Μια βαλίτσα αναμνήσεις!!!

by 5:14:00 π.μ. 26 αγκάθια

Πάντα μου άρεΖαν οι βαλίτσες!Έκανα πολλά ταξίδια και πάντα είχα πολλές από δαύτες.Η ιεροτελεστία του να γεμίζεις και να αδειάζεις μια βαλίτσα, όσο κουραστική κι αν φαίνεται, μου δημιουργεί πάντα μια περίεργη ανυπομονησία.Και όταν φεύγω και όταν έρχομαι!!!

Μια παλιά και ταλαιπωρημένη βαλίτσα λοιπόν, ήρθε στα χέρια μου την πρώτη μέρα αυτού του μήνα.Είχα να τη δω καιρό.Δεν ξέρω πώς ταξίδεψε, δεν ξέρω πότε ήρθε ακριβώς κι ούτε αν την γέμισαν δυο χέρια ή πιο πολλά!Το μόνο που ξέρω, είναι ότι είναι βαριά και γεμάτη πράγματα που είχα ξεχάσει ότι μου ανήκαν...

Κι έτσι απλά και ξαφνικά, μια απορία έχω μέσα στη νύχτα!Πώς χωράει ο χρόνος μέσα σε μια βαλίτσα?Κι οι αναμνήσεις που δεν σ' αφήνουν να ξεχάσεις, γιατί έρχονται απρόσκλητες και τόσο βίαιες να σου ταράξουν τα ήρεμα νερά που επιτέλους κατάφερες να φέρεις στη θάλασσά σου?

Δεν θα σου πω ψέμματα (το ξέρω πως είσαι εδώ κι ίσως περίμενες να δεις τί θα γράψω...Μα καλά, με ξέχασες?)!Έκλαψα, όταν είδα τη ροζ τουφίτσα από το αρκουδάκι...Κι ίσως και τώρα να κλαίω!Μα πιο πολύ απ' όλα, με άγγιξε η μικρή, άδεια σακούλα που μου απέδειξε πως κάποια πράγματα τελικά υπήρξαν και δυστυχώς, δεν μπορούν να πάψουν να υπάρχουν μετάξυ μας!

Όταν χωρίζεις μ' έναν άνθρωπο που κάποτε αγαπούσες, όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσες βαλίτσες κι αν ανταλλάξουνε τα χέρια σας, δεν μπορείς να σβήσεις όλα όσα ζήσατε.Ακόμα κι αν είσαι μουδιασμένος και δεν νιώθεις τίποτα, κάτι θα σε τσιμπήσει μέσα σου κι ίσως ένα δάκρυ να αφήσεις.

Όταν με το καλό θα φτάσω τα 50, δεν γίνεται να μην θυμάμαι πως σχεδόν τα 10 χρόνια από αυτά, τα πέρασα μ' έναν άνθρωπο.Μακάρι τα περισσότερα μου να τα ζήσω με έναν ακόμα!Αλλά κι αν μόνη μείνω, δεν πειράζει.Θα έχω τις "βαλίτσες" μου να μου κρατάνε συντροφιά...

Τ Ε Λ Ο Σ .-


ΥΓ1.Πρώτη φορά που μίλησα γι' αυτό...Ίσως γιατί τώρα τελείωσε οριστικά μέσα μου!

ΥΓ2.Το τραγούδι το έχω ξαναβάλει, αλλά δεν βρήκα καλύτερο για τούτη τη στιγμή!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

26 σχόλια:

  1. Σκατζοχοιρακι μουουουου αγκαλια μεγάλη!!
    Θέλει δύναμη να πείς τελειωσε ορισικα...
    να κοιτάς μπροστά και να χαμογελάς ακούς!;
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Οταν φθασεις τα 50...
    [σου ευχομαι να τα..εκατοστησεις..]
    θα ανακαλυψεις, οτι η πολυτιμοτερη ιδιοκτησια των ανθρωπων, ειναι ακριβως αυτες οι παλιες βαλιτσες...
    Ειναι τα χρονια που εζησες με καποιους...
    Και οι τρυφερες αναμνησεις...Που μενουν...
    Μονο γι αυτο, αξιζει κανεις να ζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο τα 50, σου λέω με βεβαιότητα, πως οι πιο όμορφες στιγμές είναι αυτές που φυλάμε στην καρδιά, και στο μυαλό....!!!
    θα διαπιστώσεις πως όχι τα 10 χρόνια αλλά και λεπτάκια και ώρες θυμάσαι πολύ καλά.

    Σου εύχομαι να έχεις πολλά τέτοια να "ακουμπάς"!

