα (μην αρχίσετε να μου την λέτε πάλι) και αν και έχουν και γυναικεία φωνητικά που έχω ένα θέμα με αυτά, τα συγκεκριμένα δεν μου πολυάρεσαν...


Και περνάμε σε μια διασκευή (ούτε ράδιο να έκανα η άτιμη...) που θα ευχαριστήσει επιτέλους (ελπίζω δηλαδή, γιατί όλο και κάτι θα βρουν για να μου την πουν) τους 4 φανατικούς μεταλλάδες της γειτονιάς μας!!!Spacefreak, Golden, EvilChef και Mr White για σας ρεεεε...Από τους Nevermore και το άλμπουμ τους "Heart in a Dead World"...Βάλτε ένταση και απολαύστε το...(Οι υπόλοιποι, απλά περάστε παρακάτω...χιχιχι!!!)



Μια όμορφη διασκευή έγινε και από την Emiliana Torrini από την Ισλανδία, της οποίας μου αρέσει πολύ η φωνή κι έχει κάνει κατά καιρούς κι άλλες παρόμοιες προσπάθειες...


Και φυσικά για το τέλος κράτησα την λίγο πιο αγαπημένη μου, γιατί την έμαθα ένα βράδυ από μια όμορφη ψυχή και θα ήθελα να του την αφιερώσω.Μοιράστηκε κάτι που δεν κατάλαβε πόσο καλό μου έκανε κι εκεί ακριβώς είναι και η μαγεία της απλότητας των πραγμάτων και των σχέσεων των ανθρώπων...Για σένα μικρέ παράξενε...

Από Bobaflex αυτής της χρονιάς μια διασκευή που τα έχει όλα...εκτός από το "and the sign said..."στους στίχους... :-)


Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence

In restless dreams I walked alone
Narrow streets of cobblestone
'Neath the halo of a street lamp
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed by the flash of a neon light
That split the night
And touched the sound of silence

And in the naked light I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never share
And no one dared
Disturb the sound of silence

"Fools", said I, "You do not know
Silence like a cancer grows
Hear my words that I might teach you
Take my arms that I might reach you"
But my words, like silent raindrops fell
And echoed
In the wells of silence

And the people bowed and prayed
To the neon god they made
And the sign flashed out its warning
In the words that it was forming
(And the sign said) 
"The words of the prophets are written on the subway walls
And tenement halls"
And whispered in the sounds of silence

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

23 σχόλια:

  1. Πω πω διασκευές... Αυτό θα πει να αντέχει στο χρόνο!! Πολύ καλό μήνα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Leviathan μου,
    καλό μήνα και πραγματικά εύχομαι να είναι καλός ο τελευταίος του '11.Το τραγουδάκι είναι απλά υπέροχο και δεν θα ξεχαστεί ποτέ!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Έρωτας ο ίδιος,
    βρέθηκε έτσι απλά στην μπλογκοφωλιά μου?Καλά μου τα έλεγαν τα άστρα!Τον Δεκεμβρη θα βρω τον έρωτα!χαχαχαχαχα!!!

    Τι φανταστικό nick είναι αυτό ρε? :-))))

    Υποκλίνομαι απλά και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αξέχαστο, κλασικό τραγούδι!
    ευχαριστώ για την απόλαυση σκατζοχοιράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ καλή επιλογη....καλό σου μηνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή δε λέει Sound Pollution , εγώ ΔΕΝ το πατάω !
    Καλησπέρες σκατζόχοιρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα!
    ωραίο τραγούδι και πολύ ωραίες διασκεύες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καταρχήν μεγιές μεγιές...στην αλλαγή του φόντου!!!
    πολύ καλές οι διασκευές!!!
    καλό απόγευμα και πολλά φιλιά σκατζοχοιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν μερικά μυστικά:

    α. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι ο ύμνος των γκεϊ της Ν. Υόρκης.

    β. Ο Boudewijn de Groot δεν είναι γερμανός, αλλά ολλανδός. Εξαίρετος folk καλλιτέχνης, του οποίου τα albums Picknick (1968) και Nacht en ontij (1969) είναι από τα καλύτερα δείγματα ευρωπαϊκής ψυχεδέλειας.

    γ. Nevermore;;; Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Grind or Die!

