Ερωτεύτηκα!

by 4:22:00 π.μ. 17 αγκάθια

Τί μπορεί να ερωτευτεί ένα σκαντζοχοιράκι μέσα στην άγρια νύχτα;Μα τί σαχλή ερώτηση είναι αυτή!Αμέτρητα πράγματα!Αλλά σήμερα συγκεκριμένα, ερωτεύτηκα αυτή τη μελωδία!



Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει η σχέση μας.Δεν ξέρω, αν θα 'ναι για πάντα ή για λίγες μέρες μόνο...Ζω το τώρα κι αυτό είναι αρκετό!Μικροπράγματα που γεμίζουν μικρά κενά μέσα μας...Εμένα μου φτάνουν!Βρείτε κι εσείς τα μικροπράγματά σας και απολαύστε τα!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

17 σχόλια:

  1. Έρωτας με το πρώτο άκουσμα;;;;;
    Λογικό γιατί σε ταξιδεύει!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο δίκαιο έχεις για τα μικροπράγματα που μας ευχαριστούν και γεμίζουν τα κενά μας,καθώς επίσης και για το ΖΩ ΤΟ ΤΩΡΑ και αυτό είναι αρκετό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχνάμε καμιά φορά ότι κάτι πολύ απλό μπορεί να μας γεμίσει τόσο πολύ και σπαταλάμε το χρόνο μας σε ανούσια πράγματα!!!Χαίρομαι που συμφωνούμε!

      :-)

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος26/6/12, 9:29 π.μ.

    Αχ τι μου 'κανες !! Αχ τι μου 'κανες !!
    (είπα "αχ τι μου 'κανες" ? δεν θυμάμαι !! χαχαχα)

    Μπάινω στο κονάκι σου... βλέπω τη μουσική... Λεω "ας την ακούσω, άλλοτε είναι καλή για το γούστο μου, άλλοτε όχι, για να δούμε σήμερις..."

    ΚΑΙ ΠΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ !!

    Φοπβερή μουσική ! Κάτεβασα από το UTUBE Ο-Λ-Α τα "Future World Music" που είναι ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΝΑ !! Τα έβαλα σε φάκελλο και τα ακούω !! Οι μουσική σε μερικά τμήματα μοιάζει αρκετά, χωρίς να είναι απολύτως ίδια αλλά με μαγεύει !

    Είναι ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ !! Μιλάμε για ένα Φανταστικό ΕΠΟΣ που περιγράφεται με μουσική !! Και δεν το έχω διαβάσει ακόμα, το καταλαβαίνει κανείς ακούγοντας. Άντε να βρώ με τα ψαχτήρια, ποια είναι η σειρά των κομματιών.

    Κοιτα τι μου έκανε ! Δουλειά δεν είχε ο ... Καύσωνας μίνι σήμερα, δε θα βγώ... βρήκαμε παππά θα θάψουμε 5-6 !!

    Κοίτα τωρα να ανακαλύθψω με τα ψαχτήρια ότι είναι από καμιά σατανιστική σέχτα,. να ξενερώσω ! Εσένα θα κυνηγάω μετά ! Ελπίζω να μην είναι κακομοίρα μου ! Να είναι αυτό που λένε "επική μουσική".

    Πάω να δω !! Θα ψάχνω ακούγοντας και θα ακο΄θυω ψάχνοντας !
    Αν πάω στην κόλαση ακούγοντας τα θα σε πάρω μαζί μου !! χαχαχαχ

    Δεν έβαζες το "νιάου νιάου βρε γατούλα" να πάει η μέρα πιο ήρεμα !!

    Μάκια ! Διστακτικά ακόμα !!! Έφυγα για ψάξιμο !! Αν κάνεις καιρό να ακούσεις για μένα, τρίτη στροφή του χρόνου δεξια, μετά τον Δράκο, περνάμε τα πέντε στοιχειά, μπαίνουμε στο τριπλο-μαγεμένο δάσος... εκεί θα με βρεις... ανάμεσα στις δύο πολεμίστριες γκόμενες !! (Που αλλού ο αμαρτωλός ; Πρώτα η ψυχή θα βγεί, λένε, και μετά το χούϊ !!)
    Κακαν , κακάν !!!