    κερασένια φιλιά και καλημέρες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οκ με συγκίνησες πρωί πρωί..
    ξέρεις όμως, αυτό που έκανε να χαμογελάσω στο τέλος ήταν η φράση σου "τέλειωσε οριστικά μέσα μου"!
    Το ξέρω πόσο δύσκολο είναι και νιώθω χαρούμενη όταν κάποιος άνθρωπος που με έχει αγγίξει τα καταφέρνει!!!!!!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/5/11, 1:25 μ.μ.

    κοριτσακι γλυκο! σου στελνω ολη μου, την θετικη ενεργεια! Οι καλυτερες αναμνησεις ειναι αυτες που θυμομαστε με αγαπη, ειτε με μια βαλιτσα στο χερι, ή χωρις. Γεμιζουν την ζωη μας και μας κανουν να χαμογελαμε. Σου ευχομαι στα 50 χρονια να εχεις πολλα ακομα τετοια να θυμασαι, και να χαμογελας ακομα και για τα ασχημα, οσο και για τα καλα.
    Σε φιλω γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τίποτα δεν πάει χαμένο... Κι εγώ τα επτά χρόνια που έζησα με κάποια τα θυμάμαι και τα σέβομαι. Για επτά χρόνια και παραπάνω την αγαπούσα αληθινά! Σαν τέλειωσε τι έπρεπε να κάνω; Να το αρνηθώ; Τότε δεν θα είχα αγαπήσει αληθινά. Αναμνήσεις μένουν και είναι γλυκιές όσο κι αν ποτίστηκαν τα υπόλοιπα χρόνια από το πικρό φαρμάκι του χωρισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσούλι μου,
    τώρα είμαι μια χαρά.Από την πρώτη στιγμή ήμουν μια χαρά.Ξελάφρωσα από κάτι που με παίδευε καιρό!

    Έχω προχωρήσει ήδη και είμαι ευτυχισμένη!

    Ανταποδίδω την αγκαλιά σου!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαχαίρη μου,
    δεν με τρομάζει πια η μοναξιά ακριβώς επειδή έχω γεμάτες τις "βαλίτσες".Χόρτασα "ταξίδια" χαράς και λύπης!Θέλω απλά, όταν γυρνάω πίσω να τα θυμάμαι όλα με ένα χαμόγελο!Για την ώρα είναι νωρίς, αλλά πού θα πάει...Θα περάσει κι αυτό, όπως και πολλά άλλα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκοκέρασό μου,
    με γέμισες γλύκα μόνο με το όνομά σου!!!Ένα καλό έχω ευτυχώς!Να ξεχνάω γρήγορα τα άσχημα...Κρατάω πάντα μόνο τα καλά, γι' αυτό ίσως και να μην μπορώ να κρατήσω κακία σε κανέναν, ό,τι κι αν μου έχει κάνει!(εκτός από μια εξαίρεση...χιχιχι!!!)

    Σε φιλώ γλυκά και σ' ευχαριστώ για τη συμβουλή!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρθούλα μου,
    γι' αυτό μίλησα για πρώτη φορά για τον χωρισμό μου.Γιατί πραγματικά τώρα, μπορώ να μιλάω και να μην με πληγώνει τίποτα.Τα δύσκολα περάσαν κι ήταν λίγα ευτυχώς!!!

    Από 'δω και πέρα και κοιτάω μόνο μπροστά!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Siren Girl,
    έτσι ακριβώς νιώθω.Ίσως μιλάω εκ του ασφαλούς, επειδή την μπόρα την πέρασα.Τώρα με καθαρό μυαλό κοιτάω το παρελθόν μου μόνο γλυκά και αισιόδοξα το μέλλον μου!

    Φιλί γλυκό!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σπυράκο μου,
    υπάρχει άραγε κανείς που δεν ένιωσε στο πετσί του το χωρισμό?Μα πώς μπορεί να ολοκληρωθεί ένας άνθρωπος, αν δεν τα ζήσει όλα?

    Είναι πολλά τα χρόνια και θέλουν το χρόνο τους κι αυτά να 'ρθουν να γίνουν αναμνήσεις γλυκές!!!

    Σε φιλώ!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος4/5/11, 3:13 μ.μ.

    Αντεξες 10 χρονια βρε θηρίο;
    Εγω τους στελνω ή με στελνουν σε λιγοτερο απο εναν χρονο!

    Τς τς τς

    Ελα ολα καλα!!!!!

    Βαλε ενα ποτακι και λιγη μουσικη και συνεχίζουμε...ολοι μαζι!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κούλα μου,
    άντεξα, άντεξε!Τί σημασία έχει πια!!!Πάει πέρασε κι αυτό τόσο γρήγορα κι ανώδυνα που καμιά φορά απορώ με την δύναμή μου...

