Η πρώτη του '13

by 3:11:00 μ.μ. 7 αγκάθια

Μπήκα με το δεξί στη μπλογκοφωλίτσα μου, έτσι για το έθιμο και ΤΟΝΙΖΩ πως οι ευχές για τη νέα χρονιά έλαβαν τέλος!Φινίτο, πάπαλα, δεν δεχόμαστε άλλο!Όχι, δεν έγινα ξαφνικά κακό σκαντζοχοιράκι, αλλά...Πώς να το πω κομψά;Τις βαρέθηκα.7 του μηνός έχουμε, δεν ήρθε ο καιρός να συνεχίσουμε τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες;Εξάλλου, στο λαιμό μου κάθησε αυτή η χρονιά και δεν πιστεύω πως με λόγια θα μου ξεκολλήσει!


Δεν γκρινιάζω μωρέ, απλά σκέφτομαι μεγαλόφωνα!Έλα, πάρ'τε κι ένα γελάκι για να δείτε τί καλό που είμαι!!! :-) 

Ωραία περάσαμε στις γιορτές!Πολύ ξενύχτι, φαγοπότι, λίγος ύπνος, βόλτες και κρύο...Αρκετό κρύο θα έλεγα, μιας και το πετρέλαιο που είχα από πέρσυ, αρκεί για ένα μήνα, ο οποίος μόλις μας την έκανε.Έχω αφήσει λίγο για τα χιόνια και για την ώρα βολεύομαι με το κλιματιστικό και το αερόθερμο.Εντάξει, δεν παγώνουν τα γράμματα όταν μιλάω, αλλά και ζέστη δεν το λες!!!Να, τώρα που γράφω, έχω κάνει "χουχου" στα δαχτυλάκια μου, κάμποσες φορές.Μισό να βάλω τα γαντάκια μου...Οκ, συνεχίζω!Η μεγάλη ψυχρολουσία πάντως, είναι στο μπάνιο...Το σκέφτεσαι να πας για κατούρημα και μια και δυο και τρεις μη σας πω φορές!Αλλά, δεν το βάζουμε κάτω.Αγαπάω τον χειμώνα με όλα τα δύσκολά του.


Το καλό που μου έφερε αυτός ο χρόνος μέχρι στιγμής, είναι το αγαπημένο μου παιχνιδάκι, το οποίο ξεκίνησα να παίζω μετά τις γιορτές, όπως είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου.5η συνεχόμενη χρονιά που περνάμε μαζί, ο Ασσασίνος μου κι εγώ και μέχρι στιγμής με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη!Οι κύριοι στην Ubisoft δεν με απογοήτευσαν, ούτε και τώρα!Μετά από 4 μέρες και στο πρώτο κομμάτι του παιχνιδιού, κατάφεραν να με κάνουν να μείνω με το στόμα ανοιχτό και να αναφωνήσω (ταυτόγχρονα με τον Ντέσμοντ) "τί;"!!!Δεν θέλω να το χαλάσω σε κανέναν μελλοντικό παίχτη, οπότε δεν λέω λεπτοπέρειες!Για την ώρα ο Ασσασίνος μου είναι ένας μικρός Ινδιάνος που παίζει κρυφτό με τους φίλους του (κυριολεκτικά).Ελπίζω να μεγαλώσει γρήγορα, γιατί ανυπομονώ να τον γνωρίσω!

Αυτά για αρχή!Πάω να ανάψω το κλιματιστικό και να αράξω στον καναπέ με την κουβερτούλα μου για να δω Ντόλτσε Βίτα.Τα φιλιά μου σε όλους!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

7 σχόλια:

  1. Γεια σου σκαντζοχοιράκι και καλή χ.... καλή εβδομάδα βρε!!χαχαχα
    Αυτό με την τουαλέτα είναι ένα σοβαρό θέμα και
    απορώ πως και δεν έχουν βγάλει θερμαινόμενα
    καθίσματα...ίσως φοβούνται κανένα βραχυκύκλωμα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν βγάλει καλέ στην Ιαπωνία και αυτοκαθαριζόμενα μάλιστα! :-) Αλλά δεν έχει σημασία το κάθισμα!Είναι που σου κόβεται η αναπνοή μέχρι να τελειώσεις!χαχαχα!!!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω επίσης χειμώνα!!Και ντόλτσε βίτα με τη Θεά-Σάσα,χαχαχαχα!Φιλάκια και καλή χρονιά σκαντζοχοιράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι άλλη καλή χρονιά!!!χαχαχα!!!Σάσα είναι απλά αιώνες μπροστά!!!Οι Αμερικάνοι μετά εφηύραν την Σαμάνθα! :-)

      Διαγραφή
  3. Assassins Rule... :p
    Θέλω να το πάρω και εγώ...εσύ που το παίζεις PS ή XBOX?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε PS3!!!!Δεν σου λέω τίποτα!!!Στο πρώτο κομμάτι που με πήρε 5 μέρες να το τελειώσω, μένεις με το στόμα ανοιχτό στο τέλος!Έχουν φτιάξει πολύ ωραία ιστορία οι τρελοί στην Ubisoft! :-)

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος10/1/13, 9:42 μ.μ.

    Πλησιάζουμε προσεκτικά στη τουαλέτα...
    Σα να είναι εχθρική περιοχή...
    Λες στους φίλους σου να ελέγξουν την περίμετρο
    (έτσι δε γίνεται στις ταινίες δράσης ;)

    Ανοίγεις πόρτα... Έτοιμη... Στο χέρι το αερόθερμο...
    Τσεκάρουμε αν υπάρχει χαρτί... μη πάρουμε εφημερίδα, δε λέει...
    Αν έχει τον ΓΑΠ ή τη Μέρκελ τότε μόνο την παίρνεις.
    Το καλύτερο χαρτί : λίστα Λαγκάρντ !!
    (πρόσεξε μόνο μη σου μπει πουθενά το στικάκι !)

    Κοιτάμε γύρω μας... Είναι η πόρτα κλειστή ; Ξεβρακωνόμαστε...
    Όχι αργά και σαγηνευτικά... Δεν είναι μέσα ο ντελιβεράς !
    Τον πέταξες έξω, το ξέχασες ;
    Άσδε πουτ με το πολύ αργό μπορεί να έχουμε και "διαρροές"...


    Βγάζουμε φορμίτσα και τα 123 που φοράμε από πάνω και από κάτω της...
    Βάζουμε στη πρίζα το αερόθερμο... το κατευθύνουμε προς τη λεκάνη...
    για λίγο... μη πυρώσει το πλαστικό...
    Μη σηκωθεις φωνάζοντας με τη λεκάνη κολημένη στον μώλο !!

    Και μετά.... ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ !!!!
    Καλή παραγωγή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...