Παρασκευή και 13 VS Αγίου Βαλεντίνου

by 10:03:00 π.μ. 0 αγκάθια



Φτου,φτου,φτου!Γρουσούζικη μέρα η σημερινή για πολλούς.Μέχρι στιγμής, όλα καλά εδώ.


Κοιτώντας πίσω, δεν θυμάμαι να μου έχει συμβεί κάτι άσχημο τέτοια μέρα.Περισσότερο την έχω συνδυάσει με κινηματογραφικές "νύχτες τρόμου", παρά με κάποιο κακό γεγονός.Όταν ήμαστε στο δημοτικό με τον αδερφό μου, πήραμε τον πρώτο μας υπολογιστή, έναν AMSTRAD 128Κ (αδιανόητο το 128 ε;) και είχαμε μέσα σε όλα τα παιχνίδια και το "Friday 13th".Ψάχναμε σε μια κατασκήνωση μέσα σε ένα δάσος να σώσουμε κάτι μικρά ανθρωπάκια, ενώ παράλληλα ο Jason μας κυνηγούσε.Τα γραφικά άθλια για τα σημερινά δεδομένα, αλλά η μουσική του ακόμα βουίζει στα αυτιά μου.Πολύ τρομακτική!


Anyway!Ας μην γινόμαστε λοιπόν προληπτικοί κι ας μη χαλάμε τη διάθεσή μας για μια μέρα!Άλλωστε αύριο ξημερώνει μια αγαπησιάρικη μέρα!!!Του Αγίου Βαλεντίνου!Ερωτευμένοι όλου του κόσμου ενωθείτε!Δεν θα πω αν το βλέπω αρνητικά το όλο θέμα με τον Βαλεντίνο, γιατί σήμερα έχω κέφια!Και τί έγινε δηλαδή, αν μια συγκεκριμένη μέρα το χρόνο πάρεις ένα λουλούδι και μια κάρτα;Ας μην το κάνουμε μεγάλο θέμα κι ας το απολαύσουμε με τον καλό μας ή με την καλή μας!Καλή μας διασκέδαση!!!




elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...