Christmas songs (Διασκευές #13)

by 1:15:00 π.μ. 16 αγκάθια

Πέμπτη σήμερα κι ο μήνας λέει 15.Αγαπημένη μέρα η σημερινή γιατί γεννήθηκα μια Πέμπτη καλοκαιρινή που είχε ο μήνας 15.Να θυμηθώ να πάρω λαχείο σήμερα, ποτέ δεν ξέρεις!!! :-Ρ

Για κάποιους που ακόμα παιδεύονται να μπουν στο εορταστικό κλίμα, έχω ετοιμάσει κάποια βιντεάκια που, αν και πασίγνωστα, πιστεύω να σας φτιάξουν τη διάθεση και να σταματήσετε να γκρινιάζετε με το κάθετι γύρω σας.Να σας θυμίσω ότι ολόκληρος Σκρουτζ τα κατάφερε και βρήκε το πνεύμα των Χριστουγέννων.Εσείς, γιατί όχι? :-)


Θα προτιμούσατε δηλαδή να κατάφερνε ο Τζακ ο Σκελετός να κλέψει τα Χριστούγεννα και να μην τα γιορτάζαμε ποτέ?


Δε νομίζω...Οπότε, μια συμβουλή από το σκαντζοχοιράκι, όχι τίποτα άλλο, αλλά να τ' ακούω κι εγώ!!!Ανοίξτε φέτος την καρδιά σας.Γεμίστε αγάπη, χαμόγελα και θετική αύρα...Διώξτε κάθε άσχημο που φέρνει το ανάποδο χαμόγελο στα χείλη σας και επιτέλους απολαύστε αυτές τις μέρες!!!


Οι σημερινές επιλογές είναι απλά το έθιμο που έχω φτιάξει μόνη μου για το σπίτι μου, από τότε που μένω μόνη.Θα τα δω και τα τρία κάθε χρονιά, με παρέα ή μόνη και θα με ευχαριστήσω, γιατί παραμένω ίδια και δεν αλλάζω, όσα χρόνια κι αν περάσουν, ό,τι κι αν με βρει!

To "Holiday"το είδα ήδη με την γυναικοπαρέα που ανέφερα στην προηγούμενη ανάρτηση, οπότε μου μένουν τα άλλα δύο μέχρι τα Χριστούγεννα...Ενδιαφέρεται κανείς να τα δούμε μαζί?Ο καναπές είπαμε, χωράει πολύ κόσμο και κουβέρτες υπάρχουν σε διάφορα μεγέθη στο σπίτι...χιχιχι!!!

Την άλλη Πέμπτη σας έχω διασκευούλες...


elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

16 σχόλια:

  1. Jack δαγκωτό! Καλο ξημερωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Leviathan μου,
    είδες τί θα παθαίναμε αν τα κατάφερνε ο άτιμος?Τον αγαπάμε όμως...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπημένη ταινία το Holiday ,αλλά θα σου αφιερώσω τα τραγούδια από την πολύ λατρεμένη μου ταινία που τη βλέπω κι εγώ (μόνη μου πάντα),κυρίως στις γιορτές.. το Love Actually.
    Πόσο μεγάλο καναπέ έχεις είπαμε??
    Φιλιά πολλά σκατζοχοιράκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν γκρινιάζω, δεν γκρινιάζω. Απλά τραγουδώ. σιγά μην τρομάζει κι ο κόσμος.
    οι μουσικές μου επιλογές αύριο το βράδυ στις 9 στον παύλο... για αααα κόπιασε.... μερσί !
    μμμμμάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Venus μου,
    κι ο Εβιλάκος μου έλεγε γι' αυτήν την ταινία.Δεν την έχω δει ακόμα, γιατί δεν μου αρέσουν αυτές οι ρομαντικές.Μόνο "Holiday" είδα κι αυτό λόγω Jack Black!xixixi!!!

    Ο καναπές μου είναι μεγάλος και περιμένει κόσμο!!!Άντε, έλααααα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζουζούνα μου,
    αν είμαι σπίτι θα σου 'ρθω...Έχω περιέργεια να ακούσω τα τραγουδάκια σου!

    :-)

    Σμουουουουουοτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Love Actually οπωσδηποτε θα δεις φετος!!!
    Επισης να δεις και το CHRISTMAS ON 45TH STREET και το παλιο και το remake (στο καινουργιο τους υποτιτλους τους ειχα φτιαξει εγω με μια φιλη ,γτ δεν υπηρχε ηταινια στην Ελλαδα ...μιλαμε για 2008 τωρα και μετα τους πηραν απο εκει που ανεβασαμε την ταινια ολοι οι πονηροι και τους μοστραραν αριστερα δεξια για να δικους τους ...φταιω εγω που οτι μεταφραζω το κραταω για μενα τωρα;)
    Θα παρω την Βινους αγκαζε και θα ερθουμε και θα σε αναγκασουμε να βλεπεις ολο χριστουγεννιατικες κομεντι!!!!
    Καρτουν δε βλεπουμε τα Χριστουγεννα;
    Περιμενω σχετικη αναρτηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΧ λατρεύω χριστουγεννιάτικες ταινίες....
    έχω κατεβάσει καμιά 20αριά μπορεί και παραπάνω και κάθε χρόνο αρχίζω και βλέπω απο 1η Δεκέμβρη...
    φέτος άργησα γιατί είχα διάφορα και είμουν κουρασμένη.. αλλά απο αύριο ξεκινάωωωωωωωωωωωω...
    και αυτές οι τρείς που αναφέρεις πολύ πολύ αγαπημένες :))

    φιλιά cineχριστουγεννιάτικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να σου πω κατι...
    οσο και να προσπαθω να μπω στο κλιμα που το γουσταρω οσο τιποτε αλλο,ολοι οι αλλοι προσπαθουν για το αντιθετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος17/12/11, 11:53 μ.μ.

    Κοίτα που μου αρέσουν τελικα!!!

    Καλές γιορτές!

    :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τέλεια:))
    τα έβαλα να παίζουν ενώ στολίζω τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα που έφτιαξα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εβιλάκο μου,
    απ' όλα βλέπουμε, αν και ακούω περισσότερο μουσική αυτές τις μέρες!Αν κρίνεις κι από τη νέα μου ανάρτηση, άσε την έχω χάσει τη μπάλα.Αλού γι' αλλού είμαι!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Miss Pink,
    σε ποιά έχεις φτάσει μέχρι τώρα?Τα ζουμιά σε πιάνουν καθόλου?Γιατί εγώ κλαίω και με τα χαζοχαρούμενα που βλέπω!!!

    Θα τα ξαναπούμε για ευχές!Για την ώρα καλή απόλαυση!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γναγ μου,
    αρνήσου πεισματικά να χαλάσεις τη διάθεσή σου κι έλα στο κλαμπ των ANiMATriX!!! (δες επόμενη ανάρτηση)χαχαχα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κούλα,
    καλά να περάσεις!Είδες που δεν ήταν δύσκολο?

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...