Αϋπνία=Συνήθεια

by 3:33:00 π.μ. 12 αγκάθια

Τί λέει κοριτσάκι?Θα κοιμηθούμε σήμερα ή πάλι θα κοιτάμε τον ανεμιστήρα στο ταβάνι?Δεν σου είπα να κλείσεις τη μουσική να ηρεμήσουμε λιγάκι?Αυτό το ίδιο βιολί κάθε βράδυ!!!Ν' ακούσω και το επομένο και το κλείνω...Κι ύστερα το επόμενο και το επόμενο και περνούν τα μισάωρα σαν νεράκι...

Σήμερα είμαι λίγο ζαλισμένη από ρετσίνα!Πειράζει που ξέδωσα λιγάκι?Είναι η δεύτερη Πέμπτη του μήνα και ήταν η έξοδος με τις φίλες μου.Το έχουμε καθιερώσει ξέρετε!Σήμερα η Σοφία πήρε το ακορντεόν και την κιθάρα, βάλαμε το κέφι και τη φωνή οι υπόλοιπες και ταξιδέψαμε για ώρες!Μας λατρέψανε στο ταβερνάκι...

Μ' αρέσει που είπα να μην ανοίξω τον υπολογιστή...Αφού δεν τηρώ καμιά υπόσχεση στον εαυτό μου, γιατί τη δίνω?Κακές συνήθειες που λέει και ο Πασχαλίδης!!!Ένα τραγουδάκι θα 'θελα να πω και σε σας!Είμαστε τόοοοοσο μακρυά όμως!!!Δεν σας φτάνω...Θα το σιγοτραγουδήσω όμως και θα σας το στείλω μ' ένα αστεράκι...Αφήστε ανοιχτό το παράθυρό σας...Θα 'ρθει να κάτσει πάνω στο μαξιλάρι σας...

"Τον ήλιο το φεγγάρι τη θάλασσα

ρωτάω μην την είδαν αντάμωσαν
κι ο ήλιος μου απαντάει απ' το βουνό
θα φέξω όλο τον κόσμο και θα τη βρω

Μου λέει το φεγγάρι και μου γελά
στης μάνας της κοιμάται την αγκαλιά
εγώ θα την ξυπνήσω όταν τη δω
εμένανε μ' ακούει σαν της μιλώ

Κι η θάλασσα μου λέει απ' τα βάθη της
εσύ θα 'σαι για πάντα η αγάπη της
τα κύματα θα στείλω του ωκεανού
να παν να της δροσίσουν καρδιά και νου

Κι η θάλασσα μου λέει απ' τα βάθη της
εσύ θα 'σαι για πάντα η αγάπη της
εγώ όλα τα ενώνω να σε χαρώ
τα δυο τα κάνω ένα γη κι ουρανό"

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

12 σχόλια:

  1. 2 μέρες τώρα δεν κοιμάμαι πριν τις 5. Και σέρνομαι όλη μέρα γκρρρρ!
    Είχα για περίπου 8 χρόνια αϋπνίες, φρίκη μεγάλη.
    Να ξεσαλώνεις όσο περισσότερο μπορείς! Τουλάχιστον να πιάνει τόπο η αϋπνία, χιχι.
    Μουατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο ανεμιστήρας τα φταίει όλα!σε αυτόν να ρίξεις το φταίξιμο! :p

    Καλημέρες πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σου βρηκα τροπο να περνας τις αυπνες σου νυχτες! περνα απο το μπλογκ μου! εχεις μια εκπληξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9/7/10, 1:58 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν αφήνουμε τέτοιες ευκαιρίες να πάνε χαμένες :-)

    Εσύ της βόλτας σου και των όμορφων στιγμών κι εμείς εκείνο το αστεράκι που μας στέλνεις...

    Καλό Σ/Κ
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα άσε!16 χρόνια υποφέρω...Εγώ πλεόν το λέω...ειμαι δράκουλας!

    next day μην το κοροιδεύεις καθόλου!Ξέρεις τί πάρλας είναι ο ανεμιστήρας μου?Όλο στο μπούρου μπούρου μ' έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. pink dreamer μου τί έγινε πάλι?Κάτι μαγικό έκανες και κέρδισα αυτό το υπέροχο δώρο σου!!!Είναι το δεύτερο δώρο που κερδίζω και δεν το πιστεύω.Μετά από τόσα που μου έτυχαν, άλλαξε ξαφνικά η τύχη μου.Μάλλον έχω κάποιο γούρι και δεν το ξέρω!!!χιχιχι!Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπάτλερ, κι εγώ έλεγα πήγες διακοπές και με ξέχασες!!!Τόσο πολύ σ' ενοχλώ?Κρίμα!Κι εγώ νόμιζα πως είχα ωραία φωνή...Σνιφ, σνιφ!Θα κλαίω τώρα...

    ΥΣ.Ποιός είναι ο Μούκας?Όλο κάτι περίεργα μου λες και δεν σε πιάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βάσσια μου καλό Σαββατοκύριακο!Σου άρεσε το ττραγουδάκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέρασα να ευχηθώ καλό Σ/Κ στα γρήγορα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τετοια λες και ολο δωρα εισαι βλεπεις? λοιπον αναβεις κερι να διωχνει το σκοταδι να φωτιζει τρυφερα τ ομορφο τουτο βραδι..βαζεις απαλη μουσικη χαλαρωνεις και κοιμασαι ηρεμα ..τα φιλια μου μαγικα οπως παντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Wow , τώρα που ξημερώνει (περασμένες έξι) και βρήκα αυτή την ανάρτηση , ταυτίζομαι απόλυτα...Και τί ωραίο τραγουδάκι...
    Άντε καλημέρα μας...Θα βάλω αυτό μπας και κοιμηθώ :
    http://www.youtube.com/watch?v=_CB1tBjcWug
    (αν επιστρέψω μετά από μια ώρα και σας πω ότι τελικά όχι μόνο δεν κοιμήθηκα αλλά μ'έπιασε και κατούρημα , θα ξέρετε τι φταίει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...