Η επιστροφή της Άσωτης!!!

by 12:19:00 π.μ. 31 αγκάθια
Στρώστε τα κόκκινα χαλιά.Κουρδίστε την μπάντα του Δήμου.Φωνάξτε τα κανάλια και τα ραδιόφωνα...

..........Γ Υ Ρ Ι Σ Α Α Α Α Α Α Α Α Α Α................



Μάθατε κάτι συγκλονιστικό να έγινε στον κόσμο?Όχι φυσικά!Είδατε τί καλά τα καταφέραμε με τον κολλητό?(βλ. προηγ. ανάρτηση)χιχιχι!

Από χθες προσπαθώ να ξεκουραστώ.Δεν έχω κοιμηθεί όσο θα 'θελα, αλλά τα καταφέρνω.Δυσκολεύομαι να πάω από τον έναν καναπέ στον άλλον, αλλά βάζω τα δυνατά μου... :-)

Θέλετε να μάθετε τί έκανα ή τί δεν έκανα?Ήμουν στην πρωτεύουσα για κάτι δουλειές με τον μπαμπά μου και τη γιαγιά μου.Για την ακρίβεια, τις δουλειές τις είχε η γιαγιά μου.Εγώ με τον μπαμπά μου ήμασταν η τσόντα στην υπόθεση...Σαν να πήγαμε 5ήμερη ένα πράγμα.Κι αν αναρωτιέστε, περνάω πάντα πολύ καλά με τον μπαμπά μου που μου κάνει όοοοολα τα χατήρια και μου φέρεται σαν να 'μαι 10χρονο...Πώς να το κάνουμε, έτσι είναι αυτά...



Δευτέρα χαράματα ξεκινήσαμε με το αυτοκίνητο για να πάμε πρώτα στην Αιδηψό για κάτι χαρτιά.Σε δυο λιμάνια πήγαμε, δυο καράβια αλλάξαμε.Τί όμορφο μέρος!!!Μέσα στην νεολαία και τη ζωντάνια...Γεροί να είμαστε να πηγαίνουμε μετά τα 70 μας να καλοπερνάμε.


Μεσημεριάσαμε!Πήραμε το καραβάκι, πιάσαμε μετά από κανά 45λεπτο στεριά και κατευθυνθήκαμε προς Αθήνα.Τί βαβούρα!Τί κόσμος!Τί βρώμα!Τί καυσαέριο!Πώς ζείτε ρε παιδιά εκεί κάτω?Τέσπα!Αφήνουμε τα άσχημα και περνάμε μόνο στα καλά!

Θα μπορούσα να σας γράψω όλο το πρόγραμμα μου, αλλά κι εσείς βαριέστε να διαβάζετε κι εγώ να γράφω.Το θέμα είναι ότι πέρασα ανέλπιστα καλά.Πήγαμε στο μουσείο της Ακρόπολης, στη Βουλή, μπήκαμε εντελώς κουφά στα λεωφορεία "Hop On-Hop Off" σαν τουρίστες κανονικά και γενικότερα τρέχαμε όλη τη μέρα με τον μπαμπά μου που μετά από ένα δύσκολο καλοκαίρι, αρχίσαμε επιτέλους να το διασκεδάζουμε.Γνώρισα πολύ κόσμο (παππούδες κ γιαγιάδες κυρίως) κι επιφυλάσομαι να γνωρίσω κι άλλους, την επόμενη φορά που θα κατέβω-όχι παππούδες!!!(Τί έχω ν' ακούσω τώρα!!!)

Σας ευχαριστώ όλους για την επίσκεψή σας και τα σχόλια που μου αφήσατε!Διάβασα τις αναρτήσεις των περισσοτέρων από σας κι ήσασταν καλή παρέα μπορώ να πω το βράδυ στο ξενοδοχείο.

Λοιπόν!Ετοιμαστείτε, γιατί τώρα που γύρισα δεν θα σας αφήσω σε χλωρό κλαρί!χιχιχι!

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

31 σχόλια:

  1. Χαίρεται!!

    ναι είμαι ο πρώτος!!

    Εξαιρετική ανάρτηση γεμάτη ένταση & εικόνες...

    Μια χαρά εκδρομούλα πήγες στην πρωτεύουσα!!

    όσο για το πως ζούμε??

    ο καθένας προσαρμόζεται με τους ρυθμούς της αθήνας..

    καλή συνέχεια!!

    μ'εκτίμηση

    υγ.είμαι ο αριθμός 17.777!!

