Εδώ είμαι!

by 2:22:00 μ.μ. 6 αγκάθια

Ένας ολόκληρος χρόνος και κάτι μέρες που έχω να μπω και να γράψω κάτι εδώ μέσα.Κάτι που έκανα για αρκετά χρόνια με τόσο μεγάλη ευχαρίστηση.

Σκέφτηκα να το κλείσω το μπλογκοσπιτάκι μου, αλλά πώς μπορεί κανείς να σβήσει αναμνήσεις, λέξεις, συναισθήματα πατώντας ένα κουμπάκι με το ποντίκι του υπολογιστή;Δεν θέλω να ξεχάσω τίποτα από εδώ μέσα.Είναι το ημερολόγιό μου και λυπάμαι που το παραμέλησα τόσο πολύ καιρό.Δεν θα βάλω στόχο για τη νέα χρονιά να γράφω συχνότερα, γιατί και πέρσυ τα ίδια έλεγα και τελικά διαψεύστηκα μόνη μου.Ευχούλα θα κάνω να έχω όρεξη να ξαναμπώ στην διαδικασία της γραφής...Έτσι απλά!

Και για όποιον είναι ακόμα κάπου κατά δω, ένα αγαπημένο τραγουδάκι...




elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 σχόλια:

  1. Kαλυτερα,να γραφεις,καθε χρονο,και να το θες..!!!..
    ΠΑΡΑ να γραφεις,καθε μερα,επειδη πρεπει...
    ΕΔΩ δεν υπαρχουνε πρεπει..
    ΜΟΝΟ ΘΕΛΩ...!!
    Σου ευχομαι τα καλυτερα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γράφε όποτε νοιώθεις ότι έχεις κάτι να πεις. Ελπίζω να σε διαβάζουμε συχνότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχή μου η ευχούλα σου!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που εισαι σκαντζοχοιρακι;;;;;;Σ εχασα και ετσι περασα απο εδω.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το εκλεισες το facebook; δεν σ εχω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΡΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ,ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΕΊΜΑΣΤΕ .ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...