    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε συ!!!!!!Ακόμα από το youtube κατεβάζεις;Τα τόρεντ δεν σου τα έμαθε κανείς;Καταρχάς χάνεις πολύ στην ποιότητα και δεν τα βρίσκεις όλα...Εγώ ήδη κατέβασα 4 άλμπουμ τους...Είναι όντως πολύ καλοί, αν σου αρέσει αυτή η επική μουσική!Τα έβαλα να τα ακούσω όλα και όντως είναι αυτό που λες!Μια ταινία, μια ιστορία ξετυλίγεται μπροστά μου...Το συγκεκριμένο κομμάτι όμως το λάτρεψα...Μου θυμίζει τόσο πολύ Ταραντίνο αυτή η γλυκειά μελωδία στην αρχή και ξέρεις την τρέλα μου με τον Κουέντιν!!! :-))))

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος26/6/12, 10:02 π.μ.

    OXI, OK είναι τα παιδιά. Φτιάχνουν και πουλούν επική, ατμοσφαιρική μουσικλή, κυρίως για ταινίες και παιχνίδια φαντασίας.

    Κοίτα πελατεία τα άτομα :

    Our clients include : DreamWorks, Paramount Pictures, New Line Cinema, Warner Bros., Walt Disney Pictures, Buena Vista Home Entertainment, MGM, Columbia TriStar, Universal Pictures, 20th Century Fox, The Weinstein Company, Lions Gate Films, Sy Fy Channel and The Ultimate Fighting Championship.

    Καλά... βρήκε ο κουτσός κατήφορο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά να μην έβαζα Σατανάδες να τραγουδάνε...Σκιάζομαι καλέ!Το συγκεκριμένο κομμάτι όμως, αν μου έλεγες ότι το έγραψε ο Διάβολος, θα του πουλούσα την ψυχή μου, χωρίς καμιά συζήτηση!!!

      :-))))

      Πολύ χαίρομαι που σου γέμισα τη μέρα, που σ' έκανα να χαμογέλασεις που σου άρεσε η μουσική μου!

      Διαγραφή
  5. μα αυτά τα μικρά πράγματα ,ειδικά όταν συνοδεύονται και από ανθρώπους που αγαπάμε ,είναι και απο τα πιο ωραία πράγματα στη ζωή μας
    εύχομαι να κρατήσει όσο πιο πολύ γίνεται και με την πιο γλυκιά γεύση :)
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζωή μας Περσέα μου είναι γεμάτη από μικρές χαρές, μικρές στιγμές που, αν τθς μαζέψουμε όλες μαζί μας κάνουν μια ευτυχισμένη ζωή!!!!

      :-)

      Διαγραφή
  6. Ειπα κι εγώ μεσα στ άγρια ξημερώματα! τι ερωτεύτηκε το σκαντζοχοιράκι !!!
    Μπράβο μπράβο.


    @ κύριε GIP μου, είδατε αυτά τα μικρά, πόσα μας μαθαίνουν!!! αυτό το "κακάν κακάν" σας με πέθανε. με γύρισε ποοοοσα χρόνια πίσω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα...Εγώ δεν ξέρω τί είναι το "κακάν κακάν"..Θα μου πείτε και μένα;

      Διαγραφή
  7. Είπες την μαγική φράση: «Ζω το τώρα...» Είσαι σοφό ζωάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόοοοονια το λέω Χριστόφορέ μου!!!!!Οι δυσκολίες της ζωής με έκαναν να εκτιμώ το ΤΩΡΑ και πολύ χαίρομαι για αυτές, γιατί μ' έκαναν αυτό που είμαι!!!!

      Σμουουουουουτς!!!!

      :-)

      Διαγραφή
  8. Έρωτας με τέτοιο καύσωνα...Γρήγορα στο μπάνιο και ΚΡΥΟ ντους !!!
    ...και μετά πάλι μουσική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για πάντα να κρατήσει !!αυτό είναι το ζητούμενο στη ζωή μας....οι αιώνιοι έρωτες.........!!!¨-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...