Για κάθε πικραμένο!!!

by 11:24:00 π.μ. 1 αγκάθια
Γύρισα σπίτι χθες το βράδυ πτώμα από την κούραση, έκανα το μπανάκι μου και κάθησα για λίγο να δω λίγη τιβού!Για καλή μου τύχη έπεσα στο MAD και είδα το παρακάτω κλιπάκι...Μου 'φτιάξε τη διάθεση.Στην αρχή νόμιζα ότι πρόκειται για κάποια παροδεία, αλλά δυστυχώς έκανα λάθος.
Είναι κανονικό γκρουπάκι και δεν ξέρω τί ρόλο βαράει ο τραγουδιστής, αλλά έχει μεγάλο καημό το παλικάρι.Πήρε το σπαθί από την Uma (αφού σκότωσε τον Bill) και ψάχνει την γκόμενα που τον παράτησε ή την πήρε ο διάβολος τελοσπάντων και χτυπιέται ο κακομοίρης στα χωράφια και στα νεκροταφεία για γίγαντες (τόσοι σταυροί, ούτε το Πάσχα!).Αν είσαι πρόσφατα χωρισμένος, μάλλον θα αγγίξει την ψυχούλα σου (από τον πόνο σου δεν στέκεις καλά, γι' αυτό δικαιολογείσαι).Διαφορετικά, είμαι σίγουρη ότι θα γελάσεις πολύ, μα πάρα πολύ...

(στα παραπάνω σχόλια θα ήθελα να εξαιρέσω τους οργανοπαίχτες του σχήματος, μόνο και μόνο γιατί είναι ωραία παιδιά και συμπαραστέκονται στον φίλο τους...)

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 σχόλιο:

Έτσι απλά μου σχολίασαν...