Χριστός Ανέστη!!!

by 2:51:00 μ.μ. 3 αγκάθια

Δεν πιστεύω να πολυφάγατε και να μου είστε ακόμα αραχτοί στους καναπέδες!!!Πώς περάσατε?Φέτος πέρασα το πιο χαλαρό Πάσχα της ζωής μου!!!Είχα χρόνια να είμαι τόσο ήρεμη σε περίοδο εορτών.Χάρηκα τα βαφτιστήρια μου, χάρηκα τους φίλους μου και τους συγγενείς μου!Ξεκουράστηκα και γέμισα μπαταρίες.
Αν και σήμερα μας έβρεξε λιγάκι, μπήκαμε για τα καλά στην Άνοιξη και το κοντέρ της διάθεσης χτυπάει κόκκινο!Σαν τα αυγουλάκια που τσουγκρίσαμε!χιχιχι!!!Άντε καλά να περνάμε, μέχρι την επόμενη αργία μας!Τα φιλιά μου σε όλους!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

3 σχόλια:

Έτσι απλά μου σχολίασαν...