Συνομιλία με τον εαυτό μου!!!

by 5:15:00 μ.μ. 29 αγκάθια

Σήμερα έγινε κάτι ή καλύτερα, έμαθα κάτι και τα συναισθήματα ποικίλουν.Σήμερα μου μίλησε επιτέλους ο εαυτός μου και μου τα' πε χύμα και τσουβαλάτα, όπως ακριβώς έπρεπε να τ' ακούσω...

"Σου έχει τύχει να νομίζεις ότι γνωρίζεις καλά έναν άνθρωπο κι αυτός μετά από καιρό να σου είναι άγνωστος?Να έχεις μοιραστεί τα πάντα και τώρα να μην μιλιέστε.Κι αυτό ίσως είναι φυσιολογικό τις περισσότερες φορές σε μια σχέση που διαλύεται.Όμως, τότε έπαιρνες όρκο κι έπεφτες και στην φωτιά ολόκληρη πως δεν θα συνέβαινε κάτι τέτοιο σε σένα.Γιατί πολύ απλά, ήξερες τον άνθρωπο που ήσουν μαζί.Κι αφού λέμε πως οι άνθρωποι δεν αλλάζουν, πώς μπόρεσες κι έκανες ένα τόσο μεγάλο λάθος!Πώς αγάπησες κι έδωσες τον εαυτό σου σε κάποιον που δεν άξιζε μία.Σε κάποιον που το μόνο που έκανε ήταν να κοιτάει την πάρτη του!Δεν ήταν και λίγα τα χρόνια ρε παιδάκι μου.Κι όχι δεν ήσουν τυφλή από έρωτα...Την απόρριψη φοβόσουν και την μοναξιά.Όπως όλοι μας.Και καθόσουν σε μια σχέση που μόνο εσύ έδινες, κι έδινες και δεν πήρες τίποτα.Μόνο πόνο, άσχημες νευριασμένες στιγμές και κόντεψες να χάσεις τον εαυτό σου.Αυτόν που αγαπάνε όλοι γύρω σου.Αυτό το θετικό που εκπέμπεις και σε χαρακτηρίζει.Και σε κάνει να διαφέρεις και να ξεχωρίζεις ανάμεσα σε γνωστούς κι άγνωστους!
Σύνελθε και μη χαλιέσαι...Πάρε αυτή την μοναδική στιγμή και κάντην θετική ενέργεια.Αγκάλιασε ξανά όπως παλιά αυτούς που σ' έχουν ανάγκη.Μην κάνεις πως δε βλέπεις!!!Διακέδασε, ζήσε και την επόμενη φορά που θ' αγαπήσεις, θα δεις!Θα είναι όλα αλλιώς.Ξέρω πως δεν θ' αλλάξεις, αλλά τουλάχιστον θα έχεις πάρει ένα καλό μάθημα και θα 'σαι πιο προσεκτική...Να μείνω ήσυχη?"

"Να μείνεις...καλέ μου εαυτέ.Να μείνεις και να μη μ΄αφήσεις ποτέ..."

ΥΣ.Επειδή ξέρω ότι με διαβάζεις, θέλω να σταματήσεις εδώ!Δεν θα μπω στην διαδικασία να διαγράψω το μπλόγκ μου για χάρη σου.Αλλά δεν θέλω και να μου κλέβεις τη ζωή, κοιτώντας από την χαραμάδα.Δεν έκανες ποτέ κάτι για μένα.Κάνε τουλάχιστον αυτό...Έτσι απλά εξαφανίσου...


Σ' ευχαριστώ Μπατλεράκο...

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

29 σχόλια:

  1. Όταν λες μιλάς με τον εαυτό σου; Ακούς φωνές, καλό μου σκατζοχοιράκι;

    Να το κοιτάξεις αυτό, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην ανησυχείς.
    Δεν είν' κακό.

    Έτσι, άλλωστε, ξεκίνησαν και οι τρόφιμοι στο Δαφνί.

    Νομίζω ότι και εκεί έχει νετ.
    Δεν θα χαθούμε. Θα μας γράφεις κι από κει.

