Ελενιάδα...

by 2:51:00 π.μ. 14 αγκάθια

-Ξημερώνει Τρίτη κι εσύ ακόμα για Κυριακές θα μιλάς?

-Έχεις δίκιο.Τί να κάνω?Δεν πρόλαβα να γράψω κάτι.Όλο το πρωί έτρεχα, μετά καφές με την παρέα, μετά φαγητό, διάβασμα του βιβλίου, μεσημεριανός ύπνος (μετά από καιρό), ξαναδιάβασμα του βιβλίου μετά μουσικής (Ναι Χωροχρόνε-Ιοnn, τον Steven πάλι άκουγα) και τέλος, βραδινή βόλτα για ποτάκι.Καλά μιλάμε για ΤΗΝ ερημιά...Όσο κόσμο είχε το πρωί με τα πιτσιρίκια μετά τον αγιασμό, άλλο τόσο ΔΕΝ είχε το βράδυ!χιχιχι!

Το πρωί που λες, πήγα στην ΤΑΔΕ υπηρεσία με την κολλητή μου.Για να δεις τί καλό (ζώον) παιδί που είμαι, περίμενα υπομονετικά στην ουρά μια ώρα ακριβώς για να πάρω ένα χαρτί που ο υπάλληλος, θα μου το έδινε σε κλάσματα δευτερολέπτου.Τρελός μαζοχισμός!

-Καλημέρα Ε. Θέλω το τάδε χαρτί...
-Καλά ρε Έλενα, περίμενες τόοοοση ώρα γι' αυτό?
-Ε, δεν πειράζει...
Μου το δίνει (σε δέκατα δευτερολέπτου)...
-Είναι δυνατόν να περίμενες τόοοοοση ώρα γι' αυτό?(Πληροφορίες λένε ότι ο υπάλληλος ακόμα αναρωτιέται...χιχιχι!!!)
-Δεν πειράζει, το διασκέδασα στην ουρά...

Αν δεν έχετε κάτι πολύ σημαντικό να κάνετε και δεν βιάζεστε ιδιαίτερα, την επόμενη φορά που θα πάτε σε κάποια υπηρεσία, παρατηρήστε τον κόσμο γύρω σας, τα γραφεία, το κτίριο!Γέλασα τόσο πολύ με μερικούς εκεί μέσα...

Φράση υπαλλήλου που δεν ξέρει τί του γίνεται...

"Εγώ δεν χρειάστηκε να εκπαιδευτώ γι' αυτό το πόστο.Σε 2 ώρες μου τα έδειξαν και τα έμαθα.Ε, τί είπαμε κάνω εδώ πέρα?Ααααα..."

Του πηγαίνω κάτι χαρτιά για πρωτόκολλο.
-Αυτά όπως μου τα δίνετε, θα τα πάω στο ΙΚΑ?
-Δεν ξέρω κοπέλα μου.Εγώ θα στα δώσω κι εσύ κάντα ότι θες!"

Αυτός είσαι!!!Κι αυτόν ΕΓΩ κι ΕΣΥ τον πληρώνουμε...Νααα!(Μόλις με φασκέλωσα...)

Θα' θελα πάρα πολύ ρε μάπα να τα κάνω κομφετί και μετά μ' ένα τσιμπιδάκι να τα χώνω ένα, ένα στην....μύτη σου!!!(Πολύ Ταραντίνο βλέπω...)

Ε, μα!Τα θέλει η ...μύτη του!

Μετά από μια βόλτα σε διάφορες άλλες υπηρεσίες, αποφασίσαμε με την κολλητή να πάμε για καφέ.Τόσο πιτσιρίκι με βιβλία μαζεμένο είχα καιρό να δω...Περίμενα να βγει κανάς Παπάς από το βάθος με την αγιαστούρα του και ν' αρχίσει το "Σώσον Κύριε τον λαόν σου...".Αφού νόμισα ότι μεταφέρθηκε ο αγιασμός στις καφετέριες!!!χιχιχι!

Καλή αρχή να ευχηθώ στα πρωτάκια κυρίως...Μην βιάζεστε βρε να μεγαλώσετε...Δεν βλέπετε τί τραβάμε οι Μεγάλοι?Και μην ακούσω κανέναν να θέλει να γίνει Δημόσιος Υπάλληλος, τον έφαγα!!!

ΥΣ.Διαβάζω το βιβλίο "Δέκατη Φωτογραφία" του καλού μου φίλου Γιώργου Παυλίδη (κατά κόσμον GiP).Θα αναφερθώ εκτενέστερα, όταν το τελειώσω, αν δεν με "τελειώσει" εκείνο πρώτα από την αγωνία...Αχ, βρε Γιώργο τί με κάμνεις???χιχιχι!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

14 σχόλια:

  1. Εύχομαι σε όλα τα παιδάκια, να γίνουν κομματόσκυλα και να μπουν σε μια καλή θέση... π.χ σε ένα Υπουργείο !!!! :ΡΡ

    ΥΓ: Πλάκα κάνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε κακέ άνθρωπε, δραπέτη και ξενύχτη, πιπέρι θα σου βάλω στο στόμα!!!

