Χιονίζει επιτέλους!!!

by 11:50:00 μ.μ. 1 αγκάθια

Επιτέλους χιονίζει και στην πόλη μου, το Κιλκίς κι αρχίζει και το στρώνει!Καλά, έρχεται και Σαβ/κο, ποιός μας πιάνει!!!Θα δω επιτέλους άσπρη μέρα μ' όλη αυτή τη μαυρίλα των τελευταίων ημερών και θα διασκεδάσω.Θα φτιάξω έναν χιονάνθρωπο και θα παίξω χιονοπόλεμο να βγάλω το άχτι μου.
Έχω "καθαρίσει" πολύ κόσμο πάντως ως "Assassin".Το παίζει κανείς άλλος εκεί έξω?(Θεέ μου, πόσο πρόστυχο ακούστηκε αυτό!!!χιχιχι).Το τελειώνω σε λίγο και να δω τί θα κάνω μετά.Έχω παίξει άπειρες ώρες, γιατί κρατάει και πάρα πολύ και είναι σίγουρα από τα καλύτερα παιχνίδια!Άντε πάω για συνέχεια...Θα επανέλθω με φωτος από το χιονισμένο τοπίο!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 σχόλιο:

  1. ζηλεύω για το χιόνι :( εδώ, στη πρωτεύουσα, έχει να ρίξει 2 χρόνια. Κάνει, βέβαια, απίστευτο κρύο. Φιλιά, ελπίζω να πέρασες καλά το Σ/Κ. Περιμένουμε χιονισμένες φωτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...