Μια (Παρένθεση) ρε παιδιά!!!

by 2:45:00 π.μ. 21 αγκάθια




Δεν ξέρω τί μ' έπιασε αυτές τις μέρες!Μια μελαγχολώ, μια χαζογελάω, μια κοιτώ στο άπειρο χαμένη και μια προσέχω τα πάντα γύρω μου...

Νιώθω πως ο κόσμος γύρω μας γκρεμίζεται κι εμείς μαζί του ακολουθούμε...Αίγυπτος, Λιβύη, αγώνες, θάνατοι, πόλεμος, ειρήνη, πείνα, αρρώστιες, ορφανά...Κι από την άλλη όλη η χαζομάρα του κόσμου μέσα σε ένα κανάλι (βλ.STAR) και η δηθενιά του πρέπει να διασκεδάσω για ν' αντέξω!!!

"Μας λείπει ο ήλιος", αλλά δεν κάνουμε κάτι να τον δούμε.Ούτε τα μαύρα μας γυαλιά βγάζουμε από τα μάτια, ούτε τις κουρτίνες τραβάμε, παρά μόνο καθόμαστε και "κοιτάμε τον κόσμο πίσω από τον φεγγίτη".

Για όλους εκείνους που δεν ξεχνάνε να ζουν και να θυμούνται!!!

Μάνα
Μ' άρπαξαν τα λιβάδια και με ξόδεψαν
Με ρούφηξαν τα χώματα κι οι δρόμοι
Πατημασιές για να με βρεις δεν άφησα
Στ' αγκάθια στρώνω χρόνια το σεντόνι
Μάνα
Αγύρτης ο καιρός και με κορόιδεψε
Φλουριά τα χρόνια κάλπικα και ξένα
κι εγώ πουλί που τα φτερά μου χάρισα
για δυο μικρές λακκούβες στον πυθμένα

Και τραγουδώ, μάνα
Και νοσταλγώ, μάνα
Τον ήλιο εκείνο που μου λείπει
Και δεν ξεχνώ, μάνα
Μόνο κοιτώ, μάνα
Τον κόσμο πίσω απ' τον φεγγίτη


Μάνα
Μελάνι και χαρτί ό,τι απέμεινε
στον κύκλο της ζωής που 'χω περάσει
Κι εγώ μποτίλια από όνειρα που ξέμεινε
Σε ράφι που κανείς δεν έχει φτάσει
Μάνα
Πιο πάνω απ' τις κορφές κι από τα σύννεφα
υπάρχουν φάροι που στο χτες κοιτάνε
Μα εγώ δεν έχω μάνα πια τα μάτια μου
και ξέχασα να ζω και να θυμάμαι

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

21 σχόλια:

  1. Ναι ρε φιλενάδα... Είναι πανέμορφο (πάλι αδιάβαστο με πιάνεις.. Τζάμπα μου 'βγαλες τ' όνομα...)

    Μία παράκληση μόνο..: Μη βλέπεις και πολύ τηλεόραση - αφού σε χαλάει και το ξέρεις...

    Ειδικά το STAR.... πως αντέχεις...;;;

    Καλημερούδια... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/3/11, 9:04 π.μ.

    μας λείπει ο ήλιος, ολική έκλειψη φαντασίας κι ελπίδας καλή μου φίλη, κι εμείς να τρέχουμε να προλάβουμε το... σήμερα? το χτες? το αύριο? ποιό αύριο! δε θέλω να φτάνω στο μηδενισμό, κρατάω ζεστή μέσα μου την ελπίδα αλλά ξέρεις είναι κάποιες στιγμές που θέλει κι αυτή μια...παρένθεση, μια ανάπαυλα απ' όλα αυτά που βομβαρδίζουν τα όνειρά μας!! γι' αυτό δε βλέπω ποτέ τηλεόραση, κι ας με κατηγορήσουν πολλοί για έλλειψη ενημέρωσης!!!