    ωραίος αριθμός!!

    υγ.2. σου αφιερώνω το "μέλυδρον" από ΠΥΞ ΛΑΞ λόγω της θάλασσας που έχεις βάλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε ξενύχτη!
    Καταρχάς καλωσόρισες!Είδα και το προηγούμενο σχόλιο σου!Δεν κοιμάσαι ή τώρα γύρισες από έξοδο;

    Καλό μας ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλωσήρθες!!!

    Καλοπέρασες στα... μέρη μας (αν μπορώ να το λέω αυτό που πλέον, σχεδόν... δεμένη και πάλι το σκέφτομαι για το κέντρο).
    Η διήγησή σου, τόσο ζωντανή, γλαφυρή... Περιμένω/ουμε περισσότερα από την...5ήμερη!!! :)))

    Φιλιά! ~ Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπα!!Είχες φύγει;;;;χαχααχα
    Αρχίζω να μοιάζω του Ιονν μου φαίνεται!!!
    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πότε θα ξαναφύγεις?
    Μια χαρά ήμασταν χωρίς εσένα.
    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Vangel
    να πάρεις λαχείο στο 7.Κι αν κερδίσεις, ξέρεις εσύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γναγ,
    γιατί το λες αυτό?Σου έχω φερθεί άσχημα εγώ?Έχεις παράπονα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντρουσίλα μου,
    καλημερούδια.Θα γράψω σίγουρα κι άλλα από την 4ήμερη, γιατί έχω τόσα πολλά να πω!!!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανταίε μου,
    να τις κόψεις τις κακές συναστροφές!!!Αν γίνεις σαν τα μούτρα του IONN-Αμυγδάλου (που τον λέω τελευταία) πάει χάθηκες μεταξύ χώρου και χρόνου, μαύρης τρύπας και δεν συμαζεύεται!!!

    Πρόσεχε!χιχιχι!

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε Χωροχρόνε-IONN-Αμυγδάλου!

    Μου ΄φαγες τη ζωή!!!Αφού δεν μπορείς χωρίς εμένα, γιατί το παλεύεις και δεν το απολαμβάνεις?χιχιχι!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέραααα!

    Τι όμορφες φωτογραφίες! Γέμισε το μάτι γαλάζιο ε? :)

    Να περνάς πάντα έτσι όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε συγχωρώ που ήρθες και δεν μας έκανες την τιμή να τα πούμε απο κοντά μόνο κ μόνο επειδή πέρασες τέλεια με τον μπαμπά σου! :p
    Καλώς ήρθες σκατζοχοιράκι μας!
    Καλά οι φωτογραφίες είναι ταξιδιάρικες και μελαγχολικές (με την καλή ένοια) χαχα
    Πολλά φιλιά ομορφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν μου λες...;;; για να σου γραψει καμια κληρονομια πηγατε με την Γιαγια; Αν ναι να ξερω να σου κανω προταση γαμου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος25/9/10, 11:09 π.μ.

    Καλήμερα ΣΑΣ

    Έτσι τυπικά, από απόσταση...

    Χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Sunny μου,
    έχω κι άλλες, αλλά για άλλη ανάρτηση! :-)

    Κι εσύ να περνάς όμορφα!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσούλι μου,
    και να 'σουν μόνο εσύ!!!Κι άλλοι μου θύμωσαν, αλλά τί να κάνω?Ανωτέρα βία!!!

    Την επόμενη φορά θα τα πούμε από κοντά σίγουρα!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Geo,
    χμμμμ!!!Κάτσε να σκεφτώ τί με συμφέρει ν' απαντήσω...

    Ναι, ναι μου έγραψε το ρετιρέ κάτω από την Ακρόπολη....λοιπόν?

    I do!I do!I do!

    χιχιχι!

    ΥΣ.Δεν ντρέπεσαι που μου θες και προίκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κύριε Γιώργο,

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ κι ΕΣΑΣ!!!

    (σκέτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος25/9/10, 12:40 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλως την...
    Το χαλί ήταν στο καθαριστήριο ...
    Η μπάντα απεργεί γιατί λόγω κρίσης έχει να πληρωθεί από τα Χριστούγεννα...
    Τα κανάλια με ρώτησαν πόσους νεκρούς θα έχει το θέμα και όταν τους είπα κανέναν μου το κλείσανε κατάμουτρα...
    Άλλα άσχετα με την παταγώδη μου αποτυχία να έχω στην διάθεση σου αυτά που ζήτησες θα σου πω μόνος μου ένα φτωχό κάλως όρισες... :) :D ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ θα είμαι παπούδι party animal!!