    Φιλιά πολλά!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σκατζοχοιράκι μου,

    όλοι οι άνθρωποι που περνάνε απ' τη ζωή μας αφήνουν ίχνη. Αποτυπώματα. Άλλοι βαθιά, άλλοι απαλά, ανάλογα με αυτά που ζήσαμε μαζί τους.
    Κι έτσι γεμίζει ο κόσμος μας μικρές αγκυρούλες που τις σηκώνουμε στο ταξίδι μας. Φορές δε μας φαίνεται το βάρος. Κι άλλες πάλι μας πισωγυρίζει και θυμόμαστε, πότε με το χαμόγελο πότε με το δάκρυ.
    Τίποτα δεν πάει χαμένο έτσι κι αλλιώς...

    φιλάκια.
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αααχχ υπεροχη αναρτηση!! εισαι στο καλυτερο σημειο να μπορεις να εχεις κρατησει τις ομορφες αναμνησεις μεσα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το κουτάκι των αναμνήσεων δε μπορεί να καταστραφεί και πολλές φορές μας πληγώνει...

    10 χρόνια;

    Αξίζει να κρατάς τις καλύτερες αναμνήσεις και να σε οδηγούν στο τώρα & στο μετά...

    τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μέσα στη ζωή οι αποχωρισμοί. Θα πονέσει, το μόνο σίγουρο. Ο χρόνος τα γιατρεύει, το άλλο σίγουρο.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δήμητρά μου,
    αφού το πέρασα κι αυτό τόσο αναίμακτα, όλα καλά!Σηκώνω άγκυρα για άλλα λιμάνια που ποτέ δεν ξέρεις με σιγουριά, ποιό θα σε κρατήσει κοντά του!!!

    :-)

    ΥΓ.Εγώ πάντως για την ώρα, το βρήκα το λιμανάκι μου!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαράκι μου,
    έτσι ακριβώς!Τα πέρασα τα δύσκολα!Τώρα μόνο αισιόδοξα πράγματα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βαγγελάκο μου,
    έχω γεμίσει κουτάκια με αναμνήσεις πολλές μέσα μου και πάντα τα ανοιγοκλείνω με αγάπη.Τα άσχημα τα πέταξα...

    Φιλιά!

    :-)

    ΥΓ.Σιχαίνομαι τον Κιάμο, λέμε!!!χιχιχιχιχ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. KitsosMitsos,
    σίγουρα ο χρόνος απαλλύνει τις πληγές του χωρισμού, αλλά καμιά φορά σε τρώει το άτιμο το παράπονο και αναρωτιέσαι συνέχεια "γιατί"!!!όχι για τον χωρισμό, αλλά γιατί να αφήσεις να περάσουν τόσα χρόνια άδικα!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ με άγγιζε όλο αυτό που έγραψες.
    Και δεν εχω χωρίσει ποτέ - είμαι εξαίρεση στον κανόνα ή απλως ημιτελής;
    Αν αυριο χωριζα δεν θα μου έφτανε μια βαλιτσα .Δε θα μπορούσα να ζησω σε αυτο τον τόπο γιατί παντού θα υπήρχαν ιχνη της .
    Θα χρειαζόταν μάλλον να μεταναστεύσω και αυτό όχι απο αδυναμία να προχωρήσω αλλά για να βρω ενα χωρο καθαρό να χτίσω κάτι νεο.
    Πιθανότατα δε θα χρειαστουν ολα αυτα ,οπότε μένω και ζω κάποιες τετοιες καταστάσεις μέσα απο ιστορίες σαν αυτη που παρουσίασες!
    Δε μπορω να συλλάβω απόλυτα όσα λεγονται αλλά μπορώ και καταλαβαίνω...νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έλα να ανεβαίνουμε...Κλείσε τις παλιές βαλίτσες και πάμε για καινούργιες... Smile!!!
    Φιλια!!!
    Υ.Γ. Coula και εγώ το ίδιο πρόβλημα εχω!παίρνει καμιά θεραπεία η είναι ανίατο; χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όλα είναι μέσα μας και τα καλά και τα άσχημα, ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν ξέρω.
    Και όχι, μη μείνεις με τις αναμνήσεις σου, κάθε φορά μετράνε περισσότερο οι στιγμές του "τώρα", το παρελθόν είναι χρήσιμο μόνο για τις εμπειρίες που κέρδισες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σου 'χω εδώ και μέρες κι εγώ μια βαλίτσα, αλλά θα σου την παραδώσω κι εγώ κατόπιν εορτής μου φαίνεται...

    Υ.Γ.1: Ελπίζω όχι μετά από ενάμιση χρόνο τουλάχιστον....

    Υ.Γ.2: Το τραγούδι του Σιόλα το έμαθα από σένα... Ικανός λόγος να σου χρωστώ χάρη μεγάλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...