Είναι δικό μου!!!

by 12:46:00 μ.μ. 6 αγκάθια

Για μένα τα Χριστούγεννα ήρθαν λίγο νωρίτερα φέτος!!!Έκανα υπομονή έναν ολόκληρο χρόνο και τελικά κατάφερα να το κρατήσω επιτέλους στα χέρια μου.Είμαι φανατική με τα gadgets (και με τη σοκολάτα)!Ε, νομίζω πως δικαιούμαι κι εγώ ένα δωράκι...
Από χθες λοιπόν, το έχω "ξεσκονίσει" και τώρα απλά το απολαμβάνω...Έχει τόσα πολλά πράγματα που μπορώ να κάνω μ' αυτό.Εκτός από τα απλά να φτιάχνει καφέ και να πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο (χιχιχι) κάνει και πιο δύσκολα πράγματα.Παίρνει τηλέφωνο, στέλνει μηνύματα και βγάζει και καμιά φωτογραφία!!!Όπως βλέπετε η χαζομάρα με βάρεσε για τα καλά!Πάντως χαίρομαι που ακόμα υπάρχουν μικροπράγματα στη ζωή μου που με κάνουν τόσο πολύ ευτυχισμένη σαν μικρό παιδάκι!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 σχόλια:

  1. Αχ κι εμένα αυτό ειναι το Χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό μου...Δεν είναι τέλειο???Το περίμενα πώς και πώς...τώρα ψάχνω θηκούλα όμορφη αλλά δεν βρίσκω κάτι του γούστου μου...Το λυπάμε βέβαια να το κρύψω αλλά κρίμα είναι να το χτυπήσω πουθενα...Άντε καλορίζικο!!!Είμαι κι εγώ φανατική των gadgets και της σοκολάτας φυσικά...Byeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Pandora επιτέλους βρήκα μια κοπέλα να με καταλαβαίνει γιατί στην παρέα μου ήδη όλοι (σχεδόν) με κοροϊδεύουν!Άσε μεγάλο δράμα η θήκη.Αν βρεις κάτι καλό, ενημέρωσέ με!Να τα χαιρόμαστε τα κινητούλια μας και να μας ζηλεύουν! :-ρ
    Φιλιά


    Skroytzako καλωσόρισες στη γωνίτσα μου και σ' ευχαριστώ!Θα τα λέμε!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω ένα τέλειο nokia 2ετίας σε άριστη κατάσταση... μόνο η θύρα usb έχει σπάσει αλλά κατά τα άλλα και τηλέφωνα παίρνει και μηνήματα στέλνει-καφέ μπορεί να μην κάνει αλλά...είναι τέλειο...α βγάζει και φωτογραφίες...
    αλλάζουμε???

    p.s. ξέχασα έχει και συρόμενη θύρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ας τους παιδί μου να ζηλεύουν!!!Λοιπόν για αρχή πήρα 1 belkin skin και 2 Puro (1skin + 1 θήκη) από το fnac...δες τις εικόνες

    http://www.plaisio.gr/ProductImages/250x250/1330438.JPG

    http://www.mp3shop.nl/images/product/80513/puro-nabuk-block-case-black.jpg

    http://fl2.shopmania.org/files/photos-south-africa/1114/tyre-silicone-case-cover-for-iphone-3g-pink~1113835.jpg

    έχω δει και κάτι ωραίες δερμάτινες σε διάφορα χρώματα που κοστίζουν βέβαια όσο το μισό κινητό οπότε δεν παίζει να τις πα΄ρω αν και είναι τέλειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. pandora σ' ευχαριστώ για τις ιδέες...Εγώ ξεκίνησα με μία iSkin σε μαύρο χρώμα και έπεται συνέχεια...τώρα νιώθω ασφάλεια!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...