    Όταν λες δεν θα μας αφήσεις σε χλωρό κλαρί τι εννοείς;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπατλέρακο μου,
    άστα να πάνε!Ποιός πρόσεχε ποιον ήμασταν!!!

    Το θέμα ήταν ότι περάσαμε πολύ καλά κι ο μπαμπάς ανέβηκε ψυχολογικά αρκετά!

    Καλώς σε βρήκα βρε...ξέρω έσκασες χωρίς εμένα!!!

    χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ιανέ μου,
    ¨φτωχό" το καλωσόρισμα σου?Πιο ζεστό και πιο γλυκό δεν έχω...

    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ..

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δραπέτη μου,
    μας φαντάζομαι στην Αιδηψό με τα μπαστουνάκια και τα πι μας και γελάω...Μακάρι να φτάσουμε σ' αυτά τα χρόνια και να 'χουμε αντοχές!Η γιαγιά μου είναι 87 χρονών κι ακόμα τρέχει σε συμβούλια για να κατλάβεις!Ένα γονίδιό της δεν θα πήρα???χιχιχι!!!

    Όσο για το "κλαρί"...άσε και κάτι για έκπληξη...χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. http://www.youtube.com/watch?v=kGEHIGiec9E

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ στο επίσημο με τους χωροχρόνους!!
    Αλήθεια η μπάντα του Δήμου πως κουρδίζεται; Αν μου το πεις αυτό εγώ θα πάω τώρα με ότι μέσο βρω και θα σου κάνω καντάδα κάτω από το παραθύρι σου με την συνοδεία την μπάντα του δήμου, τον Ιονν και Γιώργο μαζί.
    Καλό χειμώνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος25/9/10, 9:23 μ.μ.

    Πολύ επισημότητα !! Καλά λέει ο Χριστόφορος !!

    Αλλά που να ξέρει... κλαψ !

    ... Τι διέλυσε τη μακροχρόνια σχέση μας... κλιψ !!

    ... τι άφησε 15 παιδιά ορφανά στους πέντε δρόμους... Κλεψ !!

    ... τι με έκανε να πουλάω μαντηλάκια στα φανάρια, ο χονδρός και ανήμπορος γέρων για να ανταπεξέλθω με δικηγόρους... Κλοψ !!

    Με εγκατέλειψε κυρίες και κύριοι... 15 παιδια... τα 6 μόνο δικά μου αλλά τα είχα αναγνωρίσει όλα...

    'Αλλος πηδούσε και άλλος πλήρωνε εδώ μέσα... Άμερικαν μπαρ... Δυο δουλειες έκανα για να τα βγάλω πέρα ο τάρανδος !!

    Και αυτή... πριν λίγες μόνο μέρες... ήρθε Αθήνα... και αντί να προστρέξει... μπήκε σε τουριστικόν λεωφορείον μετα του Πατρός της και έβλεπε τη θέα !!

    Δεν μπορώ να συνεχίσω... Με πνίγει ο καυμός...

    Η νυχτιά με καταπίνει
    κι όλα μέσα μου τα σβήνει...
    μια πληγή που δε μου κλεινει...
    Με επτυσε το Πορκουπίνι
    που γυρνά με το πατίνι !!

    Πολλά γέλια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαμούνι,
    δεν παίζεσαι!!!Όντως παραγύρισα!

    χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ! βρε Χριστόφορε!Αχ!

    Κι εγώ που νόμιζα ότι χρησιμοποίησα κανά σπουδαίο μουσικό όρο, ήρθες και μου το χάλασες!

    Για να επανορθώσεις, παρακαλώ όπως μαζέψεις την παλιοπαρέα σου και έρθεις κάτω από το παραθύρι μου για την καντάδα που έταξες!!!

    χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιώργο μου δεν παίζεσαι!!!

    Άντε ας κόψουμε τις βλακείες, αφού μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε, ας το πάρουμε απόφαση πως μαζί θα βαδίσουμε σ' αυτήν την ρημαδοζωή...Κι αν κάνω και μια στάση εδώ και κει καμιά φορά, ε κάνε λίγο τα στραβά μάτια!!!10 βαθμοί μυωπίας να πάνε χαμένοι?χιχιχι!!!

    Φίλοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...