    μια καλημέρα μελωδική! από μένα κι ένα :) ελπίδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν απορώ, ούτε καταλαβαίνω
    πως συνεχίζω να υπάρχω μ' όλα αυτά
    θέλω να βγω από εδώ μέσα και όμως μένω
    σε μια ομίχλη που ναρκώνει την καρδιά

    Αυτες οι λέξεις περιγράφουν την δική μου διάθεση αυτες τις μέρες.
    Δεν απέχει πολύ απο την δική σου -μονάχα που εγω εχω κόψει την τηλεόραση (βλέπω επιλεκτικά) και ειδικά την αποχαύνωση και την δηθενιά του Star.
    Οταν θα σπάσει το απόστημα και η αγανάκτηση θα ξεχυθεί παντού αυτοί θα χάσουν τον ύπνο τους γιατί δε θα ξέρουν πως να μας αντιμετωπίσουν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το StarTV είναι το μακράν όλων καλύτερο κανάλι της Ελληνικής Τηλεόρασης. Να το βλέπετε όλη την μέρα. Ζείστε μαζί του. Αγαπήστε το σαν τον εαυτό σας.
    Οι ωραιότερες εκπομπές του βρίσκονται εδώ:

    ΠΡΩΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ
    Ενημερωτική – ψυχαγωγική εκπομπή με την Ελεονώρα Μελέτη.
    Η Ελεονώρα Μελέτη, ξεκούραστη, γεμάτη όρεξη, μας κρατάει καθημερινά την καλύτερη συντροφιά. Χιούμορ αλλά και ενημέρωση για όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε στο ξεκίνημα της ημέρας. Για όλα όσα συμβαίνουν ή πρόκειται να συμβούν στην ελληνική και διεθνή showbiz. Αποκλειστικές συνεντεύξεις με πρωταγωνιστές, αλλά και εξομολογήσεις και ιστορίες καθημερινών ανθρώπων.
    Μαζί της η «κοινωνική σχολιάστρια» Τζωρτζέλα Κόσσιαβα, που γνωρίζει όλα για όλους, ο Γιώργος Κασπίρης με τα πιο φρέσκα νέα της showbiz αλλά και τα άγνωστα παρασκήνια, η εντυπωσιακή Φλορίντα Πετρουτσέλι που ξετρυπώνει καθημερινά θέματα από το λαμπερό χώρο της μόδας, ο έμπειρος δημοσιογράφος Σπύρος Σιγούρος με αποκαλυπτικά ρεπορτάζ και αποκλειστικότητες. Καινούργια στην παρέα, η δημοσιογράφος του Star Δήμητρα Καλφούτζου, που παρουσιάζει ρεπορτάζ από τα τηλεοπτικά πλατό και τους τηλεαστέρες.

    ------------------------------------------
    ΦΩΤΗΣ – ΜΑΡΙΑ LIVE
    Ψυχαγωγική εκπομπή με τον Φώτη Σεργουλόπουλο και τη Μαρία Μπακοδήμου.
    Η νέα εποχή της εκπομπής του Φώτη και της Μαρίας βασίζεται στο χιούμορ και τη σάτιρα. Ένα θέμα που ξέρουν πολύ καλά και οι δυο τους. Εξάλλου στις δύσκολες καταστάσεις που περνάμε όλοι χρειαζόμαστε χαλαρά διαλείμματα. Αυτή είναι με δυο λόγια η φιλοσοφία της εκπομπής. Τα θέματα είναι πάντα γύρω από την επικαιρότητα. Επίσης καθημερινά σχολιάζουν αποσπάσματα διαφόρων εκπομπών και αστεία στιγμιότυπα, πολλά βίντεο από την εγχώρια και την ξένη σόου μπιζ. Καλεσμένοι που προέρχονται από όλους τους χώρους προκαλούνται να δώσουν μια ανατρεπτική συνέντευξη.
    Αρχισυντάκτης: Νικόλας Τουρουντούς
    Σκηνικά: Μιχάλης Αθανασιάδης
    Συνεργάτες on camera: Έβελιν Καζατζόγλου, Λουκάς Καρνής, Ιωάννα Κομματά, Γρηγόρης Μπάκας, Άθως Παπαλάμπρος, Γιάννης Πουλόπουλος

