Word up (Διασκεύη #27)

by 1:52:00 π.μ. 4 αγκάθια

Με τέτοιο καιρό, πώς να μή σου φτιάξει η διάθεση!Αποτέλεσμα του ξεσηκωτικού αυτού συναισθήματος είναι το τραγουδάκι-διασκευή της σημερινής ανοιξιάτικης Πέμπτης!Cameo και "Word up" βουτηγμένο στα '80s (1986) και τόσο μα τόσο διαχρονικό!Η εισαγωγή σας θυμίζει Μορικόνε;Σωστά...Από την ταινία "Ο καλός, ο κακός κι ο άσχημος" :-) Μιλάμε για γνώσεις, όχι αστεία!!!χιχιχι!!!


Οι Σκωτσέζοι ροκάδες "Gun" το καλοκαίρι του 1994, λίγο πριν γίνει 18 χρονών ο σκαντζόχοιρος, ήταν οι πρώτοι που το διασκεύασαν, κάνοντας τον ήχο λίγο πιο σκληρό.Το συγκεκριμένο έπαιξε σε αρκετά σάουντρακς ταινιών και σειρών στην τηλεόραση.Και τότε μας είχε αρέσει και τώρα...


Οι "Boss Hoss" που δεν τους ήξερα (τελικά μαθαίνω κι εγώ τις Πέμπτες) το έκαναν πιο κάντρι και αν και δεν είναι πολύ κακό, δεν μπορώ να πω ότι  μου άρεσε και ιδιαίτερα, αλλά δε με χάλασε κιόλας!!!


Υπήρχε περίπτωση να μη βρω γυναικεία φωνητικά;Αφού έχω θέμα λέμε!Η Mel B πρώην Spice Girl σε συνεργασία με τον Timbaland έκαναν κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου, γι' αυτό και δεν το έβαλα καν.Βρείτε το μόνοι σας, αν θέλετε να το ακούσετε.Όλα εγώ θα τα κάνω;Αντιθέτως, μου άρεσαν οι "Willis", αν και η διάθεση σήμερα είναι για πιο δυνατούς ρυθμούς!


Μέσα στο χάος, βρήκα και ένα live των Divine Comedy που αγαπάω και είπα να το ακούσετε και από τον Neil Hannon που απλά λατρεύω τη φωνή του.Εδώ δεν ακούγεται καλά, αλλά δεν με νοιάζει!Διαβάζει τους στίχους κι έχει πλάκα...


Ενδιαφέρουσα βρήκα και την διασκευή του Άγγλου Bentley Jones με λίγο πιο ηλεκτρονικό ήχο.Για ποδηλατάδα και ανηφόρα είναι ότι πρέπει :-)


Και ας περάσουμε στα σκληρά αγόρια της παρέας.Να ξεκαθαρίσω ότι οι Korn εμένα δεν μου αρέσουν, αλλά θα βγω εδώ μπροστά σας και θα παραδεχτώ, ότι αγαπάω τη συγκεκριμένη διασκευή πάαααρα πολύ.2004 η χρονιά που κυκλοφόρησαν ένα Greatest Hits και το συμπεριέλαβαν μαζί με το "Another brick in the wall" που το εκτέλεσαν κυριολεκτικά.Κόκκινη κάρτα για τους Floyd και δεν ακούω κουβέντα!



Yo pretty ladies around the world
Got a weird thing to show you so tell all the boys and girls
Tell your brother, your sister and your mamma too
We're about to go down and you know just what to do

Wave your hands in the air like you don't care
Glide by the people as they start to look and stare
Do your dance, do your dance, do your dance quick mamma
Come on baby tell me what's the word

Word up, everybody say
When you hear the call you've got to get it underway
Word up, it's the code word
No matter where you say it you know that you'll be heard

Now all you sucker DJ's who think you're fly
There's got to be a reason and we know the reason why
You try to put on those airs and act real cool
But you got to realize that you're acting like fools

If there's music we can use it be free to dance
We don't have the time for psychological romance
No romance, no romance, no romance for me mamma
Come on baby tell me what's the word


Word up, everybody say
When you hear the call you've got to get it underway
Word up, it's the code word
No matter where you say it you know that you'll be heard

Word up, everybody say
When you hear the call you've got to get it underway
Word up, it's the code word
No matter where you say it you know that you'll be heard

Word up, everybody say
When you hear the call you've got to get it underway
Word up, it's the code word
No matter where you say it you know that you'll be heard

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 σχόλια:

  1. Επίσης και όνειρα γλυκά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/3/12, 12:24 μ.μ.

    Bentley Joneς μακράν ο καλύτερος για μένα. Να σε τρελλάνω ? το κατέβασα κι όλας να το ακούω πότε πότε. Δεν είναι η μουσική που μου αρέσει πολύ, αλλά μου άρεσε κάπως, για αυτό και την κατέβασα. Οι άλλες εκτελέσεις όχι.

    Θα σε "μαλλώσω" όμως. (Λέμε τώρα) Η διασκευή της Μel μπορεί να είναι χάλια, δεν την άκουσα. Γιατί όμως δεν την έβαλες ; Αφού αυτό ακριβώς κάνεις ! Αλλιώς θα μπορούσες να βάλεις μόνο αυτή που σου αρέσει πιό πολύ !

    Ντροπής ! :)) Ανοιξιάτικες τεμπελιες παρατηρώ !! Αντε στρώσου στη δουλείά ! Άντε στρώσου !! Και αύριο 1234567890 φορές γραμμένο, "δε θα κάνω μισές δουλειές !" Δε σου λέω να μου φέρεις τον κηδεμόνα σου γιατί είμαι εγώ και θα μου τα πω !! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΧ!Τί χάνω με αυτήν την απόσταση ανάμεσά μας!Να σε δω πάνω στον "διάδρομο" του Χριστόφορου με φόρμες και πετσετέ κορδέλα για τον ιδρώτα στο μέτωπο να ακούς αυτό το τραγούδι και τί στον κόσμο!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

    Δεν τεμπέλιασα καθόλου, ειδικά αυτή τη φορά, αλλά πραγματικά, αν έβαζα όσες διασκευές βρήκα θα ήθελα 3 σελίδες ίντερνετ! :-Ρ

    Αντί για τιμωρία δεν τσακίζουμε μια γαριδομακαρονάδα λέω εγώ; χιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...