"Αγορά" μόρφωσης!!!

by 12:54:00 π.μ. 3 αγκάθια


Και μετά από την "ευχάριστη" (?) μουσική ανάρτηση, ας επιστρέψουμε στα παλιά καλά μας θεματάκια.Δυο καλές αγορές έκανα αυτές τις μέρες.Η μία ωφελεί το μυαλό και η άλλη...εεε...πάλι το μυαλό αν το καλοσκεφτείς!!!Πήρα το ορθογραφικό λεξικό του Μπαμπινιώτη που μου κόλλησε εδώ και λίγο καιρό και πήρα και το "Assassin's Creed II" για το PS3.Τώρα, τί κουλός συνδυασμός είναι αυτός, ξέρω σας μπέρδεψα.Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ η ορθογραφία κι επειδή βαριέμαι να διαβάσω κάτι λογοτεχνικό, είπα να ξεκινήσω με το λεξικό.Όλο μπροστά από τον υπολογιστή κάθομαι στη δουλειά μου και μου την έδωσε.Το μόνο κακό με το συγκεκριμένο λεξικό είναι που δυστυχώς δεν ερμηνεύει τις λέξεις κι έτσι μαθαίνω πώς γράφονται κάποιες που δεν ξέρω, αλλά δεν έχω ιδέα το τί σημαίνουν.Κάποια στιγμή θα πάρω και το ερμηνευτικό του, γιατί όπως λέει και η κολλητή μου "κανένα λεξικό δεν πάει χαμένο!".
Τώρα για το παιχνίδι, τα λόγια είναι περιττά!Αφού τελείωσα το Νο1, θα μου ξέφευγε το δεύτερο?Έχω να "καθαρίσω" πολλούς ακόμα και να πάρω το αίμα μου πίσω!Να θυμήσω ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι για παίκτες άνω των 18, γιατί ρε παιδιά πολύ αίμα!!!Παίρνεις τις χατζάρες και δεν αφήνεις κανέναν.Απίστευτα γραφικά, μοιάζει πραγματικά με ταινία.Μακάρι να μπορούσα να το κάνω αυτό και στην πραγματική ζωή.Να σβήσω μεμιάς από το μυαλό μου ανθρώπους που μόνο κακό μ΄έχουν κάνει τόσα χρόνια και να μην τους ξαναδώ ποτέ μπροστά μου!Θα τα καταφέρω όμως!Κι αν όχι, έχω ελπίδες με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας.Όλο και θα βρουν κανένα τσιπάκι να μου εμφυτέψουν για να διαγράψω όλα τα άσχημα.Για την ώρα, βοηθάει πολύ το αλκοόλ...ε?

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

3 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο blog!!!συγχαρητηρια!!!

    http://blogaroume.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!Στο μπλογκ μου ξεδίνω και προσπαθώ να βγάλω τον καλό μου εαυτό!Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...