Μ' αγαπάς?

by 10:34:00 μ.μ. 31 αγκάθια

Έχετε αναρωτηθεί πόσες φορές μέχρι τώρα, αυτήν εδώ τη στιγμούλα που μόλις διαβάσατε, έχετε κάνει αυτήν την ερώτηση?

"Μ' αγαπάς?"

Όποια κι αν είναι η απάντηση, σε όποιον κι αν την απευθύνουμε, το κάνουμε από συνήθεια ή επειδή θέλουμε να το ακούμε?Γιατί είναι αχόρταγος ο εαυτός μας και θέλουμε την συνεχή επιβεβαίωση?Γιατί δεν βρίσκουμε τις κατάλληλες πράξεις να πείσουμε και τον απέναντί μας πως τον αγαπάμε και μας ρωτά συνέχεια?

"Μ' αγαπάς?"

Κι ύστερα δεν μας φτάνει μόνο αυτό!Βάζουμε και μια μικρούλα, τόση δα λεξούλα και την κάνουμε μελλοντική...

"Θα μ' αγαπάς?"

Και τότε αρχίζει το μεγάλο παραμύθι.Με την καλή έννοια το λέω κι ας μην παρεξηγηθώ.Αρχίζουν τα μεγάλα λόγια και οι υποσχέσεις που νομίζεις πως σε κάνουν ευτυχισμένο.Κι είναι όμορφο το συναίσθημα, αν με ρωτάτε.Σκορπάς αγάπη με το τσουβάλι και παίρνεις πίσω, άλλη τόση!Κι ίσως και πιο πολύ!

Και μετά κολλάμε μια ακόμα μικρή λεξούλα και την κάνουμε αιώνια...

"Θα μ' αγαπάς για πάντα?"

Γιατί το "πάντα" είναι παράγοντας ευτυχίας?Γιατί πρέπει να παίζει ρόλο η ποσότητα στην αγάπη και ποιά είναι εκείνη η μηχανή που μετράει αγάπες?

-Εγώ σ' αγαπάω πιο πολύ!
-Όχι!Εγώ σ' αγαπάω πιο πολύ!!!

Παιχνίδια ερωτευμένων θα μου πείτε κι όμως πληγωνόμαστε κάθε φορά που δεν παίρνουμε την θετική απάντηση που αναζητάμε.

Θα 'θελα να αγαπάω αληθινά με όλο μου το είναι και ταυτόγχρονα να μην είμαι εξαρτημένη από τον άλλον.Να μη μου λείπει η σωματική επαφή και μια σκέψη μόνο να αρκεί να τον φέρει δίπλα μου.

Θα 'θελα και να αγαπηθώ με αυτόν τον τρόπο και να είμαι αρκετά ώριμη για να το καταλάβω.Να μην παρεξηγώ καμία λέξη, καμία κίνηση κι η αγκαλιά μου να μην είναι ποτέ άδεια.Να με πλημμυρίζει η αγάπη του άλλου χωρίς πράξεις και λόγια.Απλά να υπάρχουμε και να αγαπιόμαστε!!!



When I said I needed you
You said you would always stay
It wasn't me who changed but you
And now you've gone away

Don't you see
That now you've gone
And I'm left here on my own
That I have to follow you
And beg you to come home?

You don't have to say you love me
Just be close at hand
You don't have to stay forever
I will understand
Believe me, believe me
I can't help but love you
But believe me
I'll never tie you down

Left alone with just a memory
Life seems dead and so unreal
All that's left is loneliness
There's nothing left to feel

You don't have to say you love me
Just be close at hand
You don't have to stay forever
I will understand
Believe me, believe me

You don't have to say you love me
Just be close at hand
You don't have to stay forever
I will understand
Believe me, believe me, believe me

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

31 σχόλια:

  1. "Φυσικα και σε αγαπαω. Φυσικα και θα κατεβαζα τα αστερια απο τον ουρανο για να τα καρφιτσωσω στα μαλλια σου. Φυσικα και ειναι κουραστικο να το λεω συνεχεια οτι σε αγαπω για αυτο μου αρεσει και να μην στο λεω" θα ελεγα στην κοπελα μου. Θα ηθελα οπως λες να αγαπαω χωρις λογια χωρις πραξεις. Οχι "η αγαπη φαινεται στις πραξεις" αλλα το αντιθετο "η αγαπη δεν φαινεται στις πραξεις αλλα μονο την νιωθεις" ετσι μονο και μονο για να πας κοντρα σε αυτο που λενε ολοι, μονο και μονο επειδη δεν θες να βαζεις ρητα να σε περιοριζουν στην αγαπη σου. Η αγαπη δεν μπορει να δειχνεται, δεν ειναι γουνα να την φορας και να την επιδεικνυεις. "Αγαπα με πιο πολυ, δεν μου φτανει, βαρεθηκα, μιζεριασα, ρουτινιασα, πιο πολυ, θα βρω αλλον, θα σε παρατησω" και η απαντηση: "ναι να την αγαπησω πιο πολυ, να γινω καλυτερος για αυτην, να μην την απογοητευσω, να ξεχυθω σαν αλογο κουρσας στον αγωνα της αγαπης". Και θλιβεσαι...Γιατι δεν υπαρχει μετρο, δεν υπαρχει τελος, "ολο και πιο πολυ". Και τιποτα που γνωριζεις γυρω σου δεν ειναι απειρο, δεν μπορει να ειναι ουτε και η αγαπη.
    Ισως πρεπει να ξερουμε οτι και στην αγαπη υπαρχει μετρο, και στην αγαπη υπαρχει οριο. Τιποτα δεν υπαρχει που να μην εχει ενα τερμα. Και αν δεν δεις το τερμα τοτε πεφτεις στον γκρεμο που περιμενει πιο κατω. Ολα εχουν ενα μετρο και μια αρμονια.
    Βραδυ καλοκαιριου στην βεραντα και το φεγγαρι κρεμασμενο στον ουρανο. Ο κηπος απο κατω με τα νυχτολουλουδα ησυχος, γεματος μυρωδιες. Αυτο ειναι αγαπη...

    Καληνυχτα πορκιουπινα μου! Ονειρα γλυκα! Με αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χωροχρόνε μου,
    άρχισες πάλι ε?

    :-)

    Δεν πειράζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλχημιστάκο μου,
    χαίρομαι που σου έδωσα βήμα να εκφραστείς για κάτι τόσο όμορφο, την αγάπη!!!

    Ένα μόνο θα πω, γιατί όσα είχα να πω τα είπα στην ανάρτησή μου.

    "Τυχεροί όσοι αγαπάς"!!!

    Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος29/3/11, 3:42 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το συναίσθημα είναι παιδί του εγωισμού, γι’ αυτό όπως και ο εγωισμός έτσι και το συναίσθημα θέλει συνεχώς να τρέφεται.
    Και όσο τρέφεται τόσο μεγαλώνει και όσο μεγαλώνει τόσο ποιο πολύ θέλει να τρέφεται και ούτω καθεξής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχχ..αυτά τα παιχνίδια των ερωτευμένων όπως λές!
    Τα νιώθω, τα ζώ! Και είναι υπέροχα!
    Ωρίμη δεν είμαι όπως λες, αλλά μπορώ και τα νιώθω!
    Ίσως αυτό που χρειαζόμαστε δεν είναι ωριμότητα, αλλά ανοιχτή καρδιά!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα με αγαπάς για πάντα;

    Τι είναι το πάντα;

    Μου αρκεί που με αγαπάει σήμερα... εξάλλου δε θα είμαι για πάντα... κάθε μέρα νέα μέρα...

    την αγαπη μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπατλεράκο μου,
    μου τη λες πάλι?Αααα, δεν θα τα πάμε καλά εμείς οι δυο τελικά!!! :-))))))

    Σήμερα μιλάω γενικά...χιχιχι!!!

    Και αυτό ακριβώς που γράφω είναι που θέλω να αλλάξω.Ωραία και τα παράλογα και η χαζομάρα, αλλά θέλω το κάτι άλλο!Σιγά να μην το βρω θα μου πεις και δίκιο θα έχεις.Αλλά πειράζει που ονειρεύομαι?

    Βροχερές καλημέρες!!!

    ΥΓ.Μήπως ήρθε η ώρα να σε πάω παραλία να σε καλοπιάσω? :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Geo,
    δεν θέλω να είμαι πλέον εγωίστρια στον έρωτα και στην αγάπη.Αν θα καταφέρουμε αυτό, θα κατακτήσουμε και το πραγματικό νόημα της αγάπης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. next day,
    την ωριμότητα την ανέφερα για να μπορέσω να κατανοήσω την αγάπη του άλλου, ακριβώς όπως την περιγράφω.Δεν θέλω να έχω απαιτήσεις από τον άλλον.Απλά να νιώθω το μεγαλείο της αγάπης του!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καπετάνισσα,
    αυτό ακριβώς!!!Μπούχτισα και την ποσότητα και την αιωνιότητα του πράγματος.Απλό, αγνό συναίσθημα θέλω σαν μικρό παιδάκι...

