Τα έχω...500!!!

by 9:18:00 π.μ. 0 αγκάθια
                                                        

 Κοίτα να δεις τώρα τί έγινε!Ψαχουλεύοντας τις ρυθμίσεις του μπλόγκερ για να ξαναθυμηθώ λιγάκι τα παλιά μου λημέρια, έπεσε το μάτι μου στον αριθμό των αναρτήσεών μου.Τετρακόσιες ενενήντα εννέα...Νταν!Με χτύπησε στο κεφάλι ο αριθμός.Αν δεν είχα παρατήσει το μπλογκάκι μου, θα τις είχα ξεπεράσει προ πολλού, αλλά τελοσπάντων!Οπότε, αυτή τη στιγμή, γράφω εγώ και διαβάζετε εσείς, την 500η μου ανάρτηση.
 
 Μα κοιτάξτε πόσο όμορφο νούμερο είναι το 500.Ολοστρόγγυλο.Αν ήταν και σε ευρώ, θα ήταν ακόμα πιο τέλειο, αλλά δεν βαριέσαι!Πεντακόσια κείμενα λοιπόν, μαζεμενές σκέψεις πότε αστείες, πότε στενάχωρες, όλες όμως αγαπημένες και προσωπικές.Από την πρώτη φορά που κάθησα μπροστά στην οθόνη να γράψω και που, σε καμιά περίπτωση δεν μπορούσα να πιστέψω πως θα υπάρξει, έστω κι ένας να με διαβάσει, μέχρι τώρα πέρασαν κάποια χρονάκια.Επίσης πέρασαν και δεκάδες επισκέπτες που τυχαία βρέθηκαν στα μέρη μου.Άλλοι βολέυτηκαν και κάθησαν, άλλοι απλά προσπέρασαν και κάποιοι πηγαινοέρχονται ακόμα.Σας ευχαριστώ έναν,έναν ξεχωριστά για την επαφή, την επικοινωνία και όλα όσα μοιραστήκαμε.Ειδικά τα πρώτα χρόνια, δεν ήταν και λίγα.




 Μεγάλες και πολλές ευχές δεν θα κάνω.Ας φτάσω αισίως και στην 501η και βλέπουμε.Ε;Τί λέτε; :-)


 

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...