    Προς όλους τους μεταλλοφονιάδες. Σήμερα παρουσιάζουν το νέο δίσκο τους οι doomsters INFIDEL. Στο "Αν" με δωρεάν είσοδο. Πάμε πάραυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λύχνε μου,
    χαίρομαι που σου αρέσει, αν και δεν είχα καμία αμφιβολία για σένα!!!

    :-)

    Καλό μας μήνα καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. homemade,
    καλό μας μήνα...Το κομμάτι εξαιρετικό!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστινάκι μου,
    σ' ευχαριστώ που το πρόσεξες!!! :-))) Ε, είπα για αυτό το μήνα να το γιορτάσω κι εδώ μέσα...

    Καλό μας μήνα λοιπόν!!!

    :-)

    Το βραδάκι έχουμε τη Μάρω μας.Αν μπορέσεις, έλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ράνια μου,
    καλό μήνα και καλά να περνάς ρε καθηγήτρια...χιχιχι!!!

    :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @golden,
    και το ένα συγκρότημα και το άλλο κάφρικο είναι για μένα...Δυστυχώς, δεν έχω τις γνώσεις να ξεχωρίζω κάφρους μεταξύ κάφρων!!!χαχαχαχαχαχα!!!
    Καλά τους ηχορύπανση, τους αγαπάω για άλλο λόγο :-Ρ


    @spacefreak,
    έχεις δίκιο για τον Mr Groot!!!Στον πλανήτη μου εκείνη την ώρα που το έγραφα ο Δανός έγινε Γερμανός.Δε βαριέσαι μωρέ, μικρό το κακό!Γιατί είναι το τραγούδι για gay?Άλλο κι αυτό πάλι?Κρύβει κανένα κρυφό μήνυμα και δεν το πήρα χαμπάρι?Τς τς τς!!!

    Καλά να περάσεις σήμερις!!!Θα σε βάλουν μέσα ή λόγω ηλικίας απαγορεύεΣαι?χαχαχαχαχαχαχα!!!!

    Για τους nevermore τα είπα και στο χρυσόπαιδο από πάνω!!!

    Φιλιά και στους δυο πάραυτα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος1/12/11, 10:04 μ.μ.

    Αχ ρε Ερωτα τι μας κανεις !! ( λινα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλειο το άσμα. Η πρώτη εκτέλεση νομίζω αξεπέραστη. Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λινάκι μου γλυκό!!!!

    :-********************************

    Ήρθες στα μέρη μου;Ήρθε και ο έρωτας επιτέλους και μου χτύπησε τα πλήκτρα!χαχαχαχαχαχα!!!

    Τα λέμε σε λίγο!!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mr Hubert,
    καλωσήρθες στην μπλογκοφωλιά μου!Καλό μήνα και όντως το τραγούδι είναι μοναδικό!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με γεια το ομορφο καινουργιο σου template!
    Εντελως στο κλιμα των ημερων ,δε το ειχα ξαναδει!

    Λοιπον στα των τραγουδιων ....Nevermore απλα για τα μπαζα ,μπορούσες να τους παραλειψεις.Η διασκευη τους ειναι εντελως αθλια και δεν μπορεσα να ακουσα πανω απο ενα λεπτο.
    Απο τα υπολοιπα μου αρεσαν πολυ οι Atrocity (αναμενομενο λογω συμπαθειας σε γκοθικ μεταλ μπαντες) .
    Περιμενω να βαλεις και διασκευουλες απο χριστουγεννιάτικα τραγουδια(εκει εχει να διαλεξεις αναμεσα σε παρα πολλες ερμηνειες περαν των πρωτων και κλασσικων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα!

    Καλό Χειμώνα σκαντχοχοιράκι!

    http://stixo-mythia.blogspot.com/2011/12/blog-post_01.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εβιλάκο μου,
    χαίρομαι που σου άρεσε!Ε, μιας και στόλισα τη φωλίτσα μου , θα άφηνα παραπονεμένη την μπλογκοφωλιά μου?

    Τους Nevermore άκουσέ τους στο στούντιο.Είναι πολύ καλύτερο, αν κι εμένα και πάλι δεν μου αρέσει.Έβαλα το live γιατί μόνο αυτό έπαιζε ο μπλόγκερ.

    Χριστουγεννιάτικα εννοείται πως θα παίξουν!Θα δεις!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στιχο-Γιώργη μου,
    καλό μας χειμώνα, αν και δεν τον βλέπω να έρχεται ακόμα...

    Το ταγουδάκι πολύ επίκαιρο...Καλή υπομονή να έχουμε!

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...