Σας αρέσουν οι Απόκριες;

by 10:29:00 π.μ. 2 αγκάθια


Για μένα ήταν και θα είναι μια παράξενη περίοδος, αυτή των καρναβαλιών.Ανάλογα με την ψυχολογία και τη διάθεση, άλλοτε μου αρέσει κι άλλοτε πάλι όχι.Το σίγουρο είναι ότι είναι μια ωραία πινελιά για διασκέδαση και μια καλή δικαιολογία για έξοδο από το σπίτι (για όλους εμάς που έχουμε μουχλιάσει μέσα)!!!


Μικρή θυμάμαι με το ζόρι να με ντύνει η μαμά μου για να πάω στις παιδικές εκδηλώσεις, όπου τελικά έπαιρνα θάρρος και διασκέδαζα, λίγο πριν το τέλος της βραδιάς!Μέχρι και το δημοτικό σαν κοριτσάκι κι εγώ, πέρασα απ' όλα τα στάδια των τότε στολών... Κοκκινοσκουφίτσα, Ινδιάνα, Άνοιξη.


Στο γυμνάσιο μεγάλωσα κι έγινα παιδί των λουλουδιών και μια άλλη χρονιά προβιβάστηκα σε γιατρό!!!Μετά από εκεί, το χάος!Δεν ξαναντύθηκα για αρκετά χρόνια, ώσπου μεγάλη πια, έψαχνα να βρω πιο "έξυπνες στολές" για να "καταπλήξω τα πλήθη".


Για φέτος δεν βρήκα ακόμα κάτι έξυπνο.Ούτε η παρέα μου.Είναι πάντως η χρονιά που υπάρχει διάθεση για ντύσιμο, πειράγματα και τρελλό ξεφάντωμα!!!Για να δούμε, τί θα αποφασίσουμε!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 σχόλια:

Έτσι απλά μου σχολίασαν...