Ένα νανούρισμα για λίγους!

by 9:58:00 μ.μ. 0 αγκάθια


Ένα νανούρισμα για μεγάλα παιδιά που δεν φοβούνται να κοιμούνται μόνα το βράδυ.Εντάξει, το παραδέχομαι, εγώ δεν είμαι ένα από αυτά τα παιδιά.Θα σκεπάσω τα πόδια μου με την κουβέρτα ή το σεντόνι για να μην μου τα αρπάξει το τέρας κάτω από το κρεβάτι, θα κλειδαμπαρώσω πόρτες και ντουλάπες μην πεταχτεί ο μπαμπούλας και άλλα τέτοια όμορφα πράγματα!!!Από τα χειρότερά μου, η διακοπή ρεύματος μέσα στη νύχτα.Τρέμω να μείνω στο απόλυτο σκοτάδι και να ανάψω φακό ή κερί!!!Απαπαπα!!!

 Κι αφού είμαι φοβιτσιάρα, πώς ασχολήθηκα κι έφτιαξα ένα τέτοιο βιντεάκι;Έλα μου ντε!Όσο φοβάσαι, τόσο πιο πολύ σε τραβάει ο φόβος προς το μέρος του.Δεν βλέπετε στις ταινίες που ακούνε ένα θόρυβο και πηγαίνουν να δουν τί γίνεται;Κάτσε στ΄αυγά σου κυρά μου.Σε στοιχειωμένη πανσιόν είσαι, ποιός θες να είναι;Ο γαλατάς;







 Κι εντάξει, δεν είναι τρομακτικό το βιντεάκι μου, απλά λίγο σου "σηκώνει την τρίχα" ή τουλάχιστον προσπαθεί.Ελπίζω να σας αρέσει.Το πάλευα 3 μέρες να το φτιάξω με το final cut και είναι και η πρώτη φορά που έμαθα να χρησιμοποιώ και κάποια εφέ για να το κάνουν λιγάκι πιο "θρίλερ"!Α, και τώρα που είπα "θρίλερ".Το γνωστό βιντεοκλίπ από το κομμάτι του συγχωρεμένου, το είδα ολοκληρωμένο κοτζάμ γαϊδάρα και με παρέα φυσικά.Μόνη μου, ούτε τώρα το βλέπω μεταξύ μας!

 Καληνύχτα μας!

            :-)

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...