    Την διαφορά δεν θα την αντιληφθούμε έτι κι αλλιώς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάρκο, να 'σαι καλά για το γελάκι που μου έφερες!Ψυχολόγος είπαμε?Ένα ραντεβουδάκι θα το χρειαστώ μάλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χωροχρόνε,
    να δω βρε αν την κάνω κατά κει, ποιαν θα έχεις να πειράζεις!!!Αλλά αν καταλήξω στο Δαφνί, θα σε πάρω μαζί μου...Δίπλα, δίπλα θα 'ναι τα κρεβατάκια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εμπειριες καλες που μας ανοιγουν τα ματια

    marco ανελαβε....:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάρκο, δεν ξέρω πραγματικά ποιά είναι η διαφορά σας...Κρίμα να μου 'σαι τόσο μακρυά...Κανένας καλός συνάδελφος κατά τα μέρη μου?

    Ψήνομαι και για μια Σουηδία βέβαια...Θα μου κάνει και καλό ένα ταξιδάκι ακόμα...Ε?Γιατρέ μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γναγ δεν ξέρω τελικά, αν μου ανοίξουν τα μάτια...Το εύχομαι πάντως...Βρε καλά κάνεις εσύ που από κανάρα σε κανάρα πας!Πού να μπλέκεις τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος23/8/10, 6:57 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπατλεράκο,
    Έχεις ώρα;Τί να πρωτοπώ!!!Άστα, άλλη φορά!Για την ώρα τα λέω και τ´ ακούω μόνη μου!

    Φιλάκια πολλά και πάμπολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. νομίζω ότι ήδη έχεις αρχίσει και συνέρχεσαι!
    η συζήτηση με τον ευατο μας είναι πάντα το πιο δύσκολο κομμάτι (μήπως χρειάζομαι κι εγω τον marco????) και όταν το καταφέρνουμε, έχουμε πετύχει τα πάντα!
    Και μην και σκεφτείς καν να διαγράψεις το βλογάκι σου! το νού σου ε?
    Φιλί γλυκό καλή μου στα μαγουλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. next day, σαν να ´χεις δίκιο γλυκειά μου!Και το λέει και το όνομά σου...Τραβάμε για μια καλύτερη επόμενη μέρα!
    Φυσικά και δεν πρόκειται να διαγράψω το μπλογκ μου!Αυτόν θα διαγράψω!!!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Εαυτός + Εσύ = 1 πλήρες και σωστό
    Αρκεί το πρόσημο να είναι +

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να ομολογησω οτι πολλες φορες μιλαω μονη μου! Ειμαι σοβαρα?

    Παντως ειναι καλο που ξεφυγες απο αυτη την κατασταση, θελει πολλη δυναμη πολυ..

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α ρε Χριστόφορε...Πόσο δίκιο έχεις καλέ μου!Το πρόσημο το είχα / (δια) για πολύ καιρό και λίγο έλειψε να το κάνω και -(πλην)

    Ευτυχώς, αν και άργησα, τα κατάφερα...και με ξαναβρήκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mαρουλίτα μου,
    όντως θέλει δύναμη ο χωρισμός...Οι απώλειες είναι μεγάλες και ψυχοφθόρες!Αλλά, αν τα καταφέρεις και βγεις δυνατή, μετά νομίζω πως ο κόσμος σου ανήκει...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πως γίναμε έτσι;; Σου εύχομαι να τα βρεις πρώτα με τον εαυτό σου!

    Και ελπίζω το πρόσωπο στο οποίο αναφέρεσαι να πήρε το μήνυμα!

    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δραπέτη μου,
    από την αρχή ευτυχώς τα βρήκα με τον εαυτό μου!Το βασικότερο όλων αυτό είναι!
    Όσο για τον άλλον!Το καλό που του θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος23/8/10, 10:02 μ.μ.

