Μ' έκανες κλέφτρα της καρδιάς σου!!!

by 3:43:00 π.μ. 15 αγκάθια

"Ελπίζω να είσαι χαρούμενος τώρα,
εγώ ποτέ δεν μπόρεσα να σε κάνω!
Ήσουν σκληρός άνθρωπος,
κανένας σκληρότερος στον κόσμο.
Μ' έκανες κρύα και σκληρή
και μ' έκανες την κλέφτρα της καρδιάς σου!"


Ευτυχώς, έχω γνωρίσει 2-3 τέτοιους σκληρούς ανθρώπους που μου δώσανε τόσα πολλά μαθήματα που κάθομαι τώρα και τους ευχαριστώ γι' αυτό!Μ' έκαναν δυνατή και αλεξίσφαιρη στις κακίες των ανθρώπων.Μ' έκαναν να εκτιμώ περισσότερο την καλοσύνη και το χαμόγελο που μου προσφέρει κάποιος απλόχερα και να μη ζητάω ανταλλάγματα.Μ' έκαναν σοφότερη για να επιλέγω καλύτερα τις λύσεις στα προβλήματά μου.

Τελικά, πάντα αντέχουμε τα πάντα!!!Σκεφτείτε την πιο δύσκολη στιγμή σας.Γυρίστε για λίγο στο παρελθόν και φτάστε σ' εκείνη την ώρα που πονούσατε και που δεν πιστεύατε πως θα τα καταφέρνατε.Δύσκολα δεν ήταν?Και τώρα?Τώρα που τα βλέπετε όλα από μακριά, δεν λέτε πως αν τα ξαναζούσατε, δεν θα τα αντέχατε?Κι όμως!Μας έρχονται δυσκολίες στη ζωή, τόσες όσες μπορούμε να αντέξουμε.

Και χαρές επίσης μοιρασμένες!Για να τις εκτιμάμε και να μην καλομαθαίνουμε...

ΥΓ.Το τραγούδι έτσι απλά είναι θεϊκό!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

15 σχόλια:

  1. Πανέμορφο... Κι έχεις δίκιο σε ότι λες... Αλλά γιατί ξενυχτάς βρε ατιμούλικο... Γρήγορα στην φωλίτσα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τωρα αν σου πω...Οτι η συναφεια, με τους σκληρους της ζωης ειναι τυχη αγαθη...;;
    Τι θα πεις..;;
    Αλλοι, που τους γνωρισαν, εφυγαν τρεχοντας..Χωρις να μαθουν τιποτα..
    Αλλοι,δεν εγνωρισαν ποτε τη σκληραδα..Και μεινανε να ζουν στα μαλακα, δωματια τους...Ανεμελοι...
    Νομιζοντας οτι αυτος, ειναι ο κοσμος...
    Κι εσυ...
    Πολλα εμαθες...
    Και κυριως...
    Εβγαλες,χοντραδια..
    Στις φτερνες και τους αγκωνες..!!
    Χωρις να χασεις, και πολλη, απο την μαλακη καρδια σου..
    Εμαθες, να σκονταφτεις και να πεφτεις...Αλλα να βαζεις και τα χερια κατω..!!
    Οχι να σερνεις τη μουρη..!!
    Λιγο ειναι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος12/5/11, 9:54 μ.μ.

    ναι, αλλά χρειάζονται δύο για την κακία: οι δυσκοίλιοι που την κάνουνε και τα κορόιδα που την τρώνε. (χο χο χο)
    γρήγορα πιάσε το σπαθί! λολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/5/11, 8:32 μ.μ.

    Ειλικρινα, δεν ξερω αν αντεχουμε τα παντα, αλλα το σιγουρο, ειναι, οτι δεν ειναι καλο να σταματαμε την προσπαθεια, πολλα πραγματα, δεν τα αντεχεις και απλα τα προσπερνας .. και αυτο μια μορφη δυναμης του ανθρωπου ειναι.
    Σε φιλω γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι ακριβώς Πορκουπινάκι!!Εδώ δένει το "όλα έχουν κάποιο λόγο ύπαρξης"!Αρκεί να δούμε τα θετικά του κάθε πράγματος!
    Φιλάκια πολλά,καλό Σ/Κ!!Ήρθα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααα τι όμορφο!!!
    Τι να σχολιάσω τώρα;
    Τα είπαν όλα οι απο πάνω! :)
    Kissessssssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξερεις, αν και καταλαβαινω οτι οταν λες σκληρους εννοεις απανθρωπους, σε αυτη την περιοδο της ζωης μου εχω κρατησει κοντα μου ανθρωπους που εχουν λιγη σκληροτητα στον χαρακτηρα τους. Δεν ξερω αν το εκανα συνειδητα η οχι αυτο. Παρολα αυτα νιωθω οτι ειναι πολυ πιο ειλικρινες οταν οι ανθρωποι που λενε οτι μας αγαπανε να εχουν και ενα στοιχειο σκληροτητας στον χαρακτηρα τους. Που φαινονται πολυ πιο ανθρωπινοι οταν εχουν αυτο το στοιχειο σκληροτητας και αυστηροτητας.

    Σε φιλω γλυκα.

    Σμουουουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υ.Γ.

    Λατρεψα το τραγουδι γιατι εχει γκαιντες. Ξερεις ποσο πολυ μου αρεσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατή!!!

    Περαστικά στους άλλους... Που πιστέψαν πως σε πλήγωσαν θανάσιμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σπυράκο μου,
    δεν με συνήθισες ακόμα? :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Siren Girl,
    όντως και για να να προσπεράσουμε πολλές δυσκολίες μας, θέλει κότσια!Ελπίζω να έχεις κι ε΄συ πολλά και να μην σε ταρακουνά τίποτα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ντριμεράκι μου,
    έχουν πέσει όλα μαζί!!!Δεν μπορώ να μπω στο μπλογκ σου.Έκανες νέα ανάρτηση ή όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Angel,
    τί άλλο να πούμε?Καλή δύνα,η σε όλους μας εύχομαι!!!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλχημιστάκο μου,
    είμαι κι εγώ ένας από αυτούς?Μη βλέπεις καλέ τα αγκαθάκια μου!!!Από κάτω είμαι μαλακό και απαλό!!!χιχιχι!!!

    Το κομμάτι τα σπάει ε?Το 'ξερα πως θα σου αρέσει!

    Πολλά φιλάκια καλέ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στιχο-Γιώργη μου,
    πόσο θέλω να δουν αυτό σου το σχόλιο κάποιοι!!!

    Σε ευχαριστώ πολύ!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...