    χιχιχι!!!

    Να μας δω το πρωί θέλω που θα κουτουλάμε από τοίχο σε τοίχο για να βρούμε την τουαλέτα!

    χιχιχι!

    Καλο ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/9/10, 9:56 π.μ.

    Όλα τα περίμενα πορκουπινάκι αλλά ότι θα είχατε τέτοιου είδους προβλήματα στο Κιλκίς δεν το περίμενα. Ανοήτως τα νόμιζα προνόμιο των μεγαλουπόλεων.

    Σε ευχαριστώ για τη διαφήμιση του βιβλίου μου που μου την κάνεις αφιλοκερδώς.

    Α.... ναι... Σου κατέθεσα τα 250.000 Ευρώ που μου ζητούσες τόσο επίμονα. Στις νήσους Καϊμάν, όπως ήθελες !!

    ΠΟΛΛΑ γέλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμμμ σκέφτομαι πολή σοβαρά να γίνω δημόσιος υπάλλληλος :P χιχιχιχιχιχιχιχιχι
    Σμόυάτςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιώργο μου,
    οι ανόητοι σ' αυτοί την χώρα βασιλεύουν κι οι περισσότεροι είναι δημόσιοι υπάλληλοι.

    Θα σου στείλω μια κάρτα από τα εξωτερικά-εξωτικά, για να δεις τί χουβαρντού που είμαι...χιχιχι!!!

    Πολλές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστέρι μου,
    στο απαγορεύω...Αν και δεν με συμφέρει μιας και με σένα θα έχω και μέσον!!!

    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αστο.. ούτως ή άλλως εκολαπτωμενοι Έλληνες είναι οπότε σαν και εμάς θα γίνουν και αυτά….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερούδια George!!!

    Πόσα παραδείγματα δυστυχώς έχουμε μπροστά μας!!!

    Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα γεμάτη μουσικές και...τρίχες!χιχιχιχι!(δύσκολος κι αυτός ο χειμώνας!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γραφειοκρατία Ελληνικού Κράτους

    Ναι, ένας από τους Ωκεανούς της Γης (οι άλλοι είναι ο Ατλαντικός, ο Ινδικός, ο Αρκτικός και ο Ειρηνικός)!!!!!!!!!!

    χα..χα..

    Καλά στην αρχή είσαι ακόμα.

    Ρώτα και μας που την τρώμε καθημερινά στην μάπα στην Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χμ!
    Κοίτα να δεις τι συμβαίνει τώρα...
    Εσύ μεταφέρεις τον πόνο σου, κι εγώ έχω σκάσει στα γέλια!!!
    Δεν θα με μισήσεις όμως ναι;;;χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πρίν χρόνια μια φίλη μου ήταν στα ΕΛΤΑ...
    και παραιτήθηκε!!!
    είχε φρικάρει..
    μου έλεγε πως έχει δύο επιλογές εκει μέσα:
    1) να γίνει σαν τους υπόλοιπους
    2) να κάνει την δουλειά όλων
    δεν μπόρεσε τίποτα απο τα δύο και έφυγε..
    άλλες εποχές βέβαια.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία ιδέα: "Ουρότσαρκα"!!
    Όχι, όχι δεν έχει σχέση με τουαλέτες αλλά Με τις ουρές στο δημόσιο.
    "Ελένη που θα πας το πρωί;"
    "Α! Τίποτα μπαμπά. Μια ουρότσαρκα με την κολλητή μου μπαμπά."
    "Καλά Ελένη αλλά να προσέχεις τον πισινό σου."
    "Τον πισινό μου; Τι λες μωρέ μπαμπά; Τι έχει ο πισινός μου;"
    "Αν δεν προσέχεις θα σου φάει την θέση"
    Οι ουρές λοιπόν..Αφού δεν μπορούμε να τις αποφύγουμε ας τις απολαύσουμε που λένε.
    Ξαναλέω γράφεις πολύ όμορφα.
    Α! Διαβάζεις Παυλίδη ε; Μπράβο αξίζει. Το βιβλίο εννοώ! χε χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτοί είμαστε γι αυτό μας
    μπιπππππ όλοι! Ελληνικό κράτος
    ^%$%$&^%^&*&*(()
    Ασε μην αρχίσω πάλι!
    Να πω καλή εβδομάδα ή είναι αργά;;;
    Φιλιά πολλά γλυκό μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχωρέστε με εσείς που δεν απαντώ στα σχόλια σας σήμερα...

    Το κεφάλι μου όμως έχει αδειάσει σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...