    Που είσαι καλέ και χάθηκες ; Που με άφησες ξέμπαρκο ; Κοντεύω να πάθω στερητικό ένα πράγμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλώς σε βρήκα!
    Αν και απο οτι βλέπω στην πρώτη μου επίσκεψη έπεσα σε δύσκολη ανάρτηση.
    Διάλογος με τον εαυτό σου ,αυτοκριτική και ξεκαθάρισμα...
    Δύσκολη αλλά αναγκαία διαδικασία...
    Εγώ έχω να σου πω ότι ολοι σε καποια στιγμη της ζωης μας υπηρξαμε σε αυτη την θεση.Ολοι μας εστω και για λιγο εθελοτυφλουμε...
    Το θέμα είναι όταν το αντιλαμβάνεσαι να έχεις την δύναμη να το αντιμετωπίσεις και να το νικήσεις.
    Και μαζί με αυτό νικάς και τους φόβους περί απόρριψης και μοναξιάς!
    Ότι ειναι πισω απλα δεν άξιζε να ειναι μπροστα!
    Καλό σου βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έλενα θεότρελλη

    Αλλά αν καταλήξω στο Δαφνί, θα σε πάρω μαζί μου...Δίπλα, δίπλα θα 'ναι τα κρεβατάκια μας...

    Μια απορία μόνο.

    Θα σε πείραζε να κοιμόμαστε στο ίδιο κρεββάτι για να μην καταλαμβάνουμε πολύ χώρο και επιβαρύνουμε οικονομικά το θεραπευτήριο??

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιώργο, εσύ με άφησες και μιλάς συνέχεια με άλλες...Κι είδες που "έπεσα" σήμερα?Καλύτερα τελικά να πέφτω στο πάτωμα (σαν χθες) παρά ψυχολογικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ιανέ,
    καλωσόρισες στον μπλογκόσμο μου!Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...Αναρωτιέμαι πότε θα έρθει μπροστά αυτό που αξίζει...Δύσκολη η απάντηση ε?

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χωροχρόνε,
    όσο και να προσπαθείς να μου φτιάξεις τη διάθεση,τελικά δεν είμαι και πολύ καλά σήμερα...
    Συγνώμη που δεν ακολουθώ...
    Θα επανέλθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος23/8/10, 10:41 μ.μ.


    Ιον απίθανε !
    *************


    <<<<<<<<<<<<<
    Αλλά αν καταλήξω στο Δαφνί, θα σε πάρω μαζί μου...Δίπλα, δίπλα θα 'ναι τα κρεβατάκια μας...
    >>>>>>>>>>>>>
    Μια απορία μόνο.

    Θα σε πείραζε να κοιμόμαστε στο ίδιο κρεββάτι για να μην καταλαμβάνουμε πολύ χώρο και επιβαρύνουμε οικονομικά το θεραπευτήριο??
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Όσο και να σου ύψωσε το Πορκουπίνι... Έγραψες πάλι !! Άπαιχτος !! Αλλά μετά όχι να φορτώνεις σε εμένα τα παιδιά !!

    Γέλια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος23/8/10, 10:48 μ.μ.


    Έλενα


    Την έκπληξη ΔΕΝ την ξέχασα. Αλλά όσο και να σου φανεί περίεργο, δεν είμαι σε φάση για συγκροτημένο ευθυμογράφημα αυτές τις μέρες.Ούτε και για την συνέχεια στο διήγημα μου.

    Διάφορα. Λόγοι α,β,γ που λες και εσύ... Έτσι αναλίσκομαι στο να περνώ τον χρόνο μου με σχόλια και μακακιούλες...

    Είμαι υπέρ του "γράφω επείδή γουστάρω" και όχι "γράφω επειδή πρέπει". Εξ ού και ένα εκδοθέν βιβλίο μόνο. Συχαίνομαι το "βιομηχανικό γράψιμο" . Άλλοι μπορούν και το κάνουν μάλιστα καλά. Εγώ όχι.

    Επιφυλάσσομαι... Ανέξου τις μακακιούλες μου (ξέρω ότι πολλές είναι κρυες και άνοστες) για λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος23/8/10, 10:51 μ.μ.

    Και προφανώς ΔΕΝ εννοώ ότι όποιος γράφει σχόλια, γράφει κρύα, άνοστα και μακακιούλες. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΛΑΩ !!

    Εξ' άλλου το χιούμορ σου όπως και πολλών της παρέας είναι ασυναγώνιστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γιώργο θα με σκάσεις, αλλά κάτι μου λέει πως αξίζει η αναμονή...
    Θα περιμένω...από υπομονή άλλο τίποτα...

    Καληνύχτα

    ΥΣ.Το πάω το χιούμορ σου πολύ και το καταλαβαίνω...απλά σήμερα δεν μπορώ να ακολουθήσω...έπεσα λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...