    --------------------------------
    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΖΕΙΣ
    Κοινωνική εκπομπή με την Τατιάνα Στεφανίδου
    Είναι η εκπομπή, που αποδεδειγμένα ξεχώρισαν και αγάπησαν οι τηλεθεατές τα τελευταία τέσσερα χρόνια και την περιμένουν κάθε μέρα πιστοί στο ραντεβού τους.
    «Αξίζει να το ζεις» είναι ο τίτλος που χαρακτηρίζει τον στόχο της εκπομπής. Βασίζεται στο ίδιο επιτυχημένο concept, αλλά έγινε καθοριστική ανανέωση:
    - πιο μεγάλη σε διάρκεια
    - πιο γρήγορος ρυθμός στα θέματα
    - συνεντεύξεις με ξεχωριστό ενδιαφέρον
    - ανθρώπινες ιστορίες με τη δική τους αλήθεια, που πολλές φορές ξεπερνάει τη φαντασία.
    Η Τατιάνα Στεφανίδου με το «Αξίζει να το ζεις» γίνεται και φέτος η καλύτερη απογευματινή παρέα. Υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας, συζητάει, προτείνει λύσεις, δίνει ευκαιρίες.

    ----------------------------
    SUPER STAR *
    Ψυχαγωγική εκπομπή με τη Χριστίνα Λαμπίρη.
    Η Χριστίνα Λαμπίρη δίνει τον καλύτερο εαυτό της για να κάνει ξεκούραστα, ευχάριστα τα μεσημέρια μας. Μια σταγόνα ανεμελιάς, ένα χαμόγελο ξεγνοιασιάς, δυο ώρες που τις περιμένει καθημερινά ο τηλεθεατής.
    Στο πλατό έρχονται οι συνεργάτες της Χριστίνας και παρουσιάζει ο καθένας το δικό του θέμα. Ρεπορτάζ και ήρωες της εγχώριας σόου μπιζ, αλλά και νέα από το αστραφτερό Χόλιγουντ. Ζωντανές συνδέσεις από τον χώρο του ρεπορτάζ, ενώ οι πρωταγωνιστές της «ιστορίας» φιλοξενούνται στο στούντιο.
    On Camera: Θοδωρής Ρακιντζής, Μαρία Ένεζλη, Αγάθη Ράντη, Βαλεντίνη Ράντη, Γιώργος Σόμπολος και για πρώτη φορά ενημέρωση για τα συμβαίνοντα, σοβαρά και ευτράπελα, στον ναό της δημοκρατίας από τον κοινοβουλευτικό συντάκτη Λάμπρο Παναγιώτου.

    IonnKorr, φανατικός τηλεθεατής του STAR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενημέρωση μόνο από το ίντερνετ. γλυτώνεις καμπόση ταλαιπωρία.
    πολύ ωραίο το ποίημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλά τύφλα νάχει ο Μαλέλης, μπροστά στο φίλο μας,IonnKorr!
    Κορίτσι μου γλυκό,πόσο όμορφα μοιράζεσαι τις σκέψεις σου!
    Έτσι με σκαμπανεβάσματα αναρωτιόμαστε οι περισσότεροι,παρέα όμως με την ελπίδα!
    'Ακουσα και ένιωσα πολλά...στη βόλτα μου εδώ!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στιχο-Γιώργη μου,
    το 'ξερα!χιχιχι!Δεν βλέπω πολύ τηλεόραση και το Star το έχω τόσο γραμμένο που το κουμπάκι στο τηλεκοντρόλ, είναι το πιο καθαρό...χαχαχα!!!

    Καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Silena μου,
    ήθελα να χώσω κάπου την παρένθεσή μου κι εγώ, γιατί αυτές τις μέρες με τις Απόκριες και τα ταξίδια, πάλι θα τα ξεχάσουμε όλα αυτά?Τα ξεχνάμε ποτέ τελικά ή απλά παραμυθιαζόμαστε?

    Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ για το κομμάτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Evil Chef,
    λες να ζήσουμε ξανά τις μέρες με τον Αλέξη?Ή τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο χειρότερα?Η πείνα και η φτώχεια οδηγεί τον άνθρωπο να κάνει πράγματα που δεν τα φανταζόταν ποτέ...
    Τα μόνα λεφτά που δε λυπάμαι είναι αυτά της νόβα.Προτιμώ να βλέπω πώς αναπαράγεται η ακρίδα, από το να βλέπω τα χάλια μας!!!

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χωροχρόνε μου,
    θα 'θελα να 'ξερα, αν έχεις δει έστω και μία από αυτές τις εκπομπές που μου παρουσίαζεις με τόσο ζήλο...Ποσοστά παίρνεις?Ή μήπως είσαι από αυτούς που πληρώνει η AGB με τα μηχανάκια στο σπίτι?χαχαχα!!!

    Ααααα, έτσι εξηγείται η οικονομική σου άνεση!!!χαχαχα!Το βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάνα,
    έχεις και το κατάλληλο nickname βρε για την περίσταση..Να σου πω την μαύρη μου αλήθεια, ούτε στο ίντερνετ κάθομαι να διαβάζω τα νέα.Τα σημαντικότερα ακούγονται ούτως ή άλλως!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλγα μου,
    και για μένα κάθε σου επίσκεψη είναι σημαντική!!!Αυτή η ελπίδα μας κρατάει όλους μέχρι το "μπαμ" που θα ακουστεί κι αυτή τη φορά θα είναι τρομακτικό...

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οπως λέει και η κολλητή μου,
    για όλα φταίει ο καιρός!!!!
    ;)
    κάτσε να σκάσει μύτη ο ήλιος και θα σου πω :))
    φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αφου δεν προλαβαινουμε να βρεθουμε απο κοντα,σιχτηρια(ουπς συγνωμη)
    σου στελνω απο εδω μια νιφαδα χιονιου για καλημερα!!!!
    ουιιιιινκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Nα πω ότι δεν έχεις δίκιο..;;
    Έχεις!Και μαζί σου!Αλλά είμαι σε εντελώς διαφορετικό mood,που πάσχισα να το βρω!
    Oπότε θα σου στείλω πολλά φιλιά και περιμένω και την απάντηση σου σχετικά με τον Eros!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος2/3/11, 4:06 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Miss Pink,
    εννοείται αυτό!!!Αν και μ΄αρέσει η μελαγχολία πού και πού, ανυπομονώ να μπει για τα καλά η άνοιξη!!!

    Καλα να περάσεις το 3ήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σοφάκι μου,
    δνε θα τελειώσει το μεταπτυχιακό?Θα σε χαίρομαι όποτε θέλω...

    Ετοιμάζω ταξίδι και δνε είσαι μαζί μου... :-(

    Αμάν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ντριμεράκι μου,
    δεν είναι στις προθέσεις μου να σου χαλάσω τη διάθεση...Η δική μου να δεις πού έχει φτάσει και ειδικά από αύριο που την κάνω για άλλες πολιτείες...

    χαχαχα!!!

    Καλά να περάσεις και με το καλό πίσω για εντυπώσεις!!!Τον Έρος στον χαρίζω...Δεν μου αρέσει...χιχιχιχιχι!!!

    Φιλιά πολλάααααααα, καλό 3ήμερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπατλεράκο μου,
    δεν έχω ιδέα, αλλά δεν θα σκάσω κιόλας...χαχαχα!!!

    Καλό 3ήμερο και καλή διασκέδαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να χαρείς όσο μπορείς το 3ήμερο σου!!
    Ή τελοσπάντων όσο διαρκέσει!
    Και να γυρίσεις πίσω με το καλό να μας πεις νέα!!

    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...