"Όπου υπήρχε καπνός........"

by 11:53:00 μ.μ. 0 αγκάθια

Από 1η Ιουλίου κομμένο το τσιγαράκι με το καφεδάκι και το ποτάκι μέσα!Όπου μέσα, βλέπε κάθε κλειστό δημόσιο χώρο.Είμαι αντικαπνίστρια από τα γεννοφάσκια μου (το έγραψα σωστά;) κι έτσι δεν με πολυαπασχολεί το θέμα.Μια ζωή ανέχομαι τον καπνό των γύρω μου, γιατί είναι συγγενείς και κολλητοί!Οπότε, τί να κάνω, "παθιάζομαι" μαζί τους (εξού και ο παθητικός καπνιστής)!
Σίγουρα είναι σκληρό μέτρο, αλλά δεν τον φοβάμαι τον Έλληνα!Θα βρει το "παραθυράκι" του, θα τ' ανοίξει κι αντί για καθαρό αεράκι, θα μπει άνετα ο καπνός μέσα σε όλους τους χώρους.Αυτό που με τρομάζει όμως ιδιαίτερα, είναι όσα άκουσα και είδα στην εκπομπή "Πρωταγωνιστές" (γειά σου ρε Θεοδωράκη με τα ωραία σου!!!) χθες το βράδυ.Δυο ώρες σου λέει σε νυχτερινό μαγαζί, για μένα που δεν καπνίζω, ισοδυναμεί μ' ένα πακέτο τσιγάρα!Γιατί ρε φίλε δηλαδή;Γιατί να δηλητηριάζομαι με τη δικιά σου βλακεία;Γιατί να υποφέρω και να παρακαλάω να έρθει το καλοκαίρι για να κάθομαι μονίμως έξω από τα μαγαζιά;
Καλά, το βλέπω να 'ρχεται!!!Χαμός θα γίνει πάλι!Ελπίζω μόνο οι φίλοι μου να το δουν σαν μια καλή ευκαιρία να το κόψουν το ρημάδι επιτέλους!Θα βάλω κι εγώ το χεράκι μου!χιχιχι!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...