    Φιλιά και στους δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ν'αγαπάς;
    Με ποιον τρόπο;

    Να το δείχνεις;
    Με ποιον τρόπο;

    Ο άνθρωπος θέλει συνεχώς την επιβεβαίωση για να τονώνεται η αυτοεκτίμηση του...

    Προτιμώ το "σέβομαι & σ'εκτιμάω" παρά ένα ξερό "σ'αγαπάω"...

    Να μου προσέχεις!!

    Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πορκουπίνι, για να πω την αλήθεια, αυτή η ερώτηση με εκνευρίζει πάρα πολύ.
    Ιδιαιτέρως αυτό το "θα μ'αγαπάς"??? Δεν κατάλαβα δηλαδή, πρέπει να υπογράψω και συμβόλαιο, να δώσω εγγύηση καλής λειτουργίας και βεβαίωση διαχειριστικής επάρκειας???
    Κι άμα με ρωτήσεις δηλαδή αν σ'αγαπώ και -λέμε τώρα- δε σ'αγαπώ και στο πω ευθαρσώς, θα εκτιμήσεις την ειλικρίνειά μου ή θα με πεις σκληρή, άκαρδη και λοιπά, συναφή κοσμητικά επίθετα???
    Κι αν είμαι πονηρή και σου πω σ'αγαπώ και θα σ'αγαπώ για πάντα, όσο γυρίζει η γη και υπάρχει ο κόσμος και σου φουσκώσω το παραμύθι και με πάρεις μυρωδιά, θα καταλάβεις ότι το ζητούσε ο οργανισμός σου ή θα μου πεις πως ήμουν ψεύτρα κι εσύ ο αγνός και άδολος με πίστεψες???

    Συνεπώς, συντάσσομαι με καπετάνισσα...

    ...Ομιλούσα γενικώς και αορίστως, προς αποφυγήν οιασδήποτε παρεξήγησης!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σκαντζοχοιράκι μου γλυκό, τι όμορφη ανάρτηση! Εγώ θα σου αφιερώσω τους στίχους από αγαπημένο τραγουδάκι:
    "the greatest thing
    you'll ever learn
    is just to love
    and be loved in return"!!!
    Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ, ο βήχας και ο έρωτας δεν κρύβονται, ε; Και γιατί να κρυφτούνε δηλαδή; Σου εύχομαι ν' ακούς μόνο 'Ναι!' σε όλες τις ερωτήσεις σου...

    Για πάντα...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βαγγελάκο μου,
    να νιώθεις όλα τα "σ' αγαπώ" που λες και βάφτισέ τα όπως θες εσύ!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δήμητρα,
    συμφωνώ κι επαυξάνω!Ό,τι θέλω να νιώσω το έγραψα.Αυτό θέλω να καταφέρω!!!

    :-)

    Γιατί στα λόγια είναι όλα εύκολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Α ρε Νάντια μου,
    πώς με πιάνεις!!! χιχιχιχ!!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στιχο-Γιώργη μου,
    με κακομαθαίνεις!!!Είναι δυνατόν να μου λένε πάντα ναι?Θέλω και τα "όχι" μου καμιά φορά να μην τα βρίσκω όλα βολικά.Μ' αρέσει να παλεύω να κερδίσω κάτι...

    :-)

    Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν θελω να το λεω...Αλλα το νοιωθω...Και θα στο πω μυστικα...
    Μη με μαρτυρησεις...Ετσι;;

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΓΑΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΕΣ...

    Ουτε ορια υπαρχουν ουτε συνορα..
    Αλλοιως..Δεν ειναι αγαπες..

    Καθε μια..αφηνει χαρακια...
    Και στο τελος..Οι χαρακιες αυτες γινονται χρυσες...Μονη αληθινη περιουσια..!!!
    Αυτο ειναι αγαπη..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θέλετε να κλείσετε το blog σας?
    Ελάτε σε μας. Είμαστε οι καλύτεροι. Είμαστε οι φτηνότεροι.
    --------------------------------------
    Τιμοκατάλογος Υπηρεσιών:

    1) Θέλετε να κλείσετε αλλά διστάζετε και δεν το παίρνετε απόφαση?

