Το τελευταίο μου κατόρθωμα...

by 4:30:00 π.μ. 10 αγκάθια

Αγαπημένα μου παιδάκια!Σας καλοπιάνω, όπως καταλαβαίνετε για να μην αρχίσετε τα μαλώματα και τα "πού χάθηκες" κτλ, κτλ!Στο δάσος τριγυρίζω ως συνήθως και τελευταία με το κεφάλι χαμηλά, γιατί οι σκοτούρες είναι πολλές.Τα 'λεγα εγώ.Αυτό το '13 στο λαιμό μου κάθησε από την αρχή.

Μέσα σε όλα όμως, προσπαθώ να ξεφεύγω και λιγάκι, γιατί δυο τρία πραγματάκια μας έμειναν, αν τα χάσουμε κι αυτά, πάει θα φουντάρουμε.Καφεδάκι με φίλους, αμπελοφιλοσοφίες και πολλή, μα πολλή, μα πάρα πολλή μουσική!Πρέπει να ξαναρχίσω την ενότητα με τις διασκευές, γιατί βρήκα κάτι πολύ ενδιαφέρουσες που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.

Για να ξεφεύγω λοιπόν, βρίσκω διάφορους τρόπους (άνεργη γαρ) κι ένας από αυτούς είναι και τα βιντεάκια.Εδώ και λίγους μήνες ξεκίνησα να ασχολούμαι με την δημιουργία και επεξεργασία βίντεο και περνάω πολλές ώρες χαμένη στο ίντερνετ να ψάχνω για να μάθω πώς και τί!Έχοντας λοιπόν μακ και όχι πισί, ένα φανταστικό πρόγραμμα για βίντεο είναι το final cut pro!Είμαι πολύ αρχάρια ακόμα, αλλά προσπαθώ να μάθω κάθε φορά και κάτι παραπάνω.Είναι τόσα πολλά τα πράγματα που μπορείς να κάνεις πλέον σαν επαγγελματίας από την καρέκλα του σπιτιού σου, που πραγματικά μερικές φορές αναρωτιέμαι πού αλλού θα φτάσει η τεχνολογία πια!

Τελευταία μου δουλειά λοιπόν, είναι ένα βιντεάκι (making of) που έφτιαξα για το Ανεμολόγιο (κλικ) και συγκεκριμένα για το πώς φτιάχτηκε το φετινό σήμα της εκπομπής.Ο ηχολήπτης του ΣΚΑΪ, Νίκος Χατζηιωαννίδης μου έστειλε το υλικό κι εγώ με τις φρέσκες γνώσεις μου, προσπάθησα να κάνω ό,τι καλύτερο μπορούσα.Δείτε το λοιπόν κι εσείς και πείτε μου τη γνώμη σας.Μην με κρίνετε πολύ αυστηρά!Είπαμε, αρχάρια και πρωτάρα, αλλά με πολλή όρεξη και κέφι.


Επίσης, μαζί με τον Νικόλα φτιάξαμε και το λόγκο των βίντεο που βλέπετε στην αρχή.Ό,τι ακούτε από ήχο είναι όλα επιμέλεια του Χατζηιωαννίδη και βίντεο δικό μου!Έχουμε στο πρόγραμμα να φτιάξουμε κι άλλα πράγματα που θα σας δείξω εννοείται στο μέλλον!Τα φιλιά μου σε όλους κι ελπίζω να μην σας κούρασα! :-)

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα στη χαμένη και τρυπωμένη σε κάποιο λαγούμι σκαντζοχοιρίνα! :)
    Ρε, καλό ήταν βιντεάκι,μπράβο! Αν σε εμπνέει η όλη διαδικασία, συνέχισέ το! ;)
    Εγώ προσωπικά θα ήθελα να επανέλθουν οι διασκευές!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα επανέλθουν οι διασκευές!Έχω μαζέψει κάμποσες και είναι κρίμα να τις ακούω μόνη μου! :-) Ελπίζω να περνάς όσο το δυνατόν πιο όμορφα γίνεται και να χαμογελάς πραγματικά από μέσα σου! :-)

      Διαγραφή
    2. Μα πραγματικά είναι κρίμα, μοιράσου τις με τους ταπεινούς αναγνώστες!! ;) Ειλικρινά προσπαθώ και νομίζω πως το καταφέρνω! Να λυθούν τα προβλήματά σου εύχομαι, σκαντζοχοιράκι, ώστε να βγαίνεις πιο συχνά απ την κρυψώνα σου!
      <3

      Διαγραφή
    3. Αχ, γλυκό μου, γλυκό μου κοριτσάκι!Τα προβλήμετα είναι των άλλων, τα οποία επηρεάζουν την καθημερινότητά μου, γι΄αυτό φυσικά καταφέρνω και να ξεφεύγω όπως και όσο μπορώ.Τις τελευταίες μέρες πάντως με κάτι με έχουν ψεκάσει και νιώθω μια τρελή αισιοδοξία που μακάρι να μου βγει σε καλό!Σε φιλώ γλυκά!Να προσέχεις! :-)

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος24/2/13, 4:47 μ.μ.

    καλως το το κοριτσι μας! που γλυκο μου σκαντζοχοιρακι?
    πολυ ωραιο το βιντεακι σας μπραβο. μεσα απο οσα ξερω και γω το μικρο σειρινακι, θα σου πω κανε οτι σε ευχαριστει γιατι λιγα πραγματα που μας κανουν να νιωθουμε καλα μεινανε σε αυτην την ζωη. σε φιλω γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προσπαθώ να κάνω, αν και κάποιες φορές φαίνεται να το ξεχνάω.Όπως κάνουμε όλοι.Επανέρχομαι όμως σχετικά γρήγορα, με κατσαδιάζω και βάζω μυαλό! :-) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Να την παρεις εσυ τωρα τηλεφωνο την Νικολουλη..Και να ακυρωσεις την εκπομπη που φτιαξαμε..Για σενα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος25/2/13, 1:45 π.μ.

    Πολύ καλό !!

    Σε προσλαμβάνω να κάνεις βίντεο τα απομνημονεύματα μου !!
    (καλά μη κλαίς ! αστειεύτηκα !)

    Μη χαθείς τώρα που γίνεσαι διασημότης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα θα σε πάρω να φύγουμε να πάμε στο Χόλυγουντ!Ξεκίνα σενάριο, ετοιμάζω τις κάμερες και τη σκηνοθέσια.Θέλω βία, σεξ, γέλιο και παθιασμένους ήρωες!Μην κάθεσαι λεπτό λέμε!Η δόξα μας περιμένει κάπου εκεί έξω!

      Σμουουουτς!

      Διαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...