    Σας αποστέλουμε πακέτο με μερικές παροτρύνσεις με το πόσο άσκοπο είναι να έχει κάποιος ένα blog. (Τιμή: 50 euro)

    2) Δεν μπορείτε να αποχωριστείτε τους σχολιαστές σας?
    Αναλαμβάνουμε να τους αποστείλουμε μερικά e-mails με δήθεν άσχημα λόγια που λέτε σε βάρος τους ώστε να νευριάσουν, να σας βρίσουν και έτσι να πάψετε να τους συμπαθείτε. (Τιμή: 155 euro)

    3) Φοβάστε μην πάθετε κατάθλιψη από το bloggo-σύνδρομο (σύνδρομο στέρησης του blogging)?
    Σας αποστέλλουμε κατάλογο με τα καλύτερα αγχολυτικά, ηρεμιστικά, υπνωτικά φάρμακα που υπάρχουν ώστε να μην κινδυνεύσετε. . (Τιμή: 100 euro)

    4) Φοβάστε ότι θα έχετε προβλήματα με την Google κλείνοντας το blog σας (δηλ. μην σας ζητάει αποζημίωση)?
    Φροντίζουμε να σας καθησυχάσουμε αναλαμβάνοντας εμείς την πληρωμή ενδεχόμενης αποζημίωσης. (Τιμή: 500 euro)

    5) Φοβάστε ότι θα έχετε προβλήματα με την Εφορία κλείνοντας το blog σας (δηλ. μην σας ζητάει περαίωση εργασιών)?
    Φροντίζουμε να σας καθησυχάσουμε αναλαμβάνοντας εμείς ενδεχόμενες περιπλοκές. (Τιμή: 1.500 euro)

    6) Φοβάστε μην έχετε πρόβλημα νοσταλγίας του blogging στο μέλλον?
    Σας δεσμεύουμε με συμβολαιογραφική πράξη να μας καταβάλλετε το ποσόν των 300.000 euro αν αποφασίσετε να ξανανοίξετε το blog σας κάτι που θα δράσει αποτρεπτικά ώστε να σας αναγκάσει να μην επιστρέψετε ποτέ.

    -----------------------
    Μην ξεχνάτε. Είμαστε οι καλύτεροι και οι φτηνότεροι. Συστήστε μας και στους φίλους σας.
    "IonnKorr BlogStop companies S.A"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το "για πάντα" πια!!!!
    Ακόμη και αυτό που το ρωτάει,γελάει από μέσα του!
    Σ'αγαπώ σήμερα,αύριο δε ξέρω.
    Και δε θέλω να ξέρω κιόλας!
    Αυτό το χιλιοδιαψευσμένο ΘΑ έχει κοροιδέψει κοινωνίες και κοινωνίες!
    Την ίδια στιγμή που το λες,έχεις υπογράψει το ψέμα σου!

    Φιλάκια σκαντζοχοιρούλι μου!Καλό βράδυ!Για σήμερα,αύριο δε ξέρω : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η αγάπη όταν υπάρχει διαχέεται με τρόπο εξαιρετικό,δεν χωράει σε ερωτοαπαντήσεις, φτάνει μια ματιά!
    Καλημέρα! Αγαπήστε είναι μεταδοτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος31/3/11, 6:38 μ.μ.

    To πάντα είναι μυθος!
    Οι λέξεις δεν αρκούν!
    Η ερώτηση αυτή....ειναι μάταιη αφου ολα συμβαίνουν μεσα μας!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαχαίρη μου,
    μακάρι να είναι όπως τα λες!!!Δυστυχώς, όταν πληγωνόμαστε ξεχνάμε πώς ήταν να αγαπάμε!!!

    Κάπου μέσα όμως υπάρχει ένα μικρό κομμάτι να μας θυμίζει εκείνο το συναίσθημα!Αρκεί να ψάξουμε καλα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χωροχρόνε μου,
    χαίρομαι που ξανάρθες!!!Μου έλειψες!!!

    :-))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ντριμεράκι μου,
    όλα θα βρουν το δρόμο τους!Κι η αγάπη που δεν έρχεται και η χαρά που νομίζεις πως σε ξέχασε!!!

    :-)

    Για όλες τις άλλες ώρες, εγώ είμαι εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όλγα μου,
    να το κάνουμε μπλουζάκι.Από μπροστά "αγαπάτε είναι μεταδοτικό" κι από πίσω "χαμογελάτε"!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κούλα μου,
    αυτό ακριβώς!!!Αγάπη με όλο σου το σύμπαν!!!Καμιά λέξη δεν μπορεί να την πλησιάσει καν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...